Проблем със запалването!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- SoullessOne
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 27.12.2010
- Пол: Мъж
Проблем със запалването!
Добър ден, колеги!:)
Така... значи: Карам БМВ 318 1996г. седан бензин - газ. Вчера вечерта се опитах да запаля колата, но не стана! Първо я оставих 10-15 минутки да не се е задавила или нещо от сорта, но след като пробвах отново започнах да търся от къде може да е проблема. Погледнах бушончетата и видях, че бушончето за бензиновата помпа е изгоряло! Смених бушончето след което смених и бензиновата помпа (така или иначе трябваше да се смени). На сутринта долях още 10 литра бензин и се пробвах пак да запаля => никакъв шанс
.
Погледнах бушоните пак и пак беше изгоряло същото бушонче >> смених го >> никакъв ефект. Реших, че помпата може нещо да се е прецакала и да не изпомпва бензина. Отворих отново, извадих маркучето за бензина от където започна да тече бензин >> помпата работи. Не знам от какво може да е...
Предварително ви благодаря за помоща!
Поздрави!
Така... значи: Карам БМВ 318 1996г. седан бензин - газ. Вчера вечерта се опитах да запаля колата, но не стана! Първо я оставих 10-15 минутки да не се е задавила или нещо от сорта, но след като пробвах отново започнах да търся от къде може да е проблема. Погледнах бушончетата и видях, че бушончето за бензиновата помпа е изгоряло! Смених бушончето след което смених и бензиновата помпа (така или иначе трябваше да се смени). На сутринта долях още 10 литра бензин и се пробвах пак да запаля => никакъв шанс

Погледнах бушоните пак и пак беше изгоряло същото бушонче >> смених го >> никакъв ефект. Реших, че помпата може нещо да се е прецакала и да не изпомпва бензина. Отворих отново, извадих маркучето за бензина от където започна да тече бензин >> помпата работи. Не знам от какво може да е...
Предварително ви благодаря за помоща!
Поздрави!

Последна промяна SoullessOne на 15 Авг 2011, 19:36, променена общо 1 път
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Проблем с запалването!
Опитай да я запалиш на газ,или и там не иска?Няма да е лошо да отидеш при някой ел техних да види що толкова гори този бушон.
- motorsport99
-
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 24.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e36 M3
Re: Проблем с запалването!
а сега гори ли ти бушона за Бензивовата помпа ?
Жена без цици е като китара без жици !!!
- SoullessOne
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 27.12.2010
- Пол: Мъж
Re: Проблем с запалването!
Не мога да запаля директно на газ. Трябва първо на бензин и след 2000 оборота, то автоматично преминава на газ!
Бушончето не ми е изгаряло повече... Днеска запалих колата (с доста мъка) и след това започна да се задавя все 1 влиза въздух от някъде. От ауспуха се гърмеше все 1 съм на бойното поле...
И за да работи трябваше постоянно да помпам педала за газта...
Проверих и свещите евентуално да не дават добър контакт, но те си бяха добре... въобще в голям филм влезнах...
Бушончето не ми е изгаряло повече... Днеска запалих колата (с доста мъка) и след това започна да се задавя все 1 влиза въздух от някъде. От ауспуха се гърмеше все 1 съм на бойното поле...

Проверих и свещите евентуално да не дават добър контакт, но те си бяха добре... въобще в голям филм влезнах...

Re: Проблем със запалването!
Първо - газовото (ако си с газов инжекцион), трябва да има опция за аварийно палене на газ. Мога да ти кажа как е процедурата при Ланди Ренцо, другите марки също имат подобни процедури. Докато колата не е на контакт, натиска се бутона на контролерчето на газовото, задържа се, дава се на контакт и се чака така, докато светне без да мига зелената индикация на контролерчето (т.е. режим "работа на газ"). След това се пуска бутончето и се пали (директно на газ).
За да не палиш (или палиш с голям зор и нестабилна работа след това) на бензин при тези симптоми, явно бензина не достига. Провери налягането в рейката, както и след помпата. Може и новата помпа да е пътник, ако си я взел на старо. Може да е повреден регулаторът на рейката. Може да ти е запушен бензиновия филтър
, оттам да е пукнала и помпата (предната). Може и да е друго, но за начало провери това. При запушен филтър, особено ако не е сменян над 50-60к, помпата се товари зверски и вероятността да замине е голяма, също така и няма да има достатъчно налягане в рейката.
За да не палиш (или палиш с голям зор и нестабилна работа след това) на бензин при тези симптоми, явно бензина не достига. Провери налягането в рейката, както и след помпата. Може и новата помпа да е пътник, ако си я взел на старо. Може да е повреден регулаторът на рейката. Може да ти е запушен бензиновия филтър

- SoullessOne
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 27.12.2010
- Пол: Мъж
Re: Проблем със запалването!
Така значи:
1.Помпата е Siemens, изпробвах я - работи.
2.Резервоара ми е пълен до половината. (предполагам е достатъчно)
3. Налягането в рейката е добре.(поне така мисля
)
4.Бензиновият филтър го смених като взех колата. (4 месеца)
А този регулатор на рейката къде се намира и как да провера дали в него е проблемът ?
Благодаря !
1.Помпата е Siemens, изпробвах я - работи.
2.Резервоара ми е пълен до половината. (предполагам е достатъчно)
3. Налягането в рейката е добре.(поне така мисля

4.Бензиновият филтър го смених като взех колата. (4 месеца)
А този регулатор на рейката къде се намира и как да провера дали в него е проблемът ?

Благодаря !

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани