Губи се 4 ти цилиндър М42

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Губи се 4 ти цилиндър М42

Мнение от ares2 » 01 Сеп 2011, 22:27

колеги даите някаква идея..
днес изчезна 4 ти цилиндър...
с преработени бобини с лули съм..
смених му бобината. свеща. лулата и заработи добре..
но преди малко пак се загуби.. няма го и на газ и на бензин.
гръмна..
един човек ми подсказа нещо за сервото? но не разбрах какво искаше да каже?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Губи се 4 ти цилиндър М42

Мнение от Dirty M5 driveR » 01 Сеп 2011, 23:05

При обикновените газови уредби щом се губи цилиндър може да изключиш проблем с горивото, защото колектора си се пълни с гориво-въздушна смес, и тя постъпва към всички цилиндри. Значи при теб вероятно се губи тока. Проверил си свещ, бобина, лула. Провери също кабела, може да има лоша връзка и като се разклати мотора да прекъсва някъде. Чувал съм и за загуба на цилиндър заради цапане на свещта с масло, което става заради гарнитурката, дето обхваща всички свещи. Най-добре извади свещта със всичкото и запали да видиш мята ли искра. Ще следя с интерес, че има още една тема за губене на цилиндър при М52, и там се оказва голяма загадка. Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Губи се 4 ти цилиндър М42

Мнение от ares2 » 01 Сеп 2011, 23:33

като извадих свеща не беше много омаслена.. но си личеше че не е палила..
аз се притесних нещо този цилиндър да не е дефектирал.. да няма компресия и тн.. и да замазва.. но
ако е така свеща ще е много зле..съмнявам се в тези кабели които отиват към всяка бобина.. нещо ги пече много
има ли варанти ДМЕ то да прави проблем и да не поддва импулс към тази бобина?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: Губи се 4 ти цилиндър М42

Мнение от CTORH » 02 Сеп 2011, 10:09

Според мен е най-добре да закачиш мултицета на букста не ECU-то и да измериш напрежението между 51-ви пин и маса. Както е закачена буксата към компютъра, маха се задната й част (не помня дали беше гумен маншон или някаква пластмасова капачка) и мериш там. При подаден контакт трябва да имаш между 11 и 14 волта, на работещ двигател 9V. Стойностите са от аутодата.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 3.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW X5 M
Детайли за колата: блъсната E36 318ti, '95

Re: Губи се 4 ти цилиндър М42

Мнение от jlpetkov » 02 Сеп 2011, 10:24

ares2 написа:има ли варанти ДМЕ то да прави проблем и да не подава импулс към тази бобина?

нали затова колегата ти препоръча
Dirty M5 driveR написа:Най-добре извади свещта със всичкото и запали да видиш мята ли искра. Успех!


ares2 написа:съмнявам се в тези кабели които отиват към всяка бобина.. нещо ги пече много

напълно е възможно но започни проверката откъм свеща :)

а за сервото: обикновено се къса мембраната, а това означава нерегламентиран въздух... но не мисля че това ще ти доведе до влошаване на работата на конкретен цилиндър. по скоро няма да работи добре двигателя като цяло.
Изображение Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Губи се 4 ти цилиндър М42

Мнение от ares2 » 02 Сеп 2011, 14:05

да. ще започна тази проверка сега..
то като стана първия път аз го оправих някак.. много е вероятно някои кабел да е прекъснат.. но ще го намеря тия дни..
мерси на всички
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Губи се 4 ти цилиндър М42

Мнение от Dirty M5 driveR » 02 Сеп 2011, 20:52

Аз все си мисля, че проблема е в кабела към свещта. Някъде е прекъснат или има лоша връзка, и като се разклати мотора и губи токовете. Това провери ли го? Не се филмирай да мериш импулси и т.н., почни от елементарните неща.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Губи се 4 ти цилиндър М42

Мнение от ares2 » 03 Сеп 2011, 19:40

тока дойде.. оказа се лула.. дефектирала е нещо там където контактува със свеща..
беше си малко скъсана долу и преди.. и така..
мерси на помогналите :) .. и сори за тъпата тема.. но понякога си мислим най лошото и пишем глупости..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Губи се 4 ти цилиндър М42

Мнение от Dirty M5 driveR » 03 Сеп 2011, 20:24

ares2 написа:тока дойде.. оказа се лула.. дефектирала е нещо там където контактува със свеща..
беше си малко скъсана долу и преди.. и така..
мерси на помогналите :) .. и сори за тъпата тема.. но понякога си мислим най лошото и пишем глупости..


Аз ти казах ;) ти вярно беше с преработени бобини. Не е тъпа темата, просто като човек има сравнително безпроблемен автомобил при появата на накаква нередност малко се филмира, което е нормално. Важното е логично и бързо да я локализира, като при 99% от случаите се започва от най-лесното и просто, изключая казусите, където е очевидно къде е грешката.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook