Проблем с палене заради ниво на бензина
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Проблем с палене заради ниво на бензина
Привет, колеги! Днес е36-цата ми направи един странен за мен проблем. Мотора е M50B20 без ванос. След работа се качвам и тръгвам да паля. Припали на едни 300-400 оборота, и загасна. Изчаках я малко, пробвах пак - няма палене. След 5-6 опита се отказах. Дръпнаха ме - не чува да запали. По бензиномер имам 15л., и съм 99% убеден че са толкова, понеже засичам пробег. Бензиновата помпа се чува отчетливо. Колегата предложи да налеем малко бензин. Наляхме 4л. и колата запали от раз.
Като симптом мога да посоча, че от известно време когато пързалям помпата започва да се чува по-силно от нормалното, но го отдавам на факта, че просто се натоварва повече. При каране без да разклащам колата много-много, не вие. При дизелите съм чел многократно за проблема с помпата, при който мотора не може да запали с под 15л. гориво, като постепенно започва да ме може да пали и с повече, докато помпата съвсем умре. Но за бензиновите коли никога не съм чувал подобно нещо, а в момента това ми се струва най-логично. Да отбележа също, че след наливането на тези 4л. бензин, стрелката се вдигна адекватно.
Кажете вие какво мислите. Имам възможност да сменя помпата, но не искам да бързам, за да не се окаже напразно. Мисля да си взема една туба с бензин, и да изчакам нивото пак да падне до 15-ина литра, за да видя дали ще го има отново проблема. Съответно тези дни ще се посъветвам и с едни мои познати майстори, за да видя те какво ще кажат. На ум ми идва да замерим налягането в рейката.
ПП: Тема с проблем като моя не намерих. На отзовалите се благодаря предварително! Живи и здрави!
Като симптом мога да посоча, че от известно време когато пързалям помпата започва да се чува по-силно от нормалното, но го отдавам на факта, че просто се натоварва повече. При каране без да разклащам колата много-много, не вие. При дизелите съм чел многократно за проблема с помпата, при който мотора не може да запали с под 15л. гориво, като постепенно започва да ме може да пали и с повече, докато помпата съвсем умре. Но за бензиновите коли никога не съм чувал подобно нещо, а в момента това ми се струва най-логично. Да отбележа също, че след наливането на тези 4л. бензин, стрелката се вдигна адекватно.
Кажете вие какво мислите. Имам възможност да сменя помпата, но не искам да бързам, за да не се окаже напразно. Мисля да си взема една туба с бензин, и да изчакам нивото пак да падне до 15-ина литра, за да видя дали ще го има отново проблема. Съответно тези дни ще се посъветвам и с едни мои познати майстори, за да видя те какво ще кажат. На ум ми идва да замерим налягането в рейката.
ПП: Тема с проблем като моя не намерих. На отзовалите се благодаря предварително! Живи и здрави!

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
За едно друго нещо имах подозрения, но не бях сигурен дали е точно така. Става дума за резервоара и системата за прехвърляне на гориво от лявата в дясната половина. След прочит на темата на ~Мишо~ за устройство на резервоара и бензиномери, се оказа че съм мислел правилно. Сега остава да проверя дали при мен проблема е там. Тъкмо ще почистя пистичките на бензиномерите профилактично. Ще видим тези дни дали ще ми остане време. Междувременно очаквам вашите мнения и насоки.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
Има тема с такъв проблем, от 2010, но колегата не е писал за решението. Аз сега съм изпаднал в дълбоки размисли
Разбрах, че заради ниско налягане от помпата се получава това. В първия си пост забравих да спомена, че откакто съм купил колата (11 месеца вече) понякога се случва да припали на 3-400рпм, както стана днес, и да изгасне, и при последващо въртене да пали ок. И отделно, че при палене запалва на горе долу толкова оборота, и след секунда ги вдига до тези на празен ход. Това винаги става на загрял мотор. При студен старт запалва съвсем нормално. Но не съм сменял горивен филтър и все си мислех, че е заради него. Та ако наистина имам пад на налягането, то този проблем би бил съвсем обясним. + факта, че след 5500рпм. леко започва да тъпче на едно място (което го отдавах на лекия маховик, но може и да греша). Иначе ядове с вървежа няма. Ще се ориентирам към мерене налягането на помпата, и в самата рейка. Ако има развитие ще допълвам.

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
Смени горивния филтър,имах тоя ефект на студен старт - пали и веднага гасне,отдавах го на запушени дюзи (карам на газ). След като изкъртих филтъра по един равен път сложих друг,свален от колата на приятел
(уж временно
) и проблема изчезна. Оказа се че моят е толкова запушен че при надуване с уста не преминава въздух...
та ниското налягане може и да ти е от това.



- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
Днес смених филтъра. Промяна в работата на мотора няма. Стария филтър беше добре, бензина си изтече спокойно от него, при това изумително бистър
Обаче, какво ми направи впечатление - като откачихме филтъра бензина от входящия маркуч тръгна да тече доста спокойно, а доколкото знам трябва да има известно налягане. Тази вече ако ми остане време ще гледам помпа, нивомери и т.н. Вероятно тези дни ще замеря и налягането от помпата.

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
Така... днес отворих двете отделения. Първо откачих маркуча за трансфер между тях от двата му края и надух с уста, за да видя дали не е позапушен. Всичко е шест. Беше и мокър, а аз карах карах колата минути преди това, та значи е минавал бензин от там. В отделението с помпата бензин има почти до горе, а в другото видях дъното (иначе според стрелката имам ~25л. гориво, и това което видях мисля отговаря на показанията на уреда). Значи трансфера е ок. Огледах маркуча, излизащ от помпата - вижда ми се ок, без пропускане на гориво и т.н. За сега нещата клонят към помпа, но ще изчакам да видя дали след падане на нивото на бензина отново ще се прояви проблема. А и да изчезне, ще продължа да търся причината, като следващата стъпка е да замеря налягане, а може и да пробвам с друга помпа. Може и да си внушавам, но сега с новия филтър мотора е една идея по-отпушен. Но се съмнявам стария филтър да е бил причината за това непалене.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
Почне ли помпата да вие, както си описал в по-горен пост, значи е пътник. Другия път, когато пак ти откаже, удари един юмрук над нея
и ако запали, ще знаеш, че проблема е локализиран.



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
Борис_Малинов написа:Почне ли помпата да вие, както си описал в по-горен пост, значи е пътник. Другия път, когато пак ти откаже, удари един юмрук над неяи ако запали, ще знаеш, че проблема е локализиран.
Ами тя и сега като я слушам (като я няма седалката, капаци и т.н.) си вие леко, но не знам дали е нормално. След пързаляне започва да вие доста, на отворени прозорци ясно я чувам. И аз си мисля, че тя е проблема, но ще видим. Ще ви държа в течение.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
Пътник-пътник - колко да е пътник?
При мен помпата вие от както съм купил колата при подаване на контакт, но не всеки път. Виж подписа от колко време я карам така... Вече близо 10 000км. Не знам до къде ще изкара, но пък да бързам да я сменям- пак си не е работа...

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
u`F`o написа:Пътник-пътник - колко да е пътник?При мен помпата вие от както съм купил колата при подаване на контакт, но не всеки път. Виж подписа от колко време я карам така... Вече близо 10 000км. Не знам до къде ще изкара, но пък да бързам да я сменям- пак си не е работа...
Ми да ти кажа - така е, и не е така . От една страна щом работи изобщо не ти се иска да я буташ, и още повече да харчиш пари за нова. Но пък тя както си работи и вие... така един ден ще млъкне


- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
Слагай една здрава в багажника и карай без да сменяш, докато не и вземеш живота изцяло на твойта след , като не ти се бута още. Помпата в движение по принцип спира изключително рядко, но знаеш ли при каква ситуция може да спре?, ако не е светофар, ами изпреварваш и от среща идва тир, пък на теб колата ти угасне???


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
Борис_Малинов написа:Помпата в движение по принцип спира изключително рядко, но знаеш ли при каква ситуция може да спре?, ако не е светофар, ами изпреварваш и от среща идва тир, пък на теб колата ти угасне???


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
Преди малко не успя да запали от първия път, а имам 20+ литра гориво. Сега карам без задна седалка и имам възможност да слушам работата на помпата по-детайлно. Прави ми впечатление, че когато давам на контакт тя нали завърта за секунда-две, и после чак като завърти стартера, та звука от нея при това първоначално завъртане не винаги е еднакъв - понякога се чува по-силно, друг път по-слабо. Отделно сега като карах помпата виеше повече. Мисля, че съм проверил останалите възможни причини. От темата на lowrider разбрах, че при него е бил прещипан маркуча за излишно гориво, който излиза от рейката. При мен лявата половина на резервоара е мокра, т.е. гориво в нея постъпва. От темата на един друг колега разбрах, че при него проблема е бил в маркуча, излизащ от помпата - бил е напукан, и е засмуквало леко въздух. При мен изглежда добре, гледах го и под колата - не се виждат мокри петна и прочие. Казвайте, ако се сетите нещо друго. Аз за сега набелязвам помпата като причина, и до един-два дни ако не открия нещо друго мисля да поръчвам нова.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
Проблема продължава. Вчера смених помпата. Новата работи почти безшумно, докато старата виеше доста. Имах към 20ина литра бензин. Цяла вечер после карах - никакви ядове. Сега ставам, и отивам да видя ще запали ли (като след снощи имам малко над 15л.). Въртя - няма никой. Въртя втори път - наченки на палене, но пак не иска. Така на 5тия път запали. Работи си перфектно, и при всяко следващо въртене пали от раз без абсолютно никакви забележки. Аз си обяснявам нещата с пад на налягането от някъде. Ще видя дали ще се стигне като миналия път - да не може да запали въобще. Лошото е, че сега нямам никакво време и възможност да почна наново да търся проблема, това ще стане след 10ина дни, когато пак почна работа. Но мисля щателно да проверя маркуча от помпата към рейката, защото в края си от към рейката е малко нацепен, но гледах многократно и няма мокри петна по него. Също така и регулатора, и каквото още се сетя. Всякакви идеи и съвети ще ми помогнат. Поздрави!
- makaveli8512
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 11.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320 E36
Re: Проблем с палене заради ниво на бензина
аз имам същия проблем и не мога да разбера от каде е ???
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани