монтиране на климатик на E36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
монтиране на климатик на E36
колеги неможах да намеря тема за монтиране на климатик на E36 на кола без,ако има такава насочете ме благодаря 

BMW MOTORSPORT
Re: монтиране на климатик на E36
имам кола с климатроник искам да го прехвърля незнам как да управлявам клапите за въздуха кутията на парното е с климатроника с врътките и управлението им става с моторчета а моята кола няма такава инсталация искам да го направя само с копче като обикновен климатик дайте мнения или линк към тема който е правил
BMW MOTORSPORT
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: монтиране на климатик на E36
viewtopic.php?f=8&t=144610&hilit=%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BD%D0%B0+%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA
виж тази и има още доста със снимков материал
виж тази и има още доста със снимков материал
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: монтиране на климатик на E36
Колега ако ти кажа да не се занимаваш, няма да ми повярваш защото и аз невярвах....
Мога да ти помогна със снимки, съвети, схеми, но имай напредвид, че е голяма разправия, трябва да намериш кола 'донор' и да ги сложиш 2те една до друга, но колата трябва да е 1:1 като твоята ! Иначе си изгорял.... Нищо не е еднакво макар и на пръв погледа да изглежда така. Трябва ти точно донор за да сваляш и да качваш. Има толкова подробнности, всяко болтче е специално и ако си мислиш, е... болт... ще му сложа някакъв....
нестава .... ! Всеки си е специален и индивидулен. Та като тръгнеш от болтовете, кори, допълнителни джади под бронята ....
Аз лично се занимавам от няколко месеца с това. Просто чакам части.... нямам време, то трябва няколко дена свободни да имаш, знаеш ли колко части натрупах...
вече имам няколко стойки за компресор , 2 компресора, различни тръби и куб неща които нестават...
Голяма разправия е, а и колата ти ако е след 93та година и няма изградена инстаация макар и частична за климатина .... не ми се мисли !
Ако те интересува нещо питай, но имай напредвид, че е страшна хамалогия...
Тъкмо нагласиш 1 и по веригата излизат още 101
Мога да ти помогна със снимки, съвети, схеми, но имай напредвид, че е голяма разправия, трябва да намериш кола 'донор' и да ги сложиш 2те една до друга, но колата трябва да е 1:1 като твоята ! Иначе си изгорял.... Нищо не е еднакво макар и на пръв погледа да изглежда така. Трябва ти точно донор за да сваляш и да качваш. Има толкова подробнности, всяко болтче е специално и ако си мислиш, е... болт... ще му сложа някакъв....
нестава .... ! Всеки си е специален и индивидулен. Та като тръгнеш от болтовете, кори, допълнителни джади под бронята ....
Аз лично се занимавам от няколко месеца с това. Просто чакам части.... нямам време, то трябва няколко дена свободни да имаш, знаеш ли колко части натрупах...
вече имам няколко стойки за компресор , 2 компресора, различни тръби и куб неща които нестават...
Голяма разправия е, а и колата ти ако е след 93та година и няма изградена инстаация макар и частична за климатина .... не ми се мисли !
Ако те интересува нещо питай, но имай напредвид, че е страшна хамалогия...
Тъкмо нагласиш 1 и по веригата излизат още 101
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: монтиране на климатик на E36
незнам защо ти дава толкова зор моя го взех от 318 тдс и го сложих на 318и разликата беше в стойката на климътика и тя се лекува с направата на друга а за другите работи си паснаха идеално
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: монтиране на климатик на E36
anton mutafchiev написа:незнам защо ти дава толкова зор моя го взех от 318 тдс и го сложих на 318и разликата беше в стойката на климътика и тя се лекува с направата на друга а за другите работи си паснаха идеално
Моята кола е 316 93та М40. Климатика който взех е от М52б28 98ма година.
Доста неща са различни. Първо компресорите са разли4ни, стойките, ролката. Взех стойка от М40 като захващането на пръв поглед беше същото както е на компресора.
Оказа се , че уж е същото ама не е има разлика в разстоянията м/у отворите на самия компресор и на стойката. Г/д нагласих нещата за целта трябва да имаш фреза или да отидеш при фрезист....
Тъкмо монтирах стойката, компресора, зараджавх се, и катоп сложих перката на двигателя .... ( йок) опира в шайбата, викам си абе ще сложа шайба и ще стане, викам си я да сложа маркучите на компресора.... мисията невъзможна ! Няма как . опират в коша, изподрах си боята да ги мъча нестава няма как ....
От там айде оригинален компресор със стойка и ролка, от там други тръби защото онези от 6така нестават те колкото и да се огънат пак няма как да станат. Айде тръби от М40 сложих ги на компресора и като дойде момента да ги вържа към прасето пак изненада...
Разстоянието м/у щифта, отвора на болта и самата тръба се разминават с малко....
Айде пак преправяй нз колко ще е надежно....
От там айде голям воден радиатор, защото с малкия няма как да стане.
Пак изненада, оказа се, че гредата м/у буферите при мен е леко закривена навътрем, а тези на колите с климатик са прави. Айде ходи да търсиш греда, от там се оказа, че трябва и едни пластмаси да се лагата около радиатора които също са задължителни, те са м/у бъбреците и радиатора, от там се оказа, че трябват спец. винтове със специални тампони на тях и набита втулка. аиде пак търсене, от там зор с качването на бронята заради пластмасите, неможе да се бръкне за да се завие най-горната гайка на буфера, останах без ръцеи врат...
целите ми ръце са нарязани и надрани...
И самите радиатори ги хванах 1 за друг на 3 вместо на 4 места защото нямах такъв винт.
Приключението е голямо, а за да свалиш и качиш бронята трябва да се отвие тръбата коятое е на климатичния радиатор.
Иначе прасето го оправих за 2 дена и там имаше зор, но нямаше изненади, а в коша излизат нови и нови и пак неможе да стане като оригиналното


- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: монтиране на климатик на E36
сега те разбирам защо имаш толкова проблеми по принцип като се зима трябва да е от четри цилидрово за твоито за да избегнеш тея главоболия има няколко теми с това че на 4 и 6 цилиндровите са им различни компресорите и тръбите за прасето
Re: монтиране на климатик на E36
Има и лесен вариант, отиваш, оставяш я с парно, на другия ден я вземаш с дигитална клима, 650лв.
Миналото лято насочих мой приятел към човека и остана доволен
Миналото лято насочих мой приятел към човека и остана доволен

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: монтиране на климатик на E36
anton mutafchiev написа:сега те разбирам защо имаш толкова проблеми по принцип като се зима трябва да е от четри цилидрово за твоито за да избегнеш тея главоболия има няколко теми с това че на 4 и 6 цилиндровите са им различни компресорите и тръбите за прасето
Така е и освен 4 и 6 цилиндъра също има значение и годината, дали е до или след 96та, също така и дали е автоматик.
Филма е пълен


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: монтиране на климатик на E36
jakson написа:anton mutafchiev написа:незнам защо ти дава толкова зор моя го взех от 318 тдс и го сложих на 318и разликата беше в стойката на климътика и тя се лекува с направата на друга а за другите работи си паснаха идеално
Моята кола е 316 93та М40. Климатика който взех е от М52б28 98ма година.
Доста неща са различни. Първо компресорите са разли4ни, стойките, ролката. Взех стойка от М40 като захващането на пръв поглед беше същото както е на компресора.
Оказа се , че уж е същото ама не е има разлика в разстоянията м/у отворите на самия компресор и на стойката. Г/д нагласих нещата за целта трябва да имаш фреза или да отидеш при фрезист....
Тъкмо монтирах стойката, компресора, зараджавх се, и катоп сложих перката на двигателя .... ( йок) опира в шайбата, викам си абе ще сложа шайба и ще стане, викам си я да сложа маркучите на компресора.... мисията невъзможна ! Няма как . опират в коша, изподрах си боята да ги мъча нестава няма как ....
От там айде оригинален компресор със стойка и ролка, от там други тръби защото онези от 6така нестават те колкото и да се огънат пак няма как да станат. Айде тръби от М40 сложих ги на компресора и като дойде момента да ги вържа към прасето пак изненада...
Разстоянието м/у щифта, отвора на болта и самата тръба се разминават с малко....
Айде пак преправяй нз колко ще е надежно....
От там айде голям воден радиатор, защото с малкия няма как да стане.
Пак изненада, оказа се, че гредата м/у буферите при мен е леко закривена навътрем, а тези на колите с климатик са прави. Айде ходи да търсиш греда, от там се оказа, че трябва и едни пластмаси да се лагата около радиатора които също са задължителни, те са м/у бъбреците и радиатора, от там се оказа, че трябват спец. винтове със специални тампони на тях и набита втулка. аиде пак търсене, от там зор с качването на бронята заради пластмасите, неможе да се бръкне за да се завие най-горната гайка на буфера, останах без ръцеи врат...
целите ми ръце са нарязани и надрани...
И самите радиатори ги хванах 1 за друг на 3 вместо на 4 места защото нямах такъв винт.
Приключението е голямо, а за да свалиш и качиш бронята трябва да се отвие тръбата коятое е на климатичния радиатор.
Иначе прасето го оправих за 2 дена и там имаше зор, но нямаше изненади, а в коша излизат нови и нови и пак неможе да стане като оригиналнотодано по-скоро го завърша да тръгне и да мога да забравя неприятните приключения
Аз нямах тея проблеми , набих климатика от 6така в 4 цилиндровото купе само едната тръба я огънах малко и то с коляното че неможеше да мине през стойката за акумулатора , но това е бял кахър

I'm slowly drifting


- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: монтиране на климатик на E36
я , и стойката и компресора и дължината на тръбичките ти пасна ? на 6така компресора се разполага 2 цилиндъра по напред
не знам как с едно огъване си се справил


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани