нестабилни обороти
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- tsvetigster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 11.09.2007
нестабилни обороти
Колеги помощ.!?Търсех по темата но нищо не открих.Карам малкият тдс.Сутрин като тръгна колата почва да претриса леко.Оборотите падат на 500- 550, след което се нормализират. Като позагрее проблема изчезва. Дюзи не са -гледал съм ги, няма течове нито пробити или напукани маркучи. Ако някой е имал подобен проблем моля да помага. 

- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: нестабилни обороти
Помпи разни
кога сменя последно горивния филтър?

- with-fox
- BMW fanatic
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
- Пол: Мъж
- Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
- Детайли за колата: e36 330i
Re: нестабилни обороти
защо не направиш един преглет на помпата
- stanio_89
-
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 3.12.2010
- Местоположение: karlovo
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS На Въглища с турбо + hp
- Мечтае да кара: e39 530d
- Детайли за колата: на части за е36 и е34
Re: нестабилни обороти
проваи с добавка за дюзи сигурно имаш зацапана електроника в гнп
- tsvetigster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 11.09.2007
Re: нестабилни обороти
Сменях масло и филтри септември месец. Преди 20 дена смених умна дюза, че беше протекла. Проблема ми го правеше преди да сменя дюзата но отвреме на време, а последната седмица го прави всяка сутрин-значи не е от дюзите. Мисля, че проблема не в помпата защото не тече, пали нормално, а съм мислил за добавка но не знам каква. препоръчайте няква изпитана добавка.
- stanio_89
-
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 3.12.2010
- Местоположение: karlovo
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS На Въглища с турбо + hp
- Мечтае да кара: e39 530d
- Детайли за колата: на части за е36 и е34
Re: нестабилни обороти
колега аз имах проблем както си карах колата изгасна и си сложих добавка и я покарай колата около 20 км с повиче газчица
ето добавката от лукойл е закупена http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4282
ето добавката от лукойл е закупена http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4282
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: нестабилни обороти
Аз пък ти предлагам тази 

- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: нестабилни обороти
Стига с тия добавки ! По-зле ще стане. Знам от опит! Имай впредвид въздушния филтът! Малко повечко да е зацапан (то с нашите "пътище") и става проблем. Също така и горивния филтър. Другото, което се сещам е зацапаната електроника на плочката на горивонагнетателната помпа 


- yovko90
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 7.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M43B18
- Мечтае да кара: BMW 650i 2012
- Детайли за колата: BMW e36 m43 318i 1994g. Black
Re: нестабилни обороти
Колеги имам същият проблем,само че моят двигател е м43 318i.Направо ще откача вече,водих колата на десетки майстори и всеки изказа различно мнение.Един ми каза,че е от горивен филтър,смених го.Друг каза,че е ламбда сондата,смених я.Трети,че четвъртия цилиндър няма компресия(тогава ми се зарева).За да бъда сигурен отидох при друг техник и той да измеря компресията и се оказа,че всичко е добре компресията на всички цилиндри е около 12.5 атм.Преди 2 дни смених масло(Castrol Magnetic 10W40),маслен и въздушен филтър и пак същия проблем.Ходих най-малко 10 пъти на компютърна диагностика и резултата е удовлетворяващ,няма никакви грешки или проблеми.Значи проблема е,че колата губи обороти,когато е студена,даже изгасва понякога,дори да я форсираш.След около 5 минути,като загрее всичко се оправя,но някак няма мощността,която я имаше до сега и ми гори адски много бензин около 12,13 извънградско.Моля споделете,ако знаете нещо по въпроса.Благодаря предварително.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: нестабилни обороти
С тези хубави горива в Бг добавката си е просто задалжителна на определено време 

- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: нестабилни обороти
Да, ако искаш нафтата вътре в помпата да стане металик (с метални стружки) ... 


- tsvetigster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 11.09.2007
Re: нестабилни обороти
Във неделя свалих горивния и въздушния филтер.Бяха си ок, резолтат нямаше.Малко ме объркахте с тия добавки и незнам каква да взема.Кажете някъква добавка която да е (удърна) така да се каже.Да изчисти хубаво горивната система.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: нестабилни обороти
Погледни предния ми пост
ама не очаквай от първия път чудеса,може би малко по концентрирана я остави.

- tsvetigster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 11.09.2007
Re: нестабилни обороти
Ок колега ще я пробвам.
- NoMoreRules
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
- Детайли за колата: шест цилиндров звяр
Re: нестабилни обороти
yovko90 написа:Колеги имам същият проблем,само че моят двигател е м43 318i.Направо ще откача вече,водих колата на десетки майстори и всеки изказа различно мнение.Един ми каза,че е от горивен филтър,смених го.Друг каза,че е ламбда сондата,смених я.Трети,че четвъртия цилиндър няма компресия(тогава ми се зарева).За да бъда сигурен отидох при друг техник и той да измеря компресията и се оказа,че всичко е добре компресията на всички цилиндри е около 12.5 атм.Преди 2 дни смених масло(Castrol Magnetic 10W40),маслен и въздушен филтър и пак същия проблем.Ходих най-малко 10 пъти на компютърна диагностика и резултата е удовлетворяващ,няма никакви грешки или проблеми.Значи проблема е,че колата губи обороти,когато е студена,даже изгасва понякога,дори да я форсираш.След около 5 минути,като загрее всичко се оправя,но някак няма мощността,която я имаше до сега и ми гори адски много бензин около 12,13 извънградско.Моля споделете,ако знаете нещо по въпроса.Благодаря предварително.
Колега твоят проблем се нарича дебитомер

Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани