биелни лагери или маслена помпа М52!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
биелни лагери или маслена помпа М52!
Здравейте,
Ето и проблема: Като е загряла хубаво колата (примеро с ръчкане малко и после спиране) и на празен ход присветва лампата за маслото. Ако яко съм я загрял направо си свети. Като е студена още никви проблеми и ако си я карам бавно също, но сръчкам ли и след тва спра и особено сега като е топло и се получава тва. Няма смисъл да меря налягане на масло, занм че е от него, щото някой път се чува как потропват повдигачите, тоест не достига масло до тях, така че отхвърля и датчика за маслото.
Причините спред мен може да са две:
1) биелни лагери
2) маслена помпа
Аз лично съм за причина 1). Ясно е, че тва се получава, когато маслото загрее доста и стане тънко. Маското е 10/40 БМВ от митака7 и съм сигурен, че не е от него, щото карам с такова на друг мотор и си е ок. Карал съм и с друго масло и ситуацията беше същата.
Моля някой, ако е имал подобен проблем да сподели. Слаби ли са тия маслени помпи или да почвам да сменям лагерите?
Колата е 96г. 320i M52

Ето и проблема: Като е загряла хубаво колата (примеро с ръчкане малко и после спиране) и на празен ход присветва лампата за маслото. Ако яко съм я загрял направо си свети. Като е студена още никви проблеми и ако си я карам бавно също, но сръчкам ли и след тва спра и особено сега като е топло и се получава тва. Няма смисъл да меря налягане на масло, занм че е от него, щото някой път се чува как потропват повдигачите, тоест не достига масло до тях, така че отхвърля и датчика за маслото.
Причините спред мен може да са две:
1) биелни лагери
2) маслена помпа
Аз лично съм за причина 1). Ясно е, че тва се получава, когато маслото загрее доста и стане тънко. Маското е 10/40 БМВ от митака7 и съм сигурен, че не е от него, щото карам с такова на друг мотор и си е ок. Карал съм и с друго масло и ситуацията беше същата.
Моля някой, ако е имал подобен проблем да сподели. Слаби ли са тия маслени помпи или да почвам да сменям лагерите?
Колата е 96г. 320i M52

- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
За да не се вкараш в някой филм,най на пред си измери налягането.Това с повдигачите не е критерий. 

Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
bavar4o.70 написа:За да не се вкараш в някой филм,най на пред си измери налягането.Това с повдигачите не е критерий.
добре бе, да кажем, че е ниско налягането след като го измеря, кво праймте тогава вариант 1) или 2) ?

И що пък повдигачите да не са критерии от 10км си личи, че не качва масло - лампата свети и изтропват повдигачите, изгасва и спират......

- worker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds
- Мечтае да кара: M3 E30
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
Наистина най вероятно да са биелни лагери, ако беше проблема във маслената помпа и на студено щеше да го прави по същият начин.
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
Аз пък си мисля, че е от помпата.Не съм отварял такава да я разгледам детайлно, но маслото като изтънее /загряло доста след вкарване няколко пъти в лютеницата/ и помпата неможе да качи нужното налягане.Лагери .... аз все си мисля, че щеше да ги чуваш.Най добре хвани си майстора и му кажи да те чака готов да мери налягането.Няма да е приятно от горещината но няма как иначе.Отиваш правиш 2-3 завоя и хоп при майстора да мерите какво се случва.Ако пък има възможност манометъра за маслото да е забоден и като светне лампата директно да отвориш капака и да гледаш какво се случва най добре.За биелни ... ако караш така скоро може и тях да смениш профилактично както и доста други работи около тях.

- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
mpowered написа:bavar4o.70 написа:За да не се вкараш в някой филм,най на пред си измери налягането.Това с повдигачите не е критерий.
добре бе, да кажем, че е ниско налягането след като го измеря, кво праймте тогава вариант 1) или 2) ?![]()
И що пък повдигачите да не са критерии от 10км си личи, че не качва масло - лампата свети и изтропват повдигачите, изгасва и спират......
Ако не чуваш биелни лагери да чукат е помпата.
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
Ок, реших да ги сменя и двете....
А сега следващия въпрос относно помпата. За да не купувам помпа втора ръка (щото нова е 550лв), че като е втора ръка сигурно ще е в същото състояние, поразгледах малко и се позамислих. Тая помпа има 2 части, които работят и които се износват според мен. Това са номер 2 и номер 3 от схемата

Тези части са към 90лв. от БМВ, тоест ако има проблем то той би трябвало да се корени в тях, прав ли съм? Освен тях ще сменя и този клапана, който също се вижда на схемата, който също не е скъп и е също възмона причина за проблема (слабо налягане) и би трябвало помпата да стане като нова с нещо от порядъка на 120лв. Прав ли съм в разсъжденията, някой правил ли го е това?
И така и така ще отварям от долу ще сменя направо и лагерите.
Моля, споделете и вашите мнения!
Мерси!
А сега следващия въпрос относно помпата. За да не купувам помпа втора ръка (щото нова е 550лв), че като е втора ръка сигурно ще е в същото състояние, поразгледах малко и се позамислих. Тая помпа има 2 части, които работят и които се износват според мен. Това са номер 2 и номер 3 от схемата

Тези части са към 90лв. от БМВ, тоест ако има проблем то той би трябвало да се корени в тях, прав ли съм? Освен тях ще сменя и този клапана, който също се вижда на схемата, който също не е скъп и е също възмона причина за проблема (слабо налягане) и би трябвало помпата да стане като нова с нещо от порядъка на 120лв. Прав ли съм в разсъжденията, някой правил ли го е това?
И така и така ще отварям от долу ще сменя направо и лагерите.
Моля, споделете и вашите мнения!
Мерси!
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
първо пробвай с да4ика 

“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
някой да има идея по идеята ми за помпата по-горе
Споделете, пък като ремонтирам ще пиша какво е станало


Споделете, пък като ремонтирам ще пиша какво е станало

Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
bmw325tds написа:А 6,7,8,9 и 10 от схемата ако са се износили?
ами той колегата е писал, че мисли да смени и клапана... предполага се, че е имал предвид и пружината и О-пръстена, не само самия клапан


Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
zazomazo написа:bmw325tds написа:А 6,7,8,9 и 10 от схемата ако са се износили?
ами той колегата е писал, че мисли да смени и клапана... предполага се, че е имал предвид и пружината и О-пръстена, не само самия клапан
Да, точно така и клапана ще сменя, а той се състои именно от 6, 7, 8, 9 и 10. Всичките излизат към 20лв. + още 90лв за роторчето и другия елемент, който както виждам се набива в тялото. Тоест като гледам ще остане само голата отливка, всички други елементи ще се сменят. Въпросът е дали ако има проблем с износването, то той се корени в тези елементи или има и друго? Тва искам да попитам, щото ако има проблем с нещо друго няма смисъл да правя интервенцията. Но аз мисля, че тва са нещата по тая помпа, друго просто няма кво да се скапе......... мнения ?
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
00Cool написа:първо пробвай с да4ика
от там се почва , или си мери налягането пък тогава се вкарвай във филми . Два случая съм имал датчика да сдаде .. а и задръстена цетка на маслената помпа не веднъж

Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
mitrax написа:00Cool написа:първо пробвай с да4ика
от там се почва , или си мери налягането пък тогава се вкарвай във филми . Два случая съм имал датчика да сдаде .. а и задръстена цетка на маслената помпа не веднъж
и мен два пъти ми се слу4и абсолутно съ6тите симптоми и двата пъти да4ик
за тва най лесно смени си да4ика за 5 мин и дай и малко газ и 6е се види
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани