За триене !!!!!!!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- with-fox
- BMW fanatic
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
- Пол: Мъж
- Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
- Детайли за колата: e36 330i
За триене !!!!!!!!!
Здравеите колеги ще правя ремонт на моята колица е36 м50б25. Някои можели да ми каже някои други интересни идеи за да съжевя малко колицата.Казаха ми да сложа два еднакви разпределителни вала некаф коносовиден филър и термо лента за испускателя както и слет тези работи да ходя на дино за настроики и чип. разполагам със 4200 пара от старата колица.Ако мойе идеиките да се вместат във тази сума.Мерси предварително 

Последна промяна with-fox на 09 Окт 2011, 16:22, променена общо 1 път
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: M50b25 малко освежаване
Ако искаш да ги изхарчиш всичките, то по-добре се насочи към монтирането на някоя духалка. Атмосферния тунинг е много неблагодарна работа
Иначе с или без ванос е мотора?

Иначе с или без ванос е мотора?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: M50b25 малко освежаване
Тая тема май е за към тунинга
Добави още 3 хил лв и направо купи на Лудия мотора .

Добави още 3 хил лв и направо купи на Лудия мотора .

- with-fox
- BMW fanatic
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
- Пол: Мъж
- Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
- Детайли за колата: e36 330i
Re: M50b25 малко освежаване
maxpower написа:Ако искаш да ги изхарчиш всичките, то по-добре се насочи към монтирането на някоя духалка. Атмосферния тунинг е много неблагодарна работа![]()
Иначе с или без ванос е мотора?
Без ванус е мотора искам атмосверка
Smoocki написа:Тая тема май е за към тунинга![]()
Добави още 3 хил лв и направо купи на Лудия мотора .
искам сам да си направя мотора,смисал не аз лично де.неискам да зима нещо готово.
Re: M50b25 малко освежаване
Щом искаш атмосверка си продай твоят и с 5200 тъкмо ще сложиш едно с50б30 

- with-fox
- BMW fanatic
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
- Пол: Мъж
- Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
- Детайли за колата: e36 330i
Re: M50b25 малко освежаване
Dpy написа:Щом искаш атмосверка си продай твоят и с 5200 тъкмо ще сложиш едно с50б30
Искам си моя неискам друг
Re: M50b25 малко освежаване
Тогава давай пари за глупости и дерзай...
Лек маховик "фиданза" + съединител, плетени изпускатели+освободена генерация, спортен филтър с интейк, шрик валове, ремап накрая.
Лек маховик "фиданза" + съединител, плетени изпускатели+освободена генерация, спортен филтър с интейк, шрик валове, ремап накрая.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: M50b25 малко освежаване
М50 е страхотен мотор за модове, независимо атмосферни, или с налягане. Парите, с които разполагаш не са малко. В общи линии - генерация от начало до край, вал, лек маховик, хубав ремап, cold air intake (за това се говори нон стоп във форума сега
всички сме полудяли). Тия неща са направени на моя М50 (B20) и резултата е повече от задоволителен. Само че не мога да ти кажа цена на всичко това, понеже така купих колата. Че атмосферния тунинг гълта повече пари спрямо постигнатия резултат е вярно, но една здрава, добре развъртаща се атмосферка си е кеф отвсякъде.

- Ba4oIlia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E30&E36
Re: M50b25 малко освежаване
с тези 4200 за тунинг на М50 , ако са правилно похарчени , трябва да може да се изкарат поне 250 атмосферни коня на колелата с тоз матор 

- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: M50b25 малко освежаване
Ba4oIlia написа:с тези 4200 за тунинг на М50 , ако са правилно похарчени , трябва да може да се изкарат поне 250 атмосферни коня на колелата с тоз матор
250 атмосферни коня са си едно постижение, на което може да се радва всеки м52б28.Не мисля, че тия пари са достатъчни за толкова.
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: M50b25 малко освежаване
А сега виждам, че си писал и на колелата
Абсурд !

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: M50b25 малко освежаване
Както казаха колегите най-добрия вариант е да си купиш направо С50 мотор, но ако държиш да е твоя нещата които можеш да свършиш с тези пари са приблизитално следните: ревизия на мотора/ около 1000лв/, портване на главата и спортни разпределителни валове - най-добрия случай 1500лв, плетен изпускателен колектор с цялата генерация назад - около 7-800лв втора употреба, до 1000, нови - повече , хубав филтър - 150лв, колд еър интейк - 50лв/ ако сам си го направиш/, термолента на изпускателните колектори 100лв, чип с дино за твоя сет-ъп поне 6-700лв..
Цените са приблизителни, не са точни, но и при този вариант изброихме над 4000лв, след които ще имаш 220-230кс на вала максимум.
Ако поръчаш твърди пружини на клапаните, тарелки, леки клапани и тн, ефекта ще е по добър, но и цената друга.. Абе варианти много стига пари да ти се дават и желание да има.
Цените са приблизителни, не са точни, но и при този вариант изброихме над 4000лв, след които ще имаш 220-230кс на вала максимум.
Ако поръчаш твърди пружини на клапаните, тарелки, леки клапани и тн, ефекта ще е по добър, но и цената друга.. Абе варианти много стига пари да ти се дават и желание да има.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M50b25 малко освежаване
Ba4oIlia написа:с тези 4200 за тунинг на М50 , ако са правилно похарчени , трябва да може да се изкарат поне 250 атмосферни коня на колелата с тоз матор
Как точно по-правилно да се похарчат, като само валовете са над 3000лв

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: M50b25 малко освежаване
bum_bum написа:Ba4oIlia написа:с тези 4200 за тунинг на М50 , ако са правилно похарчени , трябва да може да се изкарат поне 250 атмосферни коня на колелата с тоз матор
Как точно по-правилно да се похарчат, като само валовете са над 3000лв

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M50b25 малко освежаване
Ката с най-евтиния вариант, 1400 ги намерих аз, иначе тука Хед ги дават за 1600 ако не се лъжа. Проблема е там, че за големи коне трябва големи валове. Ако ще са с малко градуси далеч по-добър вариант са М-ковите, щото Каткамса не са върха на сладоледа и може да се окаже, че след някакви км не изглеждат баш така, както ни се иска. Та проблема с големите валове е, че не се понасят с ваноса като вземат да мърдат и няма достатъчно клиърънс. Това води до необходимост от бъзикане по ваноса. Това бъзикане по ваноса пък води до необходимост от друга електроника, защото с тия големите на Каткамс ваноса трябва да се стопира нацяло. Ако това стане екуто ще почне да трупа грешки като не го вижда да се движи и така ...
Та варианта за много градуси с относително нормална работа на ваноса (подлага се една шайба, най-обикновена ама и искат $25+25 доставка
) остава Сънбелт или Евоспорт (или Шрик ама там и 4к няма да стигнат за тия градуси). По принцип тия двата хамериканците от опит казват, че дават повече коне от Шрика, но са по-нелинейни, т.е. конете идват в по-високите. Въпреки, че на 2600-2700 оборота вече имат едни 100 коня на колелата и не ги знам кво повече искат от атмосферка
И цените съответно на Сънбелта стейдж 2 са 1600 долара (ама ги нямат в наличност и скоро май няма и да има), а Евото са 2000. Цена там без доставка и без ДДС, мито и т.н. Доставката е 360 долара + 30% на митницата и цената си става.
Та варианта за много градуси с относително нормална работа на ваноса (подлага се една шайба, най-обикновена ама и искат $25+25 доставка


51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани