Проблем с мотора на БМВ 318i е36 м43
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- yovko90
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 7.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M43B18
- Мечтае да кара: BMW 650i 2012
- Детайли за колата: BMW e36 m43 318i 1994g. Black
Проблем с мотора на БМВ 318i е36 м43
Здравейте колеги.Преди 4 дни купих първата си кола от марката,която винаги съм мечтал да имам(БМВ).Проблемите започнаха още при прехвърлянето и в КАТ.Оказа се,че номера на двигателя не съответства с това,което е записано в талона.Грешката е била в КАТ,тъй като е сбъркано число,което няма как да бъде там и сега трябва да намеря стария собственик ,който е на 200 км. и да ходим в КАТ в неговия град,за да ми издадат бележка,с която да се върна в моя град .Вчера,когато си карах из града валеше изключително много и навлязох в някои големи локви и след няколко минути усетих,че колата губи обороти и в крайна сметка угасна.Гледах двигателя,но не можах нищо да разбера.След 5 минути отново я запалих,повървя си около 1 минута и отново започна да губи обороти и угасна.И така с мъки и много освирквания се прибрах вкъщи.Някой има ли си на идея от какво може да се е причинил този проблем.Не мога да закарам колата и на сервиз,защото няма как да стигна до там.Моля,ако знаете нещо споделете,ще съм Ви много благодарен.Благодаря предварително за отговорите!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с мотора на БМВ 318i е36 м43
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- yovko90
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 7.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M43B18
- Мечтае да кара: BMW 650i 2012
- Детайли за колата: BMW e36 m43 318i 1994g. Black
Re: Проблем с мотора на БМВ 318i е36 м43
Благодаря!
- yovko90
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 7.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M43B18
- Мечтае да кара: BMW 650i 2012
- Детайли за колата: BMW e36 m43 318i 1994g. Black
Re: Проблем с мотора на БМВ 318i е36 м43
Колеги,за тези,които веднага ще тръгнат с компютърни диагностики,смяна на ламбда сонди,горивни филтри,свещи и така нататък ще кажа,че проблема не е толкова лесен за решаване,както си мислите.Този проблем е често срещан и съм чел на много места за него.Дължи се на липса на компресия на някой или няколко от цилиндрите.Специално при мен четвъртият цилиндър има 5 атмосфери налягане,което е много малко.При доливане на масло в цилиндъра налягането се нормализира,което подсказва за прецакани сегменти.Това означава,че нещата не са никак добре.Гори много бензин,няма мощност,ламбда сондата е "заблудена" от неизгорелият бензин на цилиндъра и колата угасва.Единственото решение е да се сменят сегментите,което възлиза на почти 1000лв с труда.Един съвет,когато си купувате кола,проверявайте компресията на цилиндрите.Това е,което мога да споделя.
- yovko90
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 7.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M43B18
- Мечтае да кара: BMW 650i 2012
- Детайли за колата: BMW e36 m43 318i 1994g. Black
Re: Проблем с мотора на БМВ 318i е36 м43
Здравейте колеги искам да споделя какво съм направил до сега.Отидох при друг майстор,за да се убедя,че наистина на четвъртият ми цилиндър няма добра компресия.Измерихме компресията и тя се оказа 12.7,даже повече от другите ,които бяха около 12.5.Колата беше много добре допреди 2 дни.Отново започна да губи обороти и да се мъчи да угасва.След като колата загрее малко този проблем изчезва,но е наистина отчайващо,трябва да чакам колата да работи на ниски обороти поне 5 минути,за да мога да тръгна,защото като подам газ колата губи обороти и угасва.Ходих по много сервизи излях много пари на вятъра и пак същия проблем,ще откача вече.Няма ли някой колега от тук,на който му се е случвало или да е разбрал от какво може да е проблем,ще съм много благодарен.
- vaykisss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 18.11.2009
- Местоположение: Майна таун
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact,96'индивидуъл
- Мечтае да кара: 6 serries
- Детайли за колата: монреалблауууу
Re: Проблем с мотора на БМВ 318i е36 м43
колега добре дошъл в отбора ,първо не е лошо да споделиш какъв модел е колата ,по-точно с кой двигател е
второ това само на студен двигател ли го праи или и на топъл
трето кви са тия сигменти и лагери за 1000 лв
пък и нестабилните обороти едва ли се дължат на сигменти и лагери по скоро някой клапан за нал. на двигателя,лампда,дебитомер ,клапан регулатор,стъпково моторче или нещо от сорта
моя съвет за да не хвърляме боб и да гадаем закарай я на читав сервиз и не се занимавай с кварталните гаражи на ''бай петко'' щото аз така си напатих от
пишман майстори да ми се учат на колата
ама ся не ми се обяснява при мен за кво иде реч че ме хваща яд айде и успех,не се притеснявай тия обороти са често срещана болест при е36 даже и е46

второ това само на студен двигател ли го праи или и на топъл


трето кви са тия сигменти и лагери за 1000 лв

пък и нестабилните обороти едва ли се дължат на сигменти и лагери по скоро някой клапан за нал. на двигателя,лампда,дебитомер ,клапан регулатор,стъпково моторче или нещо от сорта
моя съвет за да не хвърляме боб и да гадаем закарай я на читав сервиз и не се занимавай с кварталните гаражи на ''бай петко'' щото аз така си напатих от


Re: Проблем с мотора на БМВ 318i е36 м43
Колега и аз имам същия проблем като теб от преди нова година , само че при мен се влоши доста започна да изхвърля антифриза без видими причини. смених водна помпа , термостат , не надува маркучите , не вдига температура повече от 90градуса но пак го изхвърля. полудявам и аз , защото това се случи като вторичен проблем след като първо ми направи белята с работата на двигателя. Ходих къде ли не да се съветвам и всички твърдят глава , но то така е най-лесно да я сваля , но тя не показва никакви признаци за глава според мен. не меша масло с антифриз и каквото и да е било. Ако имаш някакъв напредък с твоята болка моля да ме информираш и мен.
Re: Проблем с мотора на БМВ 318i е36 м43
monbatbmw написа:Колега и аз имам същия проблем като теб от преди нова година , само че при мен се влоши доста започна да изхвърля антифриза без видими причини. смених водна помпа , термостат , не надува маркучите , не вдига температура повече от 90градуса но пак го изхвърля. полудявам и аз , защото това се случи като вторичен проблем след като първо ми направи белята с работата на двигателя. Ходих къде ли не да се съветвам и всички твърдят глава , но то така е най-лесно да я сваля , но тя не показва никакви признаци за глава според мен. не меша масло с антифриз и каквото и да е било. Ако имаш някакъв напредък с твоята болка моля да ме информираш и мен.
Смени капачката на разшерителния съд на радиатора и си готов
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани