Срязани (скъсани проводници) на еър бег ?!?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Срязани (скъсани проводници) на еър бег ?!?
Здравейте,
Докато си ровках по колата вчера открих, че лампичката на таблото за еър бег е изгоряла.
След подмяната й с нова, за моя голяма изненада, при палене лампата грейна като слънце!
След още малко ровкане, установих че от долната страна на волана от където излизат 4-те кабела
за бега, 2 от проводниците са скъсани, знам ли а може и отрязани! Лошооооо.
И така преди да ги възстановя, да питам, как мислите дали има защо някой бай майстор да
ги е срязал (но пък поне да ги беше изолирал) и ако ги запоя някак си постаро му, дали
няма опасност да "избухне" нещо и да си късам косите после ?!?
Колата е е36 320 Touring 97г.
Благодаря предварително
Докато си ровках по колата вчера открих, че лампичката на таблото за еър бег е изгоряла.
След подмяната й с нова, за моя голяма изненада, при палене лампата грейна като слънце!
След още малко ровкане, установих че от долната страна на волана от където излизат 4-те кабела
за бега, 2 от проводниците са скъсани, знам ли а може и отрязани! Лошооооо.
И така преди да ги възстановя, да питам, как мислите дали има защо някой бай майстор да
ги е срязал (но пък поне да ги беше изолирал) и ако ги запоя някак си постаро му, дали
няма опасност да "избухне" нещо и да си късам косите после ?!?
Колата е е36 320 Touring 97г.
Благодаря предварително

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Срязани (скъсани проводници) на еър бег ?!?
Мериш двата скъсани кабела, какво дават на контакт и после запояващ смело.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Срязани (скъсани проводници) на еър бег ?!?
Или някой ти е свалял волана и не е зацепил спиралата към шифтчето или самото застопоряване се е счупиоло, както беше при мене. Ако не ти се дават пари да нова спирала, сваляш волата, махаш спиралата от него вадиш тая сивата букса и с Много остър нож или най добре макетен я' цепиш на две много внимателно. Цепи се само по периферията и тя после се разлепва в центъра(там почва спиралата). Вътре ще откриеш началото на пистите на спирлата, запояваш кабелите към пистите като внимаваш коя къде е била и да не се допират. После мериш с мултицет дали всичко от едната букса в началото до края на спиралата е съединено и ако всичко е ок заливаш с нещо- аз ползвах някаква смола и сглобяваш по обратния ред- Пробвано е и работи 

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Срязани (скъсани проводници) на еър бег ?!?
Мерси за съветите, така и ще направя, само дано някой да не ги е отрязал нарочно и с идея .....
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Срязани (скъсани проводници) на еър бег ?!?
Лошоооооо 
Днес свалих волана и таблото. Смених изгорялата лампа за бега и запоих културно 2-та
скъсани проводника, обаче нищооо. Сложих акумулатора, дадох на контакт, всички лампи
светнаха, постояха секунда - две и изгаснаха, но за бега лампата отново светна след 2 секунди!
Така остана и да си свети
Забелязах жълта лепенка на гърба на волана на която пишеше
че не е хубаво да се монтира този волан на друг екземпляр от същия вид. Дали има някакво
значение това че датата на производство на волана е 94-та а колата е 97-ма ? Естествено
има следи от предишно демонтиране на волана, което ми говори, че това не е оригиналният такъв.
Въпрос: дайте идея къде да отида да завържа на компютър това возило, да видим можем ли някак си
да направим така че да имам действащи беци или поне да видим какво ще си признае машината ?
...мамка му и прасе...

Днес свалих волана и таблото. Смених изгорялата лампа за бега и запоих културно 2-та
скъсани проводника, обаче нищооо. Сложих акумулатора, дадох на контакт, всички лампи
светнаха, постояха секунда - две и изгаснаха, но за бега лампата отново светна след 2 секунди!
Така остана и да си свети

че не е хубаво да се монтира този волан на друг екземпляр от същия вид. Дали има някакво
значение това че датата на производство на волана е 94-та а колата е 97-ма ? Естествено
има следи от предишно демонтиране на волана, което ми говори, че това не е оригиналният такъв.
Въпрос: дайте идея къде да отида да завържа на компютър това возило, да видим можем ли някак си
да направим така че да имам действащи беци или поне да видим какво ще си признае машината ?
...мамка му и прасе...
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Срязани (скъсани проводници) на еър бег ?!?
Трябва да и направиш диагностика и да изчистиш грешката, иначе лампата ще си свети постоянно.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Срязани (скъсани проводници) на еър бег ?!?
Някой съвет къде да извърша операцията ?
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Срязани (скъсани проводници) на еър бег ?!?
По AirBag-a за съжаление, дори да е отстранен проблема лапата продължава да свети докато не му изтриеш грешката. Ако си близо към Дружба и имаш работещ Лаптоп с един ком порт мога да ти я изтрия 
Иначе за воланите не съм съгласен, че не могат да се сменят еднакви такива.

Иначе за воланите не съм съгласен, че не могат да се сменят еднакви такива.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Срязани (скъсани проводници) на еър бег ?!?
Днес с колегата "maxpower" поровихме по комбито (така де той се опита да изчисти грешките за бега),
но за съжаление нямахме пълен успех. Имаше бая грешки, вероятно част от тях са дошли от шофьорския бег,
но все пак останаха 2 грешки които ги пускам като резултат от програмата. До колкото успях да си преведа
от швабски, грешките са свързани със левия бег въпреки че останах с впечатлението, че проблемен беше
пасажерския. Закопчалка на колана ала бала. Само това не съм преровил, но все пак ако някой забележи нещо
познато от снимката нека сподели
Въпрос : бега има ли връзка със колана и със закопчалката му ?
но за съжаление нямахме пълен успех. Имаше бая грешки, вероятно част от тях са дошли от шофьорския бег,
но все пак останаха 2 грешки които ги пускам като резултат от програмата. До колкото успях да си преведа
от швабски, грешките са свързани със левия бег въпреки че останах с впечатлението, че проблемен беше
пасажерския. Закопчалка на колана ала бала. Само това не съм преровил, но все пак ако някой забележи нещо
познато от снимката нека сподели

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Срязани (скъсани проводници) на еър бег ?!?
Аз поизоставих тоя проблем ама той още си стои. Сега съм се замислил отново, та поне някой не знае ли дали
след като е изписан парт номер (в случая на control unit airbag) в диагностиката, това означава, че
веднага трябва да се засиля да сменя тази част? Правилно ли разчитам резултата от диагностиката
или тези грешки по-долу (24 и 16) не са само резултат от проблемен control unit airbag ?
Там става въпрос и за странични бегове, които обаче моята кола фабрично няма ?!?
Та, някой със свежи идеи?
след като е изписан парт номер (в случая на control unit airbag) в диагностиката, това означава, че
веднага трябва да се засиля да сменя тази част? Правилно ли разчитам резултата от диагностиката
или тези грешки по-долу (24 и 16) не са само резултат от проблемен control unit airbag ?
Там става въпрос и за странични бегове, които обаче моята кола фабрично няма ?!?
Та, някой със свежи идеи?
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Срязани (скъсани проводници) на еър бег ?!?
Виж буксата на пасажерския бег, под пасажерската седалка, само се чудя кой идиот е срязал така проводниците за шофьорския
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Срязани (скъсани проводници) на еър бег ?!?
Всичко под седалките е здраво и е наред, съмнява ме т.н. сензор на седалката на пасажера !?!
...въпреки че не се споменава в репорта от диагностиката.
...въпреки че не се споменава в репорта от диагностиката.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Срязани (скъсани проводници) на еър бег ?!?
Провери в риалоема с какъв волан ти е колата, да не са сложили някой с проблем в бега, но ме съмнява, притеснително е защо са рязали проводниците
- NikShtain
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M57TU2D30 235hp
- Мечтае да кара: Chevrolet Chevy Impala Coupe
Re: Срязани (скъсани проводници) на еър бег ?!?
Трябва да му пуснеш един тест.И да изчистиш грешките.Имал съм този проблем но не си играх да го правя.Аз дадох жиците на късо все едно е свързан.Но това е друга тема.За да се оправи ще трябва да се изчистят грешките.


- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Срязани (скъсани проводници) на еър бег ?!?
Воланът беше 4 лъчев, смених го с М волан. Всъщност сега се замислям че наистина може проблема да е бил във волана...
еми трябва да се пробва, няма какво ...
еми трябва да се пробва, няма какво ...
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани