Проблем с напрежението на аудио буксата :dunno:
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- KepeHcku
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е36 M3
- Мечтае да кара: BMW 2002, BMW Z3 MCoupe
Проблем с напрежението на аудио буксата :dunno:
Здравейте колеги. Преди седмица някъде реших да слагам музиката на every day-ката, че много скука иначе. Връзвам, всички кабели ги проверих поне 5 пъти по всякакви схеми на аудио връзките ... всичко е коректно. Само дето пустото CD не тръгва. В началото си помислих че има проблем в CD-ти ... докато не го вързах на другата ми кола ... там си работи перфектно
Прегледах всички бушони, релета и тнт ... всичко е здраво и със правилните стойности. След това реших да премеря какво напрежение има на буксата и се оказа че на изгасен двигател има между 8.5-9 V ... при запален двигател не надминава 10.5 V. Веднага замерих и другата кола ... на изгасен двигател - 12.2/12.3 V, на запален 13.8/14.1 V. Замерих акумулатора всичко е точно. Замерих напрежението при бушоните ... същото като на буксата
Като купувах колата, в нея си имаше CD, което си работеше, но стария собственик си го свали понеже не било негово ...
Някакви идеи ?

Прегледах всички бушони, релета и тнт ... всичко е здраво и със правилните стойности. След това реших да премеря какво напрежение има на буксата и се оказа че на изгасен двигател има между 8.5-9 V ... при запален двигател не надминава 10.5 V. Веднага замерих и другата кола ... на изгасен двигател - 12.2/12.3 V, на запален 13.8/14.1 V. Замерих акумулатора всичко е точно. Замерих напрежението при бушоните ... същото като на буксата

Като купувах колата, в нея си имаше CD, което си работеше, но стария собственик си го свали понеже не било негово ...
Някакви идеи ?
На три морета граници ще мием,
БЪЛГАРИЯ ще бъде земен рай,
победно знаме гордо ще развеем,
на хаоса ще сложим край!!!

БЪЛГАРИЯ ще бъде земен рай,
победно знаме гордо ще развеем,
на хаоса ще сложим край!!!
- ivan_dalaverata1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 14.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i Vanos
- Мечтае да кара: BMW e36 325i Vanos
Re: Проблем с напрежението на аудио буксата :dunno:
Колега пусни един + от накаде и си ресаваш проблема
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем с напрежението на аудио буксата :dunno:
Първо виж на гнездото на предпазител номер 9 какво напрежение ти постъпва .... , там е "hot at all times" (демек има напрежение постоянно ) Виж също на предпазител 44 какво напрежение постъпва , там е "hot at accy run and start" (демек при контакт и при запален мотор). Съмнява ме , че проблема при теб започва още от там .... (тоест съвсем в началото на веригата ).
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Проблем с напрежението на аудио буксата :dunno:
+ Директно от акумулатора с филтър да чисти смущенията от алтернатора и това е ...
I'm slowly drifting


- KepeHcku
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е36 M3
- Мечтае да кара: BMW 2002, BMW Z3 MCoupe
Re: Проблем с напрежението на аудио буксата :dunno:
metodi80 написа:Първо виж на гнездото на предпазител номер 9 какво напрежение ти постъпва .... , там е "hot at all times" (демек има напрежение постоянно ) Виж също на предпазител 44 какво напрежение постъпва , там е "hot at accy run and start" (демек при контакт и при запален мотор). Съмнява ме , че проблема при теб започва още от там .... (тоест съвсем в началото на веригата ).
Това и направих след като замерих буксата. Напреженията са същите като на буксата няма никаква съществена разлика ... Буксата е вързана така че е "hot at all times". От къде идва напрежението до бушоните ... директно от алтернатора ?
На три морета граници ще мием,
БЪЛГАРИЯ ще бъде земен рай,
победно знаме гордо ще развеем,
на хаоса ще сложим край!!!

БЪЛГАРИЯ ще бъде земен рай,
победно знаме гордо ще развеем,
на хаоса ще сложим край!!!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем с напрежението на аудио буксата :dunno:
KepeHcku написа:metodi80 написа:Първо виж на гнездото на предпазител номер 9 какво напрежение ти постъпва .... , там е "hot at all times" (демек има напрежение постоянно ) Виж също на предпазител 44 какво напрежение постъпва , там е "hot at accy run and start" (демек при контакт и при запален мотор). Съмнява ме , че проблема при теб започва още от там .... (тоест съвсем в началото на веригата ).
Това и направих след като замерих буксата. Напреженията са същите като на буксата няма никаква съществена разлика ... Буксата е вързана така че е "hot at all times". От къде идва напрежението до бушоните ... директно от алтернатора ?
Колега , тези стойности как ги получаваш ... , буксата включена в ЦД-то или откачена ... ?
Щом още при предпазителите имаш такова напрежение , работата е шибана ... Тръгваш назад по веригата (м/у предпазителите и алтернатора .... В твоя случай щом теглиш захранване от червено -белия кабел - предпазител 9 , който е "hot at all times" , тръгваш от него и следиш веригата към алтернатора , докъто не стигнеш до проблема ... , виж какво е напрежението на виолетово -белия кабел , който идва от предпазител 44 и който е под напрежение само при контакт.. , ако там нещата са добре , значи трябва само веригата на червено белия кабел и предпазител 9 да провериш ... ) .... Не е добре да имаш такъв пад на напрежение , има нещо нередно и трябва да се види къде точно във веригата е проблема .... То е ясно , че най -лесно ще си дръпнеш един кабел и готово , ама проблема с тоя пад на напрежение си остава и не се знае на какво точно се дължи !
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани