Неизвестен Проблем със водната система

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 19.01.2011
Пол: Мъж
Кара: АУДИ Б4 ,феве сирокко

Неизвестен Проблем със водната система

Мнение от ivcho_86 » 20 Яну 2011, 22:59

според аутодата-та кода на мотора е 20 6s 2 (бес ванус) буташе вода в цилиндрите и сменихме гарнитурата (не в сервиз след случката с моята кола неискаме и да чуваме за сервиз) .Моторът си грееше сериозно това преди а в момента положението е следното-вече няма вода в ауспуха и си пали безгрижно,но надува маркуча който е долу в ляво на радиатора(застанали отпред с лице към колата) радиатора е топал само отгоре ,долу в дясно до пробката има друг тънък маркуч тои си стои студен колата отново иска да прегрее (водната помпа е метална,термостата не е тестван дали работи,това е задача за утре,клапите на капачката си работяттова забелязахме след като позагря днес :), пластмасовият болт за обезваздушаване е заменен с метален той не запушва отворите)

ПС.утре сме решили да смакнем и да продухаме и проверим всички маркучи и ако може някой да даде савет как да тестваме радиатора,како и идеи как да си направим профилактиката по лесна, или идеи за конкретен проблем

ПС2 да спасим една 320 която обожава цифтара :bowdown: 230 :bowdown:

Благодаря предварително (нов съм във форума и се надявам феновете на марката да ме вземат на сериозно а не като в един друг тунинг"форум")

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 19.01.2011
Пол: Мъж
Кара: АУДИ Б4 ,феве сирокко

Re: Неизвестен Проблем със водната система

Мнение от ivcho_86 » 21 Яну 2011, 14:35

проблемът мисля е решен установихме че бронзовата турбина на водната помпа е превартяла около оста,отремонтирахме я ,следват тестове ,ще пиша и за резултатите :)

ПС.помпата отремонтирахме по следният начин между оста и турбинката поставихме меден лактун (мн тънък меден лист) навихме един пръстен и набихме турбинката (надявамесе да издаржи по дълго :))
Последна промяна ivcho_86 на 22 Яну 2011, 13:51, променена общо 1 път

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Неизвестен Проблем със водната система

Мнение от vladi_a_i » 21 Яну 2011, 17:06

Може да ти надува от спукана глава...предния радиатор чист ли е м/у серпентините и ламелите.Като е загрял отворил ли е термостата към големия кръг дето надува,поне те разбрах,че там пипаш.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Неизвестен Проблем със водната система

Мнение от Борис_Малинов » 21 Яну 2011, 17:34

При подмяна гарнитура на главата е желателно тя се шлайфне,колкото да се зачисти още повече във вашия случай,когата колата е прегрявана или е гряла както го описваш преди смяната на гарнитурата.
По описания от тебе случай чета,че колата започва да прегрява без да е топъл долния маркуч влизащ в радиатора а това именно е глемия кръг,който може да не отваря заради неизправен(запекъл)термостат или другата вероятна причина е просто да има въздух в охладителната система.
Като за начало обезвъздушете и вижте дали ще отвори термостата,ако след това продължава да надува ще ти споделя вероятната причина за това. ;)
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 6.09.2010
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: e36 m43 318i e39 528i
Мечтае да кара: m3 e36/e38 760

Re: Неизвестен Проблем със водната система

Мнение от stefkata1990 » 21 Яну 2011, 17:55

Колата с климатик ли че при на един приятел колата се беше затлачило с боклуци между 2-та радиатора и грееше.Препоръчаха му профилактично да ги сваля и да ги промива между ламелите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 26.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA

Re: Неизвестен Проблем със водната система

Мнение от pgv64 » 21 Яну 2011, 19:22

Борис_Малинов написа:При подмяна гарнитура на главата е желателно тя се шлайфне,колкото да се зачисти още повече във вашия случай,когата колата е прегрявана или е гряла както го описваш преди смяната на гарнитурата.
По описания от тебе случай чета,че колата започва да прегрява без да е топъл долния маркуч влизащ в радиатора а това именно е глемия кръг,който може да не отваря заради неизправен(запекъл)термостат или другата вероятна причина е просто да има въздух в охладителната система.
Като за начало обезвъздушете и вижте дали ще отвори термостата,ако след това продължава да надува ще ти споделя вероятната причина за това. ;)

:D Колега прав си , но според мен първо нов и читав термостат, за да няма проблеми! После обезвъздушаване! За да завърти големия кръг и да се обезвъздуши ,трябва да отвори термостата! А той ще е нов и не трябва да създава проблеми!И може да мине само с тези неща засега! :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 19.01.2011
Пол: Мъж
Кара: АУДИ Б4 ,феве сирокко

Re: Неизвестен Проблем със водната система

Мнение от ivcho_86 » 21 Яну 2011, 21:57

Благодаря колеги за предложените причини днес сутринта открихме озадачаващ факт ,бронзовата турбина на водната помпа беше превартяла опколо оста си ,набързо отремонтирахме по много странен начин надявамесе да сме закърпили положението и стана много здраво набихме турбинката на оста с меден лактун (тънко медно фолио) .Разчитаме на качествата на меда който неби трябвало да се вличе от температурните разлики :)

ПС. Обещавам да пиша колко км ще измине с така отремонтирана помпа,ще се радвам да чуя и вашите мнения относно побалгаряването ни :D

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.02.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325i

Re: Неизвестен Проблем със водната система

Мнение от hibit » 22 Яну 2011, 20:34

vladi_a_i написа:Може да ти надува от спукана глава...предния радиатор чист ли е м/у серпентините и ламелите.Като е загрял отворил ли е термостата към големия кръг дето надува,поне те разбрах,че там пипаш.


Ако му надува от спукана глава, след като угаси ще му вкарва вода в цилиндъра и ще види, че му намалява охладителната течност а по неговите думи май няма такъв проблем.
Понякога седя и си мисля...а понякога просто си седя.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Неизвестен Проблем със водната система

Мнение от vladi_a_i » 22 Яну 2011, 21:06

Сега оправи ли се след това побългаряване...надува ли системата.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 19.01.2011
Пол: Мъж
Кара: АУДИ Б4 ,феве сирокко

Re: Неизвестен Проблем със водната система

Мнение от ivcho_86 » 23 Яну 2011, 2:15

отосно ефекта от побалгаряването потресаващ е ,спря да надува ,дори имаме странното чувство че парното топли повече от преди,стрелката на температурата дори и не помисля да премине 12ч този слетобед отново смъкнахме помпата за да я огледаме след 70км селско каране и видимо за сега няма проблеми,можеби и за напред ще со остане така бетон (но това си е мое лично мнение).

ПС.Сега остана да се радваме и да парзаляме позаснежените и запустяли нощно време улици и опазим предницата на тази палава задница :D

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 19.01.2011
Пол: Мъж
Кара: АУДИ Б4 ,феве сирокко

Re: Неизвестен Проблем със водната система

Мнение от ivcho_86 » 31 Яну 2011, 19:13

бях обещал да пиша за ефекта :е мина се немина време и около 200км , и помпата протече през оста ,по точно покрай нея, латуна почти си беше на мястото :Д малко се беше преместил в посока към виското,но не е той виновен за теча просто времето си е казало думата, а и колата рядко се кара на половин педал :)

П.С. кажете ми една марка качествени помпи ,разбрах че пасвала помпа от омега,но дали ще издържи??

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook