Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем на 2.5тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем на 2.5тдс
Колеги имам следния проблем-карам 2.5 тдс Е36, от както се застуди времето забелязвам следния проблем-тръгвам от място вдигам 50-60км(и при по малка или голяма скорост е същото) освобождавам от скорост и започвам да намалявам скороста постепенно,колата започва да тресе леко все едно не работи равномерно на 6 цилиндъра и колкото повече намалявам толкова повече тресенето се увеличава-преди спиране е най усезаемо тресенето.В момента в който спре колата всичко се нормализира и тресенето изчезва.Това се случва при всяко тръгване и спиране на колата.Забелязах,че сутрин докато е студена и загрее тресенето е по силно,като загрее тресе но в по малка степен.Само да уточня,че проблема не е в окачването на автомобила ако някой се насочи в тая посока,според мен е ГОРИВЕН-помпата,но това е само мое предположение.Закачих колата на диагностика няма изменения на горивото което се подава на празен ход-4,8-5.2ml/s. както и в движение подържа същите стойности и когато намалявам скоростта също.От както имам тоя проблем забелязвам и качване на разхода 20лв.-50км. 7.5 литра за 50км.
Проблема е доста дразнещ,ако някой се е сблъсквал с нещо такова да споделя, или ако някой има предположения.
Мерси предварително.
Проблема е доста дразнещ,ако някой се е сблъсквал с нещо такова да споделя, или ако някой има предположения.
Мерси предварително.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем на 2.5тдс
Ами колега това са някакви ранни симптоми на прецакана плочка на гориво-нагнетателна помпа. Като за начало огледай за течове цялата система, смени горивния филтър. Пиши и от къде си за да можем да те насочим към читав майстор. Ако е ГНП шансът да намериш читаво на 2-ра ръка е доста малък. Нова плочка 700-800лв.
Коя година е колата?
П.П. За разхода вече не знам, защото моето е34 комби харчи 13.5-14/100 в София, но то е по-тежко и е автомат. И уж всичко ми е наред по помпата. Порцията на нафтата ми е същата като при теб.
Коя година е колата?
П.П. За разхода вече не знам, защото моето е34 комби харчи 13.5-14/100 в София, но то е по-тежко и е автомат. И уж всичко ми е наред по помпата. Порцията на нафтата ми е същата като при теб.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем на 2.5тдс
BEN написа:Колеги имам следния проблем-карам 2.5 тдс Е36, от както се застуди времето забелязвам следния проблем-тръгвам от място вдигам 50-60км(и при по малка или голяма скорост е същото) освобождавам от скорост и започвам да намалявам скороста постепенно,колата започва да тресе леко все едно не работи равномерно на 6 цилиндъра и колкото повече намалявам толкова повече тресенето се увеличава-преди спиране е най усезаемо тресенето.В момента в който спре колата всичко се нормализира и тресенето изчезва.Това се случва при всяко тръгване и спиране на колата.Забелязах,че сутрин докато е студена и загрее тресенето е по силно,като загрее тресе но в по малка степен.Само да уточня,че проблема не е в окачването на автомобила ако някой се насочи в тая посока,според мен е ГОРИВЕН-помпата,но това е само мое предположение.Закачих колата на диагностика няма изменения на горивото което се подава на празен ход-4,8-5.2ml/s. както и в движение подържа същите стойности и когато намалявам скоростта също.От както имам тоя проблем забелязвам и качване на разхода 20лв.-50км. 7.5 литра за 50км.
Проблема е доста дразнещ,ако някой се е сблъсквал с нещо такова да споделя, или ако някой има предположения.
Мерси предварително.
няма нищо общо с горивото ,тампони на двигател и скоростна кутия

Re: Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем на 2.5тдс
Zubcho написа:Ами колега това са някакви ранни симптоми на прецакана плочка на гориво-нагнетателна помпа. Като за начало огледай за течове цялата система, смени горивния филтър. Пиши и от къде си за да можем да те насочим към читав майстор. Ако е ГНП шансът да намериш читаво на 2-ра ръка е доста малък. Нова плочка 700-800лв.
Коя година е колата?
П.П. За разхода вече не знам, защото моето е34 комби харчи 13.5-14/100 в София, но то е по-тежко и е автомат. И уж всичко ми е наред по помпата. Порцията на нафтата ми е същата като при теб.
Koлега март месец сменях всички уплътнения на помпата,че текна като лейка.В момента няма никъде теч на нафта.
От Пловдив съм.Карам вече 3-ти тдс и ги знам горе долу майсторите в Плодвид,но казвайте може и да има нови сервизи за който не знам.
Re: Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем на 2.5тдс
mgate написа:BEN написа:Колеги имам следния проблем-карам 2.5 тдс Е36, от както се застуди времето забелязвам следния проблем-тръгвам от място вдигам 50-60км(и при по малка или голяма скорост е същото) освобождавам от скорост и започвам да намалявам скороста постепенно,колата започва да тресе леко все едно не работи равномерно на 6 цилиндъра и колкото повече намалявам толкова повече тресенето се увеличава-преди спиране е най усезаемо тресенето.В момента в който спре колата всичко се нормализира и тресенето изчезва.Това се случва при всяко тръгване и спиране на колата.Забелязах,че сутрин докато е студена и загрее тресенето е по силно,като загрее тресе но в по малка степен.Само да уточня,че проблема не е в окачването на автомобила ако някой се насочи в тая посока,според мен е ГОРИВЕН-помпата,но това е само мое предположение.Закачих колата на диагностика няма изменения на горивото което се подава на празен ход-4,8-5.2ml/s. както и в движение подържа същите стойности и когато намалявам скоростта също.От както имам тоя проблем забелязвам и качване на разхода 20лв.-50км. 7.5 литра за 50км.
Проблема е доста дразнещ,ако някой се е сблъсквал с нещо такова да споделя, или ако някой има предположения.
Мерси предварително.
няма нищо общо с горивото ,тампони на двигател и скоростна кутия
Колега не са тампоните,проверени са.
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем на 2.5тдс
BEN написа:mgate написа:няма нищо общо с горивото ,тампони на двигател и скоростна кутияBEN написа:Колеги имам следния проблем-карам 2.5 тдс Е36, от както се застуди времето забелязвам следния проблем-тръгвам от място вдигам 50-60км(и при по малка или голяма скорост е същото) освобождавам от скорост и започвам да намалявам скороста постепенно,колата започва да тресе леко все едно не работи равномерно на 6 цилиндъра и колкото повече намалявам толкова повече тресенето се увеличава-преди спиране е най усезаемо тресенето.В момента в който спре колата всичко се нормализира и тресенето изчезва.Това се случва при всяко тръгване и спиране на колата.Забелязах,че сутрин докато е студена и загрее тресенето е по силно,като загрее тресе но в по малка степен.Само да уточня,че проблема не е в окачването на автомобила ако някой се насочи в тая посока,според мен е ГОРИВЕН-помпата,но това е само мое предположение.Закачих колата на диагностика няма изменения на горивото което се подава на празен ход-4,8-5.2ml/s. както и в движение подържа същите стойности и когато намалявам скоростта също.От както имам тоя проблем забелязвам и качване на разхода 20лв.-50км. 7.5 литра за 50км. Проблема е доста дразнещ,ако някой се е сблъсквал с нещо такова да споделя, или ако някой има предположения. Мерси предварително.
Колега не са тампоните,проверени са.
Тампони няма как да се проверят или ги има или ги няма , на външен вид си приличат и така и така. След три ТДС-а това за пръв път ли ти се случва , че на мен от три и на двата си го имам макар и не в толкова голяма степен винаги. Та идеята е че при спиране го прави , пробвай като освободиш от скорост и натиснеш спирачката оборотите падат под минималните нормални и почва да тресе в тоя момент пусни С и няма засега обяснение възможно е и при теб да е така, но да го прави по-осезаемо което вече си е плочка , но го проявява в такъв момент.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем на 2.5тдс
mgate написа:пак ги провери
+1 тампони са
Виж си предният мост, може да е спукан.
- stanio_89
-
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 3.12.2010
- Местоположение: karlovo
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS На Въглища с турбо + hp
- Мечтае да кара: e39 530d
- Детайли за колата: на части за е36 и е34
Re: Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем на 2.5тдс
колега на моя тдс бяха скасани двата тампона имаше пукане при спиране и тръгване или като се върти волана на дясно или лявоно докато не повдигнах мотора да видиш дали са здрави няма разбиране иначе и даги гледаш отгоре изглеждат новички.и провери и ако са скъсани сменяй не караи със скъсани че при мен счупи лапа при една гонка
Re: Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем на 2.5тдс
Tампоните на скоростната кутия или са скъсани или не са,виж на двигателя вече е по трудно да се хванат те са маслени,но няма никъде омаслено около тях,а и съм имал скъсан(изпуснал) тампон на мотора и знам как тресе от него.Затова моите съмнения клонят към горивото.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем на 2.5тдс
Нека и аз си изкажа предположението и то е ДВУМАСОВ МАХОВИК. Има повече луфт от допустимото. Функцията му е при ниски обороти да спомага за намаляване на колебанията във въртенето на коляновия вал.Когато луфта се увеличи и двигателя започва да се тресе при определени обороти над тези на празен ход,но под 1000.Явно при спиране инерциоанните сили му влияят и се разтриса повече.При мен се случва направо да придрънква ако съм я въртял известно време на място или съм се правил на дрифтър.
- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем на 2.5тдс
Колега,на брат ми Е34-ката има подеобен проблем (пак е ТDS),когато колата работи на място се усещат вибраций като дам малко газ се усилват леко и след това изчезват.По време на вдижение не се усещат и се притеснявам дали не е ГНП
Тампоните на двигателя са сменявани скоро(година мобежеби),но не бих се очудил ако се ментаци и пак са за смяна,а тези на скорсотите са си ОК.

E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
Re: Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем на 2.5тдс
Dream_BMW написа:Нека и аз си изкажа предположението и то е ДВУМАСОВ МАХОВИК. Има повече луфт от допустимото. Функцията му е при ниски обороти да спомага за намаляване на колебанията във въртенето на коляновия вал.Когато луфта се увеличи и двигателя започва да се тресе при определени обороти над тези на празен ход,но под 1000.Явно при спиране инерциоанните сили му влияят и се разтриса повече.При мен се случва направо да придрънква ако съм я въртял известно време на място или съм се правил на дрифтър.
Добро е това предположение ама все пак колоегата не доуточни спира ли тресенето като направи това което му бях писал по-горе още преди да спре колата на място или няма значение демек при действието на тези инерционни сили ли се проявява или е и самостоятелно щот на мен кат спирам ми се е случвало нещо подобно , но след като пусна педала на спирачката и след малко пак го натисна ( в рамкита на същото спиране ) този ефект изчезва ( независимо че продължавам да спирам пак ) . А за тампоните на скоростната кутия няма такъв филм отишли са си ( евентуално ) и кат ги гледаш ей така все едно са нови , гумата кат дъвка има става ама само свалени се усещат или на колата като подпреш скоростната и дигнеш нагоре да ги освободиш пипни с ръка на мачкане как са и ако са пухкавки като захарен памук не ги бива , ама хич. Успех. ПС:За да си диагностираш проблем пробвай някои от нещата дет са изписани и тогава заклщчения че така от дистанция само ала бала , ако се не пробва .
- kobrata55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: gr, Samokov
- Кара: e39 520
Re: Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем на 2.5тдс
колеги аз имах същия проблем оказа се центровка на гнп,и всичко се оправи,сега гнп-то протече като лейка и трябва да го права
Re: Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем на 2.5тдс
Dream_BMW написа:Нека и аз си изкажа предположението и то е ДВУМАСОВ МАХОВИК. Има повече луфт от допустимото. Функцията му е при ниски обороти да спомага за намаляване на колебанията във въртенето на коляновия вал.Когато луфта се увеличи и двигателя започва да се тресе при определени обороти над тези на празен ход,но под 1000.Явно при спиране инерциоанните сили му влияят и се разтриса повече.При мен се случва направо да придрънква ако съм я въртял известно време на място или съм се правил на дрифтър.

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани