Клапан картерни газове - гори масло ? (м52)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ZLATIST
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: Клапан картерни газове - гори масло ? (м52)
какъв е този клапан за празен ход и къде се намира?
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- ZLATIST
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Клапан картерни газове - гори масло ? (м52)
Ако имате възможност ви препоръчвам ултразвукова ваничка с налято Мелио например за стъпковото моторче, почиства се мн. добре. След това леко смажете със спрей например. Перфектно регулиране оборотите на празех ход, направо ми е кеф да я паля.
При първото ми почистване на моторчето имах глупостта да го забравя 2 дни в разредител и да го монтирам без да го смажа. Резултат още по нестабилни обороти (1000-1500) двигателя се форсираше сам. Моторчето се беше спекло от кисненето.
При първото ми почистване на моторчето имах глупостта да го забравя 2 дни в разредител и да го монтирам без да го смажа. Резултат още по нестабилни обороти (1000-1500) двигателя се форсираше сам. Моторчето се беше спекло от кисненето.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- ZLATIST
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: Клапан картерни газове - гори масло ? (м52)
Le Transporteur написа::OT: Ако имате възможност ви препоръчвам ултразвукова ваничка с налято Мелио например за стъпковото моторче, почиства се мн. добре. След това леко смажете със спрей например. Перфектно регулиране оборотите на празех ход, направо ми е кеф да я паля.
При първото ми почистване на моторчето имах глупостта да го забравя 2 дни в разредител и да го монтирам без да го смажа. Резултат още по нестабилни обороти (1000-1500) двигателя се форсираше сам. Моторчето се беше спекло от кисненето.
Имам някакъв препарат за почистване на карборатори и после ще го смажа с WD
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Клапан картерни газове - гори масло ? (м52)
Здравейте имах проблем с клапан картерни газове при М43B19, колата хем не държеше обороти, прекъсваше, чувствах я слаба, по трудно палеше студена, вдигна разхода, за капак на всичко като я палех изпушваше на масло ама страшни облаци и като я карах миришеше на масло на 200 км и доливах 150 грама масло. Всичко това се оправи след като смених този клапан. При мен оригинален струваше 58лв.
///M power
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани