нестабилни обороти

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 11.09.2007

нестабилни обороти

Мнение от tsvetigster » 17 Яну 2012, 19:58

Колеги помощ.!?Търсех по темата но нищо не открих.Карам малкият тдс.Сутрин като тръгна колата почва да претриса леко.Оборотите падат на 500- 550, след което се нормализират. Като позагрее проблема изчезва. Дюзи не са -гледал съм ги, няма течове нито пробити или напукани маркучи. Ако някой е имал подобен проблем моля да помага. :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: нестабилни обороти

Мнение от S7 » 17 Яну 2012, 22:39

Помпи разни :D кога сменя последно горивния филтър?

BMW fanatic
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
Пол: Мъж
Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
Детайли за колата: e36 330i

Re: нестабилни обороти

Мнение от with-fox » 17 Яну 2012, 22:51

защо не направиш един преглет на помпата


Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 3.12.2010
Местоположение: karlovo
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS На Въглища с турбо + hp
Мечтае да кара: e39 530d
Детайли за колата: на части за е36 и е34

Re: нестабилни обороти

Мнение от stanio_89 » 18 Яну 2012, 19:11

проваи с добавка за дюзи сигурно имаш зацапана електроника в гнп
кола без турбо, е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти прави кеф
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 11.09.2007

Re: нестабилни обороти

Мнение от tsvetigster » 18 Яну 2012, 21:15

Сменях масло и филтри септември месец. Преди 20 дена смених умна дюза, че беше протекла. Проблема ми го правеше преди да сменя дюзата но отвреме на време, а последната седмица го прави всяка сутрин-значи не е от дюзите. Мисля, че проблема не в помпата защото не тече, пали нормално, а съм мислил за добавка но не знам каква. препоръчайте няква изпитана добавка.


Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 3.12.2010
Местоположение: karlovo
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS На Въглища с турбо + hp
Мечтае да кара: e39 530d
Детайли за колата: на части за е36 и е34

Re: нестабилни обороти

Мнение от stanio_89 » 19 Яну 2012, 19:57

колега аз имах проблем както си карах колата изгасна и си сложих добавка и я покарай колата около 20 км с повиче газчица
ето добавката от лукойл е закупена http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4282
кола без турбо, е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти прави кеф
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: нестабилни обороти

Мнение от S7 » 20 Яну 2012, 16:28

Аз пък ти предлагам тази Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 12.10.2010
Пол: Мъж
Кара: турбо дизел
Мечтае да кара: би-турбо дизел

Re: нестабилни обороти

Мнение от SHTILL » 23 Яну 2012, 20:31

Стига с тия добавки ! По-зле ще стане. Знам от опит! Имай впредвид въздушния филтът! Малко повечко да е зацапан (то с нашите "пътище") и става проблем. Също така и горивния филтър. Другото, което се сещам е зацапаната електроника на плочката на горивонагнетателната помпа ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 7.01.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW M43B18
Мечтае да кара: BMW 650i 2012
Детайли за колата: BMW e36 m43 318i 1994g. Black

Re: нестабилни обороти

Мнение от yovko90 » 24 Яну 2012, 12:52

Колеги имам същият проблем,само че моят двигател е м43 318i.Направо ще откача вече,водих колата на десетки майстори и всеки изказа различно мнение.Един ми каза,че е от горивен филтър,смених го.Друг каза,че е ламбда сондата,смених я.Трети,че четвъртия цилиндър няма компресия(тогава ми се зарева).За да бъда сигурен отидох при друг техник и той да измеря компресията и се оказа,че всичко е добре компресията на всички цилиндри е около 12.5 атм.Преди 2 дни смених масло(Castrol Magnetic 10W40),маслен и въздушен филтър и пак същия проблем.Ходих най-малко 10 пъти на компютърна диагностика и резултата е удовлетворяващ,няма никакви грешки или проблеми.Значи проблема е,че колата губи обороти,когато е студена,даже изгасва понякога,дори да я форсираш.След около 5 минути,като загрее всичко се оправя,но някак няма мощността,която я имаше до сега и ми гори адски много бензин около 12,13 извънградско.Моля споделете,ако знаете нещо по въпроса.Благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: нестабилни обороти

Мнение от S7 » 24 Яну 2012, 21:12

С тези хубави горива в Бг добавката си е просто задалжителна на определено време ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 12.10.2010
Пол: Мъж
Кара: турбо дизел
Мечтае да кара: би-турбо дизел

Re: нестабилни обороти

Мнение от SHTILL » 24 Яну 2012, 22:33

Да, ако искаш нафтата вътре в помпата да стане металик (с метални стружки) ... :bang:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 11.09.2007

Re: нестабилни обороти

Мнение от tsvetigster » 25 Яну 2012, 11:01

Във неделя свалих горивния и въздушния филтер.Бяха си ок, резолтат нямаше.Малко ме объркахте с тия добавки и незнам каква да взема.Кажете някъква добавка която да е (удърна) така да се каже.Да изчисти хубаво горивната система.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: нестабилни обороти

Мнение от S7 » 25 Яну 2012, 18:16

Погледни предния ми пост :yes: ама не очаквай от първия път чудеса,може би малко по концентрирана я остави.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 11.09.2007

Re: нестабилни обороти

Мнение от tsvetigster » 25 Яну 2012, 19:21

Ок колега ще я пробвам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 4.01.2012
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
Детайли за колата: шест цилиндров звяр

Re: нестабилни обороти

Мнение от NoMoreRules » 27 Яну 2012, 1:41

yovko90 написа:Колеги имам същият проблем,само че моят двигател е м43 318i.Направо ще откача вече,водих колата на десетки майстори и всеки изказа различно мнение.Един ми каза,че е от горивен филтър,смених го.Друг каза,че е ламбда сондата,смених я.Трети,че четвъртия цилиндър няма компресия(тогава ми се зарева).За да бъда сигурен отидох при друг техник и той да измеря компресията и се оказа,че всичко е добре компресията на всички цилиндри е около 12.5 атм.Преди 2 дни смених масло(Castrol Magnetic 10W40),маслен и въздушен филтър и пак същия проблем.Ходих най-малко 10 пъти на компютърна диагностика и резултата е удовлетворяващ,няма никакви грешки или проблеми.Значи проблема е,че колата губи обороти,когато е студена,даже изгасва понякога,дори да я форсираш.След около 5 минути,като загрее всичко се оправя,но някак няма мощността,която я имаше до сега и ми гори адски много бензин около 12,13 извънградско.Моля споделете,ако знаете нещо по въпроса.Благодаря предварително.


Колега твоят проблем се нарича дебитомер ;)
Изображение
Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:


Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook