Странен проблем с централното-Разрешен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Странен проблем с централното-Разрешен

Мнение от dicho0o » 06 Мар 2011, 15:56

Проблема ми е следният:колата се отключва и заключва цялата само от пасажерската врата,а от шофьорската врата централното не работи,мога да отключа и заключа само нея.Когато колата е заключена цялата от пасажерската врата и реша да си отключа само шофьорската врата колата върти,но не пали.Шофьорската врата се отключва и заключва заедно с всички други.Гледал съм в търсачката,пишеше че е от машинката.Смъквал съм дръжката на вратата и самата машинка,мерени са ключетата и всички работят.Някакви предположения от какво може да е?Имам съмнения че може някой кабел да се е прекъснал и да не подава съгнал към централното,за да оключва и заключва...
Последна промяна dicho0o на 27 Авг 2011, 20:58, променена общо 1 път
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Странен проблем с централното...

Мнение от Giovanni » 06 Мар 2011, 18:08

по-скоро машинката може да е изгоряла от колко да е в кабел проблема. Не можах да разбера под "ключета" дали имаш в предвид пиновете на буксата за машинката. Ако не, премери дали идва ток към машинката когато заключваш/отключваш другата врата. Естествено трябва да симулираш затворена шофьорска врата, или просто да я затвориш и да мериш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Странен проблем с централното...

Мнение от dicho0o » 06 Мар 2011, 21:30

Колега явно не съм обяснил добре.Шофьорската врата се отключва и заключва винаги чрез централното,но само от дясната врата.Ако реша да си отключа от шофьорската се отключва само тя и колата не пали.
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Странен проблем с централното...

Мнение от metodi80 » 06 Мар 2011, 23:59

dicho0o написа:Колега явно не съм обяснил добре.Шофьорската врата се отключва и заключва винаги чрез централното,но само от дясната врата.Ако реша да си отключа от шофьорската се отключва само тя и колата не пали.


Еми провери машинката , ако си сигурен , че микрерата са наред (както казваш , че си ги проверил) , то вероятно или има прекъснат кабел , или ако си с комфорт модул , той се ебава ...
Аз точно днеска се борих с това централно мойто , поенеже ми правеше утечка , но това е друга тема .....
Отваряш схемите и гледаш цвета на кабелите , взимаш мултицет и проверяваш кабела от машинката до модула на централното ... Въпреки , че не виждам от какво ще ти се прекъсне кабел ...
Ако си с комфорт модул , разменяш бяло/заления кабел в буксата на комфорт модула с бяло/кафяво/жълт ... Това всъщност са кабелите за отделните машинки , които постъпват на едно от миркета на машинката (понеже в нея са две , но едното подава импулс на мотора , а другото прави верига с модула)... Мога да вляза в подробности , но няма смисъл , само размени тези кабели и ако започнеш да заключваш от шофьорската врата , а от пасажерската не , значи просто модула ти прави проблеми ... Това е ако имаш комфорт модул , ако не , трябва да видиш по схема цветовете на кабелите за вариянта без комфор модул ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Странен проблем с централното...

Мнение от dicho0o » 07 Мар 2011, 15:56

Ще проверя,но може ли да ми кажеш къде се намира модула че съм още нов с бмв-тата...Ако имаш схеми може да ми ги приложиш,но ще разменя цветовете и ще кажа дали се е оправило.Иначе съм разглабял и дръжката и ключалката,всички копченца са тествани и работят,излиза че не е от там проблема ;)
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Странен проблем с централното...

Мнение от metodi80 » 08 Мар 2011, 1:16

dicho0o написа:Ще проверя,но може ли да ми кажеш къде се намира модула че съм още нов с бмв-тата...Ако имаш схеми може да ми ги приложиш,но ще разменя цветовете и ще кажа дали се е оправило.Иначе съм разглабял и дръжката и ключалката,всички копченца са тествани и работят,излиза че не е от там проблема ;)



Схемите ги има в бентли менюала , изтегли го от ТУК
Схемите за централното започват от 709 страница на пдф-а ....
Ако не можеш да се ориентираш ми кажи коя година е колата и типа на купето ....
Преди да почнеш каквото и да било първо разгледай схемите и се увери кои са цветовете на кабелите според тях .... Модула на централното или комфорт модула се намират зад жабката ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Странен проблем с централното...

Мнение от dicho0o » 09 Мар 2011, 21:57

Колата ми е седан и е края на 93 година,мисля че беше ноември,не съм сигурен.А аз кабелите на комфорт модула или на модула на централното да разменя :dunno:
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Странен проблем с централното...

Мнение от metodi80 » 10 Мар 2011, 0:48

dicho0o написа:Колата ми е седан и е края на 93 година,мисля че беше ноември,не съм сигурен.А аз кабелите на комфорт модула или на модула на централното да разменя :dunno:


Щом колата е 93 г , нямаш комфорт модул , имаш модул на централното ... както казах той е зад жабката ...
Схемата е на стр. 710 , за коли 93г.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Странен проблем с централното...

Мнение от dicho0o » 20 Мар 2011, 17:50

Днес прегледахме колата,както казах тя е края на 93 година,но схемата съвпада с на тази от 94година.Разменихе кабалите на вратите,но нямаше ефект,защото разменяме само моторчетата,а те и двете си работят.Като разгледахме обстойно схемата се оказа че ключетата на вратите са вързани успоредно....и остава като проблем да имам някъде прекъснат кабел,който да не подава сигнал от шофьорската врата за заключване ;) Като се стопли малко ще се търси къде е прекъснал кабела.Благодаря все пак за отговорите на всички,ако имате някакви други идеи по моя проблем кажете си мнението ;)
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Странен проблем с централното...

Мнение от dicho0o » 16 Май 2011, 15:41

:dunno:
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 26.11.2009
Пол: Мъж
Кара: Bmw e36 M40

Re: Странен проблем с централното...

Мнение от Cvetin » 18 Май 2011, 16:09

Мирише ми на познатоооо....При мен беше същата простотия.Заключвам с алармата обръщам се и бам сичко се отключва и светва.Айде пак, пак същото заключвам от дясно без алармата и край.При мен не е толкова нова колата 92-набор е36-ти ,но моят проблем беше от снопа с кабели който минава до багажника на самото затваряне,мисля,че вдясно се намира по спомен,че беше отдавна, на вратата ,пробвай отвори и затвори багажника,но плавно и погледни дали не премигват лампите в купето.Ако премигнат :yes: можеш там да се насочиш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Странен проблем с централното...

Мнение от dicho0o » 19 Май 2011, 0:02

Ще опитам но мисля че няма да успея да разбера,защото лампите в купето заснат след няколко секунди(около 10) и гаснат плавно,опитвал съм и да разменям врати от модула,но не работи,съмняваме да не е някой кабел в шофьорската врата да ми прави проблеми,кабел който подава сигнал за заключване,защото самата врата се отключва и заключва без проблеми,но само от дясно :yes: Мерси все пак ще опитам
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Странен проблем с централното...

Мнение от dicho0o » 03 Юни 2011, 16:19

Някакво друго предложение? :dunno:
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 2.04.2011
Пол: Мъж

Re: Странен проблем с централното...

Мнение от PREDATOR_318is » 03 Юни 2011, 19:07

При мен е така. Алармата ми е такава, че когато дам на контакт колата се заключва и ако някой трябва да седне, след като колата е запалена трябва да дръпвам дръжката не на шофьорската (отключва само нея), а тази на пасажера и ме дразни много.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 8.11.2008
Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
Пол: Мъж
Кара: ше e36 седан M43B18
Мечтае да кара: М5

Re: Странен проблем с централното...

Мнение от camburko » 04 Юни 2011, 22:51

колега а случаино алармата ти да е афтърмаркет- ако да момците които са ти я монтирали са си спестили едно реле което да запази отключването и заключването от шофьорската врата. в доста случаи вземат сигнала от шофьорската врата и затова неможеш да командваш останалите ключалки с нея. аз съм със същия проблем но не ми се занимава да разглабям наново за да го монтирам. от там ти идва проблема. дано да съм ти бил полезен.
Животът е като стълба в кокошкарник, къс и осран.
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook