възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 8.08.2011
Местоположение: sofiq,haskovo city
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
Детайли за колата: м пакет брат направо самолет

възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?

Мнение от batkoki » 11 Сеп 2011, 22:42

здравейте колеги някъде из темите по форума четох че диференциалите при е36 за заменими но така и не разбрах каква е ползата от тези размени.въпроса ми относно отворени диференциали не такива с плокажи възможно ли е да се сложи друг диф.който евентуално да скъси скоростите и от там да се получи по добро ускорение.и до каква степен може да се олекоти маховика за да не пречи на нормалната работа на двигателя.възможно ли е и пренареждането на скоростната кутия така че 1 и втора скорост да останат същите и евентуална 3 и 4 да бъдат скъсени.
п.п ако бъркам че с по къси скорости се получава по добро ускорение нека някой ме поправи.
п.п колата 2000 кубика в момента е с обикновенния за двоиката диф(заварен)
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?

Мнение от anton mutafchiev » 12 Сеп 2011, 10:13

сменяш дифа и ще постигнеш желания ефект за ускорението напиши с къв диф. си и колегите ще ти кават къв да сложиш

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?

Мнение от delas_328 » 12 Сеп 2011, 12:56

Ами какъв да е освен 3.45 :roll:
Колега става смяната ,но трябва да се прави диф. от Е30 в кутия от Е36 !
А относно маховика може да се сложи от М20В20 от Е30 са най-леките ,пробвано е многократно и става без проблеми !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?

Мнение от Dirty M5 driveR » 12 Сеп 2011, 20:05

Всичко е възможно. Скоростите да пренареждаш е краен вариант - все пак не е автомобил за професионално ползване, че да се влага толкова труд и прецизност в избора на предавателни числа. Може да смениш дифа с по-къс, но от 3.45 по-къс не знам за какво ти е на Б20. По-добре се насочи към маховика и сложи от М20 (от коя година беше най-лекия не знам, чети из форума).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?

Мнение от (bubsa) » 12 Сеп 2011, 23:06

Със диф 4.10 не ти трябва лек маховик.
Ако си караш с 3.45 тогава ще стане добре с маховика.
Абе тея работи са си нож с 2 остриета и те съветвам да си помислиш хубаво преди да се захванеш ;)
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?

Мнение от shengi » 12 Сеп 2011, 23:13

За лекия маховик от м20 преди 86-та :mhihi: вземаш го комплект притискател феродо маховик, вилка на съединителя лагерчето незнам дали е същото и бендикса от такъв стартер- заради зъбите.Нареждаш всичкото по твойта кола и караш.За диференциала
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... %D0%B0+e36 в тази тема има писано.Но според мен лекия маховик ще ти е предостатъчен ако се има напредвид, че пътуваш извън града.Мен примерно ми е кофти да карам на 3000об с 100 и примерно като тръгна да се движа с средна скорост 130-140км познай каде отиват оборотите.Не че не м ихаресва но си е кофти.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?

Мнение от Dirty M5 driveR » 13 Сеп 2011, 8:26

shengi написа:Мен примерно ми е кофти да карам на 3000об с 100 и примерно като тръгна да се движа с средна скорост 130-140км познай каде отиват оборотите.Не че не м ихаресва но си е кофти.


Именно ;) Това е с 3.45. Представи си с по-къс какво става. Аз съм твърдо за лекия маховик. Мотора ще стане по-рязък и ще се развърта по-леко. Плюс един хубав ремап, и ще накараш 20-ката да живне и да те радва повече :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?

Мнение от Делян » 13 Сеп 2011, 9:23

За лекия маховик от м20 преди 86-та

За да не се обърка някой, 6.3кг е до септември 84-та ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 8.08.2011
Местоположение: sofiq,haskovo city
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
Детайли за колата: м пакет брат направо самолет

Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?

Мнение от batkoki » 13 Сеп 2011, 10:54

ехе все добри мнения за лекия маховик :)аз доста пътувам извънградско какво имате предвид като казвате че с 130 140 оборотите отиват еди каде си вдигат се прекалено много ли?а колеги ако реша да си олекотявам моя не го ли бива као вариант защото тук в нашия град имали някакъв пич който ги олекотявал и балансирал и всички са много доволни от него.диф.ми е 3.45 но дали е възможно защото е заварен да усещам някак си че колата е скупена?.и в крайна сметка не разбрах не е добре да съм с по къс диф и с лек маховик?или обратното?
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 24.05.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E60
Детайли за колата: 523i 06'

Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?

Мнение от Диан » 13 Сеп 2011, 11:22

Ако е за евридейка, не е бих препоръчал по-лек маховик
Ако не се лъжа важи следното правило: лек маховик=по-вече коне=по-нисък въртящ момент=по-висок разход
В случай, че греша... моля да бъда поправен
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?

Мнение от vld » 13 Сеп 2011, 11:27

Махай го тоя заварен диф преди да си се очистил някъде, за някакви изпълнения по паркингите и вечер пред блока става, ма да пътуваш много извън градско си е убийствено!
Да не говориме че може да затриеш и други хора не само себе си!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?

Мнение от hakerizanov » 13 Сеп 2011, 11:43

Диан написа:Ако не се лъжа важи следното правило: лек маховик=по-вече коне=по-нисък въртящ момент=по-висок разход
В случай, че греша... моля да бъда поправен

не мисля че логиката се връзва колега. няма как повече коне да водят до по-нисък въртящ момент. по-скоро е обратно. няма как и от по-лекия маховик да изкараш повече коне. няма откъде да се вземат тия коне без допълнителна манипулация. просто по-бързо ще стигаш макс въртящ момент. за горивото съм съгласен. понеже по-бързо ще развърта ще караш във високи обороти повечето време. нещо такова ми се върти...
I think things -- and they happen...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?

Мнение от Dirty M5 driveR » 13 Сеп 2011, 12:10

С лек маховик коне не се вдигат, нито пък въртящ момент. Просто позволява на мотора да се развърта по-бързо, и то там леката разлика във вървежа. Олекотяването на маховик е лесно, баланса е критичен, защото стават бели. Не ви се иска да сте в колата или около нея, ако маховика се пръсне...
За 20-ката с 3.45 диф - на 5-та 100км/ч са й при 3000рпм, 150км/ч някъде ~4500рпм. Спокойно може да се поддържат 150-160 без мотора да се товари (нищо че е в обороти). Със 180км/ч е при 5500рпм. Е я сега си представете при 5500 да е със 150 :!: За извънградско няма да става, освен ако не караш със 120-130, и пак ще е в неоправдано висок оборотен диапазон. Така че с по-къс диф - по светофарните гонки, и то пак много зависи от шофьора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?

Мнение от Делян » 13 Сеп 2011, 19:20

Най-просто казано, с лекият маховик, все едно се смъкват килограми от колата. Имаше някъде една формула дето се смяташе, до колкото си спомням 1кг олекотяване на маховика се равняваше около 30кг от купето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?

Мнение от Dirty M5 driveR » 13 Сеп 2011, 19:29

Dpy написа:Най-просто казано, с лекият маховик, все едно се смъкват килограми от колата. Имаше някъде една формула дето се смяташе, до колкото си спомням 1кг олекотяване на маховика се равняваше около 30кг от купето.


Което сами разбирате, че не е никак малко. На М50Б20 му е 12.5 ли, 14кг ли беше, забравих (зависи дали е с климатик или не). Като му сложиш 6кг значително ще му олекне. Сега дали на толкова се равнява 1кг от маховика идея си нямам.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook