Губи се 4 ти цилиндър М42
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Губи се 4 ти цилиндър М42
колеги даите някаква идея..
днес изчезна 4 ти цилиндър...
с преработени бобини с лули съм..
смених му бобината. свеща. лулата и заработи добре..
но преди малко пак се загуби.. няма го и на газ и на бензин.
гръмна..
един човек ми подсказа нещо за сервото? но не разбрах какво искаше да каже?
днес изчезна 4 ти цилиндър...
с преработени бобини с лули съм..
смених му бобината. свеща. лулата и заработи добре..
но преди малко пак се загуби.. няма го и на газ и на бензин.
гръмна..
един човек ми подсказа нещо за сервото? но не разбрах какво искаше да каже?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Губи се 4 ти цилиндър М42
При обикновените газови уредби щом се губи цилиндър може да изключиш проблем с горивото, защото колектора си се пълни с гориво-въздушна смес, и тя постъпва към всички цилиндри. Значи при теб вероятно се губи тока. Проверил си свещ, бобина, лула. Провери също кабела, може да има лоша връзка и като се разклати мотора да прекъсва някъде. Чувал съм и за загуба на цилиндър заради цапане на свещта с масло, което става заради гарнитурката, дето обхваща всички свещи. Най-добре извади свещта със всичкото и запали да видиш мята ли искра. Ще следя с интерес, че има още една тема за губене на цилиндър при М52, и там се оказва голяма загадка. Успех!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Губи се 4 ти цилиндър М42
като извадих свеща не беше много омаслена.. но си личеше че не е палила..
аз се притесних нещо този цилиндър да не е дефектирал.. да няма компресия и тн.. и да замазва.. но
ако е така свеща ще е много зле..съмнявам се в тези кабели които отиват към всяка бобина.. нещо ги пече много
има ли варанти ДМЕ то да прави проблем и да не поддва импулс към тази бобина?
аз се притесних нещо този цилиндър да не е дефектирал.. да няма компресия и тн.. и да замазва.. но
ако е така свеща ще е много зле..съмнявам се в тези кабели които отиват към всяка бобина.. нещо ги пече много
има ли варанти ДМЕ то да прави проблем и да не поддва импулс към тази бобина?
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Губи се 4 ти цилиндър М42
Според мен е най-добре да закачиш мултицета на букста не ECU-то и да измериш напрежението между 51-ви пин и маса. Както е закачена буксата към компютъра, маха се задната й част (не помня дали беше гумен маншон или някаква пластмасова капачка) и мериш там. При подаден контакт трябва да имаш между 11 и 14 волта, на работещ двигател 9V. Стойностите са от аутодата.
- jlpetkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW X5 M
- Детайли за колата: блъсната E36 318ti, '95
Re: Губи се 4 ти цилиндър М42
ares2 написа:има ли варанти ДМЕ то да прави проблем и да не подава импулс към тази бобина?
нали затова колегата ти препоръча
Dirty M5 driveR написа:Най-добре извади свещта със всичкото и запали да видиш мята ли искра. Успех!
ares2 написа:съмнявам се в тези кабели които отиват към всяка бобина.. нещо ги пече много
напълно е възможно но започни проверката откъм свеща

а за сервото: обикновено се къса мембраната, а това означава нерегламентиран въздух... но не мисля че това ще ти доведе до влошаване на работата на конкретен цилиндър. по скоро няма да работи добре двигателя като цяло.


- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Губи се 4 ти цилиндър М42
да. ще започна тази проверка сега..
то като стана първия път аз го оправих някак.. много е вероятно някои кабел да е прекъснат.. но ще го намеря тия дни..
мерси на всички
то като стана първия път аз го оправих някак.. много е вероятно някои кабел да е прекъснат.. но ще го намеря тия дни..
мерси на всички
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Губи се 4 ти цилиндър М42
Аз все си мисля, че проблема е в кабела към свещта. Някъде е прекъснат или има лоша връзка, и като се разклати мотора и губи токовете. Това провери ли го? Не се филмирай да мериш импулси и т.н., почни от елементарните неща.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Губи се 4 ти цилиндър М42
тока дойде.. оказа се лула.. дефектирала е нещо там където контактува със свеща..
беше си малко скъсана долу и преди.. и така..
мерси на помогналите
.. и сори за тъпата тема.. но понякога си мислим най лошото и пишем глупости..
беше си малко скъсана долу и преди.. и така..
мерси на помогналите

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Губи се 4 ти цилиндър М42
ares2 написа:тока дойде.. оказа се лула.. дефектирала е нещо там където контактува със свеща..
беше си малко скъсана долу и преди.. и така..
мерси на помогналите.. и сори за тъпата тема.. но понякога си мислим най лошото и пишем глупости..
Аз ти казах

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани