Проблем с 3ти цилиндър, м40б16, тракане при загрял двигател
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Проблем с 3ти цилиндър, м40б16, тракане при загрял двигател
Забелязах, че колата ми като загрее започва леко да потраква. Отворих капака и започна да се ослушвам, забелязах, че тракането идва от горната част на двигателя.
Отварям капачката на маслото, нищо не се чува.
Взех отвертка и я допрях до ухото си, а в другия край на двигателя.
Забелязах, че около 3ти цилиндър тракането е най-силно, от там явно е проблема.
Като свалях всмукателните тръби забелязах, че тази на 3ти цил е най мръсна и е като омаслена.
Като отварях капака на разп. вал, забелязах, че гърбиците на 3ти цилиндър са най-зле, наранени са.
Дали проблема не се крие някъде по-доло в двигателя, напр клапани или нещо друго ?
Също като свлаях всмукателнитъе тръби, тази на 3ти цил. миришеше на бензин.
П.С.
Не е от съединителя, и той си тряка де, но това тракане е от двигателя
Отварям капачката на маслото, нищо не се чува.
Взех отвертка и я допрях до ухото си, а в другия край на двигателя.
Забелязах, че около 3ти цилиндър тракането е най-силно, от там явно е проблема.
Като свалях всмукателните тръби забелязах, че тази на 3ти цил е най мръсна и е като омаслена.
Като отварях капака на разп. вал, забелязах, че гърбиците на 3ти цилиндър са най-зле, наранени са.
Дали проблема не се крие някъде по-доло в двигателя, напр клапани или нещо друго ?
Също като свлаях всмукателнитъе тръби, тази на 3ти цил. миришеше на бензин.
П.С.
Не е от съединителя, и той си тряка де, но това тракане е от двигателя
Re: Проблем с 3ти цилиндър, м40б16, тракане при загрял двигател
Бутален болт. Но ако е той ще издържи още доста. С какво масло я караш ?
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Проблем с 3ти цилиндър, м40б16, тракане при загрял двигател
трудно може някои така да ти каже какво и е иди на някои да я провери може да са сумати неща
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем с 3ти цилиндър, м40б16, тракане при загрял двигател
То странното е, че всмукателната тръба на 3ти цилиндър е мръсна. Ако е само 1 болт, няма да има проблем. Аз си мисля нещо за ударен клапан ?
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем с 3ти цилиндър, м40б16, тракане при загрял двигател
Chapai написа: С какво масло я караш ?
Esso 5W-40
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Проблем с 3ти цилиндър, м40б16, тракане при загрял двигател
Ти сам си си отговорил като казваш, че са зле гърбиците на вала, шума от там е достатъчно силен и отчетлив. Реши си първо проблема с вала, пък после се вкарвай в други приключения.
only rear wheel drive
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Проблем с 3ти цилиндър, м40б16, тракане при загрял двигател
данети е запушена тръбичката за маслото и на тея кобилици да пръска малко или изобщо и затва да са наи зле
- Transportera
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: ВТ
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Е38
- Детайли за колата: Не бие много на очи
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с 3ти цилиндър, м40б16, тракане при загрял двигател
колега повдигач или повдигачи са се поизносили и не държат налягането в тях..
и като загрее масълцето ти става по тънколивно и изпускат..
знаеш какъв е лека..
обещах ти доста неща от М40 в насипоно състояние.. имам и повдигачи ..
ще си събереш един комплакт читави от моите и твоите..
скоро ще ти ги докарм до пловдив
и като загрее масълцето ти става по тънколивно и изпускат..
знаеш какъв е лека..
обещах ти доста неща от М40 в насипоно състояние.. имам и повдигачи ..
ще си събереш един комплакт читави от моите и твоите..
скоро ще ти ги докарм до пловдив
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с 3ти цилиндър, м40б16, тракане при загрял двигател
ааа и махни това масло...
не че е лошо но.. 10/40 си е за М40 по заводско..
не че е лошо но.. 10/40 си е за М40 по заводско..
- .::Братоев::.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: Проблем с 3ти цилиндър, м40б16, тракане при загрял двигател
Направо вземи го изхвърли тоя псевдо мотор колега вместо да се вкарваш в приключения и разходи.
- red bulll
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Кучките да се подмокрят
Re: Проблем с 3ти цилиндър, м40б16, тракане при загрял двигател
И аз съм за смяна на този мотор...сложи си един шестак и да ти е кеф да го слушаш!Ако толкова държиш да е стар мотор М50Б20 , мохиган който няма да се предаде лесно! 

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Проблем с 3ти цилиндър, м40б16, тракане при загрял двигател
Колеги, това със смяната на мотора си е приключение.
По-лесно ще е да закърпя този, отколкото да взимам нов, а са и скъпи...
По-лесно ще е да закърпя този, отколкото да взимам нов, а са и скъпи...
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Проблем с 3ти цилиндър, м40б16, тракане при загрял двигател
Нищо му няма на М40, виждам са ти обещали и части, оправи първо разпределителния вал с кобилици и повдигачи и може и да ти се реши проблема. Лесно ти дават акъл за смяна на мотора, ама да улучиш читав такъв е почти като 6-ца от тотото и накрая може да имаш два почукващи мотора и ни един за каране.
only rear wheel drive
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с 3ти цилиндър, м40б16, тракане при загрял двигател
колега е прав.. смяната на мотор е малко сложен процес..
минал съм през това няколко пъти и не от най евтините и леки процедури
всеки си мисли че е само да го нахлузиш там на скоростната но е малко по сложно..
монтажа на неревизиран мотор на 15 години е просто лудос.
отварянето на едни двигател по основно е от 200 - 500 лв .. зависи от прецизността на човека които работи..
като М43/42/44 е около тези пари..
отвориш ли М50/52 цената отива нагоре..
а ви е ясно че няма как да не смениш поне семеринги .. гарнитурки по капаци .. и тн... миналата седмица само за гарнитура капак глава и картер за М50Б25 съм дал почти 100 лв.. като сложиш двата семеринга.. няолко гарнитурки на капаците.. не даи си боже верига някоя да е за смяна или обтегач.. водачи и тн..
лагери и тн изобщо не ги споменава.. че там филма вече става голям
минал съм през това няколко пъти и не от най евтините и леки процедури
всеки си мисли че е само да го нахлузиш там на скоростната но е малко по сложно..
монтажа на неревизиран мотор на 15 години е просто лудос.
отварянето на едни двигател по основно е от 200 - 500 лв .. зависи от прецизността на човека които работи..
като М43/42/44 е около тези пари..
отвориш ли М50/52 цената отива нагоре..
а ви е ясно че няма как да не смениш поне семеринги .. гарнитурки по капаци .. и тн... миналата седмица само за гарнитура капак глава и картер за М50Б25 съм дал почти 100 лв.. като сложиш двата семеринга.. няолко гарнитурки на капаците.. не даи си боже верига някоя да е за смяна или обтегач.. водачи и тн..
лагери и тн изобщо не ги споменава.. че там филма вече става голям
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани