Проблем с паленето

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 24.02.2011
Пол: Мъж

Проблем с паленето

Мнение от dimivan » 27 Фев 2011, 22:26

здр,имам бмв 316и,95год,102к.проблема ми е сутрин като запаля колата и ми гасне,но не всеки път,т.е.паля колата ка4ват се оборотите -падат и загася.Това го прави ,когато е студено.Смених горивния филтар,оправих парното,защото имах проблем с термостата следователно го смених и в4ера замалко пак да ми изгасне.Оправих тези работи,защото ми казаха 4е проблема може да идва от тях,а явно не е.Ако знаете от къде идва това гаснене моля да ми пишете.Благодаря ви.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем с паленето

Мнение от Dirty M5 driveR » 28 Фев 2011, 0:33

Първо добре дошъл, гледам че си нов :) Значи, в тоя форум има отговори на почти всички проблеми, които може да имаш с колата си. За това първо ползвай търсачката. Иначе по темата - прекалено малко си казал, за да дадем някакво по-конкретно мнение за проблема ти. Колата върви ли добре? Харчи ли нормално? Най-добре я закачи на комп, може да намериш виновника много бързо :) Все пак можеш да провериш свещи, или пък дали ти дърпа въздух от някъде.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 24.02.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето

Мнение от dimivan » 28 Фев 2011, 1:01

ами колата върви, да осещам 4е придърпва като съм на първа и някои път няма ряз ина4е върви.Аз живея в Германия и тука услугите са много скъпи ,за да ме зака4ът на комп ми струва 300евро, а от там нататък ремонта не се знае колко ще е :( .Задължително ли е зака4ането на комп,ако можете да ми обясните от къде е възможно да идва този проблем?Знам 4е колата е стари4ка...ама ме дразни това

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Проблем с паленето

Мнение от dicho0o » 28 Фев 2011, 15:53

Колега провери си гуфрираният маркуч от дебитомера до колектора 100% е скъсан или нацепен някъде,това са признаците,и аз имам от скоро бмв и това като ми го направи щях да се побъркам докато разбера от къде е ;)
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Проблем с паленето

Мнение от ивчо3 » 28 Фев 2011, 16:10

Прегледай маркучите- предимно въздуховода след дебитомера, ако е напукан дърпа въздух и не отчита правилно, за това гасне двигателя когато е студен, на топло не го бърка толкова и може да държи стабилни обороти, маслото в двигателя и скоростите става с по-нисък вискозитет, отделно горивната смес на частично или напълно загрял двигател на празен ход (и не само), е с по-ниска концентрация на бензин. Провери и всички останали въздушни маркучи за пукнатини и лошо уплътнение с детайлите, с които контактуват. Прегледай и маркуча за вентилация на газовете- в горната част на капака на главата. Като ти е толкова скъпа диагностиката, премери какво показва и температурния датчик на охлаждащата течност. Освен това по пътя на гадаенето може да се окажат и куп други неща.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Проблем с паленето

Мнение от Smoocki » 28 Фев 2011, 19:33

Ами дали да не заложиме на свещите или пък стъповият мотор не отваря както трябва .

Бас държа ,че когати ти загасне един път ,втория пали все едни никога не го е имала този проблем.Пробвай като тръгне да гасне да подадеш газ или още в началото да поданеш газ .

Стъпковият мотор е на малко крайно неудобно място при всички бензинови е36ци .
Може да имаш вероятно закъсан маркуч към него ,под смукателният колектор

Свещите скоро сменявани ли са ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Проблем с паленето

Мнение от shengi » 28 Фев 2011, 19:40

Аз клоня към дебитомер или стъпково моторче.И мойта го прави същото нещо но напоследък е заземена и не ми се занимава с нея в тоя студ.Също така и добре огледай всички въздуховоди около смъкателния колектор.Пробвай като запалиш да задържиш оборотите на 1200-1300об/мин 5-10сек и после пусни газта.И напиши какъв е резултата.
Изображение


Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 24.02.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето

Мнение от dimivan » 01 Мар 2011, 20:22

само веднъж ми се слу4и да загасне и втория път,но по принцип от втория път ми пали .За свещите- не знам дали са сменяни.Благодаря ви за отговорите ,ще погледна вси4ко ,което сте ми посо4или като проблеми и ще ви уведомя.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 24.02.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето

Мнение от dimivan » 06 Мар 2011, 19:56

така марку4а на дебитомера е скасан надявам се да е от там проблема вър вторник има 4ас за смяна и ще в ви кажа със сигорност от къде идва проблема
Благодаря ви много ако не бяхте вие щях да се ваикам какво да правя

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 24.02.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето

Мнение от dimivan » 09 Мар 2011, 13:02

здр днес запали без проблем след смяната на марку4а надявам се да нямам проблеми в бъдеще,ако ли не ще търся проблема.
благоря на вси4ки за отговорите.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook