Проблем с перката на климатика на 325 тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vlaikov44
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Сливен
- Кара: 730d
Проблем с перката на климатика на 325 тдс
Проблем с перката на климатика на 325 тдс,смисъл като загрее колата и се включва ако не се баркам де точно зад бабреците е перката на климатика и се включва апак климатика не е пуснат има ли нещо общо с това че нямам датчик за външната температура.Благодаря предварително.поздрави 

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем с перката на климатика на 325 тдс
Перката се включва авариино за охлаждане на мотора ,на 99гр при ТДС а при бензиновите на 101гр.
Вьзможни причини са недостатьчно охлаждане вследствие лоша виско муфа или неизправен датчик.Мисля 1-я на главата от кьм пьрви цилиндьр.
Огледаи ги тея работи ,че като стане топло ще ровиш из подфорум продава части
Вьзможни причини са недостатьчно охлаждане вследствие лоша виско муфа или неизправен датчик.Мисля 1-я на главата от кьм пьрви цилиндьр.
Огледаи ги тея работи ,че като стане топло ще ровиш из подфорум продава части
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Проблем с перката на климатика на 325 тдс
При ТДС-а е на 101 градуса
.
А пък Пресиян има аларма на часовника дет му седи на ръката с блутут е и е настроена кат пише някой "ТДС" във форума и му известява и почва като сторъкия Шива да млати по клавиатурата
. Батка тая нафта ще ни ..... мамата ама на теб май най-напред
. Жив и здрав. И пак си прав нямаш пропуск, ти по тва време не си ли вече на третата бе .










- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с перката на климатика на 325 тдс
Само дето нещата са точно обратно и перката има две степени и при бензиновите мотори има значение дали са 4 или 6 цилиндрови.
При четирицилиндровите перката се включва на 1ва степен при температура над 80 градуса и на 2ра - при температура над 88 градуса.
При шестцилиндровите сеответно 1ва-91 градуса, 2ра-99 градуса.
При дизеловите двигатели съответно 1ва при тамператури по-ниски от 101 градуса, обикновено се включва периодично когато работи климатика, а 2ра при температура по-висока от 101 градуса.
При tds перката се включва направо на втора степен (личен опит). Проблема ти явно е във виското и ако всичко друго по системата е наред колата няма да прегрее дори през лятото.
При четирицилиндровите перката се включва на 1ва степен при температура над 80 градуса и на 2ра - при температура над 88 градуса.
При шестцилиндровите сеответно 1ва-91 градуса, 2ра-99 градуса.
При дизеловите двигатели съответно 1ва при тамператури по-ниски от 101 градуса, обикновено се включва периодично когато работи климатика, а 2ра при температура по-висока от 101 градуса.
При tds перката се включва направо на втора степен (личен опит). Проблема ти явно е във виското и ако всичко друго по системата е наред колата няма да прегрее дори през лятото.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем с перката на климатика на 325 тдс
Пресиян Василев написа:Вьзможни причини са недостатьчно охлаждане вследствие лоша виско муфа или неизправен датчик.Мисля 1-я на главата от кьм пьрви цилиндьр.
Не беше ли на 6-ти цилиндър датчика или се бъркам?
Re: Проблем с перката на климатика на 325 тдс
stony1 написа:Само дето нещата са точно обратно и перката има две степени и при бензиновите мотори има значение дали са 4 или 6 цилиндрови.
При четирицилиндровите перката се включва на 1ва степен при температура над 80 градуса и на 2ра - при температура над 88 градуса.
При шестцилиндровите сеответно 1ва-91 градуса, 2ра-99 градуса.
При дизеловите двигатели съответно 1ва при тамператури по-ниски от 101 градуса, обикновено се включва периодично когато работи климатика, а 2ра при температура по-висока от 101 градуса.
При tds перката се включва направо на втора степен (личен опит). Проблема ти явно е във виското и ако всичко друго по системата е наред колата няма да прегрее дори през лятото.
Какво значи направо на втора степен. Ако имаш предвид от датчика естествено той е само на 101градуса. Иначе първата му степен се командва само от управлението на климатика , а втората и от управлението и от въпросния датчик. Ама колегата писа ,че му се включва ел. перката без да е включен климатика което означава ,че се включва втората степен откъдето пък следва че датчика е отчел 101градуса темп. на охлаждащата течност и е подал сигнал за включване или просто самия датчик или ел. връзки от него дават дефект ама това ще го разбере като си измери реалната температура на антифриза.
Re: Проблем с перката на климатика на 325 тдс
Наско ти нали каза че си с трите датчика. До 95г. включително М51 са с трите датчика и този на 101градуса ( отговарящ за ел. перката ) е първия отдясно наляво. От 96г. са с два датчика и въпросния е първия отляво надясно.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем с перката на климатика на 325 тдс
Да да аз съм с 3 -те датчика.Така е аз затова се учудих викам какво стана тука!? 

Re: Проблем с перката на климатика на 325 тдс
Пресиян Василев написа:...
Вьзможни причини са недостатьчно охлаждане вследствие лоша виско муфа или неизправен датчик...
Мога да добавя термостат и водна помпа. Прегледай си цялата охладителна система. Пипни маркучите на големия кръг - трябва да са горещи и двата. А радиатора затопля ли се равномерно?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем с перката на климатика на 325 тдс
vladobate написа:Наско ти нали каза че си с трите датчика. До 95г. включително М51 са с трите датчика и този на 101градуса ( отговарящ за ел. перката ) е първия отдясно наляво. От 96г. са с два датчика и въпросния е първия отляво надясно.
Пак са три датчика Владо ,само че вьтрешния е двоен ,като на Е39/38 ТДС. За ракииките сьм назад че нещо вирусите ме сьбарят яко.
А на колегата Стони1 мога да кажа ,че нямам за цел да помня кои датчик на колко градуса е точно ,вьпроса е че на колегата му се вкл.авариино ел перката което не е добре.Сьжалявам че сбьрках ,ще гледам да не ви притеснявам с моите неможенки
А Владо дето викаш скоро ще спра да пиша в тоя форум ,щото всеки апострофира и гледа за думата да се хване,пьк иначе да ти покажа колко Л.С-та имам ,туи как се праи унуи как става ,и като не му отговориш както ТОИ си мисли че е правилно се заяжда
А това че няма да прегрее мотора ,аз не бих го написьл

Последна промяна Пресиян Василев на 09 Яну 2011, 22:37, променена общо 1 път
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Проблем с перката на климатика на 325 тдс
Тъй де двоен е втория, ама ей така кат фърлиш едно око набързо два се броят
. И , МИР братя 


- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем с перката на климатика на 325 тдс
Аз не споря с никой,просто се учудих да не съм мерил грешния датчик онзи ден! 

- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Проблем с перката на климатика на 325 тдс
Какво стана в крайна сметка.И да питам докато съм се набил в тази тема,възможно ли е да стане някакво объркване и перката да се пусне,незнам поради някаква друга грешка.Последния топъл ден преди зимата понастъпих колата за 2 завоя и перката се пусна,което никога не се е случвало,а беше 25гр макс...От тогава нямах възможност да я тествам пак на жега.Ако някой се сети да отговори на лс да не се сере излишно в темата на колегата.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с перката на климатика на 325 тдс
vladobate написа:stony1 написа:Само дето нещата са точно обратно и перката има две степени и при бензиновите мотори има значение дали са 4 или 6 цилиндрови.
При четирицилиндровите перката се включва на 1ва степен при температура над 80 градуса и на 2ра - при температура над 88 градуса.
При шестцилиндровите сеответно 1ва-91 градуса, 2ра-99 градуса.
При дизеловите двигатели съответно 1ва при тамператури по-ниски от 101 градуса, обикновено се включва периодично когато работи климатика, а 2ра при температура по-висока от 101 градуса.
При tds перката се включва направо на втора степен (личен опит). Проблема ти явно е във виското и ако всичко друго по системата е наред колата няма да прегрее дори през лятото.
Какво значи направо на втора степен. Ако имаш предвид от датчика естествено той е само на 101градуса. Иначе първата му степен се командва само от управлението на климатика , а втората и от управлението и от въпросния датчик. Ама колегата писа ,че му се включва ел. перката без да е включен климатика което означава ,че се включва втората степен откъдето пък следва че датчика е отчел 101градуса темп. на охлаждащата течност и е подал сигнал за включване или просто самия датчик или ел. връзки от него дават дефект ама това ще го разбере като си измери реалната температура на антифриза.
Направо на втора, защото климатика не е включен, а температурата на охлаждащата течност се е повишила. Тогава датчика отчита повишението, затваея веригата на релето и то включва перката на втора степен.
Пресияне, за прегряването го написах, защото след като един таксиметров шофьор се спря в предницата ми, дифузьора на перката се беше разместил и задържаше перката. Видимо се въртеше, но не вършеше работа и перката на климатика се включи. За цял ден каране в града нямах никакви проблеми.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- 5ър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 11.07.2009
- Кара: ше 520i, 325tds, 323i; сега 528i
- Мечтае да кара: E46 М3CSL
Re: Проблем с перката на климатика на 325 тдс
Във връзка с тази тема ще споделя, че наскоро и на мен ми се включи перката на климатика, след малко "радост на снега". И това се случи за пръв и единствен път, при околна температура 14 - тина градуса, а в най - големите жеги лятото не се е случвало, колкото и да напъвам.
Естествено, като я чух че работи перката, веднага си погледнах температурата - беше на 90 градуса, та не ми стана ясно защо се включи...
Става въпрос за M51D25TU OL
Естествено, като я чух че работи перката, веднага си погледнах температурата - беше на 90 градуса, та не ми стана ясно защо се включи...

Става въпрос за M51D25TU OL
Still Speedin
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани