Спортен филтър тип конус на ТДС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Спортен филтър тип конус на ТДС
Здравейте, както всички знаем филтърната кутия на ТДС е прилепена за двигателя което я загрява удивително много и затопля доста входящият въздух. ПРОБЛЕМ
Дали има някой който е осъществил тази процедура? Усеща ли се разликата ? Какъв "oil catch tank" си е направил защото във филтърната кутия отиват маслените изпарения на двигателя
Дали има някой който е осъществил тази процедура? Усеща ли се разликата ? Какъв "oil catch tank" си е направил защото във филтърната кутия отиват маслените изпарения на двигателя

Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Спортен филтър тип конус на ТДС
Супер безмислица, купи си К§Н панелен и забравяш за всякакви грижи.

- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Спортен филтър тип конус на ТДС
Можеш да почнеп като сложиш нещо зад кутията да изилираш топлината да не я нагрява.Като например метала,който е под нея и я пази от топлина откъм колекторите.
За другия по заобиколен начин,изкарай един филтър зад фара и най-лесното за парите е да ги вкараш обратно където им е мятото да ги гори турбото чрез снадка,има някой го пръскат по пътя трети пък си закупуват тоя така наречен "oil catch tank".Все пак всеки ден бих предпочел един панелен к&н,разлика има разбира се във времевите условия,примерно като караш колата в 6 сутринта и 12 на обяд се засича друг вървеж(поне при мен),но там проблема не е баш филтъра.
п.п. http://www.topspeed.bg/catalog.php?cid=233
Късмет.
За другия по заобиколен начин,изкарай един филтър зад фара и най-лесното за парите е да ги вкараш обратно където им е мятото да ги гори турбото чрез снадка,има някой го пръскат по пътя трети пък си закупуват тоя така наречен "oil catch tank".Все пак всеки ден бих предпочел един панелен к&н,разлика има разбира се във времевите условия,примерно като караш колата в 6 сутринта и 12 на обяд се засича друг вървеж(поне при мен),но там проблема не е баш филтъра.

п.п. http://www.topspeed.bg/catalog.php?cid=233
Късмет.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Спортен филтър тип конус на ТДС
И при мен е така колега,по-добре не се эанимавай с глупости.Колото е мислена от по-умни хора от нас,ако е трябвало са щели да сложат такъв филтър! 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Спортен филтър тип конус на ТДС
Значи за да направиш цялата тази работа трябва следното:
1.Махаш цялата кутия за филтъра.
2. Купуваш такъв конусен филтър, но по-големичък.
3. Правиш му някаква кутия подобно на това но зад десния фар. http://img89.imageshack.us/img89/5599/24062011069.jpg
4. Купуваш си китайски кетч танк.
5. Купуваш си панелен филтър КиН и не се занимаваш с глупости и допълнителни инвестиции. (аз съм с такъв и все едно се отпуши колата след като го сложих, а и на теб ти трябва по-хладен въздух след турбото, не толкова преди него + има си фабричен щит между мотора и кутията. По-добре виж как него да подобриш.)
6. Купуваш си по-голям интеркулер и си мега доволен от тдс-чето.
1.Махаш цялата кутия за филтъра.
2. Купуваш такъв конусен филтър, но по-големичък.
3. Правиш му някаква кутия подобно на това но зад десния фар. http://img89.imageshack.us/img89/5599/24062011069.jpg
4. Купуваш си китайски кетч танк.
5. Купуваш си панелен филтър КиН и не се занимаваш с глупости и допълнителни инвестиции. (аз съм с такъв и все едно се отпуши колата след като го сложих, а и на теб ти трябва по-хладен въздух след турбото, не толкова преди него + има си фабричен щит между мотора и кутията. По-добре виж как него да подобриш.)
6. Купуваш си по-голям интеркулер и си мега доволен от тдс-чето.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Спортен филтър тип конус на ТДС
А работата със слагането на по-голям кулер трябва да се изчисли много добре, за да не стане обратния ефект. След кулера има pressure drop (пад на налягането) и кулер с недобре сметната големина ще увеличи тоя пад, и сами се сещате какво ще стане. Иначе за конус при турбомоторите не знам как стоят нещата, но при атмосферните бензинки ефекта е много добър. Аз лично правих такава интервенция скоро и съм предоволен (вероятно сте мяркали и темата ми). Панелния филтър е най-"чистия" избор, но за ефекта трябва да споделят повече колеги, че каквото съм чел съм останал с впечатлението, че ефекта е спорен - някой казват, че се усеща доста, други не толкова. Така че съвета ми е да проучиш повечко преди да правиш нещо, за да не се окажат парите ти дадени на вятъра. Все пак не караме коли за по 15-20 000, за да пръскаме ей така по 150лв. за филтри 

Re: Спортен филтър тип конус на ТДС
Авго вече е с панелен КН бре, файда от тях няма, освен че да речем не си купуваш всеки път нов, а само се пере.
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Спортен филтър тип конус на ТДС
КН филтър имам вече и съм доволен, предполагам, че конусът ще засили ефекта.
Зъбчо, по хладен въздух преди турбото е също така и по хладен въздух след турбото
Кулери мулери, много съм ги мислил, знам за какво става въпрос, но няма да стане, няма място.
Тоя оил катч тенк има ли нещо специално или е просто тръбичка с малко съдче като маркуче с шишенце, че тези 80 лева ми се виждат доста грешни

Зъбчо, по хладен въздух преди турбото е също така и по хладен въздух след турбото

Кулери мулери, много съм ги мислил, знам за какво става въпрос, но няма да стане, няма място.
Тоя оил катч тенк има ли нещо специално или е просто тръбичка с малко съдче като маркуче с шишенце, че тези 80 лева ми се виждат доста грешни

Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Спортен филтър тип конус на ТДС
AVGO написа:КН филтър имам вече и съм доволен, предполагам, че конусът ще засили ефекта.
Знaчи не барай нищо повече!
AVGO написа:Зъбчо, по хладен въздух преди турбото е също така и по хладен въздух след турбото![]()
Ок преправи някак самата тръба и поработи над самия щит на кутията за входящия въздух (подложи под самата кутия още някаква топло изолационна вата и облицовай самата кутия с някаква топло изолация <трябва да е негорима задължително> , като ако беше с е34/е30/е28 можеше да махнеш единия дълъг фар и така да осигуриш още по добро пълнене на самата тръба

AVGO написа:Кулери мулери, много съм ги мислил, знам за какво става въпрос, но няма да стане, няма място.
Място има, но трябва да си вземеш М техник броня или да прежалиш наличната - демек резанйе му е майката

AVGO написа:Тоя оил катч тенк има ли нещо специално или е просто тръбичка с малко съдче като маркуче с шишенце, че тези 80 лева ми се виждат доста грешни
Ако си много гаден и не обичаш природата можеш да боднеш 1 тръба, със съответния диаметър и да я оставиш да виси в пространството. Според мен съда може да е 1 буркан дет се вика

Препоръчвам ти преди всички интервенции да видиш каква е температурата на входящия въздух (с диагностика) в движение. След това гледаш пак и сравняваш, ако свалиш 3-4 градуса супер


Успех и ако има ефект ще действам и аз. За сега съм пас, че нещо се ушмулих с парите.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Спортен филтър тип конус на ТДС
Добре де, нали всички знаем колко рестриктивни са стоковите кутии, защо искате толкова да я пазим ....
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Спортен филтър тип конус на ТДС
AVGO написа:Добре де, нали всички знаем колко рестриктивни са стоковите кутии, защо искате толкова да я пазим ....
Точно защото знам, моята я махнах и не смятам да я връщам. Аз лично съм ЗА конус с подобаваща изолация. Нищо против панелния, но според мен ефекта не е кой знае колко голям.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Спортен филтър тип конус на ТДС
Кулера от 318тдс се събира перфектно и колата ще върви повече от какъвто и конус да и забодеш.

- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Спортен филтър тип конус на ТДС

Та евтини и читави подобрения по тдс по значимост според мен:
чип
ГНП - да пуска повече гориво
врътката с управлението на турбото а именно мап-а д взима от турбото сведения за налягането
филтър
генерация махаш катализатора (има файда) и ако сложиш две малки прави гърнета става чудно
АГР-а го запушваш
по-голям кулер
термолента на тръбата от кулера към колектора
Краен резултат - градско 12 извънградско 8 колата върви и пуши
Това което направих аз:
връщаш гнп на заводски настройки слагаш оригиналният кулер разхода пада до 10 градско и около 6.5 извънградско
разлика във вървеното почти няма, така или иначе тоя тдс над 200 коня няма да стане

Относно конус на тдс пробвал съм вариант правен филтър (технически памук един пласт) във фунията която отива от кутията към маската и празна кутия
след което КN панелен - разлика никва
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Спортен филтър тип конус на ТДС
Като искаш да върви толкова тоя тдс,защо не спреш с малките работи и да си седнеш на гъзъ с едно по-голямо турбо.Така или иначе искаш да махаш кутията,мушни и едно турбо с конусен филтър, каквото и да барнеш няма да има удоволетворителният ефект ,който желаеш,пипаш това и онова, викаш си оо има малък ефект,но след 1 седмица пак главата ти мъдри нови идеи.В крайна сметка ,ако нямаш пари бутай помпата, да почне да баца като драгстер 15 000коня,натягай турбото на 1.6/7 (ако ти го позволява) и ходи ги пляскай,има една хамериканска поговорка "go big, or go home".
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани