въпрос с повишена трудност за е36тд-тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 12.04.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: жените и колите да пищят...
Мечтае да кара: САМОЛЕТ...

въпрос с повишена трудност за е36тд-тдс

Мнение от ВАНКО БМВ-ТО » 17 Фев 2011, 21:11

Колеги имам проблем,който немога да отстраня и ще ви бъда благодарен ако някой подскаже нещо.
някой сблъсквал ли се е с нещо подобно:
Имам е36тд на което смених гнп-о сложих от тдс заедно с електрониката и турбината и колата ми в момента "забива" като я карам, предимно рязко като подавам газ стига до 3000 оборота и "забива"-все едно че влиза в ограничител, отпускам газта и я подавам веднага отново стига до 4000-4500 оборота и отново същото, приблизително на тези обороти го прави, но не винаги, понякога стига до 5500 оборота и пак така, понякога не го прави...
сменях и мап сензора и същото...
ако някой има логично обяснение, моля да го сподели...
Благодаря предварително.
ДОБРИТЕ МОМЧЕНЦА ОТИВАТ В РАЯ,
ЛОШИТЕ, КЪДЕТО СИ ИСКАМЕ...

GSM:+359 897 66 00 64


Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: въпрос с повишена трудност за е36тд-тдс

Мнение от Пресиян Василев » 17 Фев 2011, 21:44

А диагностика прави ли ? Ще записва наи вероятно ,,горивовпрьскване ,разрегулирано всички диапазони,,
Говоря ти че се вьрти проблема ,плочка,ТПС,акселератор на педала
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: въпрос с повишена трудност за е36тд-тдс

Мнение от Nasko_325TD » 17 Фев 2011, 23:02

Остави диагностиката.
С какъв номер е била старата помпа и с какъв е новата? :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: въпрос с повишена трудност за е36тд-тдс

Мнение от vladobate » 17 Фев 2011, 23:34

Турбо . И по-точно актуатора му , демек по някакъв начин турбото прави по-голямо налягане от стоковото и електрониката забива колата. От опит ми го правеше същото. Може при преместването да се е наранило мъркучлето към мембраната на актуатора и да не дава налягане да отваря разтоварващия клапан или да е запекъл и оттам последствията. Проверява се с манометър къв надув дава на всмукателите и така. Успех.
Последна промяна vladobate на 20 Фев 2011, 19:03, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 12.04.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: жените и колите да пищят...
Мечтае да кара: САМОЛЕТ...

Re: въпрос с повишена трудност за е36тд-тдс

Мнение от ВАНКО БМВ-ТО » 18 Фев 2011, 2:35

колеги, най напред скожих тдс електрониката на моята стара помпа със старата турбина и започна да го прави, но не толкова често, аз имах проблем с помпата,износен елемент и смених помпата,слпжих тдс на тд и естественно и компа на тдс, после смених и турбината и я навих да помпи до 1,5 бара за ефекта, но проблема е, че пробвах и със старара турбина, на 1,2бара със помпата от тдс и с електрониката от тдс, същото
и с електрониката от тд, същото...
вече немога да разбера...
...
ДОБРИТЕ МОМЧЕНЦА ОТИВАТ В РАЯ,
ЛОШИТЕ, КЪДЕТО СИ ИСКАМЕ...

GSM:+359 897 66 00 64


Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: въпрос с повишена трудност за е36тд-тдс

Мнение от vladobate » 18 Фев 2011, 3:12

Това значи ли че следиш налягането с манометър та даваш такива данни. Иначе мойта я правих да помпи до 1.9бара ( чипната ) е хубаво ама над 1.6-1.7 почваше да забива и то на едни и същи обороти в зависимост от предавката имаше промяна. Просто питам за да го изключиш като вариант и да се заемеш с другите простотии.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: въпрос с повишена трудност за е36тд-тдс

Мнение от Nasko_325TD » 18 Фев 2011, 9:13

ВАНКО БМВ-ТО написа:колеги, най напред скожих тдс електрониката на моята стара помпа със старата турбина и започна да го прави, но не толкова често, аз имах проблем с помпата,износен елемент и смених помпата,слпжих тдс на тд и естественно и компа на тдс, после смених и турбината и я навих да помпи до 1,5 бара за ефекта, но проблема е, че пробвах и със старара турбина, на 1,2бара със помпата от тдс и с електрониката от тдс, същото
и с електрониката от тд, същото...
вече немога да разбера...
...

Абе пич ти не ме ли слушаш какво те питам?
Кажи ми номера на старата помпа която си изхвърлил с износения елемент?И номера на новата помпа която си сложил? :ok:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 12.04.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: жените и колите да пищят...
Мечтае да кара: САМОЛЕТ...

Re: въпрос с повишена трудност за е36тд-тдс

Мнение от ВАНКО БМВ-ТО » 18 Фев 2011, 12:27

Пресиян Василев написа:А диагностика прави ли ? Ще записва наи вероятно ,,горивовпрьскване ,разрегулирано всички диапазони,,
Говоря ти че се вьрти проблема ,плочка,ТПС,акселератор на педала


колега,диагностиката не я хваща, казаха ми, че помпата е от първите модели и нестава, може би трябва да търся друга диагностика...
ДОБРИТЕ МОМЧЕНЦА ОТИВАТ В РАЯ,
ЛОШИТЕ, КЪДЕТО СИ ИСКАМЕ...

GSM:+359 897 66 00 64


Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 12.04.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: жените и колите да пищят...
Мечтае да кара: САМОЛЕТ...

Re: въпрос с повишена трудност за е36тд-тдс

Мнение от ВАНКО БМВ-ТО » 18 Фев 2011, 12:30

vladobate написа:Това значи ли че следиш налягането с манометър та даваш такива данни. Иначе мойта я правих да помпи до 1.9бара ( чипната ) е хубаво ама над 1.6-1.7 почваше да забива и то на едни и същи обороти в зависимост от предавката имаше промяна. Просто питам за да го изключиш като вариант и да се заемеш с другите простотии.


Да колега, имам манометър вътре и постоянно го следя,в пиковия момент стига до 1,6 бара, но там е работата, че и със стоковата турбина пак го правеше същото.
ДОБРИТЕ МОМЧЕНЦА ОТИВАТ В РАЯ,
ЛОШИТЕ, КЪДЕТО СИ ИСКАМЕ...

GSM:+359 897 66 00 64


Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 12.04.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: жените и колите да пищят...
Мечтае да кара: САМОЛЕТ...

Re: въпрос с повишена трудност за е36тд-тдс

Мнение от ВАНКО БМВ-ТО » 18 Фев 2011, 12:33

Nasko_325TD написа:
ВАНКО БМВ-ТО написа:колеги, най напред скожих тдс електрониката на моята стара помпа със старата турбина и започна да го прави, но не толкова често, аз имах проблем с помпата,износен елемент и смених помпата,слпжих тдс на тд и естественно и компа на тдс, после смених и турбината и я навих да помпи до 1,5 бара за ефекта, но проблема е, че пробвах и със старара турбина, на 1,2бара със помпата от тдс и с електрониката от тдс, същото
и с електрониката от тд, същото...
вече немога да разбера...
...

Абе пич ти не ме ли слушаш какво те питам?
Кажи ми номера на старата помпа която си изхвърлил с износения елемент?И номера на новата помпа която си сложил? :ok:


колега в момента немога да ти кажа номера, но знам със сигурност, че е с еднакъв номер, аз го сравнявах и то не веднъж, дори се учудих, че и тд и тдс са с еднакви помпи, питах и дизелджия който ми каза, че щом са с еднакъв номер, то дори и електрониката на помпата е еднаква.
ДОБРИТЕ МОМЧЕНЦА ОТИВАТ В РАЯ,
ЛОШИТЕ, КЪДЕТО СИ ИСКАМЕ...

GSM:+359 897 66 00 64


Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: въпрос с повишена трудност за е36тд-тдс

Мнение от Пресиян Василев » 18 Фев 2011, 21:52

Насочи се кьм тези неща които ти писах.
На 325 ТД и е34 525ТДС ГНП-тата са еднакви,става реч за помпи с номер....995.стария тесния фланец.
Проблема е там,потенциометьр.плочка.
Диагностиката е перфектна с БОШ КТС , ГТ1 ,Аутобос В30.
Успех
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 12.04.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: жените и колите да пищят...
Мечтае да кара: САМОЛЕТ...

Re: въпрос с повишена трудност за е36тд-тдс

Мнение от ВАНКО БМВ-ТО » 19 Фев 2011, 2:44

Пресиян Василев написа:Насочи се кьм тези неща които ти писах.
На 325 ТД и е34 525ТДС ГНП-тата са еднакви,става реч за помпи с номер....995.стария тесния фланец.
Проблема е там,потенциометьр.плочка.
Диагностиката е перфектна с БОШ КТС , ГТ1 ,Аутобос В30.
Успех


Благодаря колега,точно такава помпа сложих и аз, от е34 тдс.
Ако имаш предвид плочката на помпата, вече я сменях и нея, и на мен ми мина през ума потенчиометъра на педала става въпрос нали, дори съм казал на човека да ми намери педала на газта от е34-ката и скоро ще пробвам.
Още веднъж благодаря на всички...
Надявам се скоро да разбера какво му е :banghead:
ДОБРИТЕ МОМЧЕНЦА ОТИВАТ В РАЯ,
ЛОШИТЕ, КЪДЕТО СИ ИСКАМЕ...

GSM:+359 897 66 00 64


Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: въпрос с повишена трудност за е36тд-тдс

Мнение от Nasko_325TD » 20 Фев 2011, 13:09

Значи помпа 993 става с управление 995.
Обаче незнам долната част да не ти е с различен номер.Дефакто ТДС да е барникан преди ти да купиш помпата!? :conf:
При мен бяха направили следното нещо.Бяха сложили долна част 994 и управление 995-няма да ти казвам какво се плучаваше.Точно същите магарий като при тебе. :yes: :mhihi:
След това смених помпата с 993 комплект.И досега съм нямал проблемите които имах. :ok:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: въпрос с повишена трудност за е36тд-тдс

Мнение от Пресиян Василев » 20 Фев 2011, 14:08

Nasko_325TD написа:Значи помпа 993 става с управление 995.
Обаче незнам долната част да не ти е с различен номер.Дефакто ТДС да е барникан преди ти да купиш помпата!? :conf:
При мен бяха направили следното нещо.Бяха сложили долна част 994 и управление 995-няма да ти казвам какво се плучаваше.Точно същите магарий като при тебе. :yes: :mhihi:
След това смених помпата с 993 комплект.И досега съм нямал проблемите които имах. :ok:

Това няма значение че е било сьбирано.
993 и 994 са еднакви долници,тоест с по широкия фланец
995 е с по тесен.
ХДК-то (плочката) на 993 и 995 е еднаква с контактен ТПС
...........................на 994 е сьс стьпков вьртящ елемент /безконтактен рработещ сьс вихрови токове
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: въпрос с повишена трудност за е36тд-тдс

Мнение от Nasko_325TD » 20 Фев 2011, 16:18

Ами незнам колега,но при мен правеше същото когато не бяха еднакви частите на помпите.Оправи се с друга такава.
И аз къде ли не ходих да мерят какво ли не,ама се оказа,че беше от помпата. :yes:
Така е,иначе 993 и 994 са еднакви като фланец,обаче пъпката вътре на диска дали е със същия размер-незнам!? :ok:
Не споря просто споделям от опита какво съм си патил.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook