Почва да загрява на извънградско 318 TDS
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- BeeMWe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 19.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 635 Csi
Почва да загрява на извънградско 318 TDS
Здравейте, колеги. Изчетох много по темата и се получи една огромна каша в главата ми, защото проблемите за които чета хем наподобяват моя хем - не. Всеки казва различно нещо и ако трябва да послушам всеки един вариантите са 3.
1. Да разглобя цялата предница и нищо да не направя
2. Да я закарам в сервиз и да почнат да ми казват, че това трябва да се смени, онова трябва да се смени и да ме издрусат сумати пари
3. Сам да почна да си сменям всичко наред, което пак не ми е по джоба
За това искам да ви помоля за някъква по конкретна теория за моя проблем и как мога САМ да си направя проверката.
Ето и проблема. Преди 3 месеца някъде, връщайки се от Бургас, на изкачването за Вакарел по магистрала Тракия, поизпънах колата с 140/150 км/ч и започна да вдига температурата. Вдигна се до следващата чертичка след средата. Прибрах се в средната лента, пуснах парното и пак се стабилизира на средата и така до София.
Преди около 1 месец на пътя за Панагюрище, реших да мина през Подбалканския път и от там да се отклоня по друг път, който е в планината и има голямо изкачване. На това изкачване карах колата предимно на 3-та предавка, защото като пусна 4-та и не качваше, а и разхода се вдигаше много. Отново почна да вдига температурата и пак така до следващата чертичка след средата. Пак намалих скоростта значително, пуснах парното и температурата отново се стабилизира.
Третия път дето ми направи същия проблем, отново беше на магистрала, но този път на Хемус. Прибирайки се вече към София, на изкачването за Витиня при 140/150 км/ч отново почна да ми грее. Отбих в аварийната лента без да спирам, намалих скоростта, пуснах парното и всичко пак наред.
Питам се аз, при два от случаите на магистрала, при положение, че имам такъв голям поток от насрещен въздух, защот загрява еднакво със случая горе в планината, където съм пъплил с 50-60 км/ч.
Последно доуточнение. На градско температурата на колата не мърда и 1 милиметър, било то в задръствания в адска жега, нормално каране, бързо каране, ръчкане ... абе в града грам не мърда стрелката. Антифриз и масло всичко е наред. Става дума за 318 TDS 1995 година. Благодаря предварително.
1. Да разглобя цялата предница и нищо да не направя
2. Да я закарам в сервиз и да почнат да ми казват, че това трябва да се смени, онова трябва да се смени и да ме издрусат сумати пари
3. Сам да почна да си сменям всичко наред, което пак не ми е по джоба
За това искам да ви помоля за някъква по конкретна теория за моя проблем и как мога САМ да си направя проверката.
Ето и проблема. Преди 3 месеца някъде, връщайки се от Бургас, на изкачването за Вакарел по магистрала Тракия, поизпънах колата с 140/150 км/ч и започна да вдига температурата. Вдигна се до следващата чертичка след средата. Прибрах се в средната лента, пуснах парното и пак се стабилизира на средата и така до София.
Преди около 1 месец на пътя за Панагюрище, реших да мина през Подбалканския път и от там да се отклоня по друг път, който е в планината и има голямо изкачване. На това изкачване карах колата предимно на 3-та предавка, защото като пусна 4-та и не качваше, а и разхода се вдигаше много. Отново почна да вдига температурата и пак така до следващата чертичка след средата. Пак намалих скоростта значително, пуснах парното и температурата отново се стабилизира.
Третия път дето ми направи същия проблем, отново беше на магистрала, но този път на Хемус. Прибирайки се вече към София, на изкачването за Витиня при 140/150 км/ч отново почна да ми грее. Отбих в аварийната лента без да спирам, намалих скоростта, пуснах парното и всичко пак наред.
Питам се аз, при два от случаите на магистрала, при положение, че имам такъв голям поток от насрещен въздух, защот загрява еднакво със случая горе в планината, където съм пъплил с 50-60 км/ч.
Последно доуточнение. На градско температурата на колата не мърда и 1 милиметър, било то в задръствания в адска жега, нормално каране, бързо каране, ръчкане ... абе в града грам не мърда стрелката. Антифриз и масло всичко е наред. Става дума за 318 TDS 1995 година. Благодаря предварително.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Почва да загрява на извънградско 318 TDS
Трябва ли да пускаш нова тема за да ти пише някой за неща, които са писани десетки пъти- измий радиатора, между двата също, прегледай водната помпа, ако пак загрява и термостата, смени антифриза и промий системата... и ако пак загрява, което е малко вероятно- честито.
- BeeMWe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 19.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 635 Csi
Re: Почва да загрява на извънградско 318 TDS
bum_bum написа:Трябва ли да пускаш нова тема за да ти пише някой за неща, които са писани десетки пъти- измий радиатора, между двата също, прегледай водната помпа, ако пак загрява и термостата, смени антифриза и промий системата... и ако пак загрява, което е малко вероятно- честито.
Малко по - горе съм уточнил, защо пускам нова тема. Мисля, че е излишно да се правиш на интересен !
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани