Здравейте ако някой може да помогне...за ел проблем...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- krumusainski
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 25.01.2010
- Пол: Мъж
Здравейте ако някой може да помогне...за ел проблем...
Здравейте преди година трябваше да измия колата си на един водопад BMW Compact 94 година, и намокрих жестоко двигателя колата на практика не работеше един месец, през това време беше на паркинг , след месец колата запали като нова но не работеше само едно нещо, оборотомерът стрелката за топлината на водата в радиатора (явно тези две неща са свързани към едно място , по-долу ще обясня защо така мисля) колата си е добре сега дори по едно време оборотомерът и стрелката за топлината на водата се оправиха за около седмица сега обаче пак не работи, истината е че нямам пари за да я откарам на ел. разбирач, ако някой се досеща къде може да е проблемът , или къде трябва да пипна нека да пише когато дам тест на таблото то си работи тоест проблема не ми е във таблото а другаде
Благодаря ви... с уважение Крум

Re: Здравейте ако някой може да помогне...за ел проблем...
Мда. Водопадът е лош вариант за автомивка.
Инсталацията към въпросните 2 уреда минава през небезизвестната букса X20, намира се в задния десен ъгъл на двигателния отсек, до кутията с бушоните, кръгла е и прилича на буксата за диагностика, но при Х20 и от капачката излиза кабелен сноп, а при диагностичната букса капачката си е само капачка.
Напълнила се е с вода, и са корозирали/патинясали пиновете. Трябвало е след измиването поне да провериш всички букси и да ги подсушиш, ако е имало влязла вода в тях. Обзалагам се, че като отвориш Х20, гледката ще е грозна. Може да закърпиш положението с контактен спрей, пръскаш обилно в Х20 и я отваряш и затваряш няколко пъти, за да падне окисния слой по пиновете. Колко дълготраен ще е ефектът, не се наемам да кажа, но поне временно ще оправи нещата.
И защо казваш "трябваше" да измиеш двигателя на водопада, какво толкова спешно е налагало този варваризъм


Инсталацията към въпросните 2 уреда минава през небезизвестната букса X20, намира се в задния десен ъгъл на двигателния отсек, до кутията с бушоните, кръгла е и прилича на буксата за диагностика, но при Х20 и от капачката излиза кабелен сноп, а при диагностичната букса капачката си е само капачка.
Напълнила се е с вода, и са корозирали/патинясали пиновете. Трябвало е след измиването поне да провериш всички букси и да ги подсушиш, ако е имало влязла вода в тях. Обзалагам се, че като отвориш Х20, гледката ще е грозна. Може да закърпиш положението с контактен спрей, пръскаш обилно в Х20 и я отваряш и затваряш няколко пъти, за да падне окисния слой по пиновете. Колко дълготраен ще е ефектът, не се наемам да кажа, но поне временно ще оправи нещата.



- krumusainski
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 25.01.2010
- Пол: Мъж
Re: Здравейте ако някой може да помогне...за ел проблем...
отворих Буксата X20 и гледката си бе6е нормална без налепи и грозни неща значи около нея да търся проблема?
- with-fox
- BMW fanatic
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
- Пол: Мъж
- Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
- Детайли за колата: e36 330i
Re: Здравейте ако някой може да помогне...за ел проблем...
тази букса може да е зле ватре братле не искаш да отвориш и да видеш мизирията и да е избаршеш и готово откачие и е разгледаи добре ако не е тан може и до компа да е стигнало нещо все пак си е мил на водопад
и може и там да е стигнало водица

- krumusainski
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 25.01.2010
- Пол: Мъж
Re: Здравейте ако някой може да помогне...за ел проблем...
with-fox написа:тази букса може да е зле ватре братле не искаш да отвориш и да видеш мизирията и да е избаршеш и готово откачие и е разгледаи добре ако не е тан може и до компа да е стигнало нещо все пак си е мил на водопади може и там да е стигнало водица
Ако компа се е преебал след като стана проблема по едно време оборотомера пак проработи за около седмица две ако електроника се преебе не се оправя от самосебеси така че надеждата умира последна

- krumusainski
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 25.01.2010
- Пол: Мъж
Re: Здравейте ако някой може да помогне...за ел проблем...
минах с контактен спрей навсякъде очаквах да се оправи но не се оправи
сега отварям във купето под жабката и волана и там ще мина навсякъде дано трепне 


- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Здравейте ако някой може да помогне...за ел проблем...
krumusainski написа:минах с контактен спрей навсякъде очаквах да се оправи но не се оправисега отварям във купето под жабката и волана и там ще мина навсякъде дано трепне
Така както си почнал,напръскай всички букси които виждаш.А може и компютърът да отвориш и неговата букса /клемореда/ да пръснеш.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- krumusainski
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 25.01.2010
- Пол: Мъж
Re: Здравейте ако някой може да помогне...за ел проблем...
BorisMW написа:krumusainski написа:минах с контактен спрей навсякъде очаквах да се оправи но не се оправисега отварям във купето под жабката и волана и там ще мина навсякъде дано трепне
Така както си почнал,напръскай всички букси които виждаш.А може и компютърът да отвориш и неговата букса /клемореда/ да пръснеш.
Навсякъде пръснах Абсолютно на всякъде не и не става.......аууууу съкратих си живота с тоя оборотомер а таблото си работи при тест !
- jlpetkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW X5 M
- Детайли за колата: блъсната E36 318ti, '95
Re: Здравейте ако някой може да помогне...за ел проблем...
колега що не се разходиш на една диагностика, туко виж изкочил проблема там 



9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани