Проблем с парното...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Проблем с парното...
Колеги, намерих доста информация в една тема по моя въпрос, но скоро никой не е писал и писах на няколко пъти, но явно вече не се следи темата, за това пускам отделна тема. Не ми работят 1,2,3 степени на парното, само 4-та. Търсих го този реостат, свалих под волана кората, там го няма, махнах жабката и там го няма, гледах при моторчето на парното под капака, но и там не открих нищо. Сега, има и голяма вероятност да не съм го познал. Ще съм много благодарен ако някой ми помогне. Идва зимата..., за това и пуснах отделната тема, понеже искрено се надявам да го оправя това преди да захване големият студ. Искам само да добавя, че до скоро не ми работеха, както вече казах, 1,2 и 3-та степен, но интересното беше, че примерно връткам на 2-ра степен и не тръгва, карам я така колата и някой път след 10 секунди, някой път след 2 минути тръгваше да си духа. Чувах го как цъква и започваше да духа. Уви, вече въобще не тръгват. Гледам да дам колкото се може пожече инфо, за да не затормозявам темата с въпроси. Ако има някакви питания - питайте, просто искрено ви моля някой да се включи с помощ.
Колата е 92' без климатик.
Благодаря предварително!
Леко и безаварийно.
Колата е 92' без климатик.
Благодаря предварително!
Леко и безаварийно.
Последна промяна batkoto на 25 Окт 2011, 11:15, променена общо 1 път
Re: Проблем с парното...
като махнеш жабката над жилата за парното във самия въздуховод има букса издърпваш я и ще видиш реостата една биметална пластинка прави проблема правиш един мост и си решаваш проблема аз вече 1 година карам така и няма проблем
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Проблем с парното...
gen4o написа:като махнеш жабката над жилата за парното във самия въздуховод има букса издърпваш я и ще видиш реостата една биметална пластинка прави проблема правиш един мост и си решаваш проблема аз вече 1 година карам така и няма проблем
Благодаря Генчо, още на обяд ще пробвам и ще напиша какво е станало, мисля че разбрах за какво точно ми говориш, ще видим като махна жабката...
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Проблем с парното...
gen4o, намерих го, благодаря за помощта. Свалих го този реостат, обаче така и не разбрах, кое се дава на късо. Ориентирах се, кое коя степен е, но до там. Ето и снимка на реостата. Аз си мисля, че това, което е заграденото с кръг трябва да е допряно винаги, така ли е? А и искам да попитам тази пластина, която е под тази биметалната, за какво е и тя трябва ли да е допряна някъде, това е тази, която съм посочил със стрелката, втората пластина за която говоря...


- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Проблем с парното...
Колеги, дадох го на късо, но забелязах, че като го пусна парното тези спиралите за степените със съпротивлението много се зачервяват. Като пусна на трета степен направо почва да свети като реотан. Това нормално ли е, или е поредния момент, в който си втълпяваме неща, които всъщност са нормални...
- sosk0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: 525D
- Мечтае да кара: 535D
Re: Проблем с парното...
Не трябва да го пускаш, когато не е във въздуховода, за да не прегори. Когато е вътре въздуха го обдухва и по този начин се охлажда, нормално е да светне когато си го извадил навън 

- p0wEr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 425
- Регистриран на: 6.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 90" Е30 316i
- Мечтае да кара: Е30 3??
Re: Проблем с парното...
При мен има същия проблем само че колата е 93' имала е климатроник но компресора,радиатора и тръбите са свалени.. Същата интервенция като тази ли трябва да направя че парното да заработи на 1,2,3 и степен ?
Пичове, Е30 не е за хора със слаби сърца, лекари или юристи...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...

Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Проблем с парното...
sosk0 написа:Не трябва да го пускаш, когато не е във въздуховода, за да не прегори. Когато е вътре въздуха го обдухва и по този начин се охлажда, нормално е да светне когато си го извадил навън
Аз да ти кажа и аз доста си го мислех, че сигурно се охлажда, но нали знаете, когато човек не разбира дадено нещо и за това питам за да не се запали нещо. А извън тази би метална пластина има ли системата връзка и с бушоните? Евентуално ако се натовари системата там да избие?
Power, аз докато търсех информация за моя проблем срещнах теми и за колите с клима. Потърси с търсачката, имаше даже и снимков материал в някоя тема. Ако не намериш нищо ще потърся и аз и ще ти пратя линк, просто в момента не съм си вкъщи и нямам възможност за това...
Искам и да благодаря на всички за помощта! Благодаря!
Поздрави!
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Проблем с парното...
Коляги ,при мен след смяна на антифриза ,няколко дни след това ми текна от шофъорската страна парното,разбрах,че е доста хамалогия с смяната на радиаторчето ако е от него,предпоалгам се сваля цялото табло и ще ме одрусат бая,след това обратно всичко ли си е наред като се върне или си тропа таблото?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с парното...
lpfc1990 написа:Коляги ,при мен след смяна на антифриза ,няколко дни след това ми текна от шофъорската страна парното,разбрах,че е доста хамалогия с смяната на радиаторчето ако е от него,предпоалгам се сваля цялото табло и ще ме одрусат бая,след това обратно всичко ли си е наред като се върне или си тропа таблото?
ако си сложиш всичко после няма да тропа и скърца
п./с.имам едно парно сименс след като смених към климатик остана..
пиши и да ти го давам че ще го изхвътля скоро .. много е запазено и работеше идеално
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани