Симптоми при неработещи датчици
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Даниел Дацов
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 27.11.2010
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 e83
Симптоми при неработещи датчици
Здравейте колеги!
Реших да пусна тази тема с една единствена цел,а тя е да помогнем на хората които се сблъскват за първи път с проблема "неработещ датчик" /както се случи при мен/ .
Идеята ми е да се получи набор от информация която да даде възможно най-добра насока за проблем с евентуално неработещ датчик или устройство в нашите автомобили.
Разбира се НЕ-трябва!, да забравяме ,че всичко казано трябва да бъде проверено и да е на 100 % ( имам в предвид -от оторизирани сервизи ,сервизи или хора който си разбират от рабата-за последните от личен опит знам ,че има много такива,който са по добри в работата си от повечето сервизи в страната ) !
за да няма неприятни изненади от сорта -в форума прочетох едно ,а то се оказа ........
----------------------------------------------------------------------
Неработещ датчик на разпредалителен вал /М52В20/
-------------------------------
Симптоми:
-Основен симптом е ,че инжекторите започват да работят в авариен режим ,работят в така наречения "фул груп" и се получава специфично тракане от бензиновата рейка /при автомобили на газ-след привключване на газ шумът се губи ,но и колата изгасва /,всички инжектори работят едновременно/от там е и шума /
-не работи на ниски обороти на газ, а на високи....../това за колите с газов инжекцион /
-загуба на мощност /на бензин/
-разхода на гориво е умопомрачителен
Това са нещата които бяха при мен.
Естественно колата ходи и на диагностика на ,която диагнозата бе потвърдена-Датчик на разпределителен вал-ерор-.
Препоръчвам на колегите да си закупуват оригинални датчици-ащото при тези от 40-50 лева работата не е много сигурна.
Това е от мен -ако при колеги с същия проблем е имало други симптоми моля да пишат !
Реших да пусна тази тема с една единствена цел,а тя е да помогнем на хората които се сблъскват за първи път с проблема "неработещ датчик" /както се случи при мен/ .
Идеята ми е да се получи набор от информация която да даде възможно най-добра насока за проблем с евентуално неработещ датчик или устройство в нашите автомобили.
Разбира се НЕ-трябва!, да забравяме ,че всичко казано трябва да бъде проверено и да е на 100 % ( имам в предвид -от оторизирани сервизи ,сервизи или хора който си разбират от рабата-за последните от личен опит знам ,че има много такива,който са по добри в работата си от повечето сервизи в страната ) !
за да няма неприятни изненади от сорта -в форума прочетох едно ,а то се оказа ........
----------------------------------------------------------------------
Неработещ датчик на разпредалителен вал /М52В20/
-------------------------------
Симптоми:
-Основен симптом е ,че инжекторите започват да работят в авариен режим ,работят в така наречения "фул груп" и се получава специфично тракане от бензиновата рейка /при автомобили на газ-след привключване на газ шумът се губи ,но и колата изгасва /,всички инжектори работят едновременно/от там е и шума /
-не работи на ниски обороти на газ, а на високи....../това за колите с газов инжекцион /
-загуба на мощност /на бензин/
-разхода на гориво е умопомрачителен
Това са нещата които бяха при мен.
Естественно колата ходи и на диагностика на ,която диагнозата бе потвърдена-Датчик на разпределителен вал-ерор-.
Препоръчвам на колегите да си закупуват оригинални датчици-ащото при тези от 40-50 лева работата не е много сигурна.
Това е от мен -ако при колеги с същия проблем е имало други симптоми моля да пишат !
Re: Симптоми при неработещи датчици
при мен проблемите и симптомите бяха абсолютно същите сериозен разход и много шумна реика отделно че предръпваше между 1500-3000 оборота
и загуба на мощност особено в високите след смяната на датчика всичко се оправи
аз съм с М52Б28
и загуба на мощност особено в високите след смяната на датчика всичко се оправи

- Nitrowalk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 2.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Симптоми при неработещи датчици
m42b18 Детонационен Датчик - капут
симптоми -
-завишени вибрации от двг
-Неравномерна работа на мотора
-Завишен разход
Забележка : Симптомите си ги определих аз,или поне на мен така ми се струваше,в сравнение с предишната работа на мотора! (имаите на предвид ,че това е строго индивидуално)

симптоми -
-завишени вибрации от двг
-Неравномерна работа на мотора
-Завишен разход
Забележка : Симптомите си ги определих аз,или поне на мен така ми се струваше,в сравнение с предишната работа на мотора! (имаите на предвид ,че това е строго индивидуално)

3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани