BMW e36 320i - от мунинг към тунинг - ЪПдейт

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

BMW e36 320i - от мунинг към тунинг - ЪПдейт

Мнение от vicho » 11 Май 2011, 16:26

много се чудех, дали да пусна тази тема тук, но ... -->

Явно много от вас знаят как си закупих автомобила и в какво състояние беше, но все пак ще започна отначало ...

продадох си iS-а черното купенце, което бях отгледал още от малко м42 и си бях натамънил както на мене си ми аресва, а именно БАС + КСЕНОН + ГАЗ! Или иначе казано 3-те най-важни неща в един автомобил, освен той да е BMW, разбира се! С парите заминах за Германия и там доста набързо напазарувах е39 Touring 525tds individual, една иначе доста хубава кола, която нито ми беше по вкуса, нито по възможностите, та нея я бартеросах за Opel Omega B 2.5TDS Touring, което на практика си беше 1/2 BMW, т.е. ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ, ШПЕР и Двигател от BMW (макар и на нафтица) ... тази кола я карах 4 месеца и бях дал 10лв за антифриз, защото протече и после още 30лв за масло да долея когато я смених! Нищо здраво по нея нямаше, но пък вървеше, особено настрани! Ичо да потвърди! :lol: Няма да ви казвам, че ми се караше BMW на умиране и така наснимах Drift-aджийката (Omega-та) и я пуснах в mobile.bg и точно след няколко дни ми се обади непознат мангалски глас...

Манго: Батеее, тук една омега за бартер...
Аз: Дааа, какво предлагате?
Манго: БМВ, батеее! (а на мен очите ми светнаха през телефона) Много хубаво, бате, 97-ма година,бате, 320-ска, бате, с тунинг, бате ... (и още няколко батета покрай тези думи :) )
Аз: Супер, от къде сте?
Манго: Благоевград, батеее ... (интересно, сигурно е поживял в Сф, батеееее)
Аз: Ами да ги сменим, ще дойда утре ...
Манго: Батеее, ама аз искам доплащане, батеее, БМВ-то е много хубаво, батеее ...
Аз: Добре, бате! Колко?
Той: 1500лв!
Аз: Имам 1000лв!
Той: Идвай батеее...

та дръпнах аз 1000лв скатани, взех Мартинчо (dizle), натоварихме се на Omega-та и отпрашихме за Благоевград! Срещнахме се с Манго на който не помня името (ще ме извинява), та въпросния беше около 2 метра и поне 120кг, седалката на е36-цата беше максимално назад и надолу и главата му опираше в тавана... :lol:

Е36-цата беше лъскава, но ...

Изображение

Изображение

тунинга както виждате беше НА НИВО! Точно отговаряше на вида на Манго! Фарове Сонар, стопове Сонар и за капак М3 броня от е46 (стъклопласт) и приплескана маска в единия ъгъл за да се напасне! Да не говоря, че оригилната бяла кожа на шофьорската седалка беше станала черна (изгорено, защото манго си е сложил подгряващо одеало, което се включва в запалката)! ПРОСТО СУПЕР! Както и да е! BMW е! Щях да го съживя! :Р Купих си BMW за рожденния ден. (началото на Февруари 2009)

Той дори не погледна Omega-та, аз направих един кръг с BMW-то и отидохме при нотариуса, прехвърлихме и си тръгнахме на обратно. Станах горд собственик на Е36 Saloon 1997.11 с бяла кожа, малък борд, дигитална клима, всичко ел + шиби, through-load и др. На връщане спряхме да видим роднини на Мартин в едно село и се прибрахме благополучно в Сф. Разбира се, на влизане един щеше да ни направи компакт, но както и да е...

Фаровете и бронята ги преживях за известно време и то защото нямах пари, НО стоповете не можах да ги преживея и на 2-я ден бях поръчал от Бабуна Червено-Бели (опушени) Депо! Паснаха супер на цвета на колата, дори ми харесват повече от червено-белите! А Сонара успях да ги продам за 80лв ( смених ги за червено бели кристални + 20лв, и продадох кристалните за 60лв = общо 80лв)

Та фаровете зачакаха около месец-два, когато взех едно 325i e36 Coupe Черно с проблемни документи. Намери се и купувач за Сонарките - 190лв ги продадох! Колата стоя два-три дни пред блока в студенстки без фарове с дупки отпред! :lol: Освен това си взех и едни жантички от черното купе, а всичко друго продадох, че даже изкарах над 1000лв

Изображение

Изображение

Изображение

BMW-то заприлича на BMW, а аз бях доста щастлив, но ... за кратко! Колата харчеше по 2-3 литра на 1000 км масълце! :lol: M52b20-то вървеше на умиране, но разхода на масло беше непосилен! Изкараните с доста труд 1к от черното купе отидоха за ремонт на мотора на 320-ската. В интерес на истината съм доволен защото после много газ давах, дори и награда спечелих с този двигател и си е здрав... (все още залежава в гаража :) ) След оправянето на мотора дойде ред и на предната броня и малко окачване FK - 60/40, ///М прагове и разбира се - Angel Eyes ... Освен тези шукарии си купих и доста гъзарски касетофон - Pioneer DEH 6800 MP

Изображение

Изображение

Изображение

разбира се, дойде и шпера - малко прасе 3.45 от BESSNIA и резултата от него е, че хапнах бордюр и то с предницата още първата седмица, за щастие щетите бях незначителни и колата беше в движение след 2 дни :P изкарахме зимата сравнително добре, без кой знае какви произшествия и с доста навъртяни километри на врати, на метли, назад, в кръг и т.н. С окачването бях като снегорин и където минех оставях равна диря след себе си, защото копаех с предната броня - оригиналното си е оригинално (доста здрава изработка) Междувременно колата получи още няколко шукарии - Рингове за таблото + червени стрелки, предни седалки Рекаро (бели, като шАфьорската е в доста лошо състояние, предстои тапицирванье) и дългоочаквания Ксенон - 5000К 35в.

Изображение

Изображение

Изображение

Приготовленията за най-важното мероприятие в годината не бяха големи, защото липсваха пари, но пък желание имах в повече и за това успях да монтирам спортно гърне, което ми харесва и до ден днешен (на друга кола е вече). Един спрей на задните джанти, доста натоварени гуми и джанти, ASC --> OFF и резервоара ДО ГОРЕ!

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Всяка прилика с отразените ///М цветове върху предния прозорец е случайна! :)

И ето дойде 9-тия национален BMW Събор на който аз и вече заприличалата на кола е36-ца се представихме блестящо. Всичко беше като в приказка и надминах дори най-смелите си очаквания. В малкия клас успяхме да се наредим на 9-то място от 37 човека, като се има предвид, че карах с 17-ски дот 02 отпред и задни зимни 15-ски, без кой знае какви спирачки и доста слаби шофьорски умения, мисля, че е повече от доволно ... поне за мен! Бях щастлив!

Изображение

Покарах няколко дрифт сесии, но черешката на тортата беше донут шоуто! В програмата бяха заложени 2 излизания, като за първото не успях да се наредя навреме и го пропуснах но на второто бях на линия и резултата беше на лице!

http://www.youtube.com/watch?v=Hc7tBfKdI80

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Голямо дране, голямо нещо! Колата нито тръгна да загрява, нито се разчатка, нито нищо! Понесе жесток побой около 6-7 минути с педала на газта в пода (който счупих тогава). Бях максимално накефен, публиката също се зарадва благодарение на старанието което положихме Аз, Тошко (пасажера) и Маймуната (Владо DJ-я). (Гумите са 15-ските зимни с които карах няколко сесия италианско, но имам чувството, че бяха от пластмаса :lol: )

9-я Национален BMW събор беше нещо невероятно! До сега не бях прекарвал толкова, добре, въпреки, че едно време съборите имаха друг дух и бяха посещавани от група хора, които се познаваха и бяха приятелки помежду си. Нещата не бяха толкова комерсиални и на доста от феновете им харесваше повече, но няма как ... Та събора мина без особени премеждия и равносметката беше около:

* 200+ лв. за бензин
* 8 съсипани гуми
* 80 лв за спане, от което спах само 1-на вечер, а втората във вилата на Маша (приятелката на Грешката) --> специални благодарности
* Адреналин и спомени за години напред! 8-)

все пак парите са нещо преходно, а спомените остават за цял живот, но за да имаш спомени --> трябват ПАРИ! :)

Парите, разбира се, не закъсняха! Те дойдоха под формата на 1-ва Награда за Донът Шоу

Изображение

Планът беше ясен, като бял ден --> М52б28 под капака на сребристата кола и той не изглеждаше особено далече, а напротив. Точно след 15 минути обмисляне реших, че няма да купя готов двигател, защото цената хич не ме устройваше. Започнах да търся 328i e36 с десен волан и не след дълго открих няколко възможности, които ми допаднаха, но така и не намерих кой да ми докара кола, а и пращат ли се 3-4000лв по пощата за покупка на автомобил?! В крайна сметка един прекрасен ден, докато си седях на работа и ровех в мобиле.бг видях 2 приятни възможности в Хасково - Купе 328 и един невзрачен седан 328 --> телефон --> другата сутрин --> ауди --> газ --> 302 км --> хасково --> проба на 328 купе --> НЕ! --> проба на 328 седан --> да 90% --> коментар --> да 100% --> 302 km --> Враца!

След няколко дни ми стовариха пред вратата изгнилия зелен седан!

Изображение

за момент ми мина през ума да продам двигателя и всичко друго на части и да изкарам някой лев от цялата работа, но това беше само за момент, докато не подкарах халата --> б28 :lol: и после нямаше две мнения и всичко беше решено в полза на моята кола

Изображение

Изображение

това не вярвах, че ще стане на автомобил повече, но по чудо успяхме да го сглобим, че накрая след 100 перипета запали и я подкарах ... :twisted:

общо взето, прибрах от 28-цата:
*мАторя + всичкия инвентар: генерация, компютър, инсталация и т.н.
*скоростите
*кардан, диф, задния мост със вентилираните спирачки и апарати
*М-техник окачване: предни амортисьори + пружини + главини + дискове и спирачки, задни амортисьори + задни пружини, предна стабилизираща щанга 25.5мм, задна стабилизираща щанга 18мм
*голям борд компютър
*волан с бег
*халогени

останалото продадох на части и ще се изненадате колко много неща има за продаване в една кола на части :) , общо взето съм доволен от резултата!

лятото нямах възможност за ъпгрейди по колата и си я карах така със отворения диф 2.93, нормалното окачване и спирачки и все пак колата донасяше прилична доза адреналин и усмивки! До морето и обратно вързахме разход 8.3/100, та всичко беше на 6! Зимата, разбира се, не мина без задължителните ъпгрейди по колата, а именно --> ШПЕР-а, но този път голямото прасе! :Р 3.15!

Изображение

след най-важната екстра на BMW-то, дойде ред на нещо друго също толкова важно --> повера! Плана не е кой знае какъв, Intake от м50б25, CAI (Cold Air Intake) и Sport Exhaust Manifold. Бюджета, както винаги е скромен та частите са на възможно най-ниска цена граничеща до абсурда, но...

сдобих се с Intake доста бързо, оригинален и то на супер цена, след това дойде и exhaust-а

Изображение

след това помислихме известно време и за CAI, a за мен, както и за всички от отделението е супер важно да има POWER и SUPER!!! Ако тези две думички са налице --> Всичко е наред! :)))

Изображение

оставихме зимата назад, времето се стопли и започна майсторенето, първо CAI-то ...

Изображение

а после и exhaust-а

Изображение

и пак се поспряхме за малко, докато не се зададе 10-я Национален BMW събор, та се наложи да освежим бараката, защото беше претърпяла кофти инцидент с бордюр през 2009-та и от тогава си караме с крив кАлник

Изображение

Боядисването беше няколко дни преди 10-я Национален BMW Събор, както и още няколко довършителни работи, като например смяната на педала на газта (10 лв), който успях да счупя на 9-я Събор по време на Донът Шоуто! Толкова се бях въодушевил, че се опитах да си вкарам десния крак при двигателния отсек ... слава Богу, не успях, ами се разминах само със счупен педал (не-гей), който впоследствие ремонтирах с бургия и две свински опашки :shock: Все пак съм виден врачански тунингист и свинската опашка е задължителен атрибут към колата ми! Интересното е, че този наглед прост ремонт издържа 1 година :mhihi: и все пак се наложи смяна (виж по-горе)

Освен боята сложих и две прилични 245/40/17 гуми отзад, тъй като оригиналната Style 68-ца е 8.5J и може да побере повечко... не, че се хваля, ама ми е кеф! Имах леки опасения за задните вежди, но се оказа, че следващите ми задни гуми ще са 255 или 265 на 40/35, ако намеря въобще такъв размер! Както и да е, стойката стана точно както исках. ;)

Колата беше боядисана, беше застанала както трябва с новите гуми, но нещо липсваше ... --> ///М прагове и едни ///М лайстнички, които ми стояха под леглото близо една година. Прагове намерих доста бързо само с няколко кликвания на мишката в любимия форум и открих обявата на Данчо-само-BMW и след кратък разговор бяха заръчани. Благодаря му за сериозността и бързата пратка! :bchug: 3 дни преди събора си взех праговете от Еконт и бях доста щастлив, а същевременно и малко напрегнат, дали ще успеем да наредим колата. Не беше кой знае какво, но майстора ми си имаше и друга работа, освен мойте прищевки. Все пак праговете бяха боядисани и прилежно сложени на колата заедно с лайстните. :lalala: :smoke: :driving:

Гледах и се чудех ... "това моята кола ли е... не е ли?!" :mhihi: Сещах се за сонарките с "топлинка" в сърцето :paranoid:

*снимки от събора, понеже се бях толкова ентусиазирал, че забравих да щракна подобренията

Изображение

Изображение

по традиция напълних резервоара, но вече не се наложи да изключа "великата" екстра (блокажО), а именно АеСЦе-то, просто защото беше отпаднало при слагането на b28 :mhihi:

Изображение

В петък сутринта преди тръгване за събора сън не ме ловеше (както винаги) и успях да си легна в 2:30 AM и станах в 4:30 да си мия колата, защото така и не намерих време да и пръсна един маркуч. Облекох зимното яке, дънките (върху късите гащета с които пътувах) и хванах маркуча и гъбата. Още беше доста тъмно та какво съм измил не знам, но както и да е. Номера 1141, който си бях запазил още не беше залепен, натоварих гуми в колата на един приятел и отидох да взема приятелката... следващата спирка беше ОМВ, където се събрахме 5 e36-ци! :mhihi: Масовка! Залепих стикерите (накриво, разбира се ... все пак бях спал 2 часа)

Изображение

Изображение

и потеглихме към софия да се присъединим към Колоната.

Изображение

За пътуването всички знаят! Това е неразделна част от преживяването по време на BMW Събор и просто уникално. Трябва човек да го изпита поне веднъж в живота. Наистина е много хубаво да си част от нещо голямо за което си се готвил в продължение на 1 година. :smoke: :lalala: Много обичам да виждам стотици усмихнати хора зад воланите на любимата марка! :yes: :driving:

1-я ден на събора беше цял ден каране. Програмата е доста напрегната, особено когато човек иска да кара в двете дисциплини (Дрифт и Тайм Атак).

Първата сесия на тайм атака бях доста недоволен защото настигнах един колега с черна е36 328i, който така и не ме пусна да го изпреваря, като видимо бях доста по-бърз в завоите от него, но ... шанс! Дадох време 1:08:**, като миналата година с м52б20 в същата кола дадох същото време :clap: :shock: :mhihi: :banghead: :censored: :ranting:

Изображение

Да си призная, бях повече от доволен, как се държи колата на пистата. Клатенето не беше кой знае колко много, може би заради стабилизаторите ("т'ва да не е реактивен самолет???!!! :)))" ), а и спирачките успяха да издържат без много фейдинг, въпреки, че ми се искаше да спирам доста по-дълбоко в завоя, но ме беше шубе :paranoid: Освен това 3.15 диференциал хич не е добре за писта Дракон... по-скоро 2.93 ще свърши доста по-добра работа, въпреки наваксването по правата ;) :idea: Нови задни гуми също биха свършили по-добра работа, но няма пълно щастие... :ok:

Изображение

След това излязох на първа сесия Дрифт, където вече се намерих в свой води :mhihi: :driving: Повера стигаше за разлика от миналата година и колата с лекота тръгваше на врати и завиваше на където насоча волана (доста важно :smoke: "Thank you LSD!" ) Изкарах няколко обиколки с голям кеф и доста усмивки зад волана, като на 2 пъти успях да навържа 3-те леви завоя след правата :shock: :mhihi: :angel: :smoke: Също така успях да се завъртя на няколко пъти на завойте след кроасана, заради калпавите ми шАфьорски умения :oops: :oops: :oops: Отново не съм особено доволен от диференциала, защото е дълъг за трета ... а като се замисля може и да е точен, но мен ме е страх :paranoid: , а пък за втора ми се искаше още няколко километра в час :twisted: :twisted: :twisted: В този ред на мисли скоро ще има смяна от 3.15 към 2.93 :mrgreen: :mhihi: , а и си е друго да подминеш 100 км/ч на 2-ра :smoke:

Изображение

Изображение

Последва смяна на гуми (карах със 17-ските на Тайм Атак) от Vratsa Pit Crew ...

Изображение

Много работници, много нещо ... :mhihi: И бях готов за втората сесия Италианско преследване. Вече нямаше кой да ми пречи и резултата Е налице! 5 обиколки в рамките на 50 стотни разлика, а именно 1:05:5*, 1:05:3*, 1:05:18, 1:05:13, 1:05:03 и 6-та обиколка с 1:13:**, където върнах газта по правата за може един колега, който беше видимо по-бърз от мен в завоите да ме изпревари (ако не бях върнал, нямаше да успее ... и той беше с 28-ца :yes: )

5-тата обиколка ми отреди 7-мо място в крайното класиране ... на секунда и половина след 4-я класирал се.

Изображение

Въпреки, че не успях да се класирам измежду първите 4-ма, бях много щастлив! :mrgreen: :lalala: Все пак имаше 25 състезателЕ :mhihi: Догодина по-бързи :mhihi: Ако успея да посъбера някой лев за още тунинг :smoke:

Във втората сесия дрифт влязох с доста настроение, което дори след аварията (извади ми се гумата от джантата на левия завой след правата) не беше помрачено. Интересното в случая е, че имаше 3 аварирали коли ... "Имаме аварирала Е30-ска" :mhihi: Някой беше излязъл от пистата и се говореше нещо за преобръщане, но така и не разбрах дали има подобно нещо и кой е, а колегата Али Шакрун след като ме мина на много готин дрифт (аз карах с 2-3 км/ч по джанта) се удари в гумите преди бетонната стена и добре, че бяха те ... иначе не ми се мисли! Размина се с крив калник, доколкото видях :dunno:

Та Ди-Джей Мънки коментираше за авариралите автомобили и беше внесъл смут и паника сред врачанските редици, които бяха на кроасана и си мислеха, че съм се плеснал в стената или съм се обърнал... камък им беше паднал от сърцето, когато се дотътрих до изхода :smoke:

Изображение

Изображение

Така завърши първия ден на пистата! Адреналина беше на макс, кефа също! Имаше безплатни енергийни напитки (благодарим на Монстер). Вечерта премина под знака на Алкохола с доста кИчеци под маса, на маса, по столове... Бърнаут и дрифт на дансинга (подгряване за Донът Шоуто на следващия ден) ... Легнахме си към 4 :shock: :mhihi: , станахме в 8:30 свежи на краставици ... с главобол (някой от нас) :mhihi:

Втория ден бях подготвил 2 чифта гуми за късане, въпреки, че едните бяха доста хубави Вредщайн с 5-6мм грайфер :shock: :mhihi: , но пък аз летни 15-ски не ползвам :lalala: 8)

Бях се заканил тази година да взривя поне една гума на Донът Шоуто, защото миналата не успях! Знаех, че сесията ще приключи за 2-3 минути и заложих на зверските бърнаути! (2 на брой по около минута и отгоре) :mhihi: :mhihi: :mhihi: Колегата Жорето Мазнев ми парнира страхотно! Благодаря, баце! :twisted: :bowdown: :driving:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

А тези две снимки просто ми пълнят душата! Благодаря на колегата с делтапланера и на Рая Йорданова за втората снимка!

Изображение

Изображение

Това остана от иначе доста хубави Вредщайн! :mhihi: :mhihi: :mhihi: :twisted:

Изображение

Изображение

Изображение

Ето и 2 клипа

http://www.youtube.com/watch?v=EvbVUNk2JRU

http://www.youtube.com/watch?v=r1-4UhCgQPg

Зора беше на макс и разбира се нещо се подпалИ отдолу (гума залепнала по генерацията) та тичахме с пожарогасителите да потушим мини-пожара! За щастие други поражения няма и настроението беше на 6. Аз и приятелката ми се надишахме с гума за седмица напред :mhihi: :lol:

Останаха ми още едни гуми за късане, но тъй като смених задните накладки (носех си чисто нови в багажника от няколко месеца) след 2-та зверски бърна (старите бяха доста зле, а след Донът Шоуто направо бяха останали на желязо) реших във втората сесия Донът Шоу да правя само и единствено Донъти! Изпълних запазената марка - "Ръце през шибидаха" :ok: :driving: :mhihi:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ето един клип от втората сесия, която продължи малко под 2 минути!

http://www.vbox7.com/play:ca917da8

Адреналина отново бе на ниво и колата не ме предаде! :bowdown: :bowdown: :lalala: :smoke: Имаше и 3-та сесия донът заложена в програмата, но не исках да си напъвам късмета, защото трябваше да пропътувам 320 км обратно. За това останахме да погледаме, хапнахме и си подпалихме за Враца. През целия път съм карал с не повече от 110 км/ч и с голяма усмивка на лицето... т.е. 4-ри усмивки! Колата беше пълна с весели хора :mrgreen:

Приказката продължава...
Последна промяна vicho на 16 Май 2011, 9:37, променена общо 3 пъти
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: BMW e36 320i - от мунинг към тунинг

Мнение от (bubsa) » 11 Май 2011, 18:52

:clap: :clap: :clap:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 21.11.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: е39 528i;ML320;E46CI B28TU
Мечтае да кара: F10

Re: BMW e36 320i - от мунинг към тунинг

Мнение от balcanbas » 11 Май 2011, 19:00

Браво колега, накефих се на макс от изчетеното :bowdown: :bchug:
Изображение

ентусиаст
ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 6.11.2008
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: e90 330i/e60 530d

Re: BMW e36 320i - от мунинг към тунинг

Мнение от stakata_kn » 11 Май 2011, 19:20

Евала браво :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: BMW e36 320i - от мунинг към тунинг

Мнение от Делян » 11 Май 2011, 19:40

Хареса ми историйката :yes:
П.С. като я гледах на съборя, си казвах на ум "Е би и залепнала една йем броня" :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: BMW e36 320i - от мунинг към тунинг

Мнение от bavar4o.70 » 11 Май 2011, 19:55

Железен си,надъхваш ме,ще чакам с нетърпение продължението! :clap: :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 2.04.2011
Пол: Мъж

Re: BMW e36 320i - от мунинг към тунинг

Мнение от PREDATOR_318is » 11 Май 2011, 20:31

Интересно развитие на любимата кола. Браво колега.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 2.04.2011
Пол: Мъж

Re: BMW e36 320i - от мунинг към тунинг

Мнение от PREDATOR_318is » 11 Май 2011, 20:32

Интересно развитие на любимата кола. Браво колега.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 12.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 328i Е46 330xi

Re: BMW e36 320i - от мунинг към тунинг

Мнение от DoBeRMaNa » 11 Май 2011, 20:59

Един истински ентусиаст, а и за втора година направи страхотно шоу :yes: Продължавай все така!!!!
Изображение
Един е шестака и Крис Бенгъл е неговия пророк, да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе , Амин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: BMW e36 320i - от мунинг към тунинг

Мнение от stony1 » 11 Май 2011, 21:42

Браво колега, браво :clap: :clap: :clap: Тъкмо се бях уплашил, че се свършиха ентусиастите в този форум.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

StanceWorks addicted
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със заключен:)

Re: BMW e36 320i - от мунинг към тунинг

Мнение от niko11 » 11 Май 2011, 22:42

:clap: добра история :bchug:
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: BMW e36 320i - от мунинг към тунинг

Мнение от Zagy » 11 Май 2011, 22:55

Браво баце - на един дъх го глътнах. :yes: :bchug:

Давай с продължението :angel:
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: Добрич/Варна
Пол: Мъж
Кара: e36 320 coupe
Мечтае да кара: Lancia Delta Integrale evo2

Re: BMW e36 320i - от мунинг към тунинг

Мнение от Liubomirski » 12 Май 2011, 1:46

Историята определено е много надъхваща. Айде чакаме продължение :yes: :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Velingrad
Пол: Мъж

Re: BMW e36 320i - от мунинг към тунинг

Мнение от bojanov-is » 12 Май 2011, 20:31

Евала за ентусиазма колега,продължавай в същия дух :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Re: BMW e36 320i - от мунинг към тунинг

Мнение от Prekysvach » 12 Май 2011, 20:39

интересно как братята са го запазили толкова, изглежда опънато на снимките

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook