Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Jim Beam » 09 Окт 2011, 0:14

Всичко добре знаем, че когато се спускаме на скорост, компютърът спира подаването на гориво. Карам М44 и ми се е случвало при спускане на скорост да речем 1 километър температурата на водата да почне да пада. След като подам газ почти веднага започва да се вдига. Имам ли проблем с отворен термостат или просто, като няма подаване на гориво, двигателя истива, защото няма какво да го топли.?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Делян » 09 Окт 2011, 0:20

Термостат :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от димитър_81 » 09 Окт 2011, 0:35

ако е изправен термостатът трябва да си стои по средата независимо как караш
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.04.2009
Пол: Мъж
Кара: засилен дизел
Мечтае да кара: на Шаро поршето
Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Snoop » 09 Окт 2011, 2:56

Имах същия "проблем". За термостат си, колега. :yes:
Аз и ти сме луд-ни-ца... Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Jim Beam » 09 Окт 2011, 3:10

Ясно. Ще гледам да го сменя преди да е останал затворен вместо отворен :confused:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.04.2009
Пол: Мъж
Кара: засилен дизел
Мечтае да кара: на Шаро поршето
Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Snoop » 09 Окт 2011, 3:24

Няма как да стане затворен след като е блокирал отворен. Поне при мен 3-4 месеца миналата зима не си промени "мнението". ;)
Лошото е, че колата харчи повече, защото сгрява по-бавно. Имаше и още някакви минуси от продължително каране с постоянно отворен термостат, които четох из форума като имах тоя проблем, ама не мога да намеря темите. :confused:
Аз и ти сме луд-ни-ца... Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от pistata9889 » 09 Окт 2011, 9:18

Сменяш термостата и си решаваш проблема.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Dirty M5 driveR » 09 Окт 2011, 11:07

Стария ми термостат явно имаше променливо "мнение" :mhihi: Замина си в началото на годината, като беше още студено. Разбрах чак март месец, когато излязох за малко извън града и температурата почна да пада. Така няколко пъти наблюдавах това поведение. След време имах 200км извънградски преход и температурата не мръдна от средата. А термостата действително си беше заминал. Сменяй твоя и си готов.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от kdl » 09 Окт 2011, 11:55

Зависи, може и нищо да му няма на термостата! Един километър свободно спускане на скорост, при току що загрял двигател, може напълно спокойно да охлади леко колата, но не и да я вкара в синьото. При БМВ, темп. датчик на таблото мери усреднени стойности и винаги седи в средата, въпреки че реалната температура варира +-20 градуса. От 90 до 110 ако не ме лъже паметта.

При CLK-то не беше така и ясно се виждаше на студено време, при спускане след тунелите на Тракия, посока София, как почва да охлажда леко, но там е доста повече от 1км. и се кара бързо. Т.е. въздушната струва охлажда колкото и малко да е.

Ако имаш подозриения, че всичко е наред, изчакай да се застуди още и ще си проличи веднага.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Jim Beam » 09 Окт 2011, 13:53

liloff написа:Зависи, може и нищо да му няма на термостата! Един километър свободно спускане на скорост, при току що загрял двигател, може напълно спокойно да охлади леко колата, но не и да я вкара в синьото. При БМВ, темп. датчик на таблото мери усреднени стойности и винаги седи в средата, въпреки че реалната температура варира +-20 градуса. От 90 до 110 ако не ме лъже паметта.

При CLK-то не беше така и ясно се виждаше на студено време, при спускане след тунелите на Тракия, посока София, как почва да охлажда леко, но там е доста повече от 1км. и се кара бързо. Т.е. въздушната струва охлажда колкото и малко да е.

Ако имаш подозриения, че всичко е наред, изчакай да се застуди още и ще си проличи веднага.


Аз като спускам тунелите на Витиня. Не ми пада в синьото, стигало ми е най-много до бялата черта преди средата, но не съм я и карал на по-ниски температури от 0. Бе ще взема да го сменя, заедно с нов антифриз да съм сигурен за зимата. Нали един термостат е 20-30 лева.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 6.11.2002
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: по хубави пътища

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от ФЕРАРИСТ » 09 Окт 2011, 14:13

Баси не знам къде и как ги правят тия термостати, и доколко антифризите взеха да са пестеливи на антикорозионни добавки, но няколко термостата гледам отварят и затварят твърде бавно спрямо нормален нов.......
Иначе ако в случая стрелката падне леко и се задържи на положение без да падне повече, може да се мине и само с една проверка в гореща вода......

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1003
Регистриран на: 14.12.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: дърто Е30
Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от SPEED_GABROVO » 09 Окт 2011, 14:21

Ми както каза колегата по-горе,свали го от колата и го затопли на печката в една тенджера с вода и виж при каква температура отваря клапата и като изстива при каква я затваря.Иначе мисля,че като не загрява добре колата,се намалява способностите на маслото да смазва.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Nukem » 09 Окт 2011, 14:24

Както го описваш, моя термостат на времето беше така, зимата като не беше натоварен двг.-то отиваше една идея под средата и след време се скапа! Принципно термостата си е консуматив сменя се на 3г., моя от Вари2000 струваше 100лв и си беше с тези двете пласмасови тръбички към него, не знам какви са тези боклуци по 20лв., не знам какви очаквания може да има към тях!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Mpower84 » 09 Окт 2011, 14:32

Същия като твоя (Бехер) само без пласмасовия корпус т.е. баш термостата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?

Мнение от Nukem » 09 Окт 2011, 14:55

Ми точно Бер от 20 и някакъв лв, имам приятел дето сменя 2 за 3 месеца! Мисля че от Ауто+ ги зима, но не съм сигурен!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook