Взаимозаменяемост на климатични перки
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Взаимозаменяемост на климатични перки
Интересува ме дали стария модел перка с резистора на нея, която е монтирана в старите бензинови Е36 и дизеловите Е36, може да се замени с новия модел перка на климатика, по която не виждам да има резистор? От гледна точка на електрическата инсталация става въпрос. От механична гледна точка може би не може, защото ще трябва да се сменя климатичния радиатор и да се монтира тенекиената греда между буферите за закрепване, докато старата перка при бензиновите е монтирана направо към радиатора и няма дифузьор.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Взаимозаменяемост на климатични перки
Тая долната ли е без резистор? Колко кабела отиват в електродвигателя? Ако са само 2 ще трябва малко DIY за да я направиш да работи на 2 степени.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Взаимозаменяемост на климатични перки
Мисля че няма да има проблем,буксите ми изглеждат едни и същи... на тая без резистора мотора е с две намотки и няма нужда от DIY.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Re: Взаимозаменяемост на климатични перки
Да буксите им са еднакви с по три пина. Въпросът е на кола с инсталация за перка с резистор, може ли да се сложи перка без резистор? Дали ще работят двете степени? Както и при тези перки без резистор да не би резистора да се намира някъде другаде по колата или пък е вграден в електромотора на перката? 

Re: Взаимозаменяемост на климатични перки
agent smit написа:Да буксите им са еднакви с по три пина. Въпросът е на кола с инсталация за перка с резистор, може ли да се сложи перка без резистор? Дали ще работят двете степени? Както и при тези перки без резистор да не би резистора да се намира някъде другаде по колата или пък е вграден в електромотора на перката?
Ми той колегата точно над теб е писал че всъщност липсата на резистор е поради факта че намотките са две и в зависимост коя работи се осъществява 1-ва ( бавна ) и втора ( два пъти по-бърза ) скорости. Та щом казваш че на буксата пиновете са три демек отиват три кабела и после в ел.мотора влизат три тогава всичко е плъг енд плей ще си бачка как требе.

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани