За триене !!!!!!!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

BMW fanatic
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
Пол: Мъж
Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
Детайли за колата: e36 330i

За триене !!!!!!!!!

Мнение от with-fox » 13 Юли 2011, 21:10

Здравеите колеги ще правя ремонт на моята колица е36 м50б25. Някои можели да ми каже някои други интересни идеи за да съжевя малко колицата.Казаха ми да сложа два еднакви разпределителни вала некаф коносовиден филър и термо лента за испускателя както и слет тези работи да ходя на дино за настроики и чип. разполагам със 4200 пара от старата колица.Ако мойе идеиките да се вместат във тази сума.Мерси предварително :bowdown:
Последна промяна with-fox на 09 Окт 2011, 16:22, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: M50b25 малко освежаване

Мнение от maxpower » 13 Юли 2011, 21:27

Ако искаш да ги изхарчиш всичките, то по-добре се насочи към монтирането на някоя духалка. Атмосферния тунинг е много неблагодарна работа :mhihi:
Иначе с или без ванос е мотора?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: M50b25 малко освежаване

Мнение от Smoocki » 13 Юли 2011, 21:35

Тая тема май е за към тунинга :mhihi:
Добави още 3 хил лв и направо купи на Лудия мотора .
Изображение

BMW fanatic
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
Пол: Мъж
Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
Детайли за колата: e36 330i

Re: M50b25 малко освежаване

Мнение от with-fox » 13 Юли 2011, 21:39

maxpower написа:Ако искаш да ги изхарчиш всичките, то по-добре се насочи към монтирането на някоя духалка. Атмосферния тунинг е много неблагодарна работа :mhihi:
Иначе с или без ванос е мотора?


Без ванус е мотора искам атмосверка

Smoocki написа:Тая тема май е за към тунинга :mhihi:
Добави още 3 хил лв и направо купи на Лудия мотора .


искам сам да си направя мотора,смисал не аз лично де.неискам да зима нещо готово.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: M50b25 малко освежаване

Мнение от Делян » 13 Юли 2011, 21:47

Щом искаш атмосверка си продай твоят и с 5200 тъкмо ще сложиш едно с50б30 :winky:

BMW fanatic
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
Пол: Мъж
Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
Детайли за колата: e36 330i

Re: M50b25 малко освежаване

Мнение от with-fox » 13 Юли 2011, 22:29

Dpy написа:Щом искаш атмосверка си продай твоят и с 5200 тъкмо ще сложиш едно с50б30 :winky:



Искам си моя неискам друг

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: M50b25 малко освежаване

Мнение от Делян » 13 Юли 2011, 22:32

Тогава давай пари за глупости и дерзай...
Лек маховик "фиданза" + съединител, плетени изпускатели+освободена генерация, спортен филтър с интейк, шрик валове, ремап накрая.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: M50b25 малко освежаване

Мнение от Dirty M5 driveR » 13 Юли 2011, 23:45

М50 е страхотен мотор за модове, независимо атмосферни, или с налягане. Парите, с които разполагаш не са малко. В общи линии - генерация от начало до край, вал, лек маховик, хубав ремап, cold air intake (за това се говори нон стоп във форума сега :mhihi: всички сме полудяли). Тия неща са направени на моя М50 (B20) и резултата е повече от задоволителен. Само че не мога да ти кажа цена на всичко това, понеже така купих колата. Че атмосферния тунинг гълта повече пари спрямо постигнатия резултат е вярно, но една здрава, добре развъртаща се атмосферка си е кеф отвсякъде.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 262
Регистриран на: 28.09.2009
Местоположение: Варна
Кара: E30&E36

Re: M50b25 малко освежаване

Мнение от Ba4oIlia » 14 Юли 2011, 0:16

с тези 4200 за тунинг на М50 , ако са правилно похарчени , трябва да може да се изкарат поне 250 атмосферни коня на колелата с тоз матор :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: M50b25 малко освежаване

Мнение от raduslaf » 14 Юли 2011, 8:46

Ba4oIlia написа:с тези 4200 за тунинг на М50 , ако са правилно похарчени , трябва да може да се изкарат поне 250 атмосферни коня на колелата с тоз матор :yes:

250 атмосферни коня са си едно постижение, на което може да се радва всеки м52б28.Не мисля, че тия пари са достатъчни за толкова.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: M50b25 малко освежаване

Мнение от raduslaf » 14 Юли 2011, 8:49

А сега виждам, че си писал и на колелата :mhihi: Абсурд !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: M50b25 малко освежаване

Мнение от vankatagsi » 14 Юли 2011, 8:59

Както казаха колегите най-добрия вариант е да си купиш направо С50 мотор, но ако държиш да е твоя нещата които можеш да свършиш с тези пари са приблизитално следните: ревизия на мотора/ около 1000лв/, портване на главата и спортни разпределителни валове - най-добрия случай 1500лв, плетен изпускателен колектор с цялата генерация назад - около 7-800лв втора употреба, до 1000, нови - повече , хубав филтър - 150лв, колд еър интейк - 50лв/ ако сам си го направиш/, термолента на изпускателните колектори 100лв, чип с дино за твоя сет-ъп поне 6-700лв..
Цените са приблизителни, не са точни, но и при този вариант изброихме над 4000лв, след които ще имаш 220-230кс на вала максимум.
Ако поръчаш твърди пружини на клапаните, тарелки, леки клапани и тн, ефекта ще е по добър, но и цената друга.. Абе варианти много стига пари да ти се дават и желание да има.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M50b25 малко освежаване

Мнение от bum_bum » 14 Юли 2011, 10:27

Ba4oIlia написа:с тези 4200 за тунинг на М50 , ако са правилно похарчени , трябва да може да се изкарат поне 250 атмосферни коня на колелата с тоз матор :yes:



Как точно по-правилно да се похарчат, като само валовете са над 3000лв ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: M50b25 малко освежаване

Мнение от vankatagsi » 14 Юли 2011, 10:36

bum_bum написа:
Ba4oIlia написа:с тези 4200 за тунинг на М50 , ако са правилно похарчени , трябва да може да се изкарат поне 250 атмосферни коня на колелата с тоз матор :yes:



Как точно по-правилно да се похарчат, като само валовете са над 3000лв ;)


:shock: Аз гледах някъде и по-евтини варианти. Колега от форума беше споделил че за М52Б28 си е купил за 1200-1500лв на Cant cams. Може и да греша , не съм купувал, не твърдя че всичко знам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M50b25 малко освежаване

Мнение от bum_bum » 14 Юли 2011, 11:06

Ката с най-евтиния вариант, 1400 ги намерих аз, иначе тука Хед ги дават за 1600 ако не се лъжа. Проблема е там, че за големи коне трябва големи валове. Ако ще са с малко градуси далеч по-добър вариант са М-ковите, щото Каткамса не са върха на сладоледа и може да се окаже, че след някакви км не изглеждат баш така, както ни се иска. Та проблема с големите валове е, че не се понасят с ваноса като вземат да мърдат и няма достатъчно клиърънс. Това води до необходимост от бъзикане по ваноса. Това бъзикане по ваноса пък води до необходимост от друга електроника, защото с тия големите на Каткамс ваноса трябва да се стопира нацяло. Ако това стане екуто ще почне да трупа грешки като не го вижда да се движи и така ...
Та варианта за много градуси с относително нормална работа на ваноса (подлага се една шайба, най-обикновена ама и искат $25+25 доставка :mhihi: ) остава Сънбелт или Евоспорт (или Шрик ама там и 4к няма да стигнат за тия градуси). По принцип тия двата хамериканците от опит казват, че дават повече коне от Шрика, но са по-нелинейни, т.е. конете идват в по-високите. Въпреки, че на 2600-2700 оборота вече имат едни 100 коня на колелата и не ги знам кво повече искат от атмосферка :dummy: И цените съответно на Сънбелта стейдж 2 са 1600 долара (ама ги нямат в наличност и скоро май няма и да има), а Евото са 2000. Цена там без доставка и без ДДС, мито и т.н. Доставката е 360 долара + 30% на митницата и цената си става.
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook