318и
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
318и
Здравейте колеги.От 2 дена съм собственик на 318и 1993 г.Колата е със оригинална газова.Имам обаче следния проблем:Никога не пали от първия път..след 2-рия макс. 3-тото завъртане си пали без проблем(паля на бензин).Акумулатора е някакъв "искра" 60 ампера и ми се вижда малък.И когато запали понякога лампата на АБС-са не угасва и съответно няма АБС-а понякога угасва и има.Като превключва на газ държи доста по-малки обороти примерно 900-1000 и както на газ така и на бензин сама се форсира както си седи на свободна.На бензин се форсира сама понякога чак до 1700-800 на моменти дори и когато е загряла.Тука сте компетентни хора и се надявам някой да ми обясни кво да правя-акумулатора ще се смени 100% но за другите неща въобще не знам.Моля напишете нещо да видя какво ще предприема.Благодаря!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: 318и
това с М40 ли е?
за газовата си иди на сервиз за газ.. там ще ти я настроят както трябва..
може и да не ти работи тпс и тн.
АБС- написано е много по темата.. можеш да идеш някъде да го свържат на комп.. има някакво прекъсване някъде за да се губи така.. но проблемите могат да са доста.
провери дали ти държат всички колела.. ако се губи някое може да е абс помпата.. и тн..
често срещан проблем
най добре ползваи търсачката и поразгледаи внимателно раздела с полезните теми
за газовата си иди на сервиз за газ.. там ще ти я настроят както трябва..
може и да не ти работи тпс и тн.
АБС- написано е много по темата.. можеш да идеш някъде да го свържат на комп.. има някакво прекъсване някъде за да се губи така.. но проблемите могат да са доста.
провери дали ти държат всички колела.. ако се губи някое може да е абс помпата.. и тн..
често срещан проблем
най добре ползваи търсачката и поразгледаи внимателно раздела с полезните теми
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: 318и
акумулатора нети е проблема иди на газаджия да я погледнат тва с оборотите е неприятния момент при всички с обикновена газова оредба
- jlpetkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW X5 M
- Детайли за колата: блъсната E36 318ti, '95
Re: 318и
Една кола като не работи добре на газ първо се проверява как работи на бензин.
Щом има проблеми с нормалната работа на колата на бензин колега,
най-добре да се отиде първо на диагностика при работеща на бензин кола. Да се види какви грешки ще даде и след като се отстранят проблемите на бензин, ще се види как е на газ и дали се налага да се отстранява и нещо по газовата уредба (особено пък ако е с ГИ).
Щом има проблеми с нормалната работа на колата на бензин колега,
най-добре да се отиде първо на диагностика при работеща на бензин кола. Да се види какви грешки ще даде и след като се отстранят проблемите на бензин, ще се види как е на газ и дали се налага да се отстранява и нещо по газовата уредба (особено пък ако е с ГИ).


- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: 318и
Ако си с М40 има някои неща(и не само за този мотор де) които много оказват влияние върху работата на мотора на бензин най-вече и трябва да се обслужат
1.чистене на дюзите+замерване налягането на бензинова помпа
2.новите и хубави свещи и кабели играят голяма роля
3.препоръчително е ламбда сондата да се сменя през определен пробег(ако не ме лъже кофата на бмв май заводско беше 150 000км)-в най-честия случай високия разход се дължи на нея(колата бачка на богата смес, гори много и няма мощност, понякога се дави и гасне)
4.хубаво е и стъпковото моторче да се почисти( също играе роля в оборотите-чисти се успешно със спрей за карбуратори)
5.ако е с обикновена газова провери дебитомера(ако играят ниските обороти)щото някога може да е гърмяла на газ и тва скапва уреда
6. иначе за празния ход на газ имаш на изпарителя един винт за регулиране на оборотите(само за газта се отнася) който може да се върти в която и да е посока и варират от определени високи до определени ниски обороти, просто трябва да я нагласиш на нещо от порядъка на 790-800 об/мин по слух и оборотомер и за всеки случай първо отиди както казаха колегите по-горе на диагностика да видиш какво е що е и тогва действаш каквото трябва да се действа
А за паленето от втория път може да е (ако имаш такъв де) имобилайзера.Много често се случва да се бъзика и или да не ще да пали веднага или изобщо ако е тотал
1.чистене на дюзите+замерване налягането на бензинова помпа
2.новите и хубави свещи и кабели играят голяма роля
3.препоръчително е ламбда сондата да се сменя през определен пробег(ако не ме лъже кофата на бмв май заводско беше 150 000км)-в най-честия случай високия разход се дължи на нея(колата бачка на богата смес, гори много и няма мощност, понякога се дави и гасне)
4.хубаво е и стъпковото моторче да се почисти( също играе роля в оборотите-чисти се успешно със спрей за карбуратори)
5.ако е с обикновена газова провери дебитомера(ако играят ниските обороти)щото някога може да е гърмяла на газ и тва скапва уреда
6. иначе за празния ход на газ имаш на изпарителя един винт за регулиране на оборотите(само за газта се отнася) който може да се върти в която и да е посока и варират от определени високи до определени ниски обороти, просто трябва да я нагласиш на нещо от порядъка на 790-800 об/мин по слух и оборотомер и за всеки случай първо отиди както казаха колегите по-горе на диагностика да видиш какво е що е и тогва действаш каквото трябва да се действа

А за паленето от втория път може да е (ако имаш такъв де) имобилайзера.Много често се случва да се бъзика и или да не ще да пали веднага или изобщо ако е тотал

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани