Проблем със халогените
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- ivailo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3.0 Д
- Мечтае да кара: X5 M 5.0D
Проблем със халогените
Колеги някой случвало ли му се е да пусне халогените и да му блокира борда с температурата и часовника?Може ли да са свързани към + на борда и понеже съм с ксенон на халогените и те нали искът по силен пусков ток и за това борда да блокира,като му махна буксата и я сложа пак,започва да си работи.Само при първото пускане прави този проблем и то не всеки път може да не го прави и седмица но може и да го прави всеки ден.Ако е имал някой подобен проблем ще му бъда благодарен да сподели как го е оправил или някой да даде просто съвет какво да провера.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем със халогените
Колега, проблема ти с халогените ли е или с борда? Как точно блокира?
П.П. На ксеноноа не му трябва голям пусков ток а високо напрежение от порядъка на 10000V .
П.П. На ксеноноа не му трябва голям пусков ток а високо напрежение от порядъка на 10000V .
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ivailo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3.0 Д
- Мечтае да кара: X5 M 5.0D
Re: Проблем със халогените
ами свети много ярко и копчетата не действат или гасне дисплея и светят само копчетата.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем със халогените
ivailo написа:ами свети много ярко и копчетата не действат или гасне дисплея и светят само копчетата.
Проблема ти е в борда. Подобни симптоми има и дигиталното управление на климатика. При него се получава от проблем с кондензаторите. При борда също има кондензатори, които могат да правят проблем, но до момента не съм срещал някой, които да се оплаква от подобен проблем, което не го изключва.
Последна промяна stony1 на 15 Яну 2011, 11:28, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ivailo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3.0 Д
- Мечтае да кара: X5 M 5.0D
Re: Проблем със халогените
може ли да се поправи или трябва да взема друг?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем със халогените
Може и да се оправи.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ecko_becko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 15.12.2006
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
- Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)
Re: Проблем със халогените
ivailo написа:Колеги някой случвало ли му се е да пусне халогените и да му блокира борда с температурата и часовника?Може ли да са свързани към + на борда и понеже съм с ксенон на халогените и те нали искът по силен пусков ток и за това борда да блокира,като му махна буксата и я сложа пак,започва да си работи.Само при първото пускане прави този проблем и то не всеки път може да не го прави и седмица но може и да го прави всеки ден.Ако е имал някой подобен проблем ще му бъда благодарен да сподели как го е оправил или някой да даде просто съвет какво да провера.
Почти на 100 процента същия проблем, при мен се задълбочи.... Аз съм с ксенон на къси и халогени и когато пусна фаровете борда се рестартира ( зумера писука и часовника се нулира ) това беше до миналата седмица от началото на Март месец когато оборудвах колата с въпросния ксенон. Миналата седмица се получи много интересно нещо колата почти цял ден е работила нормално до момента в който след престой около 30мин. запалих пуснах фаровете и.. не ми работеше вентилатора на парното (колата е с дигитален климатроник), борда не светеше изобщо и изгоряха два трафа на левия халоген и левия къс (проверих ги изгорели са)









П.П. Мисля да си купя от тези ерор-кабели и да ги монтирам заедно с новите трафове и след това ще споделя какъв е ефекта.
Ако има и друг колега с подобен проблем да се включи да търсим решение заедно......
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Проблем със халогените

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- ivailo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 341
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3.0 Д
- Мечтае да кара: X5 M 5.0D
Re: Проблем със халогените
оправих го,прибрах баластите при мотора че до сега бяха на бронята,зех кабели за удължаване и вече не прави мизерии.
- ivan_dalaverata1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 14.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i Vanos
- Мечтае да кара: BMW e36 325i Vanos
Re: Проблем със халогените
Колега сичките проблеми идват от китаичето ксенон но кат нямаме пари за истински ша береме ядове яко
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем със халогените
Това дали е китайски или не няма значение. Въпроса е в това, че всеки се научи да свързва ксенон, но не всеки замасява баластите, а това трябва да се направи.
Аз съм с китайски ксенон на халогените, но при монтажа ми направи впечатлтние, че проводника, който се включва към минуса на клемата на фаровет на практика е двоен и другия край остава свободен. Замасих този край към купето и никога не съм имал никакви проблеми.
Аз съм с китайски ксенон на халогените, но при монтажа ми направи впечатлтние, че проводника, който се включва към минуса на клемата на фаровет на практика е двоен и другия край остава свободен. Замасих този край към купето и никога не съм имал никакви проблеми.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- SaRaLiQ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 26.12.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
Re: Проблем със халогените
абе и на мен на моменти ми прави проблеми...нулира ми се часовника,а днес чак и температурата се бъгна...като включих фаровете..и аз съм с ксенон!по принцип ми се е случвало и друго - прибирам се и си работи всичко нормално.на сутринта като вляза в колата и врътна ключа и гледам часовника нулиран...а днес ми направи впечатление че като включих ксенона и се нулира...възможно ли е малкия борд наистина да заминава или проблема е в ксенона..а има и друго - едната крушка не светва веднага,ами в началото премигва (прави ту бялата светлина ту някаква бледо розова).. дали може да е от нея? и ако може малко по подробно да обясните как става това замасяване...аз съм си го свързал както си е по обичайното...
Съжелявам за разбърканата ми мисъл,дано да сте ме разбрали

Съжелявам за разбърканата ми мисъл,дано да сте ме разбрали


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проблем със халогените
от баластите на ксенона е. разкарай го от снопа кабели където минава от бошуниерата (шоферската страна по дължината на капака). сложи ги така, че да не се допират с никви важни кабели от ел инсталацията и може да ги увиеш във фолио и тадааа няма проблем.
пс: най-доброто място ако неможе да намерите друго в моторното за баластите когато има такива проблеми с борда е да се бутнат на гредата на бронята. тва се отнася за всякви видове ксенони на фарове на халогени на мигачи и т.н.
пс: най-доброто място ако неможе да намерите друго в моторното за баластите когато има такива проблеми с борда е да се бутнат на гредата на бронята. тва се отнася за всякви видове ксенони на фарове на халогени на мигачи и т.н.
- jordini
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 25.11.2009
- Местоположение: Ghost_town
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36-1997
- Детайли за колата: M52B20
Re: Проблем със халогените
При мен първо започна да гасне борда (малкия борд).През 2-3 дена го рестартирах от буксата .После една сутрин светеше по ярко от нормалното .като загасих колата и изкарах контактния ключ часовника и температурата продължиха да светят Махнах клемата на плюса .8 часа по късно сложих клемата и всичко беше ок.След една седмица ми изгоря единия фар ,Н1 Ксенон .Смених я.Днес изгасна дугия фар вкючвам изключвам от ключа за фаровете на работещ двигател един път светнат и двата на следващо включване тръга светва същия който до преди това не включваше гледам вътре часовника и темературата пак ги няма не работят .Тоя ксенон го имам от 5 години .Един път съм сменял крушките и двете беше им дошло времето .Та въпро са ми е тоците ли се прецакаха нещо или да взема да сменя и другата крушка.Възможно ли е алтернатора да не сработва както трябва.Колата е Е36 1997 320 .
EDIT: Оправих го преместих баластите на вътре кадето нема кабели и борда не гасне ...По конкретно баластата от ляво която беше до дебелия сноп кабел .От страната на бушоните.То само като доближиш баластата до снопа при работещи светлени и малкио борд гасне.Благодарности на колегите са инфото...
EDIT: Оправих го преместих баластите на вътре кадето нема кабели и борда не гасне ...По конкретно баластата от ляво която беше до дебелия сноп кабел .От страната на бушоните.То само като доближиш баластата до снопа при работещи светлени и малкио борд гасне.Благодарности на колегите са инфото...
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани