Заварен диференциал
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Заварен диференциал
Здравейте колеги,знам че има писано много по темата но явно вече не...снощи търсих дълго време по въпроса и не открих нищо освен безсмислени отговори,които се надявам да не виждам и в тази тема..значи въпроса ми е има ли проблем ако карам с заварен диф 100-150км отиване и после 100-150 връщане,значи организира се събиране и ще се ходи на писта която се намира на около 150км и се притеснявам дали ще е проблем за заварения диф?
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Заварен диференциал
След толкова дискутиране и толкова много теми явно искаш някой да те успокои и да ти каже,че няма проблем.
НЯМА ПРОБЛЕМ!!!
ПС Само кажи къде ще минаваш,че да не си рискуваме живота покрай теб.
НЯМА ПРОБЛЕМ!!!
ПС Само кажи къде ще минаваш,че да не си рискуваме живота покрай теб.
Re: Заварен диференциал
То най-много да ти се изтъркат гумите.
Не карай с повече от 90 на правите и внимавай изключително много на завоите.
Само тия 150км дано не включват преминаване на проход.
Не карай с повече от 90 на правите и внимавай изключително много на завоите.
Само тия 150км дано не включват преминаване на проход.
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Заварен диференциал
vanci88 написа:След толкова дискутиране и толкова много теми явно искаш някой да те успокои и да ти каже,че няма проблем.
НЯМА ПРОБЛЕМ!!!
ПС Само кажи къде ще минаваш,че да не си рискуваме живота покрай теб.
Начел съм се достатъчно и видях достатъчно,возил съм се с такова нещо просто не съм го ИМАЛ и не съм го КАРАЛ затова се допитвам до хора които са го притежавали какво и как е нужно да се кара за наи добри предпазни мерки
А и не се притесняваи не се намирам в бг няма да се засечем

- DRIFT MASHINA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 3.03.2011
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: гумите да пушът
Re: Заварен диференциал
И аз така само чета за заверен диф каде плюсове каде миноси и се реших напролед го заварвам и ще се движем по лекичко и ще се внимава а качим ли се на писта гаста до краи
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Заварен диференциал
DRIFT MASHINA написа:И аз така само чета за заверен диф каде плюсове каде миноси и се реших напролед го заварвам и ще се движем по лекичко и ще се внимава а качим ли се на писта гаста до краи
Каква писта бе колега, то освен да въртиш гуми и да ги късаш за друго не става! Най- много да се пребиеш , като излетиш на завой от пистата!Турете си шпер и ръчкайте , ем кеф -ем безопасно!

- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Заварен диференциал
pgv64 написа:DRIFT MASHINA написа:И аз така само чета за заверен диф каде плюсове каде миноси и се реших напролед го заварвам и ще се движем по лекичко и ще се внимава а качим ли се на писта гаста до краи
Каква писта бе колега, то освен да въртиш гуми и да ги късаш за друго не става! Най- много да се пребиеш , като излетиш на завой от пистата!Турете си шпер и ръчкайте , ем кеф -ем безопасно!
+1
500-600лв като го рециклираш...
- DRIFT MASHINA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 3.03.2011
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: гумите да пушът
Re: Заварен диференциал
И аз знам че с шпер е по добре но секи с каквито възможности разполага за сега ще се заварва
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Заварен диференциал
А няма ли да ти е по лесно да сложиш "прасчо" в багажника и да си го смениш на място. Трябват ти стойки и някой авер и за 1ч си го сменил. Или ти се рискува да се пребиеш някъде.
събирай парички за шпер

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Заварен диференциал

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- kalobrana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
Re: Заварен диференциал
По принцип няма проблем да караш на заварка,но при условие че си контролираш начина на каране.
На къв матор е заварката
Аз карах доста дълго 2,5 и кефа е изключително голям.Дразнещо беше маневри при паркирането.(То паркирането е лесно,но мястото винаги е малко да се завъртиш между паркиралите преди теб)
Около 10 000 издържат каретата на полуосите на заварка(зависи от стила на каране)
Сега си го слагам зимата и съм на половина 4x4
Заварката освен за Дрифт и Шоу за др. не става,ЛИЧНО МНЕНИЕ
И си приготви повече лв. за бенз че дига разхода
На къв матор е заварката
Аз карах доста дълго 2,5 и кефа е изключително голям.Дразнещо беше маневри при паркирането.(То паркирането е лесно,но мястото винаги е малко да се завъртиш между паркиралите преди теб)
Около 10 000 издържат каретата на полуосите на заварка(зависи от стила на каране)
Сега си го слагам зимата и съм на половина 4x4
Заварката освен за Дрифт и Шоу за др. не става,ЛИЧНО МНЕНИЕ
И си приготви повече лв. за бенз че дига разхода
Бирата е доказателство че Бог съществува!
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Заварен диференциал
Започвате да ми харесвате как мислите
значи става въпрос за м52б25 та дифа не видях какво число е но видях че е голямо прасе все още не е заварен но му се чудя много защото колата е с АСЦ има и бутон за изключване но поради причината че все още не съм карал достатъчно дълго колата с АСЦ вкл или изкл,незнам дали ще има проблем но според мен не би трябвало да има щом има бутон за вкл и изкл,изключвам го и пилажи
ролята на АСЦ не е тракшан както му викат повечето а просто отнема дадената газ при превъртане на гумата
а относно заварения диф щом някои го слага значи знае какво рискува ! Има опасност и то голяма,но при такива обстоятелства ще се кара по внимателно а и колата не е евродейка...или както каза колегата по горе носиш заварения в багажника и на място го сменяш нищо работа е


а относно заварения диф щом някои го слага значи знае какво рискува ! Има опасност и то голяма,но при такива обстоятелства ще се кара по внимателно а и колата не е евродейка...или както каза колегата по горе носиш заварения в багажника и на място го сменяш нищо работа е

Re: Заварен диференциал
Повечето дет му викат така е щото имат и такова плюс АСЦ-то и какви удари се чуват отзад от спирачките ша онемееш
. Ама ка сменяте дифове за час бе братя на мен с още един мастор ( аз не съм ) ми отне малко под 4 часада префърля между две коли едната беше даже на подемник. И тва си е кушия за едното търкане на гуми близо 3 часа търкаляне по земята за смяна на дифове не си заслужава май още повече че и на други чаркалъци влияе по окачването то файда
та никва . Виж ако си имаш една колица за джуркане само и си я теглиш отзад на платформа си е р
бота , мое мнение. И да кат изключиш АСЦ можеш да се заиграваш на воля.



13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани