аларма и вдигане на ел стъкла
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
аларма и вдигане на ел стъкла
здравеите колеги имам следното питане. като заключа с алармата трябва да държа копчето натиснато за да вдигне стъклото до горе иначе спира като спра да натискам. може ли да се пренастрои алармата само като го натиснеш да вдига сама до горе. алармата е с двете копчета колата е 1994 г. на старата ми кола която беше 1993 г алармата вдигаше като заключи сама. тя беше с едно копче голямо
- tenchooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 4.01.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: IS
- Мечтае да кара: BMW ///M3
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
ако е орг.аларма мн са капризни аз съм с такава секи път различен проблем от самосебеси ще я махам сигорно успех с твойта
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
Еми трябва да се види дали е активиран дълъг импулс ... , ако не е да се активира ...
Всяка аларма има техническа документация , в която е указано как става това ...
Всяка аларма има техническа документация , в която е указано как става това ...
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
И аз имам подобно питане - колата е с оригиналното центално заключване а ключът е с 3-те бутона - за откл/закл. и да пускам осветлението в автомобила.Когато я заключа, вкарам ключа във вратата и задържа надясно се вдигат всички свалени прозорци и люкът ако е отворен
Та може ли да се програмира това да става само с копче вместо да вкарвам и задържам ключа

Та може ли да се програмира това да става само с копче вместо да вкарвам и задържам ключа

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
don_gori написа:И аз имам подобно питане - колата е с оригиналното центално заключване а ключът е с 3-те бутона - за откл/закл. и да пускам осветлението в автомобила.Когато я заключа, вкарам ключа във вратата и задържа надясно се вдигат всички свалени прозорци и люкът ако е отворен![]()
Та може ли да се програмира това да става само с копче вместо да вкарвам и задържам ключа
Това трябва да работи при теб. Когато заключиш колата с дистанционното, трябва да се вдигат стъклата и да се затваря люка.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
qnko_rr написа:здравеите колеги имам следното питане. като заключа с алармата трябва да държа копчето натиснато за да вдигне стъклото до горе иначе спира като спра да натискам. може ли да се пренастрои алармата само като го натиснеш да вдига сама до горе. алармата е с двете копчета колата е 1994 г. на старата ми кола която беше 1993 г алармата вдигаше като заключи сама. тя беше с едно копче голямо
Имам едно съмнение относно монтажа на алармата. Мисля, че не е свързана правилно. Относно пренастройването - това може да се направи на всяка аларма, дори при тези, които нямат "дълъг импулс".
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
stony1 написа:Това трябва да работи при теб. Когато заключиш колата с дистанционното, трябва да се вдигат стъклата и да се затваря люка.
Работи ,но само като сложа ключа в ключалката и задържа надясно

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
don_gori написа:stony1 написа:Това трябва да работи при теб. Когато заключиш колата с дистанционното, трябва да се вдигат стъклата и да се затваря люка.
Работи ,но само като сложа ключа в ключалката и задържа надясно
Нещо не е свързано както трябва.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
Мойта пък вдига стъклата, а люка остава отворен 

- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
За да се вдигат стъклата до горе трябва да се сложи реле за време,че на комфорта му е по-къс сигнала от времето което е нужно за вдигането на стъклата
http://www.vbox7.com/play:6408806f

http://www.vbox7.com/play:6408806f

Re: аларма и вдигане на ел стъкла
sa_hellrot написа:Мойта пък вдига стъклата, а люка остава отворен
Твойта е преди 96 ? ;]
А по темата - пишете по-подробно каква е алармата - оригинална или не; с какво точно дистанционно е (вградено в ключа или не) и коя година е произведена колата.
Оригиналните дистанционни повечето затварят стъклата докато държиш натиснат бутона за заключване, спреш ли да го държиш - спира да затваря и тази функция, която на някои от нас не ни харесва е супер смислена и ценна, понеже можеш да си оставиш стъклата леко отворени ако искаш... Ако алармата е неоригинална - тогава, както каза Методи80, важно е да се прочете дали има функция дълго заключване или какъвто и да е друг дълъг сигнал, който може да се програмира, и как точно се активира функцията.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
PeReZ написа: ....спреш ли да го държиш - спира да затваря и тази функция, която на някои от нас не ни харесва е супер смислена и ценна, понеже можеш да си оставиш стъклата леко отворени ако искаш... .
Абсолютно точно !
Лятно време , когато оставяте колата някъде на слънце е хубаво хем колата да е под охрана от алармата , хем стъклата да не са вдигнати до горе , а примерно да остава два пръста пролука , за да има вентилация ....
Случвало ми се е да заключвам колата само с ключа (демек само централното ) , за да не ми вдигне стъклата ...., защото активирайки алармата , стъклата се вдигат до горе , а аз искам стъклата да не са затворени до горе ...
И двата варианта (и пълното вдигане при заключване , и вдигането със задържане на бутона) имат своите предимства и недостатъци .....
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
Ако можеш намери един комфорт модул от приятел и пробвай дали не се базика нещо твоя 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
m@rtin написа:За да се вдигат стъклата до горе трябва да се сложи реле за време,че на комфорта му е по-къс сигнала от времето което е нужно за вдигането на стъклата![]()
http://www.vbox7.com/play:6408806f
Абе стига с това реле за време, кой какво прави все за реле за време говори. Това е напълно излишно. Всичко може да се направи да работи дори и при най-късия импулс. И това, което го пишете за "дълъг сигнал" колко е вярно? Някой направил ли си е труда да го измери или всеки си пише ей-така и повтаря това, което някъде е чул. Това с дължината на импулса е само едно оправданиe за тези, които слагат алармите.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: аларма и вдигане на ел стъкла
m@rtin написа:За да се вдигат стъклата до горе трябва да се сложи реле за време,че на комфорта му е по-къс сигнала от времето което е нужно за вдигането на стъклата![]()
http://www.vbox7.com/play:6408806f
Правил ли си е някой опита да измери колко всъщност е продължителността на "дългия импулс" ?!
Щото аз съм го мерил .....
В спецификацията на повечето аларми го пише , че е от порядъка на 20-30 сек. , а реално не надвишава 10-12 сек .... (па и за кво да "помпа" 30 сек , като реално , за да се вдигне стъклото от плътно долу , до плътно горе , са нужни не повече от 4-5 сек)
Наистина няма смисъл от релета за време .... , а на комфорт модула сигнала му ще е толкова дълъг , колкото му кажеш да бъде !
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани