Проблем с паленето
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с паленето
здр,имам бмв 316и,95год,102к.проблема ми е сутрин като запаля колата и ми гасне,но не всеки път,т.е.паля колата ка4ват се оборотите -падат и загася.Това го прави ,когато е студено.Смених горивния филтар,оправих парното,защото имах проблем с термостата следователно го смених и в4ера замалко пак да ми изгасне.Оправих тези работи,защото ми казаха 4е проблема може да идва от тях,а явно не е.Ако знаете от къде идва това гаснене моля да ми пишете.Благодаря ви.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с паленето
Първо добре дошъл, гледам че си нов
Значи, в тоя форум има отговори на почти всички проблеми, които може да имаш с колата си. За това първо ползвай търсачката. Иначе по темата - прекалено малко си казал, за да дадем някакво по-конкретно мнение за проблема ти. Колата върви ли добре? Харчи ли нормално? Най-добре я закачи на комп, може да намериш виновника много бързо
Все пак можеш да провериш свещи, или пък дали ти дърпа въздух от някъде.


Re: Проблем с паленето
ами колата върви, да осещам 4е придърпва като съм на първа и някои път няма ряз ина4е върви.Аз живея в Германия и тука услугите са много скъпи ,за да ме зака4ът на комп ми струва 300евро, а от там нататък ремонта не се знае колко ще е
.Задължително ли е зака4ането на комп,ако можете да ми обясните от къде е възможно да идва този проблем?Знам 4е колата е стари4ка...ама ме дразни това

- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Проблем с паленето
Колега провери си гуфрираният маркуч от дебитомера до колектора 100% е скъсан или нацепен някъде,това са признаците,и аз имам от скоро бмв и това като ми го направи щях да се побъркам докато разбера от къде е 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем с паленето
Прегледай маркучите- предимно въздуховода след дебитомера, ако е напукан дърпа въздух и не отчита правилно, за това гасне двигателя когато е студен, на топло не го бърка толкова и може да държи стабилни обороти, маслото в двигателя и скоростите става с по-нисък вискозитет, отделно горивната смес на частично или напълно загрял двигател на празен ход (и не само), е с по-ниска концентрация на бензин. Провери и всички останали въздушни маркучи за пукнатини и лошо уплътнение с детайлите, с които контактуват. Прегледай и маркуча за вентилация на газовете- в горната част на капака на главата. Като ти е толкова скъпа диагностиката, премери какво показва и температурния датчик на охлаждащата течност. Освен това по пътя на гадаенето може да се окажат и куп други неща.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Проблем с паленето
Ами дали да не заложиме на свещите или пък стъповият мотор не отваря както трябва .
Бас държа ,че когати ти загасне един път ,втория пали все едни никога не го е имала този проблем.Пробвай като тръгне да гасне да подадеш газ или още в началото да поданеш газ .
Стъпковият мотор е на малко крайно неудобно място при всички бензинови е36ци .
Може да имаш вероятно закъсан маркуч към него ,под смукателният колектор
Свещите скоро сменявани ли са ?
Бас държа ,че когати ти загасне един път ,втория пали все едни никога не го е имала този проблем.Пробвай като тръгне да гасне да подадеш газ или още в началото да поданеш газ .
Стъпковият мотор е на малко крайно неудобно място при всички бензинови е36ци .
Може да имаш вероятно закъсан маркуч към него ,под смукателният колектор
Свещите скоро сменявани ли са ?

- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Проблем с паленето
Аз клоня към дебитомер или стъпково моторче.И мойта го прави същото нещо но напоследък е заземена и не ми се занимава с нея в тоя студ.Също така и добре огледай всички въздуховоди около смъкателния колектор.Пробвай като запалиш да задържиш оборотите на 1200-1300об/мин 5-10сек и после пусни газта.И напиши какъв е резултата.

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем с паленето
Ае виж си клапана на картерните газове .... там ти е проблема !
Re: Проблем с паленето
само веднъж ми се слу4и да загасне и втория път,но по принцип от втория път ми пали .За свещите- не знам дали са сменяни.Благодаря ви за отговорите ,ще погледна вси4ко ,което сте ми посо4или като проблеми и ще ви уведомя.
Re: Проблем с паленето
така марку4а на дебитомера е скасан надявам се да е от там проблема вър вторник има 4ас за смяна и ще в ви кажа със сигорност от къде идва проблема
Благодаря ви много ако не бяхте вие щях да се ваикам какво да правя
Благодаря ви много ако не бяхте вие щях да се ваикам какво да правя
Re: Проблем с паленето
здр днес запали без проблем след смяната на марку4а надявам се да нямам проблеми в бъдеще,ако ли не ще търся проблема.
благоря на вси4ки за отговорите.
благоря на вси4ки за отговорите.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани