Отечка в ел. инсталациата на Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Отечка в ел. инсталациата на Е36
Здравеите колеги имам голям проблем, колата консомира 0,5А ток в режим на покои и това естествено изтощава акомулатора за няколко дни. Пробвал съм какво ли не, извадих всички предпазители един по един нищо не се променя изключих алармата пак нищо проверих лампите в багажника и в жапката не е и от тях. Скоро откачих и ЦДто и при ниго всичо е на ред , някои има ли идея каде се губи тоя ток до колкото знам нормалната консумациа е 0,05А а моята от един месец е значително по голяма. Вапросът ми е:
-Може ли да има някакав провлем в алтернатора или в стартера, самнявам се в тях защото единствено те не минават през предпазители
или проблем с компютара на колата защото точно преди да се появи тази отечка го бях намокрил ?
Ще чакам вашите мнения, благодаря предварително.
-Може ли да има някакав провлем в алтернатора или в стартера, самнявам се в тях защото единствено те не минават през предпазители
или проблем с компютара на колата защото точно преди да се появи тази отечка го бях намокрил ?
Ще чакам вашите мнения, благодаря предварително.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
Откачи компа и мери за утечка, ако ичезне значи си намерил проблема.

Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
Това смятам да направя но днес на вън вали затова ще го отложа за утре. Ако пак има отечка ще откача и динамото дане би да е пробил някои от диодите на изправителния блок. Само незнам какво ще правя ако не е от кампа или от динамото 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
Обикаляш с мултицета, отваряш затваряш врати, багажник и гледаш кога ще изчезне.
Трябва колкото се може по бързо да го намериш къде е проблема, е в един момент може да даде по сериозно на късо и да се запали някъде нещо, което е много кофти...
Трябва колкото се може по бързо да го намериш къде е проблема, е в един момент може да даде по сериозно на късо и да се запали някъде нещо, което е много кофти...

Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
Нали ти казвам колега всичко съм проверил какво ли не сам пробвал консумацията си остава една и съща . И затова сега когато оставям колата без да я карам няколко часа и откачам акомолатора
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
Еми значи остава компа, а като си го намокрил отваря ли го после, как си го намокрил изобщо?
Обикновенно като се напият с водичка ЕКУ-тата и дават какви ли не аноалии та като нищо проблема може да е в него.
Тъпото е че за да го замениш с друг ще се наложи да си играеш с имобилайзера на колата.
Обикновенно като се напият с водичка ЕКУ-тата и дават какви ли не аноалии та като нищо проблема може да е в него.
Тъпото е че за да го замениш с друг ще се наложи да си играеш с имобилайзера на колата.

Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
В една авто мивка ми го намокриха ,оставих колата и като се варнах от кутията на въздушния филтър течеше бензин . Фактически компа се е намокрил и бензиновата помпа се включила сама напълнила е цилиндрите с бензин и това е ,после извадих компа подсуших го продухах цилиндрите като извадих свещтите ,смених си маслото защтото и то беше пълно с бензин и колата се оправи. Може обаче компа да се е прецакал и да не мина само с посушаване
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
Ми след компа можеш да провериш и под шофьорския мокет, под почиващия педал и назад върви инсталацията на колата и там лесно подгизва при наводнение....
Ма виж първо какво става с компа.
Ма виж първо какво става с компа.

- ognyan 74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i; Е36 318i
Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
Хей при изваден ключ нали почти всичко е изключено. Освен лампа багажник, касетофон(зависи) ако е захранен махай панела му.
Проверявай един по един предпазителите през кой протича ток, с мултицет. Махаш предпазителя и шунтираш с ампермера (мултицета).
Проверявай един по един предпазителите през кой протича ток, с мултицет. Махаш предпазителя и шунтираш с ампермера (мултицета).
???!!!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
Jikatasl написа: Пробвал съм какво ли не, извадих всички предпазители един по един нищо не се променя ..... .
Еми ти си си отговорил бе пич ...
Ама айде да подам едно рамо , че понякога отговра е пред очите ни , но не го виждаме ...
Кои консуматори продължават да са захранени , дори , когато всички предпазители са извадени и колата не е на контакт ... ?
Или нека да задам въпроса по друг начин ... Кои консуматори не са защитени с предпазители във захранващата си верига ?
Отговора - КОМПЮТЪРА на колата !
Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
Как се мери утечка ?
Махам минусовата клема и правя верига с двете сонди на мултицета ( на амперметър) и се мери при махнат контактен ключ и ако и затворени врати и капаци и ако има консумация се махат бушони ( демек прекъсва се веригата на даден кръг) докато изчезне консумацията. Ами добре ма значи ли че чакам 20минути докато вентилаторчето на управлението на климатроника спре или махам бушона предварително. Така ли е или греша .Благодаря.

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
vladobate написа:Как се мери утечка ?Махам минусовата клема и правя верига с двете сонди на мултицета ( на амперметър) и се мери при махнат контактен ключ и ако и затворени врати и капаци и ако има консумация се махат бушони ( демек прекъсва се веригата на даден кръг) докато изчезне консумацията. Ами добре ма значи ли че чакам 20минути докато вентилаторчето на управлението на климатроника спре или махам бушона предварително. Така ли е или греша .Благодаря.
Така се мери ....
Само трябва малко да изчакаш да "заспят " всички модули и консуматори ...
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
То така се мери, но аз като се опитах да премеря при мен колко е консумацията, мултицетър показа нула и се притесних. Сега ще потърся друг прибор и ще я замеря пак.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани