Е36 320 М50
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Е36 320 М50
Искам да питам за съвеъ при м50б20 възможно ли е да е този датчик на детонациите (в една тема по-доло го има за 318) при празен ход на място колата да работи като трактор да дава нормален разход и да върви нормално, но на газ (ГИ) ниски обороти до 3000 прекъсване детонации в изпускателният колектор огромен разход и отново тресене на едно място...
Диагностиката каза ТПС датчик които показваше само една стойност след което беше сменен с друг и отново на диагностика.. грешката изчезна дебитомер нови свещи всичко в норма
Въпроса ми е този въпросен датчик детонации възможно ли е да прави проблем и човека с диагностиката не знае къде да гледа и кво да следи (некъдърник с една дума) или проблема е другаде
Дайте съвет, че ми писна от пишман майстори и ми писна да наривам пари без никои да ти казва к'во става и к'во праим.. и да ти дигат рамене навсякъде
Благодаря на отзовалите се които всъщност спасяват в момента дваасето от сигурен палеж..
Диагностиката каза ТПС датчик които показваше само една стойност след което беше сменен с друг и отново на диагностика.. грешката изчезна дебитомер нови свещи всичко в норма
Въпроса ми е този въпросен датчик детонации възможно ли е да прави проблем и човека с диагностиката не знае къде да гледа и кво да следи (некъдърник с една дума) или проблема е другаде
Дайте съвет, че ми писна от пишман майстори и ми писна да наривам пари без никои да ти казва к'во става и к'во праим.. и да ти дигат рамене навсякъде
Благодаря на отзовалите се които всъщност спасяват в момента дваасето от сигурен палеж..
BMW..
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Е36 320 М50
М50 със или без ванос е мотора?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: Е36 320 М50
без без ФОБОС ГИ 40 000 км съм карал само аз маслото се сменя на 8000 км никъкви 10к колата сутрин се пали и докато не стигне стрелката на втората чертичка от деленията не се кара въздушни филтри сменям с маслото свещи на всеки 25к км.
BMW..
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Е36 320 М50
М50 без ванос няма детонационни сензори
. Търси проблема другаде 


A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: Е36 320 М50
Супер някви идеи.. ? главно за това постнах темата..
малко ми остава миналия ден смених съединител ако не се оправи на 16.10.2011 го закарвам плевенска област и меко казано с две нежни думи (шъ му пръсна сака.. )
помощ колеги
малко ми остава миналия ден смених съединител ако не се оправи на 16.10.2011 го закарвам плевенска област и меко казано с две нежни думи (шъ му пръсна сака.. )

помощ колеги

BMW..
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Е36 320 М50
Може да е от много неща.Провери запалителната система измери бобините и лулите. Мери се съпротивлението м/у 1ви и 3ти пин на бобините и лулите в двата края. На лулата обикновено пише колко ома са, мисля че има 1,2ома има и по 1,8 амо също. Бобините трябва да са м/у 0.4 и 0.8 ома.
Всичко това при условие, че свещите ти са изправни.
Всичко това при условие, че свещите ти са изправни.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: Е36 320 М50
Бобините са сменени на едно със свещите със сигурност не е от тях.Свалих ги от перфектно работещ мотор и моите отидоха на него а моите на онзи. Въпросният перфектен все още си работи перфектно. Възможно ли е свещите които съм взел да са пълен ментак... ?!
BMW..
- with-fox
- BMW fanatic
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
- Пол: Мъж
- Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
- Детайли за колата: e36 330i
Re: Е36 320 М50
ти какви свещи си зел колега
- makaveli8512
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 11.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320 E36
Re: Е36 320 М50
зависи и каква ти е газовата
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Е36 320 М50
смени свищите, мойте са по каталог NGK за М50Б20
- makaveli8512
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 11.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320 E36
Re: Е36 320 М50
Фобос 1 за 6 цилиндров инжекцион дето е 1300 лв и типраи проблем или ти е Фобос 2
- mitkosulev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 17.07.2007
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320i
Re: Е36 320 М50
От въпроса не ти се разбира много за проблема
като си на бензин по същия начин ли се държи или само на газ е така
газов филтър сменял ли си скоро
по принцип за да има детонации с ГИ сместа е бедна и от там идва и големия разход
пиши по подробно за да може хората да не гадаят и ти да можеш по бързо да си решиш проблема
като си на бензин по същия начин ли се държи или само на газ е така
газов филтър сменял ли си скоро
по принцип за да има детонации с ГИ сместа е бедна и от там идва и големия разход
пиши по подробно за да може хората да не гадаят и ти да можеш по бързо да си решиш проблема
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: Е36 320 М50
Бензин: колата на празен ход работи като трактор поклаща се доста и друса, сутрин като е студена глъхне и не иска да върви като стопли остава проблема с празния ход запалвам топъл/студен без никъкви проблеми разхода ми е нормален на бензин на много натискане извън града 9.2/9.4 с 4 човека натоварена с не много багаж (17'' 235 45 отзад !)
Газ: до 3000 оборота прекъсва постоянно без значение топла или студена разход в софия 35/100км или на езика на парите казано с 10лв. минавам 20.2 км по слух усещам, че работи на 5 цилиндъра отново същият проблем на празен ход друса и работи като трактор
До колегата които ме пита за ФОБОСА : Как да разбера 1 или 2 ми ГИ–то преди една година ми излезе 1100лв. като сам съм си го слагал настроиката на компютъра ми я прави "майстор". Филтрите както казах по-горе се сменят на 8000км. заедно с маслото.
На Диагностика еррори не излизат..
Отново да поясня колата от към консумативи се обслужва изключително много свещи масла филтри въздушни и газови се сменят редовно!
До колегата които ми препоръча бедната смес по тази логика и аз мислих но след 2 ходения при настроика на ГИ проблема не се оправи първо търся проблема в мотора и работата му на празен ход (като почистването на стъпковият мотор беше едно от първите неща които направих пък и от него не би трябвало да имам проблем на газ при ниски обороти прекъсването до 3000об/мин за което споменах по горе)
Поръчах нови свещи по-каталог утре ги сменям за не знам кой път НГК (макар да не вярвам да е от тях)
Други идей колеги ? Някой сблъсквал се с тези проблеми до сега... ?
Благодаря на всички включили се до момента в темата
Газ: до 3000 оборота прекъсва постоянно без значение топла или студена разход в софия 35/100км или на езика на парите казано с 10лв. минавам 20.2 км по слух усещам, че работи на 5 цилиндъра отново същият проблем на празен ход друса и работи като трактор
До колегата които ме пита за ФОБОСА : Как да разбера 1 или 2 ми ГИ–то преди една година ми излезе 1100лв. като сам съм си го слагал настроиката на компютъра ми я прави "майстор". Филтрите както казах по-горе се сменят на 8000км. заедно с маслото.
На Диагностика еррори не излизат..

Отново да поясня колата от към консумативи се обслужва изключително много свещи масла филтри въздушни и газови се сменят редовно!
До колегата които ми препоръча бедната смес по тази логика и аз мислих но след 2 ходения при настроика на ГИ проблема не се оправи първо търся проблема в мотора и работата му на празен ход (като почистването на стъпковият мотор беше едно от първите неща които направих пък и от него не би трябвало да имам проблем на газ при ниски обороти прекъсването до 3000об/мин за което споменах по горе)
Поръчах нови свещи по-каталог утре ги сменям за не знам кой път НГК (макар да не вярвам да е от тях)
Други идей колеги ? Някой сблъсквал се с тези проблеми до сега... ?
Благодаря на всички включили се до момента в темата

BMW..
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани