дали е лагер?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
дали е лагер?
гумите са нови,джантите са балансирани и прави,между 60-80 км колата бучи много ,мисля че е лагер....как да проверя кой е ?Майстора нещо не му се занимаваше и вика ,бе май си взел кофти гуми
вика не е лагера,кажете какво да правя?

- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: дали е лагер?
Според мен няма как изведнъж да се появи проблем с лагер, а и тогава си бучи при всякакви скорости над 20-30 км/ч с доста харакретен звук. Понякога гуми с по- висок скоростен индекс, асиметричен грайфер, по усилена конструкция и респ. по- тежки са и по- шумни.
Последна промяна saleen на 21 Юни 2011, 10:52, променена общо 2 пъти
Никой не мое ма връне на селу!
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: дали е лагер?
Караш докато шума от виенето стане непоносим, за да си сигурен кой лагер е. 



на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: дали е лагер?
ами за да си сигурен че не е от гумите сложи други за проба и виж дали го има шума с тях
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: дали е лагер?
В случай че бученето се засилва при ЛЯВ завой - ДЕСЕН лагер
В случай че бученето се засилва при ДЕСЕН завой - ЛЯВ лагер
В случай че бученето се засилва при ДЕСЕН завой - ЛЯВ лагер
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: дали е лагер?
deyan-enchev написа:В случай че бученето се засилва при ЛЯВ завой - ДЕСЕН лагер
В случай че бученето се засилва при ДЕСЕН завой - ЛЯВ лагер
Точно

И знай, че отзад си с лагер, но отпред си с лагер-главина.
- D_I_V_A_K_A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 27.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: го полека..
Re: дали е лагер?
deyan-enchev написа:В случай че бученето се засилва при ЛЯВ завой - ДЕСЕН лагер
В случай че бученето се засилва при ДЕСЕН завой - ЛЯВ лагер
Това е най лесния начин да се разбере


Ако е лагер си вземи или SNR или FAG

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: дали е лагер?
D_I_V_A_K_A написа:deyan-enchev написа:В случай че бученето се засилва при ЛЯВ завой - ДЕСЕН лагер
В случай че бученето се засилва при ДЕСЕН завой - ЛЯВ лагер
Това е най лесния начин да се разбере![]()
![]()
Ако е лагер си вземи или SNR или FAG
И ако има лагер за смяна, като го сменят да огледат добре главината да няма ръб че ще разбие и новия.
Re: дали е лагер?
при завой не мога да разбера ,но от 80-90 като набия спирачките и става нетърпимо бучене
а и това са и втория комплект гуми ,така че това с гумите отпада,може ли бученето да идва от въздуховода (на предната броня) който ми липсва,единия 


Re: дали е лагер?
deyan-enchev написа:
В случай че бученето се засилва при ЛЯВ завой - ДЕСЕН лагер
В случай че бученето се засилва при ДЕСЕН завой - ЛЯВ лагер
Това е най лесния начин да се разбере
Ако е лагер си вземи или SNR или FAG
И ако има лагер за смяна, като го сменят да огледат добре главината да няма ръб че ще разбие и новия.

В случай че бученето се засилва при ЛЯВ завой - ДЕСЕН лагер
В случай че бученето се засилва при ДЕСЕН завой - ЛЯВ лагер
Това е най лесния начин да се разбере
Ако е лагер си вземи или SNR или FAG
И ако има лагер за смяна, като го сменят да огледат добре главината да няма ръб че ще разбие и новия.

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- MAFID
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 17.01.2010
- Местоположение: Велинград/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: Стара но лачена
Re: дали е лагер?
просто вдигни колата на крик врътни гумата и чуй.Аз направих така оказа се лагер смених го и замлъкна 

Ако не живееш на ръба значи заемаш твърде много място
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: дали е лагер?
Кажи му на майстора ти да ти види диф-а и да не ти говори глупости за кофти гуми !
Re: дали е лагер?
лагер е да ,ляв.....,просто смених майстора,тоя моя май нещо започна доста да наглее ,отидох при един съсед и веннага каза кой лагер е ,ама и джантите са криви та сега ще ги изправям и тях ,мерси момчета за отговорите 

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: дали е лагер?
просто си избери хубав път.. и се пусни като изключиш от скорост.
ако се заслушаш добре ще разбереш дали е лагер..
гумите шумят по различен начин ..
а на такива маистори им кажи да си ..
ако се заслушаш добре ще разбереш дали е лагер..
гумите шумят по различен начин ..
а на такива маистори им кажи да си ..

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани