м40б18- ниска компресия първи цилиндър

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

м40б18- ниска компресия първи цилиндър

Мнение от nikolay_pz » 07 Фев 2011, 13:10

Скоро сложх газ на колата, върпеки че чатка зверски и ми е ясно какъв ремонт следва, но новото което ми казаха е,че компресията на първи цилиндър ми е малка, когато е на ниски обороти но се повишава когато се вдигнат оборотите.
До тук добре- някой клапан не затваря както трябва, което ще се оправи със смяна разпределителен, кубилици и повдигачи.
Има нещо което ме притеснява обаче повече... на 1000км колата си хапва по литър масло и ме навежда на мисълта, че май няма да се размина със смяна на гумички.. май ще иска и сигменти :(
Та въпроса ми е - какво значи да няма компресия на ниски обороти, но на високи да идва... има ли шанс да се размина само със смяна на разпределителния, кубилиците повдигачите, гумички + маслената тръбичка + гарнитури, масла филтри и тн и тн... ремонт който е равен на не по-малко от 600лв, но ако ми сервират че трябва и сигменти нз какво да правя... знам че смяна на мотора е мн по-добър варянт но едва ли ще си намеря читава ис-ка и дали м42 се справя добре на газ като м40?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър

Мнение от anton mutafchiev » 07 Фев 2011, 15:37

колега и мойта гореше по толкова масло и като свалих сигментите си бяха отишли отдавна излезнахами по 50 лв. на цилиндър и аз мислех за друг мотор ама се отказах и дати кажа май беше грешка по добре да бях сложил 1.8is щото и лагери и повдигачи и шлаифане глава клапани др. нешта 700лв. за майстор несам давал

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър

Мнение от jakson » 07 Фев 2011, 20:36

Как са я измерили на високи обороти ? Доколкото знам , компресията се мери на стартер . Те значи са запалили двигателя на 3 цилиндъра .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър

Мнение от nikolay_pz » 07 Фев 2011, 21:04

да, когато колата работи на място е сякаш на 3 цилиндъра, като и дам гас се оправя но на ниски е отфратително да я слушаш

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър

Мнение от vladi_a_i » 07 Фев 2011, 21:05

Компресия се мери както колегата каза на стартер ,така и на свалени свещи и въздушен филтър.Бих ти препоръчал от колега мотор за смешна сума,дори и да има нещо минимално да се преправи при слагането пак ще останеш по доволен :yes: .Говора за м50б20 оборудван,а това м40 да дадеш пари за ремонт не си заслужава,тия пари ще ти отидат за газово :yes: .1Л масло на 1000км. не е малко,при положение,че трябва да дърпа към 80-100грама.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър

Мнение от sas_88 » 08 Фев 2011, 10:01

м43 също е добър вариант и се разбира прекрасно с газовата :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър

Мнение от nikolay_pz » 08 Фев 2011, 11:16

да,но той пък е с евс ... аз съм се ориентиръл към двигател, но мисълта ми беше дали за 382 000 км сигментите са си отишли според вас :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър

Мнение от NikiNikolov » 08 Фев 2011, 11:28

Болката на М40 в разпределителния вал и обкръжение идва от друго място, не си заслужава ремонта, търси друг мотор

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър

Мнение от dangerous » 08 Фев 2011, 12:15

сега
колко са тези ниски об/мин.дето са ги мерили(да предположим стартер)Ми как тогава я измериха на високи обороти?Да не е да имат такова пусково къде във Ф1 стартират моторите :)
Тоз мотор е покойник аз бих пуснал шестак :yes:
за сигментите предполагам няма да е в тях проблема но пак зависи как е експлоатиран двигателя => би трябвало на всички цилиндри да имаш понижена компресия(е не е задължително де)
и като го сцепиш с брадвата :mhihi: ше разбереш
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър

Мнение от NikiNikolov » 08 Фев 2011, 16:25

първо да сцепи лагерите на коляновия вал и ще разбере истината къде се крие

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 21.12.2009
Кара: М50+++

Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър

Мнение от Radoslav318i » 08 Фев 2011, 20:37

Ако човека който ще ти прави ремонта е кадърен мисля, че си заслужава читаво м40 си е екстра от 2 години си го карам и нямам никви проблеми, сменяйте си маслата на 8 9 хил а не да карате докато стане чорба :kuku: иначе и разхода си е доста приличен, абе с 1 дума аз немога да се оплача от този мотор :yes: :yes:
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър

Мнение от nikolay_pz » 08 Фев 2011, 21:10

много се чудя дали ако ремонта се направи с хубави части ще излезе споучлив ... някой казват,че на този мотор колкото и ремонта да му правиш след няколко месеца пак се разтропва... дали наистина е така?

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър

Мнение от vladi_a_i » 08 Фев 2011, 22:01

nikolay_pz написа:много се чудя дали ако ремонта се направи с хубави части ще излезе споучлив ... някой казват,че на този мотор колкото и ремонта да му правиш след няколко месеца пак се разтропва... дали наистина е така?

Ако не плащаш като мен за майсторлъка да,но ако си плащаш като ПОП...ела да ти дам моя ИС след ревизия на главата,отколкото да ги дадеш за ремонт,просто не си заслужава,взимай мотор с ангренажна верига...особенно някой шестак :mhihi:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър

Мнение от NikiNikolov » 08 Фев 2011, 23:56

Първо ремонтирай лагерите на коляновия вал с читави, после главата, но първо направи груба сметка на ценоразписа и тогава действай

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: м40б18- ниска компресия първи цилиндър

Мнение от nikolay_pz » 09 Фев 2011, 11:34

NikiNikolov написа:Първо ремонтирай лагерите на коляновия вал с читави, после главата, но първо направи груба сметка на ценоразписа и тогава действай

груба сметка... = на колкото два нови двигателя :mhihi:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook