Въпрос за една букса от инсталацията на М40

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Въпрос за една букса от инсталацията на М40

Мнение от k-hristov » 18 Яну 2012, 1:43

Колеги, имам една чуденка с 1 букса от инсталацията на М40Б18.Буксата се намира в кутията с кабели под смукателния колектор, и излиза от самата кутийка и сочи надолу.Там има 2 такива букси към, които трябва да се свърже някакъв датчик.Преданата, т.е. тази откъм ангренажа е за датчика на коляновия вал, но втората, т.е. към маховика, ми се седи свободна и не знам къде да я свържа.Единствения вариянт според мен е да идва кабел с куплунг от моторния кош, защото на двигателя вече всичко е вързано.Надявам се, че ме разбрахте, и че ще може да помогнете.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Въпрос за една букса от инсталацията на М40

Мнение от Nasko_325TD » 18 Яну 2012, 16:18

Виж на друга кола как е!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Въпрос за една букса от инсталацията на М40

Мнение от shengi » 18 Яну 2012, 16:31

Колега на маховика нямаш датчик.
Там до динамото близо имаш 2 куплунга.
Единия ти е за датчик на коляновия вал, а другия идва от кабела на 4-та свещ.Той играе ролята да подава импулс на компютъра кога е пусната искра на 4-ти цилиндър.Може и без него аз не намирам разлика.Явно са ти сменяни кабелите с неоригинални, а там няма датчик на самия кабел за това ти стои куплунга свободен.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: Въпрос за една букса от инсталацията на М40

Мнение от k-hristov » 18 Яну 2012, 20:15

shengi написа:Колега на маховика нямаш датчик.
Там до динамото близо имаш 2 куплунга.
Единия ти е за датчик на коляновия вал, а другия идва от кабела на 4-та свещ.Той играе ролята да подава импулс на компютъра кога е пусната искра на 4-ти цилиндър.Може и без него аз не намирам разлика.Явно са ти сменяни кабелите с неоригинални, а там няма датчик на самия кабел за това ти стои куплунга свободен.

Знам, че на маховика няма, просто го казах за да му установиме по-лесно локацията :lol: А кабелите са сменяни, така че тази букса за сега остава на произвола на съдбата.Мерси :yes:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook