325 тдс загря при 180 к в час
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
325 тдс загря при 180 к в час
Колеги имам следния въпрос когато карам с 160 км в час колата няма проблем ,но като я вдигна до 180 и нагоре започва да вдига температурата .Зная че трябват повече разяснения затова ето как стана . Гърция море прибиране прав участък 10 мин --180 - 190 след една ЕС класа 2004 г и стрелката започна от средата към линията преди червеното и отпуснах до 160 и се върна в средата.Това нормално ли е според вас и ако не е къде да търся проблема.325 тдс с чип 1994г в бмв казаха че двигателя е по додър от 2010г.????????Защо загряваа тогава??? Знам че има спецове затова питам тук и да не виждам абе що вдигаш 160 - 200км .






кола ли ами купи си бмв.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Не е нормално да загрява колега, провери си охладителната система, ама цялата. Няма никакво значение какво си сменил до момента.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- to6i_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 513
- Регистриран на: 2.12.2007
- Местоположение: Северозапад
- Пол: Мъж
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
направи една промивка на охладителната система..виж дали термостата отвара
без да съм видял радиатора ти съм сигурен че 80% се е набил с насекоми и камичета,хубаво е от време на време да им се обръща малко внимание
без да съм видял радиатора ти съм сигурен че 80% се е набил с насекоми и камичета,хубаво е от време на време да им се обръща малко внимание
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Това е добро мнение Ще бъде проверено Благодаря колега.
кола ли ами купи си бмв.
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Проверено по питата няма никакви насекоми и тнт.Благодаря за идеятя все пак колега



кола ли ами купи си бмв.
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
А как да проверя перката на високите?/ Релето сменено с чисто ново.
кола ли ами купи си бмв.
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
вамика написа:А как да проверя перката на високите?/ Релето сменено с чисто ново.

Като откачиш буксата на номер 9* от схемата и като дадеш на контакт ел. перката трябва да завърти на втора степен.
*Temperature switch, 101 CEL, For vehicles with:Air conditioning
Re: 325 тдс загря при 180 к в час




кола ли ами купи си бмв.
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Колега къде провери за насекоми и прахоляк по радиаторите? Проблемното място е между радиатора на климатика и водния такъв, има около 2 см разтояние между двата. Проблема може да идва и от не добре функциониращ термостат.
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Термостат,водна помпа,виско- радиатора предполагам е мръсен,но надали ще го покаже на извънградско при такава скорост.....
п.п лично мнение - не е възможно да вкл. и после да блокира.... пошпори я малко ,ако започне да качва темп и перката не е вкл. започни с изчистване на буксата и виж бушона,да не е думнал.
п.п лично мнение - не е възможно да вкл. и после да блокира.... пошпори я малко ,ако започне да качва темп и перката не е вкл. започни с изчистване на буксата и виж бушона,да не е думнал.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Не мога да открия номер 9 отпред или откъм купето???
кола ли ами купи си бмв.
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Ок открих номер 9 има ли начин да се откачи без да свалям колекторните търби ,защото се съдрах и няма откачане, ако не сваля коекторните търби ,а ако трябва да ги сваля ,то трябва ли да ги върна при пробите.



кола ли ами купи си бмв.
- doktormik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
колега,имах почти същия проблем,само че от 160 нагоре.при мен се оказа,че не включва перката на климатроника,която включва при голям зор да помага за охлаждане на другата перка.оказа се изгорял бушон-мисля че беше 41 номер.карам 325 тдс/97 г.
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Благодаря за съвета колега ще го проверя и това.Но климатроника работеше и все още работи супер след смяната на филтъра ,което е друга тема.
кола ли ами купи си бмв.
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Термостата проверен работи.Мърсотия м/у радиаторите няма.
Дайте друго да пробваме.Тенкс


кола ли ами купи си бмв.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани