Спортен филтър тип конус на ТДС

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Спортен филтър тип конус на ТДС

Мнение от AVGO » 06 Авг 2011, 19:54

Здравейте, както всички знаем филтърната кутия на ТДС е прилепена за двигателя което я загрява удивително много и затопля доста входящият въздух. ПРОБЛЕМ

Дали има някой който е осъществил тази процедура? Усеща ли се разликата ? Какъв "oil catch tank" си е направил защото във филтърната кутия отиват маслените изпарения на двигателя :wave:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Спортен филтър тип конус на ТДС

Мнение от ares2 » 06 Авг 2011, 22:41

струва ми е че това загряване е направено с цел
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Спортен филтър тип конус на ТДС

Мнение от vld » 06 Авг 2011, 22:44

Супер безмислица, купи си К§Н панелен и забравяш за всякакви грижи.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Спортен филтър тип конус на ТДС

Мнение от arr0gance » 07 Авг 2011, 2:42

Можеш да почнеп като сложиш нещо зад кутията да изилираш топлината да не я нагрява.Като например метала,който е под нея и я пази от топлина откъм колекторите.
За другия по заобиколен начин,изкарай един филтър зад фара и най-лесното за парите е да ги вкараш обратно където им е мятото да ги гори турбото чрез снадка,има някой го пръскат по пътя трети пък си закупуват тоя така наречен "oil catch tank".Все пак всеки ден бих предпочел един панелен к&н,разлика има разбира се във времевите условия,примерно като караш колата в 6 сутринта и 12 на обяд се засича друг вървеж(поне при мен),но там проблема не е баш филтъра. :mhihi:
п.п. http://www.topspeed.bg/catalog.php?cid=233
Късмет.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Спортен филтър тип конус на ТДС

Мнение от Nasko_325TD » 07 Авг 2011, 7:33

И при мен е така колега,по-добре не се эанимавай с глупости.Колото е мислена от по-умни хора от нас,ако е трябвало са щели да сложат такъв филтър! :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Спортен филтър тип конус на ТДС

Мнение от Zubcho » 07 Авг 2011, 14:04

Значи за да направиш цялата тази работа трябва следното:
1.Махаш цялата кутия за филтъра.
2. Купуваш такъв конусен филтър, но по-големичък.
3. Правиш му някаква кутия подобно на това но зад десния фар. http://img89.imageshack.us/img89/5599/24062011069.jpg
4. Купуваш си китайски кетч танк.

5. Купуваш си панелен филтър КиН и не се занимаваш с глупости и допълнителни инвестиции. (аз съм с такъв и все едно се отпуши колата след като го сложих, а и на теб ти трябва по-хладен въздух след турбото, не толкова преди него + има си фабричен щит между мотора и кутията. По-добре виж как него да подобриш.)
6. Купуваш си по-голям интеркулер и си мега доволен от тдс-чето.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Спортен филтър тип конус на ТДС

Мнение от Dirty M5 driveR » 07 Авг 2011, 16:03

А работата със слагането на по-голям кулер трябва да се изчисли много добре, за да не стане обратния ефект. След кулера има pressure drop (пад на налягането) и кулер с недобре сметната големина ще увеличи тоя пад, и сами се сещате какво ще стане. Иначе за конус при турбомоторите не знам как стоят нещата, но при атмосферните бензинки ефекта е много добър. Аз лично правих такава интервенция скоро и съм предоволен (вероятно сте мяркали и темата ми). Панелния филтър е най-"чистия" избор, но за ефекта трябва да споделят повече колеги, че каквото съм чел съм останал с впечатлението, че ефекта е спорен - някой казват, че се усеща доста, други не толкова. Така че съвета ми е да проучиш повечко преди да правиш нещо, за да не се окажат парите ти дадени на вятъра. Все пак не караме коли за по 15-20 000, за да пръскаме ей така по 150лв. за филтри :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Спортен филтър тип конус на ТДС

Мнение от Делян » 07 Авг 2011, 17:31

Авго вече е с панелен КН бре, файда от тях няма, освен че да речем не си купуваш всеки път нов, а само се пере.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Спортен филтър тип конус на ТДС

Мнение от AVGO » 07 Авг 2011, 17:34

КН филтър имам вече и съм доволен, предполагам, че конусът ще засили ефекта. :bowdown:

Зъбчо, по хладен въздух преди турбото е също така и по хладен въздух след турбото :driving:

Кулери мулери, много съм ги мислил, знам за какво става въпрос, но няма да стане, няма място.

Тоя оил катч тенк има ли нещо специално или е просто тръбичка с малко съдче като маркуче с шишенце, че тези 80 лева ми се виждат доста грешни :yes:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Спортен филтър тип конус на ТДС

Мнение от Zubcho » 07 Авг 2011, 20:00

AVGO написа:КН филтър имам вече и съм доволен, предполагам, че конусът ще засили ефекта. :bowdown:

Знaчи не барай нищо повече!

AVGO написа:Зъбчо, по хладен въздух преди турбото е също така и по хладен въздух след турбото :driving:

Ок преправи някак самата тръба и поработи над самия щит на кутията за входящия въздух (подложи под самата кутия още някаква топло изолационна вата и облицовай самата кутия с някаква топло изолация <трябва да е негорима задължително> , като ако беше с е34/е30/е28 можеше да махнеш единия дълъг фар и така да осигуриш още по добро пълнене на самата тръба :) Може да увиеш самите турбо пътища също с някаква топло изолация от сорта на онази с която изолират тръбите на климатиците (черна пореста материя прилича на гума и се продава по всички големи складове за строителни материали, и има кръгла форма, като е срязана по дължина)

AVGO написа:Кулери мулери, много съм ги мислил, знам за какво става въпрос, но няма да стане, няма място.


Място има, но трябва да си вземеш М техник броня или да прежалиш наличната - демек резанйе му е майката :D

AVGO написа:Тоя оил катч тенк има ли нещо специално или е просто тръбичка с малко съдче като маркуче с шишенце, че тези 80 лева ми се виждат доста грешни :yes:


Ако си много гаден и не обичаш природата можеш да боднеш 1 тръба, със съответния диаметър и да я оставиш да виси в пространството. Според мен съда може да е 1 буркан дет се вика :mhihi:

Препоръчвам ти преди всички интервенции да видиш каква е температурата на входящия въздух (с диагностика) в движение. След това гледаш пак и сравняваш, ако свалиш 3-4 градуса супер :) (това без нов интеркулер имам предвид) Хубаво е също замерването да става при близки външни температури, а не единия ден при 30гр. на сянка, а второто при 15 :) Както и по един и същи път при еднакво натоварване на автомобила (максимално естествено)

Успех и ако има ефект ще действам и аз. За сега съм пас, че нещо се ушмулих с парите.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Спортен филтър тип конус на ТДС

Мнение от AVGO » 07 Авг 2011, 22:22

Добре де, нали всички знаем колко рестриктивни са стоковите кутии, защо искате толкова да я пазим ....
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Спортен филтър тип конус на ТДС

Мнение от Dirty M5 driveR » 07 Авг 2011, 22:28

AVGO написа:Добре де, нали всички знаем колко рестриктивни са стоковите кутии, защо искате толкова да я пазим ....


Точно защото знам, моята я махнах и не смятам да я връщам. Аз лично съм ЗА конус с подобаваща изолация. Нищо против панелния, но според мен ефекта не е кой знае колко голям.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Спортен филтър тип конус на ТДС

Мнение от vld » 08 Авг 2011, 12:02

Кулера от 318тдс се събира перфектно и колата ще върви повече от какъвто и конус да и забодеш.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: Спортен филтър тип конус на ТДС

Мнение от Coulthard » 08 Авг 2011, 13:41

:) със зъбчо сме говорили по темата, а за тдс-а сме дъвкали че дъвкали.
Та евтини и читави подобрения по тдс по значимост според мен:
чип
ГНП - да пуска повече гориво
врътката с управлението на турбото а именно мап-а д взима от турбото сведения за налягането
филтър
генерация махаш катализатора (има файда) и ако сложиш две малки прави гърнета става чудно
АГР-а го запушваш
по-голям кулер
термолента на тръбата от кулера към колектора

Краен резултат - градско 12 извънградско 8 колата върви и пуши
Това което направих аз:
връщаш гнп на заводски настройки слагаш оригиналният кулер разхода пада до 10 градско и около 6.5 извънградско
разлика във вървеното почти няма, така или иначе тоя тдс над 200 коня няма да стане :) но винаги може да изненадаш неприятно някой 530д или 730д
Относно конус на тдс пробвал съм вариант правен филтър (технически памук един пласт) във фунията която отива от кутията към маската и празна кутия
след което КN панелен - разлика никва
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Спортен филтър тип конус на ТДС

Мнение от arr0gance » 08 Авг 2011, 14:30

Като искаш да върви толкова тоя тдс,защо не спреш с малките работи и да си седнеш на гъзъ с едно по-голямо турбо.Така или иначе искаш да махаш кутията,мушни и едно турбо с конусен филтър, каквото и да барнеш няма да има удоволетворителният ефект ,който желаеш,пипаш това и онова, викаш си оо има малък ефект,но след 1 седмица пак главата ти мъдри нови идеи.В крайна сметка ,ако нямаш пари бутай помпата, да почне да баца като драгстер 15 000коня,натягай турбото на 1.6/7 (ако ти го позволява) и ходи ги пляскай,има една хамериканска поговорка "go big, or go home".
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook