нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори
Колеги, колата когато е студена и във времето до достигане на работана температура работи не равномерно. Постоянно играят оборотите на празен ход, ако не включвам фаробе, парно и др. бсичко е наред. Колкото по-вече консуматори включвам, толкова по-нестабилни стават оборотите и играят постоянно. Като си загрее всичко е ОК. Някакви идеи имате ли защо е така. Благодаря Ви.
Dido75ts
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори


Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори
Стъпковия мотор е почистен и динамото си работи в норми (скоро съм сменил диодния блок и е профилактирано), акумулатора е на 2 месеца.
Dido75ts
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори
Като си загрее всичко е ОК с включени консуматори ли?
Разпределителният вал в какво състояние ти е?Като караш и спираш,оборотите ти винаги еднакви ли са напразен ход в момента в който си спрял?Примерно 850об. винаги.?
Разпределителният вал в какво състояние ти е?Като караш и спираш,оборотите ти винаги еднакви ли са напразен ход в момента в който си спрял?Примерно 850об. винаги.?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори
Разпределителният вал в какво състояние ти е?Като караш и спираш,оборотите ти винаги еднакви ли са напразен ход в момента в който си спрял?Примерно 850об. винаги.?
Е това спорд теб от вала ли е?

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори
Като загрее колата всичко е наред, никакви ядове. А за вала колега не съм го отварял за да ти кажа, но се цепи до края и не патка в ауспуха на празен ход и оборотите са едни и същи. Само студена го прави този проблем.
Dido75ts
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори
dido75ts написа:Като загрее колата всичко е наред, никакви ядове. А за вала колега не съм го отварял за да ти кажа, но се цепи до края и не патка в ауспуха на празен ход и оборотите са едни и същи. Само студена го прави този проблем.
Алтернатора не смогва да зарежда при включени много консумативи,оставяш да позагрее малко и тогава включваш и другите неща,затова и играят оборотите особено когато е включен подгрева на задното стъкло.Не знам дали ти се е случвало да караш с повреден алтернатор само на акумулатор да видиш какви приключения са и как гасне колата изведнъж.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори
датчик за темп. на двигателя как е,а и виж дали не ти краде от някъде въздух
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
- TPAKTOP
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори
Искам и аз да се изкажа по тази тема!
Имам една Е36 която ще я правя като ЦСКА едишшън и имах същия проблем след като не беше палена повече от 3-4 години! След като смених всичко по мотора, стъпковия и дебитомер и кви ли не щуротии накрая се оказа някакво маркуче от което губело компресия! Докато беше студена колата направо се самофорсираше а като загрее се оправяше!


- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори
TPAKTOP написа:Искам и аз да се изкажа по тази тема!Имам една Е36 която ще я правя като ЦСКА едишшън и имах същия проблем след като не беше палена повече от 3-4 години! След като смених всичко по мотора, стъпковия и дебитомер и кви ли не щуротии накрая се оказа някакво маркуче от което губело компресия! Докато беше студена колата направо се самофорсираше а като загрее се оправяше!
И аз това мисля най-накрая,тъй като и при мен се получава горе-долу нещо подобно,само че при мен оборотите не играят,но стават много ниски при включени консуматори,когато е студена или когато е загряла колата.Затова и попитах колегата как му е разпр. вал,защото и при мен само той остана за смяна, а колата си продължава да си прави така.
Колега,за какъв мотор говориш и кое е мъркучето?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- TPAKTOP
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори
BorisMW написа:TPAKTOP написа:Искам и аз да се изкажа по тази тема!Имам една Е36 която ще я правя като ЦСКА едишшън и имах същия проблем след като не беше палена повече от 3-4 години! След като смених всичко по мотора, стъпковия и дебитомер и кви ли не щуротии накрая се оказа някакво маркуче от което губело компресия! Докато беше студена колата направо се самофорсираше а като загрее се оправяше!
И аз това мисля най-накрая,тъй като и при мен се получава горе-долу нещо подобно,само че при мен оборотите не играят,но стават много ниски при включени консуматори,когато е студена или когато е загряла колата.Затова и попитах колегата как му е разпр. вал,защото и при мен само той остана за смяна, а колата си продължава да си прави така.
Колега,за какъв мотор говориш и кое е мъркучето?
Вижте аз не му разбирам много от коли и пиша какво са ми ремонтирали по сервизите! При мен като се отваряше капака при работещ двигател се чуваше едно съскане почти като на турбина ама постоянно и целия двигател подскачаше! Единственото което мога да ви обясня е че маркучетое се намираше отляво на двигателя в по-вътрешната част!
За съжаление не съм толкова добър че да си ремонтирам колите сам и наистина не мога да обясня като хората! Съжалявам!

Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори
Колеги, явно за тези симптоми има много причини, но при мен всичко е сменено (вакумчета, ТПС, бензинова помпа и др.) дебитомера ще го проверя тези дни, както е писал колегата по горе. Колата трябваше да изгасне като го откача (ако се не лъжа). За вала не съм сигурен, но мотора е тих все още и се цепи до края, за сега нисля, че не е от него. Другото за което се съмнявам аз е ламда сондата и по-точно подгрева и. когато колата е студена и тя не е подгрята да се магарясва така и като загрее (съответно и тя загрява) и да дава правилни стойности, но за това само гадая все още. Ще трябва да почета малко по въпроса. 

Dido75ts
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори
едно от двете е, обяснявам:
1. Дебитомера може да ти майтапи оборотите, защото ако играе и постоянно отваря и затваря клапата и ту обогатява сместа, ту я обеднява- дебитомера може да ти бъзика въздуха
2. Ламбда-сондата или т. нар. у нас Кислороден датчик отчита количеството на отделените вредни емисии и според тях подава повече или по-малко гориво,ако тя е заминала отзад би трябвало бензина да се сипе като от чешма през ауспуха.Тя така е устроена, че когато замине по някаква причина, автоматично обогатява сместа
3. Тоя вариант е гаден, при мене беше така, и дебитомера и сондата бяха дали фира и оборотите ми варираха от 500 до 1100 и смърдеше на суров бензин
1. Дебитомера може да ти майтапи оборотите, защото ако играе и постоянно отваря и затваря клапата и ту обогатява сместа, ту я обеднява- дебитомера може да ти бъзика въздуха
2. Ламбда-сондата или т. нар. у нас Кислороден датчик отчита количеството на отделените вредни емисии и според тях подава повече или по-малко гориво,ако тя е заминала отзад би трябвало бензина да се сипе като от чешма през ауспуха.Тя така е устроена, че когато замине по някаква причина, автоматично обогатява сместа
3. Тоя вариант е гаден, при мене беше така, и дебитомера и сондата бяха дали фира и оборотите ми варираха от 500 до 1100 и смърдеше на суров бензин

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани