въпрос към колегите които са по наясно с двигателите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- batkoki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: sofiq,haskovo city
- Пол: Мъж
- Кара: m50b20
- Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
- Детайли за колата: м пакет брат направо самолет
въпрос към колегите които са по наясно с двигателите
здравейте колеги имам един въпрос и тъй като не съм сигурен точно за кой раздел е темата я пускам тук.
а именно проблема ми е че в момента съм с мотор м50б20 и съм си доста доволен от него като вървене разход и така нататак,но сега се очертава да се върна в '1ви клас' и да си взема кола с м40б18 мотор 115 или 118 кончета и аз незнам точно колко са на този мотор.та същината на проблема е в това че не знам нищо за тези мотори логично е след като е по бавен да гори по малко или това е само моята логика.можете ли да ми споделите какво да гледам при този мотор има ли някакви проблемни зони както при други модели...?и евентуално ако ми се стори прекалено спрял този мотор след като веднъш съм карал 20ка какъв е варианта да го саживя някой правил ли е какъвто и да е бил '' тунинг'' на такъв мотор.?
ако някой може да ми сподели какъв разход приблизително трябва да дава този мотор градско и извън градско аз ще си го сравня с 20ката.извинявам се че въпросите са ми толкова хаутични ама и аз вече не знам какво да питам.ако някой се чуди защо след като съм си толкова доволен от м50б20 ще минавам на по малък мотор то това е защото моята кола е купе а въпросната друга кола е кабрио.
благодаря предварително на всички които могат да помогнат с малко инфо.
п.п четох насам натам и из гугъл но никъде не открих точно това което ме вълнуваше.
а именно проблема ми е че в момента съм с мотор м50б20 и съм си доста доволен от него като вървене разход и така нататак,но сега се очертава да се върна в '1ви клас' и да си взема кола с м40б18 мотор 115 или 118 кончета и аз незнам точно колко са на този мотор.та същината на проблема е в това че не знам нищо за тези мотори логично е след като е по бавен да гори по малко или това е само моята логика.можете ли да ми споделите какво да гледам при този мотор има ли някакви проблемни зони както при други модели...?и евентуално ако ми се стори прекалено спрял този мотор след като веднъш съм карал 20ка какъв е варианта да го саживя някой правил ли е какъвто и да е бил '' тунинг'' на такъв мотор.?
ако някой може да ми сподели какъв разход приблизително трябва да дава този мотор градско и извън градско аз ще си го сравня с 20ката.извинявам се че въпросите са ми толкова хаутични ама и аз вече не знам какво да питам.ако някой се чуди защо след като съм си толкова доволен от м50б20 ще минавам на по малък мотор то това е защото моята кола е купе а въпросната друга кола е кабрио.

п.п четох насам натам и из гугъл но никъде не открих точно това което ме вълнуваше.
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите
От 10-12 градско/според крака на педала....че и на горе може
към ту 7 извънградско,но има и голямо значение износването на двигателя и дали ще се грижиш добре за него 


- e90 325i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 7.02.2010
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: М40ки и М50Б...
- Мечтае да кара: е-90 325i M-paket
- Детайли за колата: M-50 То Чyk..
Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите
Преди да го вземиш виш добре дали има някви добавки, ако има бягай надалече 

Скъпи, за рождения ми ден искам
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите
Не знам доколко ще ти е от полза, но М43В18, който е сходен на твоя двигател, извън града гори 7 и малко надолу без климатик, при същото каране и клима 7.5-7.8, градско лятото 10, зимата 12. Говорим за нормално каране в града и за скорости 110-120 извънградско, като колата ми почти винаги е пълна с хора, а извън града и пълен багажник, в рамките на нормалното разбира се. Но всичко при разхода е относително и зависи от много други фактори. По-скоро би трябвало да те вълнува състоянието на газоразпределителния механизъм при М40-то, там му е слабото място.
only rear wheel drive
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите
Щом е кабрио 318 би трябвало да е с М43 (с верига), а не М40(с ремък) 
Квото и да ти говорят тука при всички случаи М43 е по-икономичен от М50, е разбира се вървенето също е съвсем друго

Квото и да ти говорят тука при всички случаи М43 е по-икономичен от М50, е разбира се вървенето също е съвсем друго

- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите
BiTurbo написа:Щом е кабрио 318 би трябвало да е с М43 (с верига), а не М40(с ремък)
Квото и да ти говорят тука при всички случаи М43 е по-икономичен от М50, е разбира се вървенето също е съвсем друго
Ако БиТурбо е прав и е М43, може и да се съглася, ама да смениш М50 с М40 - никога


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите
michev написа:Не знам доколко ще ти е от полза, но М43В18, който е сходен на твоя двигател, извън града гори 7 и малко надолу без климатик, при същото каране и клима 7.5-7.8, градско лятото 10, зимата 12. Говорим за нормално каране в града и за скорости 110-120 извънградско, като колата ми почти винаги е пълна с хора, а извън града и пълен багажник, в рамките на нормалното разбира се. Но всичко при разхода е относително и зависи от много други фактори. По-скоро би трябвало да те вълнува състоянието на газоразпределителния механизъм при М40-то, там му е слабото място.
1:1 съгласен с мнението на michev. За мен М43 остава много приятен двигател и още си имам носталгията по него. Както знаем кабриото е с най-тежкото шаси, но това едва ли ще удари удоволствието при шофиране с 1.8 мотор.
BiTurbo написа:Щом е кабрио 318 би трябвало да е с М43 (с верига), а не М40(с ремък)
Квото и да ти говорят тука при всички случаи М43 е по-икономичен от М50, е разбира се вървенето също е съвсем друго
Да кабрио с М40 заводско няма.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- batkoki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: sofiq,haskovo city
- Пол: Мъж
- Кара: m50b20
- Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
- Детайли за колата: м пакет брат направо самолет
Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите
колеги и аз вчера случайно докато гледах характеристиките на кабрио видях че е м43 двигателя но мислех че бъркам нещо и сега като прочетох мненията на колегите вече знам че кабрио е с м43 ама пак не е ис еми си е този малкия 118 кончета или нещо подобно.а каква всъщност е разликата при ис и само и какво му е различното и форсираното на този мотор не мога ли и аз да си форсирам този ако случайно ми дойде слабичък?а за разхода колеги ако ви кажа че м50 ми дава разход 10 градско и 6 извънградско сигурно няма да ми повярвате.и на мен не ми се минава на по малкия двигател ама много ме влече кабриото много отдавна исках точно такова бмв и сега ми се е паднало да заменя моята за такова.благодаря на всички исказали мнение по темата.
п.п а някой може ли да каже нещо за турбиниран такав мотор без да се сменя карантията може ли да издърши на напана на една турбинка и да си става за ежедневка с приличен разход при нормално каране.
п.п а някой може ли да каже нещо за турбиниран такав мотор без да се сменя карантията може ли да издърши на напана на една турбинка и да си става за ежедневка с приличен разход при нормално каране.
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите
С парите, които ще набиеш да турбинираш М43 /при това с неясен резултат/, спокойно ще си сложиш и 28-ца ако искаш. А разликата с ИС-ката е основно в главата, М43 е с един вал и 8 клапана, а М42/44 е с два вала и 16 клапана. М43 се преправя на М42, но при тези цени на цели двигатели незнам дали си струва. Ти ако вземеш колата покарай първо с нейния си мотор, пък тогава мисли за глупости ако чак толкова не ти хареса. Не си мисли, че в сравнение с М43, двайската е някакъв самолет, може пък да ти допадне.
only rear wheel drive
Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите
Разхода ще е горе-долу идентичен поради по тежкото купе на кабриото...извънграда ще има малка разлика,но какво ти пука, лично аз бих заменил на момента, пък с къв ще мотор да е
Но се питам какъв е този човек да си дава кабриото за купе!?




- batkoki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: sofiq,haskovo city
- Пол: Мъж
- Кара: m50b20
- Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
- Детайли за колата: м пакет брат направо самолет
Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите
ами кабриото е за пребоядисване като цяло има драскано по колата има истарвал заден амортисьор накрайник за смяна и някакво тропане в съединителя като вече е зацепен при натиснат педал не се чувало нищо така ми обяснява момчето срещата ни е след 10 дни и тогава ще видя колата на живо за сега само си пращаме снимки и така нататак. някой знае ли как вървят цените за накрайник и какви пари ще ми излезне смяната му да се надяваме че е само накрайник.
пп а и кабриото няма климатик и тавана не е ел.да ви кажа чесно аз преди имах кабрио и идва един момент в който ти писва на далаг път да ти бучи все едно летиш а и както казах момчето има разни работи за смяна по колата и може би това е причината да иска да се отарве от нея.а някой знае ли дали може гюрука да се направи ел от механичен?.
пп а и кабриото няма климатик и тавана не е ел.да ви кажа чесно аз преди имах кабрио и идва един момент в който ти писва на далаг път да ти бучи все едно летиш а и както казах момчето има разни работи за смяна по колата и може би това е причината да иска да се отарве от нея.а някой знае ли дали може гюрука да се направи ел от механичен?.
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....
- BMWgiunter
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.08.2009
- Местоположение: Australia
- Пол: Мъж
- Кара: e31 850i ,f10 520d
- Мечтае да кара: Детско багерче
Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите
Колега ако колата е в такова състояние в което я описваш няма да я взема никога,а и 20-ската ти ако е читава защо ще я даваш за този кошник който ще пребоядисваш ,съединители ала бала ,и не се знае и какво още ще излезеш.А относно от 320 към 318 ще ти се стори че се качваш от лада 7-ца на трабант
,поне да беше М42/М44 




- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите
BMWgiunter написа:А относно от 320 към 318 ще ти се стори че се качваш от лада 7-ца на трабант
Ей тука определено не си прав.... трабито ускорява много по добре от една 7-ца

- Kinopi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 28.11.2009
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: с натегнат шпер
- Мечтае да кара: ///M3 E36
Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите
Вие т'ва М43 го направихте на нищо.От личен опит казвам, че това е един много добър и здрав двигател с добро разпределение вървеж/разход.Не знам как е в кабрио, но в седан си върви доста прилично.Разход извън градско при 90км 6л при 120-30км 7 - 7.5л без клима.Миналото лято го пробах за минимален в града и даде 8.5 с 185/65/15 гуми.Иначе с 16ки 225/45(може и 55 да са)отзад и 205/55 отпред 10л с добро каране.Успех 

- batkoki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: sofiq,haskovo city
- Пол: Мъж
- Кара: m50b20
- Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
- Детайли за колата: м пакет брат направо самолет
Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите
да и аз се надявам разхода да е от типа на 6 и нещо прискорост под 100 и 7 инещо прискорост до 140 а градско искрено се надявам при нормално каране да падне под 10 макар че ми се струва невъзможно щото един голф 70 кончета си ги прави 10 в града.а и все пак ще съм със 17ки което означава литър отгоре.благодаря на всички които исказаха мнение наистина ми беше полезно да ги чуя тези неща и все пак щом съществува този двигател и е 118 кончета не може да е толкова отвратителен.
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани