Питане за верига
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- orgazmotron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 19.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323ci
- Детайли за колата: Убава кола, пишман шофьор.
Питане за верига
Здравейте колеги, сглобявам си двигателя М43, това в което не съм уверен е при слагането на веригата. Слага се заедно със зъбното колело, освен да напасна белега да сочи нагоре, има ли друга тънкост която трябва да зная?
Предварително Ви благодаря.
Предварително Ви благодаря.
- orgazmotron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 19.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323ci
- Детайли за колата: Убава кола, пишман шофьор.
Re: Питане за верига
Зацепих я, за тези на които им е любопитно ще обясня с две думи. Близо до картера има една тапа, маха се там се слага щифт 12мм точно, който застопорява коляновия вал, като 1-ви цилиндър трябва да бъде в горна мъртва точка (тоест най-горе) белега на зъбното колело трябва да гледа точно разпределителния вал, а първата извивка на вала да бъде на положение водоравно. Зъбното колело се затяга здраво като се гледа болтчетата да бъдат на същото място, тъй като има аванс. Това е, колата вече е зацепена и може да къса всички голфчета 

- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: Питане за верига
orgazmotron написа:Зацепих я, за тези на които им е любопитно ще обясня с две думи. Близо до картера има една тапа, маха се там се слага щифт 12мм точно, който застопорява коляновия вал, като 1-ви цилиндър трябва да бъде в горна мъртва точка (тоест най-горе) белега на зъбното колело трябва да гледа точно разпределителния вал, а първата извивка на вала да бъде на положение водоравно. Зъбното колело се затяга здраво като се гледа болтчетата да бъдат на същото място, тъй като има аванс. Това е, колата вече е зацепена и може да къса всички голфчета
Има и друг начин за по добра центровка


- with-fox
- BMW fanatic
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
- Пол: Мъж
- Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
- Детайли за колата: e36 330i
Re: Питане за верига
besnia_ написа:orgazmotron написа:Зацепих я, за тези на които им е любопитно ще обясня с две думи. Близо до картера има една тапа, маха се там се слага щифт 12мм точно, който застопорява коляновия вал, като 1-ви цилиндър трябва да бъде в горна мъртва точка (тоест най-горе) белега на зъбното колело трябва да гледа точно разпределителния вал, а първата извивка на вала да бъде на положение водоравно. Зъбното колело се затяга здраво като се гледа болтчетата да бъдат на същото място, тъй като има аванс. Това е, колата вече е зацепена и може да къса всички голфчета
Има и друг начин за по добра центровкатвоята как е сега
колегата е прав но се пак добре си го обяснил а наченаештите да се учат и после да се чудят що не пали колицата

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани