въпрос към колегите които са по наясно с двигателите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 8.08.2011
Местоположение: sofiq,haskovo city
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
Детайли за колата: м пакет брат направо самолет

въпрос към колегите които са по наясно с двигателите

Мнение от batkoki » 08 Авг 2011, 20:24

здравейте колеги имам един въпрос и тъй като не съм сигурен точно за кой раздел е темата я пускам тук.
а именно проблема ми е че в момента съм с мотор м50б20 и съм си доста доволен от него като вървене разход и така нататак,но сега се очертава да се върна в '1ви клас' и да си взема кола с м40б18 мотор 115 или 118 кончета и аз незнам точно колко са на този мотор.та същината на проблема е в това че не знам нищо за тези мотори логично е след като е по бавен да гори по малко или това е само моята логика.можете ли да ми споделите какво да гледам при този мотор има ли някакви проблемни зони както при други модели...?и евентуално ако ми се стори прекалено спрял този мотор след като веднъш съм карал 20ка какъв е варианта да го саживя някой правил ли е какъвто и да е бил '' тунинг'' на такъв мотор.?
ако някой може да ми сподели какъв разход приблизително трябва да дава този мотор градско и извън градско аз ще си го сравня с 20ката.извинявам се че въпросите са ми толкова хаутични ама и аз вече не знам какво да питам.ако някой се чуди защо след като съм си толкова доволен от м50б20 ще минавам на по малък мотор то това е защото моята кола е купе а въпросната друга кола е кабрио. :)благодаря предварително на всички които могат да помогнат с малко инфо.


п.п четох насам натам и из гугъл но никъде не открих точно това което ме вълнуваше.
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите

Мнение от S7 » 09 Авг 2011, 14:54

От 10-12 градско/според крака на педала....че и на горе може :mhihi: към ту 7 извънградско,но има и голямо значение износването на двигателя и дали ще се грижиш добре за него ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 7.02.2010
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: М40ки и М50Б...
Мечтае да кара: е-90 325i M-paket
Детайли за колата: M-50 То Чyk..

Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите

Мнение от e90 325i » 09 Авг 2011, 15:01

Преди да го вземиш виш добре дали има някви добавки, ако има бягай надалече :paranoid:
Скъпи, за рождения ми ден искам
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите

Мнение от michev » 09 Авг 2011, 15:20

Не знам доколко ще ти е от полза, но М43В18, който е сходен на твоя двигател, извън града гори 7 и малко надолу без климатик, при същото каране и клима 7.5-7.8, градско лятото 10, зимата 12. Говорим за нормално каране в града и за скорости 110-120 извънградско, като колата ми почти винаги е пълна с хора, а извън града и пълен багажник, в рамките на нормалното разбира се. Но всичко при разхода е относително и зависи от много други фактори. По-скоро би трябвало да те вълнува състоянието на газоразпределителния механизъм при М40-то, там му е слабото място.
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите

Мнение от BiTurbo » 09 Авг 2011, 16:11

Щом е кабрио 318 би трябвало да е с М43 (с верига), а не М40(с ремък) ;)
Квото и да ти говорят тука при всички случаи М43 е по-икономичен от М50, е разбира се вървенето също е съвсем друго ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите

Мнение от nelim » 09 Авг 2011, 16:42

BiTurbo написа:Щом е кабрио 318 би трябвало да е с М43 (с верига), а не М40(с ремък) ;)
Квото и да ти говорят тука при всички случаи М43 е по-икономичен от М50, е разбира се вървенето също е съвсем друго ;)

Ако БиТурбо е прав и е М43, може и да се съглася, ама да смениш М50 с М40 - никога :kuku:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите

Мнение от Le Transporteur » 09 Авг 2011, 18:54

michev написа:Не знам доколко ще ти е от полза, но М43В18, който е сходен на твоя двигател, извън града гори 7 и малко надолу без климатик, при същото каране и клима 7.5-7.8, градско лятото 10, зимата 12. Говорим за нормално каране в града и за скорости 110-120 извънградско, като колата ми почти винаги е пълна с хора, а извън града и пълен багажник, в рамките на нормалното разбира се. Но всичко при разхода е относително и зависи от много други фактори. По-скоро би трябвало да те вълнува състоянието на газоразпределителния механизъм при М40-то, там му е слабото място.


1:1 съгласен с мнението на michev. За мен М43 остава много приятен двигател и още си имам носталгията по него. Както знаем кабриото е с най-тежкото шаси, но това едва ли ще удари удоволствието при шофиране с 1.8 мотор.


BiTurbo написа:Щом е кабрио 318 би трябвало да е с М43 (с верига), а не М40(с ремък) ;)
Квото и да ти говорят тука при всички случаи М43 е по-икономичен от М50, е разбира се вървенето също е съвсем друго ;)


Да кабрио с М40 заводско няма.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 8.08.2011
Местоположение: sofiq,haskovo city
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
Детайли за колата: м пакет брат направо самолет

Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите

Мнение от batkoki » 10 Авг 2011, 0:26

колеги и аз вчера случайно докато гледах характеристиките на кабрио видях че е м43 двигателя но мислех че бъркам нещо и сега като прочетох мненията на колегите вече знам че кабрио е с м43 ама пак не е ис еми си е този малкия 118 кончета или нещо подобно.а каква всъщност е разликата при ис и само и какво му е различното и форсираното на този мотор не мога ли и аз да си форсирам този ако случайно ми дойде слабичък?а за разхода колеги ако ви кажа че м50 ми дава разход 10 градско и 6 извънградско сигурно няма да ми повярвате.и на мен не ми се минава на по малкия двигател ама много ме влече кабриото много отдавна исках точно такова бмв и сега ми се е паднало да заменя моята за такова.благодаря на всички исказали мнение по темата.

п.п а някой може ли да каже нещо за турбиниран такав мотор без да се сменя карантията може ли да издърши на напана на една турбинка и да си става за ежедневка с приличен разход при нормално каране.
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите

Мнение от michev » 10 Авг 2011, 10:41

С парите, които ще набиеш да турбинираш М43 /при това с неясен резултат/, спокойно ще си сложиш и 28-ца ако искаш. А разликата с ИС-ката е основно в главата, М43 е с един вал и 8 клапана, а М42/44 е с два вала и 16 клапана. М43 се преправя на М42, но при тези цени на цели двигатели незнам дали си струва. Ти ако вземеш колата покарай първо с нейния си мотор, пък тогава мисли за глупости ако чак толкова не ти хареса. Не си мисли, че в сравнение с М43, двайската е някакъв самолет, може пък да ти допадне.
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 2.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите

Мнение от Savy » 10 Авг 2011, 11:16

Разхода ще е горе-долу идентичен поради по тежкото купе на кабриото...извънграда ще има малка разлика,но какво ти пука, лично аз бих заменил на момента, пък с къв ще мотор да е :) Но се питам какъв е този човек да си дава кабриото за купе!? :roll: :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 8.08.2011
Местоположение: sofiq,haskovo city
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
Детайли за колата: м пакет брат направо самолет

Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите

Мнение от batkoki » 10 Авг 2011, 13:11

ами кабриото е за пребоядисване като цяло има драскано по колата има истарвал заден амортисьор накрайник за смяна и някакво тропане в съединителя като вече е зацепен при натиснат педал не се чувало нищо така ми обяснява момчето срещата ни е след 10 дни и тогава ще видя колата на живо за сега само си пращаме снимки и така нататак. някой знае ли как вървят цените за накрайник и какви пари ще ми излезне смяната му да се надяваме че е само накрайник.
пп а и кабриото няма климатик и тавана не е ел.да ви кажа чесно аз преди имах кабрио и идва един момент в който ти писва на далаг път да ти бучи все едно летиш а и както казах момчето има разни работи за смяна по колата и може би това е причината да иска да се отарве от нея.а някой знае ли дали може гюрука да се направи ел от механичен?.
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 17.08.2009
Местоположение: Australia
Пол: Мъж
Кара: e31 850i ,f10 520d
Мечтае да кара: Детско багерче

Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите

Мнение от BMWgiunter » 10 Авг 2011, 20:26

Колега ако колата е в такова състояние в което я описваш няма да я взема никога,а и 20-ската ти ако е читава защо ще я даваш за този кошник който ще пребоядисваш ,съединители ала бала ,и не се знае и какво още ще излезеш.А относно от 320 към 318 ще ти се стори че се качваш от лада 7-ца на трабант :mhihi: ,поне да беше М42/М44 :dunno:
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите

Мнение от S7 » 10 Авг 2011, 20:37

BMWgiunter написа:А относно от 320 към 318 ще ти се стори че се качваш от лада 7-ца на трабант :mhihi:


Ей тука определено не си прав.... трабито ускорява много по добре от една 7-ца :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 28.11.2009
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: с натегнат шпер
Мечтае да кара: ///M3 E36

Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите

Мнение от Kinopi » 10 Авг 2011, 21:30

Вие т'ва М43 го направихте на нищо.От личен опит казвам, че това е един много добър и здрав двигател с добро разпределение вървеж/разход.Не знам как е в кабрио, но в седан си върви доста прилично.Разход извън градско при 90км 6л при 120-30км 7 - 7.5л без клима.Миналото лято го пробах за минимален в града и даде 8.5 с 185/65/15 гуми.Иначе с 16ки 225/45(може и 55 да са)отзад и 205/55 отпред 10л с добро каране.Успех :bchug:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 8.08.2011
Местоположение: sofiq,haskovo city
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
Детайли за колата: м пакет брат направо самолет

Re: въпрос към колегите които са по наясно с двигателите

Мнение от batkoki » 11 Авг 2011, 0:08

да и аз се надявам разхода да е от типа на 6 и нещо прискорост под 100 и 7 инещо прискорост до 140 а градско искрено се надявам при нормално каране да падне под 10 макар че ми се струва невъзможно щото един голф 70 кончета си ги прави 10 в града.а и все пак ще съм със 17ки което означава литър отгоре.благодаря на всички които исказаха мнение наистина ми беше полезно да ги чуя тези неща и все пак щом съществува този двигател и е 118 кончета не може да е толкова отвратителен.
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook