Помощ за 2 проблема при Е36 316 1995
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Amateur
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 25.09.2011
- Местоположение: Сливница(БЪЛГАРИЯ)
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525D
- Мечтае да кара: BMW M5 Competition
Помощ за 2 проблема при Е36 316 1995
Здраейте единият проблем ми го прави за 4 път последните няколко месеца.Паля колата,първа давам газ колата тръгва обаче някак си се побива неможе да ускори и изведнъж отпуши и това е няма проблеми,лошото е че не съм забелязъл оборотомера но мисля че седи на 1 място.На какво може да се дължи.И другият проблем е,току що започна да свири нещо мисля че е ролка като седи колата на място и работи не свири дам ли газ започва колкото повече газ давам толкова по-силно започва да свири и като пусна газта постепенно намалява и изчезва дали е възможно да е ролка това?
Благодаря на отзовалите се!!!
Благодаря на отзовалите се!!!
- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: Помощ за 2 проблема при Е36 316 1995
Може да е ролка, може да е алтернатор, може да е хидравличната помпа, водната.... сваляй ремъка и завърти на ръка и ще видиш. За другото не мога да кажа 


- worker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds
- Мечтае да кара: M3 E30
Re: Помощ за 2 проблема при Е36 316 1995
Това със свиренето най вероятно е кихнал обтегача на ремъка, и е олабил ситуацията и са си е мокричко та свиренето е то ремъка ама това с побиването на муцуната требва да дадеш повече подробности 

- Amateur
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 25.09.2011
- Местоположение: Сливница(БЪЛГАРИЯ)
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525D
- Мечтае да кара: BMW M5 Competition
Re: Помощ за 2 проблема при Е36 316 1995
Ами незнам какви подробности да давам повече прави ми го за 4 път от има няма 4-5 месеца.Паля тръгвам не сутрин на студено но на студен двигател примерно 40 мин до 2-3 часа да не е пален и е сега одеве беше загреяла до средата и като се качих до нас за 40-50 мин слезнах запалих тръгнах и някак си не поема ддз незнам как да го обясна.Давам газ и заглухва някак си се побива и отпушва и това е няма проблем.Също така колко каране трябва за да отвори големия кръг?Че при мен отваря адски бавно поне според мен но аз го карам градско и то малко примерно като го праснах до софия до арената 30 км гледах 1 филм и още 30 обратно и беше отворил пипнах маркуча беше топъл но този на малкия по топъл стрелката на температурата ми седи мн мн малко след средата ето снимка:
http://amateur.snimka.bg/automobiles/bm ... 1.26181362
http://amateur.snimka.bg/automobiles/bm ... 1.26181362
Re: Помощ за 2 проблема при Е36 316 1995
Колега, т'ва ''побиване'' за което говориш на твоята 316i, най вероятно искаш да кажеш че забива муцуната, не поема обороти, и след това изведнъж се отпушва.
Може да е от няколко неща...
Възможно е, и да е от някакъв кофти бензин..
За кога последно е сменян горивният филтър? (в км.)
Колата в резервата ли е, когато го прави?
По спомен нормално мисля, тряваше да загрява до около 5-6км зимата. Но на умерени обороти до 2500Rpm не повече. Ако я ръчкаш студена (изключително НЕ препоръчително) диретно на извън града, ще загрее по-бавно от тези 5-6км особенно сега в студа.
Ако си я караш спокойно и стрелката се бави значително - си за термостат.
По снимката, аз лично не мога да преценя точно срещу прибора или леко в страни е снимано.. Като погледнеш ТОЧНО срещу стрелката - трябва да е на 12ч. От позицията за шофиране винаги изглеждалеко след 12ч, но това е заради ъгъла по който гледаш стрелката. (До към 1995-96та мисля бяха, след това са го коригирали този момент с по-новите табла.)
Виж си нивото на антифриза как е, (за вс. случей) когато е студена - да е до линията на която пише COLD.
Може да е от няколко неща...


Възможно е, и да е от някакъв кофти бензин..
За кога последно е сменян горивният филтър? (в км.)
Колата в резервата ли е, когато го прави?
По спомен нормално мисля, тряваше да загрява до около 5-6км зимата. Но на умерени обороти до 2500Rpm не повече. Ако я ръчкаш студена (изключително НЕ препоръчително) диретно на извън града, ще загрее по-бавно от тези 5-6км особенно сега в студа.
Ако си я караш спокойно и стрелката се бави значително - си за термостат.
По снимката, аз лично не мога да преценя точно срещу прибора или леко в страни е снимано.. Като погледнеш ТОЧНО срещу стрелката - трябва да е на 12ч. От позицията за шофиране винаги изглеждалеко след 12ч, но това е заради ъгъла по който гледаш стрелката. (До към 1995-96та мисля бяха, след това са го коригирали този момент с по-новите табла.)
Виж си нивото на антифриза как е, (за вс. случей) когато е студена - да е до линията на която пише COLD.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани