318 тдс аномалии при палене!!! Мерси Колеги! За ТРИЕНЕ...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Ganchev_І
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 13.06.2008
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: '07 Х3 е83sd; '97 318 tds touring
318 тдс аномалии при палене!!! Мерси Колеги! За ТРИЕНЕ...
Здравейте, Колеги! Доста се рових и изчетох по въпроса, но при мен нещата се случват малко по-различно. Миналата година септември една сутрин колата запали с доста въртене от 3-4 път. Оттогава насам започна да прави проблеми. Акумулатора ми е чисто нов (подходящ ампераж), ГНП рециклирано, чисто нови подгревни свещи! Интересното е, че запали ли веднъж през деня нямам никакви проблеми, докато завъртя и запалва без значение топла или студена! Четох за някакъв клапан за обратната нафта който може да е заминал или самата помпа в резервоара. Но през миналата седмица колата започна да пали от рас дори и след престой от 24 часа. Викам си супер оправи се, но тия дни пак същото. Въпроса ми е дали съм прецакал стартера от въртене преди да сменя свещите и сега да ми прави мизерии точно той? (Понякога ми изтърва бендикса). Случвало се е да въртя 3-4 пъти да не иска да пали и при следващо само чукване на ключа и запалва. Дано не съм Ви досадил. Благодаря!
Последна промяна Ganchev_І на 14 Мар 2011, 10:40, променена общо 1 път
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: 318 тдс аномалии при палене!!!
погледни за теч около дюзите , ако има нафта смяна на маркучите за обратна нафта, обърни внимание на последната дюза, тази с кабела най-често тя дава мизерии
6>4
Re: 318 тдс аномалии при палене!!!
Колега сложи клапан, на мен ми сложиха и е м|у ГНП и горивен филтър. Дано да се управи.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 318 тдс аномалии при палене!!!
Колега,зада пали студен мотора има някои минимални изисквания.
Добьр стартер,акумулатор.ГНП/дюзи.трансферна помпа в резервоара.
Свещите са нови но релето което ги управлява е чест проблем при м47.
В Ямбол има колега които е не лош специалист,можеш да идеш да и хвьрли едно око,Георги се казва ,мисля само тои и колегата с които работи са само попмажии в Ямбол
Добьр стартер,акумулатор.ГНП/дюзи.трансферна помпа в резервоара.
Свещите са нови но релето което ги управлява е чест проблем при м47.
В Ямбол има колега които е не лош специалист,можеш да идеш да и хвьрли едно око,Георги се казва ,мисля само тои и колегата с които работи са само попмажии в Ямбол
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: 318 тдс аномалии при палене!!!
Смучеш въздух от някъде,прегледай наистина около дюзите дали е сухо 

- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: 318 тдс аномалии при палене!!!
премери налягането на помпата дали съответства с заводските
- Ganchev_І
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 13.06.2008
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: '07 Х3 е83sd; '97 318 tds touring
Re: 318 тдс аномалии при палене!!!
Благодаря, Колеги за съветите ще огледам нещата, но ако смуче въздух не трябва ли да го прави постоянно и да не пали почти винаги даже и като е работила вече за деня! P.S Сутринта пак запали със замах!
- belin
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 30.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E39, E83
Re: 318 тдс аномалии при палене!!!
Аз съм четвъртият който ти казва да провериш дали не смуче въздух от маркучите за обратна нафта.
При мен също не палеше, оказа се че маркучето за обратна нафта на последната дюза, което служи като тапа е хлабаво и около него имаше нафта. Съответно като е спряла колата вместо да излиза нафта от хлабавината влиза въздух и палеше с много въртене. Дизелът пали с нафта, не в въздух
При теб от студа може да се е свило маркучето, да е уплътнило и затова да е взела да пали лесно.
При мен нещата се оправиха с прерязване на разпънатите крайчета на маркучите за обратна нафта. Ако се оправи от това после може да си ги смениш. Струва 2-3 лв метъра на маркуча за обратна нафта.
При мен също не палеше, оказа се че маркучето за обратна нафта на последната дюза, което служи като тапа е хлабаво и около него имаше нафта. Съответно като е спряла колата вместо да излиза нафта от хлабавината влиза въздух и палеше с много въртене. Дизелът пали с нафта, не в въздух

При мен нещата се оправиха с прерязване на разпънатите крайчета на маркучите за обратна нафта. Ако се оправи от това после може да си ги смениш. Струва 2-3 лв метъра на маркуча за обратна нафта.
БМВ не е кола, а е машина за емоции!!!
- 5ър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 11.07.2009
- Кара: ше 520i, 325tds, 323i; сега 528i
- Мечтае да кара: E46 М3CSL
Re: 318 тдс аномалии при палене!!!
Ganchev_І написа:Благодаря, Колеги за съветите ще огледам нещата, но ако смуче въздух не трябва ли да го прави постоянно и да не пали почти винаги даже и като е работила вече за деня!
Не. Както ти казаха колегите - огледай за течове, но освен това като ще правиш първото палене за деня, преди това погледни мъркучето за горивото, което е веднага след горивния филтър. Ако има балончета - не си добре. И виж тази тема : viewtopic.php?f=8&t=82760
Still Speedin
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: 318 тдс аномалии при палене!!!
Ganchev_І написа:Благодаря, Колеги за съветите ще огледам нещата, но ако смуче въздух не трябва ли да го прави постоянно и да не пали почти винаги даже и като е работила вече за деня! P.S Сутринта пак запали със замах!
Интересното при мене напреди беше че като е хладно времето си палеше без проблем и като стане топло започваше въртенето и нервите



11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани