Как се сваля датчик на коляновия вал при М40 ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Как се сваля датчик на коляновия вал при М40 ?

Мнение от jakson » 07 Дек 2010, 16:42

Здравейте колеги . От доста време се чудя този датчик на коляновия вал как се сваля ? Опитвал съм с дърпане ама немърда , а ме е страх да го натискам много за да не го повредя .
Ако някой го е свалял нека пише как става и коя част точно му се почиства и има ли ефект . Също така искам да попитам дали има начин да разбера дали работи както трябва .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Как се сваля датчик на коляновия вал при М40 ?

Мнение от ares2 » 07 Дек 2010, 16:59

няма смисъл да го махаш ако работи
отвива се болта му с шестограм и се изтегля, но като н ее махан толкова време е сложно
тои е алуминии и не е крозирал, но излиза трудно
почистиго отпред въпреки че това не от голямо значение. тои си отчита
ако не пали добре колата или по лесно е да се закачиш на комп
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Как се сваля датчик на коляновия вал при М40 ?

Мнение от ares2 » 07 Дек 2010, 16:59

п.с.
по честия проблем е кабела а не самия датчик
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Как се сваля датчик на коляновия вал при М40 ?

Мнение от jakson » 07 Дек 2010, 17:25

ares2 написа:п.с.
по честия проблем е кабела а не самия датчик

Здравей ares2 . Да ти кажа честно когато ходих на диагностика на компа неизлезна да има проблем с този датчик . Обаче това , че автомобила върви когато си иска и гори колкото си иска ме кара да търся проблем в някой датчик . Всичко съм прегледал само този датчик не съм . Ама сега го погледнах и невиждам кое може да му се замърси . Той на какъв принцип действа ? На принципа на този който е за скороста ли ? Т.е на импулси . Когато мине метал покрай него и той спира да подава импулса ? сиг е нещо такова . Аз този който е на диференциала го чистих , че ми даде грешка когато ходих на диагностика . Имаше метални стружки по него и неможе да отчита коректно .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Как се сваля датчик на коляновия вал при М40 ?

Мнение от ares2 » 07 Дек 2010, 17:34

нещо ел. магнитно е според мен. нали си видял че пред него минава една назъбена шаиба и на едно място липсват няколко зъбчета. когато тя мине това отчита въртене....
мисля си че ако имаш проблем с него няма да палиш лесно изобщо
може да му дръпнеш буксата и да пробваш но тя е на доста лошо място по спомени
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Как се сваля датчик на коляновия вал при М40 ?

Мнение от Dirty M5 driveR » 07 Дек 2010, 17:41

Не винаги диагностиката го хваща, по простата причина, че както си писал ти - работи когато си поиска. А както е писал ares2 - доста често проблема е в кабела, просто от топлината прегарят жичките.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Как се сваля датчик на коляновия вал при М40 ?

Мнение от ares2 » 07 Дек 2010, 17:44

Dirty M5 driveR написа:Не винаги диагностиката го хваща, по простата причина, че както си писал ти - работи когато си поиска. А както е писал ares2 - доста често проблема е в кабела, просто от топлината прегарят жичките.

много точно казано да
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Как се сваля датчик на коляновия вал при М40 ?

Мнение от jakson » 07 Дек 2010, 18:05

Аз съм вадил кабела на този датчик и колата неще да запали изобщо .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Как се сваля датчик на коляновия вал при М40 ?

Мнение от ares2 » 07 Дек 2010, 18:11

според мен не ти е в това проблема на колата
намери друг дебитомер и се увери че кабеляците, бобината и свещите са ти ок
мояте Е30 при почти всичко сменено правеше някакви магарии такива.. като сложих нов дебитомер и престана
или просто иди на друга диагностина с някави параметри ... тия с грешките нищо не правят
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Как се сваля датчик на коляновия вал при М40 ?

Мнение от jakson » 07 Дек 2010, 18:15

Дебитомера ми е доста запазен , бях взел 1 за проба ама само на място я запалих . Неусетих разлика .

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: Кипър
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: Как се сваля датчик на коляновия вал при М40 ?

Мнение от kiki » 07 Дек 2010, 20:24

Този датчик или работи или не. Ако колата ти пали значи работи и не го бутай. Ако не работи няма да запали! Проблемът ти е другаде!
BMW lifestyle

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Как се сваля датчик на коляновия вал при М40 ?

Мнение от jakson » 07 Дек 2010, 21:41

kiki написа:Този датчик или работи или не. Ако колата ти пали значи работи и не го бутай. Ако не работи няма да запали! Проблемът ти е другаде!

Добре колега . Няма да го закачам . В нещо другоя явно е проблема . Вече незнам обаче къде да го търся . Напр. ония ден колата стана адски тромава , изфорсирах я докрай до ограничител и нямаше никакъв проблем , оправи се и започна пак да върви добре . Друг път пък мина ли 5500 оборота започва да бучи и остава на 2 цилиндъра и то доста време , наскоро пък като вдигнах 4 000 оборота и колата остана на 2 цилиндъра , паднаха оборотите на 2800-3000 и несмеех да пусна газта , че ще огасне . Поработи така около 20-30 сек. , позачуди се и изведнъж тръгна да върви много добре .
Друг път пък карам си и задържам педала на газта на едно положение , колата върви едно такова тромаво , по някое време дръпва изведнъж все 1 съм настъпал здраво газта и след малко пак забие нос , пак се оправи и така .
И ме посъветваха да си видя този датчик на коляновия вал .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Как се сваля датчик на коляновия вал при М40 ?

Мнение от ares2 » 08 Дек 2010, 2:26

колега аз още на клипа ти писах че при едни обороти нямаш някои цилиндър...
свещи/кабели
може и дюзите ти?
ако си е проблемна главата вече не знам.. да не би да не ти затварят някои клапани и да губи компресия ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Как се сваля датчик на коляновия вал при М40 ?

Мнение от jakson » 08 Дек 2010, 23:25

ares2 написа:колега аз още на клипа ти писах че при едни обороти нямаш някои цилиндър...
свещи/кабели
може и дюзите ти?
ако си е проблемна главата вече не знам.. да не би да не ти затварят някои клапани и да губи компресия ?

Знаеш ли какво забелязах одеве . Значи давам газ докрай и двигателя стига до 6500 об/м , за момент панда на 6200 и пак вдига до 6400 т.е до ограничител . Седи на ограничител и отпусна ли лекичко само газта и започва да парпалясва и да работи на 3 цилиндъра .
Дюзите ми ги чистиха преди време ама този който ги чисти не ги е проверил дали работят както трябва . просто си ги почисти човека и аз го попитах , дали работят и дали може да ги провеври . Той ми отговори , че нищо им няма . Като си тръгнах от него забелязах , че колата неще да върви без да подавам газ . Включвам 1ва , потеглям и пускам газта , колата започва да подксча като жаба и гасне и се самозапалва от инерцията .Тръгнах по 1 голям булевард , давам газ с надеждата , че колата ще върви повече , а тя почти не реагира .
След време се пооправи от самосебе си . Понякога тръгва много добре да върви и става много икономична . Друг път ми изгаря за 30 км , 10 л. бензин .
А каква може да е причината да ми засяда клапан ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Как се сваля датчик на коляновия вал при М40 ?

Мнение от ares2 » 08 Дек 2010, 23:41

ако е там проблема е зле
трябва да се поизмери как работи
компресия и тн. ако е зле
е наи добре да я смъкнеш тази глава и да се види какво ще я правиш
аз дюзи имам и мога да ти донеса за тест... но явно е друго
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook