възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
61 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- batkoki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: sofiq,haskovo city
- Пол: Мъж
- Кара: m50b20
- Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
- Детайли за колата: м пакет брат направо самолет
възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?
здравейте колеги някъде из темите по форума четох че диференциалите при е36 за заменими но така и не разбрах каква е ползата от тези размени.въпроса ми относно отворени диференциали не такива с плокажи възможно ли е да се сложи друг диф.който евентуално да скъси скоростите и от там да се получи по добро ускорение.и до каква степен може да се олекоти маховика за да не пречи на нормалната работа на двигателя.възможно ли е и пренареждането на скоростната кутия така че 1 и втора скорост да останат същите и евентуална 3 и 4 да бъдат скъсени.
п.п ако бъркам че с по къси скорости се получава по добро ускорение нека някой ме поправи.
п.п колата 2000 кубика в момента е с обикновенния за двоиката диф(заварен)
п.п ако бъркам че с по къси скорости се получава по добро ускорение нека някой ме поправи.
п.п колата 2000 кубика в момента е с обикновенния за двоиката диф(заварен)
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?
сменяш дифа и ще постигнеш желания ефект за ускорението напиши с къв диф. си и колегите ще ти кават къв да сложиш
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?
Ами какъв да е освен 3.45
Колега става смяната ,но трябва да се прави диф. от Е30 в кутия от Е36 !
А относно маховика може да се сложи от М20В20 от Е30 са най-леките ,пробвано е многократно и става без проблеми !

Колега става смяната ,но трябва да се прави диф. от Е30 в кутия от Е36 !
А относно маховика може да се сложи от М20В20 от Е30 са най-леките ,пробвано е многократно и става без проблеми !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?
Всичко е възможно. Скоростите да пренареждаш е краен вариант - все пак не е автомобил за професионално ползване, че да се влага толкова труд и прецизност в избора на предавателни числа. Може да смениш дифа с по-къс, но от 3.45 по-къс не знам за какво ти е на Б20. По-добре се насочи към маховика и сложи от М20 (от коя година беше най-лекия не знам, чети из форума).
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?
Със диф 4.10 не ти трябва лек маховик.
Ако си караш с 3.45 тогава ще стане добре с маховика.
Абе тея работи са си нож с 2 остриета и те съветвам да си помислиш хубаво преди да се захванеш
Ако си караш с 3.45 тогава ще стане добре с маховика.
Абе тея работи са си нож с 2 остриета и те съветвам да си помислиш хубаво преди да се захванеш

- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?
За лекия маховик от м20 преди 86-та
вземаш го комплект притискател феродо маховик, вилка на съединителя лагерчето незнам дали е същото и бендикса от такъв стартер- заради зъбите.Нареждаш всичкото по твойта кола и караш.За диференциала
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... %D0%B0+e36 в тази тема има писано.Но според мен лекия маховик ще ти е предостатъчен ако се има напредвид, че пътуваш извън града.Мен примерно ми е кофти да карам на 3000об с 100 и примерно като тръгна да се движа с средна скорост 130-140км познай каде отиват оборотите.Не че не м ихаресва но си е кофти.

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... %D0%B0+e36 в тази тема има писано.Но според мен лекия маховик ще ти е предостатъчен ако се има напредвид, че пътуваш извън града.Мен примерно ми е кофти да карам на 3000об с 100 и примерно като тръгна да се движа с средна скорост 130-140км познай каде отиват оборотите.Не че не м ихаресва но си е кофти.

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?
shengi написа:Мен примерно ми е кофти да карам на 3000об с 100 и примерно като тръгна да се движа с средна скорост 130-140км познай каде отиват оборотите.Не че не м ихаресва но си е кофти.
Именно


Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?
За лекия маховик от м20 преди 86-та
За да не се обърка някой, 6.3кг е до септември 84-та

- batkoki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: sofiq,haskovo city
- Пол: Мъж
- Кара: m50b20
- Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
- Детайли за колата: м пакет брат направо самолет
Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?
ехе все добри мнения за лекия маховик
аз доста пътувам извънградско какво имате предвид като казвате че с 130 140 оборотите отиват еди каде си вдигат се прекалено много ли?а колеги ако реша да си олекотявам моя не го ли бива као вариант защото тук в нашия град имали някакъв пич който ги олекотявал и балансирал и всички са много доволни от него.диф.ми е 3.45 но дали е възможно защото е заварен да усещам някак си че колата е скупена?.и в крайна сметка не разбрах не е добре да съм с по къс диф и с лек маховик?или обратното?

кой според вас е вечният враг на БМВ? ....
- Диан
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24.05.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60
- Детайли за колата: 523i 06'
Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?
Ако е за евридейка, не е бих препоръчал по-лек маховик
Ако не се лъжа важи следното правило: лек маховик=по-вече коне=по-нисък въртящ момент=по-висок разход
В случай, че греша... моля да бъда поправен
Ако не се лъжа важи следното правило: лек маховик=по-вече коне=по-нисък въртящ момент=по-висок разход
В случай, че греша... моля да бъда поправен

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?
Махай го тоя заварен диф преди да си се очистил някъде, за някакви изпълнения по паркингите и вечер пред блока става, ма да пътуваш много извън градско си е убийствено!
Да не говориме че може да затриеш и други хора не само себе си!
Да не говориме че може да затриеш и други хора не само себе си!

- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?
Диан написа:Ако не се лъжа важи следното правило: лек маховик=по-вече коне=по-нисък въртящ момент=по-висок разход
В случай, че греша... моля да бъда поправен
не мисля че логиката се връзва колега. няма как повече коне да водят до по-нисък въртящ момент. по-скоро е обратно. няма как и от по-лекия маховик да изкараш повече коне. няма откъде да се вземат тия коне без допълнителна манипулация. просто по-бързо ще стигаш макс въртящ момент. за горивото съм съгласен. понеже по-бързо ще развърта ще караш във високи обороти повечето време. нещо такова ми се върти...
I think things -- and they happen...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?
С лек маховик коне не се вдигат, нито пък въртящ момент. Просто позволява на мотора да се развърта по-бързо, и то там леката разлика във вървежа. Олекотяването на маховик е лесно, баланса е критичен, защото стават бели. Не ви се иска да сте в колата или около нея, ако маховика се пръсне...
За 20-ката с 3.45 диф - на 5-та 100км/ч са й при 3000рпм, 150км/ч някъде ~4500рпм. Спокойно може да се поддържат 150-160 без мотора да се товари (нищо че е в обороти). Със 180км/ч е при 5500рпм. Е я сега си представете при 5500 да е със 150
За извънградско няма да става, освен ако не караш със 120-130, и пак ще е в неоправдано висок оборотен диапазон. Така че с по-къс диф - по светофарните гонки, и то пак много зависи от шофьора.
За 20-ката с 3.45 диф - на 5-та 100км/ч са й при 3000рпм, 150км/ч някъде ~4500рпм. Спокойно може да се поддържат 150-160 без мотора да се товари (нищо че е в обороти). Със 180км/ч е при 5500рпм. Е я сега си представете при 5500 да е със 150

Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?
Най-просто казано, с лекият маховик, все едно се смъкват килограми от колата. Имаше някъде една формула дето се смяташе, до колкото си спомням 1кг олекотяване на маховика се равняваше около 30кг от купето.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: възможно ли е повече ускорение за сметка на максим.скорост?
Dpy написа:Най-просто казано, с лекият маховик, все едно се смъкват килограми от колата. Имаше някъде една формула дето се смяташе, до колкото си спомням 1кг олекотяване на маховика се равняваше около 30кг от купето.
Което сами разбирате, че не е никак малко. На М50Б20 му е 12.5 ли, 14кг ли беше, забравих (зависи дали е с климатик или не). Като му сложиш 6кг значително ще му олекне. Сега дали на толкова се равнява 1кг от маховика идея си нямам.
61 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани