проблем всяка сутрин???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

проблем всяка сутрин???

Мнение от ///sasho » 07 Окт 2005, 20:01

:help: имам един проблем? имам БМВ 316 и като трьгна да паля на студен двигател - запалва след което оборотите започват да падат и точно преди да изгасне оборотите се вдигат рязко /до границата на нормалното за студен мотор/ и след това пак сьщата процедура още 4-5 пьти. по някои пьт дори и гасне. :help: моля ако някои предполага какьв е проблема да пише :help: :help: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 549
Регистриран на: 19.07.2002
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж

Мнение от RAFF » 07 Окт 2005, 20:26

причините може да са много. по-добре отиди на диагностика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 08 Окт 2005, 9:21

Вакуум или "моторчето за празния ход" ... :dunno:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 23.07.2005
Местоположение: София

Мнение от KaLoSoFt » 10 Окт 2005, 20:13

И аз имам същия проблем на същия автомобил (BMW 316i '94 M43)
Нямам си на идея какво е. Един познат майстор каза че е от автоматичния регулатор на празните обороти, и той бил много скъп (800 лв?)
Ако разбереш от какво е бил твоя проблем, моля те пиши във форума да знам и аз какво да го правя.
Аз имам сложено конвенционално газово Lovato, така че може нещо с това да е свързан проблема. И си е така независимо дали съм на бензин или газ. Оправя се след като врътна около километър разстояние и след това празните обороти отиват към 1100 някъде.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 10 Окт 2005, 21:28

и аз имам Lovato и тоя проблем се появи откакто сложих газта

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 24.09.2005

mmdaaa

Мнение от zul_fan » 18 Окт 2005, 23:47

вижте сега, мисля и съм почти сигурен че този проблем е свързан с по-горе упоменатия проблем с отдушника на резервоара. значи, ..по една тръбичка изпаренията от резервоара стигат до област всмукателни колектори (след дебитомера и преди дюзите за впръскване на горивоо), та на пътя на тази тръбичка (там в двигателния отсек) фигурира едно клапанче (за него вече съм писал) управляемо от компютъра, което спира и пуска изпаренията по команда. когато това клапанче блокира по една или друга причина се получават точно тези неприятни ексцесии (вкл. трупа грешки). аз ще реша този проблем като си поправя моето (окислени клемички) или ако не успея ще продължавам в същия дух, а именно: когато този "ефект" се появи аз изклюявам двигателя и паля наново (на първия светофар примерноо), после на добър път..
ТРИТЕ БУКВИ
всичко друго е компромис

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook