нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 20.07.2008

нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори

Мнение от dido75ts » 02 Мар 2011, 12:40

Колеги, колата когато е студена и във времето до достигане на работана температура работи не равномерно. Постоянно играят оборотите на празен ход, ако не включвам фаробе, парно и др. бсичко е наред. Колкото по-вече консуматори включвам, толкова по-нестабилни стават оборотите и играят постоянно. Като си загрее всичко е ОК. Някакви идеи имате ли защо е така. Благодаря Ви.
Dido75ts

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори

Мнение от BiTurbo » 02 Мар 2011, 12:54

виж стъпковия мотор.....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 26.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA

Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори

Мнение от pgv64 » 02 Мар 2011, 13:27

:D Виж алтернатора дали зарежда добре и акомулатора -дали не си отива!После мисли за друго! :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 20.07.2008

Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори

Мнение от dido75ts » 02 Мар 2011, 14:34

Стъпковия мотор е почистен и динамото си работи в норми (скоро съм сменил диодния блок и е профилактирано), акумулатора е на 2 месеца.
Dido75ts

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори

Мнение от BorisMW » 02 Мар 2011, 21:57

Като си загрее всичко е ОК с включени консуматори ли?
Разпределителният вал в какво състояние ти е?Като караш и спираш,оборотите ти винаги еднакви ли са напразен ход в момента в който си спрял?Примерно 850об. винаги.?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори

Мнение от Nukem » 03 Мар 2011, 2:24

Разпределителният вал в какво състояние ти е?Като караш и спираш,оборотите ти винаги еднакви ли са напразен ход в момента в който си спрял?Примерно 850об. винаги.?

Е това спорд теб от вала ли е? :shock:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 20.07.2008

Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори

Мнение от dido75ts » 03 Мар 2011, 14:43

Като загрее колата всичко е наред, никакви ядове. А за вала колега не съм го отварял за да ти кажа, но се цепи до края и не патка в ауспуха на празен ход и оборотите са едни и същи. Само студена го прави този проблем.
Dido75ts

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори

Мнение от vladi_a_i » 03 Мар 2011, 14:54

dido75ts написа:Като загрее колата всичко е наред, никакви ядове. А за вала колега не съм го отварял за да ти кажа, но се цепи до края и не патка в ауспуха на празен ход и оборотите са едни и същи. Само студена го прави този проблем.

Алтернатора не смогва да зарежда при включени много консумативи,оставяш да позагрее малко и тогава включваш и другите неща,затова и играят оборотите особено когато е включен подгрева на задното стъкло.Не знам дали ти се е случвало да караш с повреден алтернатор само на акумулатор да видиш какви приключения са и как гасне колата изведнъж.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори

Мнение от nedbmw » 03 Мар 2011, 20:34

датчик за темп. на двигателя как е,а и виж дали не ти краде от някъде въздух


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори

Мнение от kemakozeE36 » 04 Мар 2011, 1:50

Дебитомер :!:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 20.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен

Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори

Мнение от TPAKTOP » 04 Мар 2011, 2:09

Искам и аз да се изкажа по тази тема! :wave: Имам една Е36 която ще я правя като ЦСКА едишшън и имах същия проблем след като не беше палена повече от 3-4 години! След като смених всичко по мотора, стъпковия и дебитомер и кви ли не щуротии накрая се оказа някакво маркуче от което губело компресия! Докато беше студена колата направо се самофорсираше а като загрее се оправяше!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори

Мнение от BorisMW » 04 Мар 2011, 12:02

TPAKTOP написа:Искам и аз да се изкажа по тази тема! :wave: Имам една Е36 която ще я правя като ЦСКА едишшън и имах същия проблем след като не беше палена повече от 3-4 години! След като смених всичко по мотора, стъпковия и дебитомер и кви ли не щуротии накрая се оказа някакво маркуче от което губело компресия! Докато беше студена колата направо се самофорсираше а като загрее се оправяше!

И аз това мисля най-накрая,тъй като и при мен се получава горе-долу нещо подобно,само че при мен оборотите не играят,но стават много ниски при включени консуматори,когато е студена или когато е загряла колата.Затова и попитах колегата как му е разпр. вал,защото и при мен само той остана за смяна, а колата си продължава да си прави така.
Колега,за какъв мотор говориш и кое е мъркучето?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 20.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен

Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори

Мнение от TPAKTOP » 04 Мар 2011, 12:39

BorisMW написа:
TPAKTOP написа:Искам и аз да се изкажа по тази тема! :wave: Имам една Е36 която ще я правя като ЦСКА едишшън и имах същия проблем след като не беше палена повече от 3-4 години! След като смених всичко по мотора, стъпковия и дебитомер и кви ли не щуротии накрая се оказа някакво маркуче от което губело компресия! Докато беше студена колата направо се самофорсираше а като загрее се оправяше!

И аз това мисля най-накрая,тъй като и при мен се получава горе-долу нещо подобно,само че при мен оборотите не играят,но стават много ниски при включени консуматори,когато е студена или когато е загряла колата.Затова и попитах колегата как му е разпр. вал,защото и при мен само той остана за смяна, а колата си продължава да си прави така.
Колега,за какъв мотор говориш и кое е мъркучето?

Вижте аз не му разбирам много от коли и пиша какво са ми ремонтирали по сервизите! При мен като се отваряше капака при работещ двигател се чуваше едно съскане почти като на турбина ама постоянно и целия двигател подскачаше! Единственото което мога да ви обясня е че маркучетое се намираше отляво на двигателя в по-вътрешната част!
За съжаление не съм толкова добър че да си ремонтирам колите сам и наистина не мога да обясня като хората! Съжалявам!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 20.07.2008

Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори

Мнение от dido75ts » 04 Мар 2011, 19:38

Колеги, явно за тези симптоми има много причини, но при мен всичко е сменено (вакумчета, ТПС, бензинова помпа и др.) дебитомера ще го проверя тези дни, както е писал колегата по горе. Колата трябваше да изгасне като го откача (ако се не лъжа). За вала не съм сигурен, но мотора е тих все още и се цепи до края, за сега нисля, че не е от него. Другото за което се съмнявам аз е ламда сондата и по-точно подгрева и. когато колата е студена и тя не е подгрята да се магарясва така и като загрее (съответно и тя загрява) и да дава правилни стойности, но за това само гадая все още. Ще трябва да почета малко по въпроса. :bchug:
Dido75ts


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: нестабилна работа на М40Б18 при наличието на консуматори

Мнение от kemakozeE36 » 04 Мар 2011, 20:43

едно от двете е, обяснявам:
1. Дебитомера може да ти майтапи оборотите, защото ако играе и постоянно отваря и затваря клапата и ту обогатява сместа, ту я обеднява- дебитомера може да ти бъзика въздуха
2. Ламбда-сондата или т. нар. у нас Кислороден датчик отчита количеството на отделените вредни емисии и според тях подава повече или по-малко гориво,ако тя е заминала отзад би трябвало бензина да се сипе като от чешма през ауспуха.Тя така е устроена, че когато замине по някаква причина, автоматично обогатява сместа
3. Тоя вариант е гаден, при мене беше така, и дебитомера и сондата бяха дали фира и оборотите ми варираха от 500 до 1100 и смърдеше на суров бензин
Изображение
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook