Ремонт на стъпков мотор & idle regulating valve repair
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Ремонт на стъпков мотор & idle regulating valve repair
Позволявам си да сложа и в този раздел тази тема, предполагам ще е полезна и на Вас.
Поздрави.
И тъй, що се стигна до това положение - щот имаше високи ниски обороти. След строй се, преброй се, сумати проверки, че се утепах от работа
виновен беше стъпковия мотор.
какво съдържа степ. мотор и какво се прави:
1. Какво съдържа: корпус - черно боядисана здрава ламарина, букса от пластмаса, 3 пина - не пипате, щот после
, алуминиев корпус с въртящ се клапан.
2. Нужни инструменти за отваряне на животното:
- здрава отверка с нужната ширина, която да пасва на канала където е запресован корпуса;
- около 300 гр. чук
- нещо което него лови магнит - примерно месинг с 0,5 - 0,8 мм2 фи
Като отворете 8-те запресовани пластинки на ламаринения корпус внимателно го издърпвате от алуминиевия корпус на клапана.
Карантията съдържа: ротора на моторчето със алуминиевия корпус на клапана - повече не се разглобява
, О-пръстен, доста голям и черен на цвят. Ротора има на оста си един пластмасов конус, внимавайте да не го изгубите, щот няма събиране - служи за сглобяване
.
3. Ремонтна дейност: поради непрестанната работа на моторчето напред-назад
, нормално е даде фира. Проблема е, че пластините които контактуват с колектора / 3 бр. /, съответно пиновете на буксата са 3 бр. се отдалечават от колектора и почват да искрят /нещо като заварка се е получило при мен/ та колектора, т.е. клапана на моторчето, малко трудно го бутнах първия път за раздвижване и реално съм скъсал заварката и като му подавам напрежение клапана отваря, като подам на другата бубина да затвори неще, щот задират пластините в колектора и задържа "заварката". Проблема се отстранява с водна шкурка за отрицателно време - колектора се почиства със шкурката. Сега идва ред на контакните пластини с колектора - вадите нещото което не го лови магнит и лекинко прибутвате пластините към оста на ротора, все пак внимавате.
4. Почиствате с кореселин или технически спирт или чистител за спирачки или квото имате. Ракия, бира, вино и др. производни - само за вътрешна употреба
5. Сглобяване: хващате алуминиевия корпус с клапана в дясна или лява ръка с ротора нагоре - задължително, нанизвате О-пръстена /черния/, нанизвате пластмасовия конус на оста на ротора - в часта на колектора и лекинко нанизвате черния тенекиен корпус като мноо внимателно внимавате за притегателните сили на магнитите запресовани в корпуса - т.е. като сглобите детайлите не трябва да изкривите пластините, които контактуват с ротора.
6. Преди да затворите / запресовате моторчето: тествайте дали работи животното, ако не работи, отваряте, оправяте пластините и на ново затваряте. Имайте в предвид, че тази дейност е ограничена, пластините се чупят.
7. Затваряне/ пресоване - с каквото е удобно и задължително с чук, ако сте си вкъщи
.



Поздрави.
И тъй, що се стигна до това положение - щот имаше високи ниски обороти. След строй се, преброй се, сумати проверки, че се утепах от работа

какво съдържа степ. мотор и какво се прави:
1. Какво съдържа: корпус - черно боядисана здрава ламарина, букса от пластмаса, 3 пина - не пипате, щот после

2. Нужни инструменти за отваряне на животното:
- здрава отверка с нужната ширина, която да пасва на канала където е запресован корпуса;
- около 300 гр. чук
- нещо което него лови магнит - примерно месинг с 0,5 - 0,8 мм2 фи
Като отворете 8-те запресовани пластинки на ламаринения корпус внимателно го издърпвате от алуминиевия корпус на клапана.
Карантията съдържа: ротора на моторчето със алуминиевия корпус на клапана - повече не се разглобява


3. Ремонтна дейност: поради непрестанната работа на моторчето напред-назад

4. Почиствате с кореселин или технически спирт или чистител за спирачки или квото имате. Ракия, бира, вино и др. производни - само за вътрешна употреба

5. Сглобяване: хващате алуминиевия корпус с клапана в дясна или лява ръка с ротора нагоре - задължително, нанизвате О-пръстена /черния/, нанизвате пластмасовия конус на оста на ротора - в часта на колектора и лекинко нанизвате черния тенекиен корпус като мноо внимателно внимавате за притегателните сили на магнитите запресовани в корпуса - т.е. като сглобите детайлите не трябва да изкривите пластините, които контактуват с ротора.
6. Преди да затворите / запресовате моторчето: тествайте дали работи животното, ако не работи, отваряте, оправяте пластините и на ново затваряте. Имайте в предвид, че тази дейност е ограничена, пластините се чупят.
7. Затваряне/ пресоване - с каквото е удобно и задължително с чук, ако сте си вкъщи

Последна промяна NikiNikolov на 26 Фев 2011, 11:16, променена общо 1 път
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Ремонт на стъпков мотор & idle regulating valve repair
Незнам, модовете и админите за кажат. Мойто моторче работи вече на 6 

- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Ремонт на стъпков мотор & idle regulating valve repair


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Ремонт на стъпков мотор & idle regulating valve repair
Описанието добре,да имаше и някоя снимка... 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Ремонт на стъпков мотор & idle regulating valve repair
щом искате снимки ще има, но в по късните часове на деня 

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Ремонт на стъпков мотор & idle regulating valve repair
Темата е хубава , обяснението лично на мен ми е напълно достатъчно .... , е ако имаше някоя друга снимка наистина щеше да е по -добре , но и така темата е за полезни ... 

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Ремонт на стъпков мотор & idle regulating valve repair
Има снимки вече, но който знае какво прави, те не му трябват 

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани