Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Всичко добре знаем, че когато се спускаме на скорост, компютърът спира подаването на гориво. Карам М44 и ми се е случвало при спускане на скорост да речем 1 километър температурата на водата да почне да пада. След като подам газ почти веднага започва да се вдига. Имам ли проблем с отворен термостат или просто, като няма подаване на гориво, двигателя истива, защото няма какво да го топли.?
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
ако е изправен термостатът трябва да си стои по средата независимо как караш

- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Имах същия "проблем". За термостат си, колега. 

Аз и ти сме луд-ни-ца...




- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Ясно. Ще гледам да го сменя преди да е останал затворен вместо отворен 

- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Няма как да стане затворен след като е блокирал отворен. Поне при мен 3-4 месеца миналата зима не си промени "мнението".
Лошото е, че колата харчи повече, защото сгрява по-бавно. Имаше и още някакви минуси от продължително каране с постоянно отворен термостат, които четох из форума като имах тоя проблем, ама не мога да намеря темите.

Лошото е, че колата харчи повече, защото сгрява по-бавно. Имаше и още някакви минуси от продължително каране с постоянно отворен термостат, които четох из форума като имах тоя проблем, ама не мога да намеря темите.

Аз и ти сме луд-ни-ца...




- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Сменяш термостата и си решаваш проблема.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Стария ми термостат явно имаше променливо "мнение"
Замина си в началото на годината, като беше още студено. Разбрах чак март месец, когато излязох за малко извън града и температурата почна да пада. Така няколко пъти наблюдавах това поведение. След време имах 200км извънградски преход и температурата не мръдна от средата. А термостата действително си беше заминал. Сменяй твоя и си готов.

Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Зависи, може и нищо да му няма на термостата! Един километър свободно спускане на скорост, при току що загрял двигател, може напълно спокойно да охлади леко колата, но не и да я вкара в синьото. При БМВ, темп. датчик на таблото мери усреднени стойности и винаги седи в средата, въпреки че реалната температура варира +-20 градуса. От 90 до 110 ако не ме лъже паметта.
При CLK-то не беше така и ясно се виждаше на студено време, при спускане след тунелите на Тракия, посока София, как почва да охлажда леко, но там е доста повече от 1км. и се кара бързо. Т.е. въздушната струва охлажда колкото и малко да е.
Ако имаш подозриения, че всичко е наред, изчакай да се застуди още и ще си проличи веднага.
При CLK-то не беше така и ясно се виждаше на студено време, при спускане след тунелите на Тракия, посока София, как почва да охлажда леко, но там е доста повече от 1км. и се кара бързо. Т.е. въздушната струва охлажда колкото и малко да е.
Ако имаш подозриения, че всичко е наред, изчакай да се застуди още и ще си проличи веднага.
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
liloff написа:Зависи, може и нищо да му няма на термостата! Един километър свободно спускане на скорост, при току що загрял двигател, може напълно спокойно да охлади леко колата, но не и да я вкара в синьото. При БМВ, темп. датчик на таблото мери усреднени стойности и винаги седи в средата, въпреки че реалната температура варира +-20 градуса. От 90 до 110 ако не ме лъже паметта.
При CLK-то не беше така и ясно се виждаше на студено време, при спускане след тунелите на Тракия, посока София, как почва да охлажда леко, но там е доста повече от 1км. и се кара бързо. Т.е. въздушната струва охлажда колкото и малко да е.
Ако имаш подозриения, че всичко е наред, изчакай да се застуди още и ще си проличи веднага.
Аз като спускам тунелите на Витиня. Не ми пада в синьото, стигало ми е най-много до бялата черта преди средата, но не съм я и карал на по-ниски температури от 0. Бе ще взема да го сменя, заедно с нов антифриз да съм сигурен за зимата. Нали един термостат е 20-30 лева.
- ФЕРАРИСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 6.11.2002
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Баси не знам къде и как ги правят тия термостати, и доколко антифризите взеха да са пестеливи на антикорозионни добавки, но няколко термостата гледам отварят и затварят твърде бавно спрямо нормален нов.......
Иначе ако в случая стрелката падне леко и се задържи на положение без да падне повече, може да се мине и само с една проверка в гореща вода......
Иначе ако в случая стрелката падне леко и се задържи на положение без да падне повече, може да се мине и само с една проверка в гореща вода......
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
-
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Ми както каза колегата по-горе,свали го от колата и го затопли на печката в една тенджера с вода и виж при каква температура отваря клапата и като изстива при каква я затваря.Иначе мисля,че като не загрява добре колата,се намалява способностите на маслото да смазва.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Както го описваш, моя термостат на времето беше така, зимата като не беше натоварен двг.-то отиваше една идея под средата и след време се скапа! Принципно термостата си е консуматив сменя се на 3г., моя от Вари2000 струваше 100лв и си беше с тези двете пласмасови тръбички към него, не знам какви са тези боклуци по 20лв., не знам какви очаквания може да има към тях!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Същия като твоя (Бехер) само без пласмасовия корпус т.е. баш термостата.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Нормално ли е да истива на моторна спирачка?
Ми точно Бер от 20 и някакъв лв, имам приятел дето сменя 2 за 3 месеца! Мисля че от Ауто+ ги зима, но не съм сигурен!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани