Отново проблем с малкия ТДС - не пали след престой
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Отново проблем с малкия ТДС - не пали след престой
Здравейте, колеги. Въпреки безкрайните проблеми с малкия ТДС, аз пък реших да го стегна и да го направя безпроблемен.
Оправих почти всичко, но остана само досадния проблем с паленето.
Обяснявам накратко проблема, който според майсторите е от ГНП или стартера.
След като оставя колата на паркинга и не я паля повече от 24 часа, запалването след това става адски трудно. След като се кача и изчакам да изгасне индикатора на подгревните свещи, въртя ключа и първоначално стартера завърта бавно – като на паднал акумулатор. После започва да върти нормално, по бързо, но колата отново не пали. След 10-15 секунди въртене най-накрая запалва, без допълнителни пушеци или прекъсване.
Ако подгрея 2 или 3 пъти обаче, си пали безпроблемно, без значение колко време не е палена.
Проблемът с паленето не зависи от температурата навън – лятото докато бях на море една седмица беше на паркинга на 35 градуса – отново не запали първия път.
За да решат проблема, майсторите монтираха някакъв клапан от 10 лв към ГНП – то – ефект нямаше почти никакъв.
Според тях проблемът ми е от ГНП-то което „връщало горивото” или нещо подобно. Затова щом съм бил подгрял 2 пъти или съответно 3, си пали без проблем.
Ако си я паля в рамките на деня, както и топла, всичко си е наред.Направих и друг експеримент - загасих я в 12 вечерта и в 7 сутринта я запалих - беше минус 8 градуса. Запали си веднага, защото престоят беше малък.
Уточнявам, че акумулаторът ми е чисто нов, подгревните свещи и релето също. Двигателят не харчи масло, не пуши, има си нормална компресия, не губи мощност
Сменявам масло и консумативи на 8 000 км. Миналата седмица ги смених отново и не я карах 2 дни – едвам запалих после.
Къде да търся проблема?
Оправих почти всичко, но остана само досадния проблем с паленето.
Обяснявам накратко проблема, който според майсторите е от ГНП или стартера.
След като оставя колата на паркинга и не я паля повече от 24 часа, запалването след това става адски трудно. След като се кача и изчакам да изгасне индикатора на подгревните свещи, въртя ключа и първоначално стартера завърта бавно – като на паднал акумулатор. После започва да върти нормално, по бързо, но колата отново не пали. След 10-15 секунди въртене най-накрая запалва, без допълнителни пушеци или прекъсване.
Ако подгрея 2 или 3 пъти обаче, си пали безпроблемно, без значение колко време не е палена.
Проблемът с паленето не зависи от температурата навън – лятото докато бях на море една седмица беше на паркинга на 35 градуса – отново не запали първия път.
За да решат проблема, майсторите монтираха някакъв клапан от 10 лв към ГНП – то – ефект нямаше почти никакъв.
Според тях проблемът ми е от ГНП-то което „връщало горивото” или нещо подобно. Затова щом съм бил подгрял 2 пъти или съответно 3, си пали без проблем.
Ако си я паля в рамките на деня, както и топла, всичко си е наред.Направих и друг експеримент - загасих я в 12 вечерта и в 7 сутринта я запалих - беше минус 8 градуса. Запали си веднага, защото престоят беше малък.
Уточнявам, че акумулаторът ми е чисто нов, подгревните свещи и релето също. Двигателят не харчи масло, не пуши, има си нормална компресия, не губи мощност
Сменявам масло и консумативи на 8 000 км. Миналата седмица ги смених отново и не я карах 2 дни – едвам запалих после.
Къде да търся проблема?
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Отново проблем с малкия ТДС - не пали след престой
имаш проблем в стартера 100% при мен е същото , или втулките са затегнали от многократно прегряване ,което се получава от яко въртене , или някоя от четките не прави добър контакт с ротора не го мъчи а го ремонтирай защото прецака ли се ротора е около 100 лв само той ,четките и втулките са 20-30 лв .
6>4
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Отново проблем с малкия ТДС - не пали след престой
Правилно са ти обяснили за тоя клапан - възвратен е и пропуска гориво само към двигателя, като така след престой не се връща обратно към помпата.
Щом акумулатора ти е нов, свещите и релето към тях също, значи и аз бих казал стартер. Но пък си мисля и за това - защо след 2-3 подгрявания пали от 1вото въртене. Няма да е излишно да провериш хубави всички връзки за всеки случай.
Щом акумулатора ти е нов, свещите и релето към тях също, значи и аз бих казал стартер. Но пък си мисля и за това - защо след 2-3 подгрявания пали от 1вото въртене. Няма да е излишно да провериш хубави всички връзки за всеки случай.
- iv4ooo89
-
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 3.08.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 tds
- Мечтае да кара: 730D
- Детайли за колата: 318 пе4ка стига толкоз......
Re: Отново проблем с малкия ТДС - не пали след престой
Щом като подгрееш 2-3 пъти и пали начи свещи 


Моля, повече не използвай подписа си за реклама, ще получиш БАН!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Отново проблем с малкия ТДС - не пали след престой
Интересно наистина. Нови свещи и реле, пък иска няколко подгрявания, за да запали безпроблемно. А и това със затормозяването на стартера... Прилича ми на електрически проблем някъде.
- iv4ooo89
-
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 3.08.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 tds
- Мечтае да кара: 730D
- Детайли за колата: 318 пе4ка стига толкоз......
Re: Отново проблем с малкия ТДС - не пали след престой
Еми начи смуче въздух някаде ясен е проблема. Сложи си клапанче от лада еднопосочен 10лв струва.Аз сложих преди 1 година и нямам проблеми от тогава.Същия проблем го имах и аз 


Моля, повече не използвай подписа си за реклама, ще получиш БАН!
Re: Отново проблем с малкия ТДС - не пали след престой
Според мен ти връща горивото и затова не палиш. За да си 100 % сигурен в това остави колата под наклон, с предницата надолу и ако след това запали без проблем търси от къде ти дърпа въздух.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Отново проблем с малкия ТДС - не пали след престой
Е колегата е писал, че вече има сложен такъв възвратен клапан и ефект няма. Пък и да смуче въздух от някъде, като подгрее 2-3 пъти, тоя въздух си остава в системата така или иначе. А и това не обяснява мудното въртене на стартера. Моето мнение е, че проблема е електрически.
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Отново проблем с малкия ТДС - не пали след престой
понеже имам същата кола със същите проблеми ,на първо място , гарнитурите на гнп ако не са сменяни 99% сълзи от тях и дърпа въздух + бавен стартер + студ + въпрсния клапан затруднява още повече притока на нафта защото трябва известно налягане за да избута съчмата вътре
това с подгряването 2-3 пъти и пали след това защото помпата в резервоара успява да качи достатъчно нафта
това с подгряването 2-3 пъти и пали след това защото помпата в резервоара успява да качи достатъчно нафта
6>4
- aei
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 7.12.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 318tds'97 Compact
Re: Отново проблем с малкия ТДС - не пали след престой
И според мен проблема е електрически . . ако взимаше въздух щеше да запали и да загасне ..
Имах един форд (печка) които акумулатора му беше на 3 месеца и въртеше супер бавно и го изтощаваше за 2-3 въртенета ..
Просто стартера му не беше в ред ...
Като подгрее 2-3 пъти олеснява работата на акумулатора .. защото дава повече ток на стартера
Имах един форд (печка) които акумулатора му беше на 3 месеца и въртеше супер бавно и го изтощаваше за 2-3 въртенета ..

Като подгрее 2-3 пъти олеснява работата на акумулатора .. защото дава повече ток на стартера

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Отново проблем с малкия ТДС - не пали след престой
Забравих да спомена че майстора ми беше казвал да пробвам след престой да я запаля с натиснат съединител. Досега никога не съм палил дадена кола по този начин, откакто имам книжка. Днес пробвах за пръв път и въпреки престоя, за мое огромно учудване, колата запали от първия път. Това значи ли че е стартер и има ли някаква връзка с проблема?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Отново проблем с малкия ТДС - не пали след престой
surfboard написа:Забравих да спомена че майстора ми беше казвал да пробвам след престой да я запаля с натиснат съединител. Досега никога не съм палил дадена кола по този начин, откакто имам книжка. Днес пробвах за пръв път и въпреки престоя, за мое огромно учудване, колата запали от първия път. Това значи ли че е стартер и има ли някаква връзка с проблема?
С натиснат съдинител стартера върти само двигателя, без скоростите. Така се товари по-малко, дори това се препоръчва да се прави в студените месеци, когато маслото в скоростите се сгъстява бая и оказва съпротивление. Та щом се получава така, значи стартера определено се тормози да върти всичко, а не би трябвало да е така. Провери хубаво за хлабава връзка, след това четки и прочие.
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Отново проблем с малкия ТДС - не пали след престой
Проверете с ампер клещи тока(ампеража), като въртиш на стартер.Трябва да е между 238 и 290 ампера. Така пише поне в Аутодата. Ако е повече значи е от стартера.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Отново проблем с малкия ТДС - не пали след престой
Същата работа и при един приятел,сменя датчик колянов вал,гледаха му помпите и накрая се оказа стартера 

- stanio_89
-
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 3.12.2010
- Местоположение: karlovo
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS На Въглища с турбо + hp
- Мечтае да кара: e39 530d
- Детайли за колата: на части за е36 и е34
Re: Отново проблем с малкия ТДС - не пали след престой
колега залагам и аз на стартера моя един път вратни барзо един път бавно погледни и пиши друго свещи помпа резервоар,теч на нафта от гнп
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани