Проблем със халогените

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Х5 3.0 Д
Мечтае да кара: X5 M 5.0D

Проблем със халогените

Мнение от ivailo » 29 Окт 2010, 20:32

Колеги някой случвало ли му се е да пусне халогените и да му блокира борда с температурата и часовника?Може ли да са свързани към + на борда и понеже съм с ксенон на халогените и те нали искът по силен пусков ток и за това борда да блокира,като му махна буксата и я сложа пак,започва да си работи.Само при първото пускане прави този проблем и то не всеки път може да не го прави и седмица но може и да го прави всеки ден.Ако е имал някой подобен проблем ще му бъда благодарен да сподели как го е оправил или някой да даде просто съвет какво да провера.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем със халогените

Мнение от stony1 » 30 Окт 2010, 14:55

Колега, проблема ти с халогените ли е или с борда? Как точно блокира?

П.П. На ксеноноа не му трябва голям пусков ток а високо напрежение от порядъка на 10000V .
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Х5 3.0 Д
Мечтае да кара: X5 M 5.0D

Re: Проблем със халогените

Мнение от ivailo » 30 Окт 2010, 17:21

ами свети много ярко и копчетата не действат или гасне дисплея и светят само копчетата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем със халогените

Мнение от stony1 » 30 Окт 2010, 18:46

ivailo написа:ами свети много ярко и копчетата не действат или гасне дисплея и светят само копчетата.


Проблема ти е в борда. Подобни симптоми има и дигиталното управление на климатика. При него се получава от проблем с кондензаторите. При борда също има кондензатори, които могат да правят проблем, но до момента не съм срещал някой, които да се оплаква от подобен проблем, което не го изключва.
Последна промяна stony1 на 15 Яну 2011, 11:28, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Х5 3.0 Д
Мечтае да кара: X5 M 5.0D

Re: Проблем със халогените

Мнение от ivailo » 30 Окт 2010, 19:38

може ли да се поправи или трябва да взема друг?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем със халогените

Мнение от stony1 » 30 Окт 2010, 20:23

Може и да се оправи.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 15.12.2006
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж
Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)

Re: Проблем със халогените

Мнение от ecko_becko » 31 Окт 2010, 9:33

ivailo написа:Колеги някой случвало ли му се е да пусне халогените и да му блокира борда с температурата и часовника?Може ли да са свързани към + на борда и понеже съм с ксенон на халогените и те нали искът по силен пусков ток и за това борда да блокира,като му махна буксата и я сложа пак,започва да си работи.Само при първото пускане прави този проблем и то не всеки път може да не го прави и седмица но може и да го прави всеки ден.Ако е имал някой подобен проблем ще му бъда благодарен да сподели как го е оправил или някой да даде просто съвет какво да провера.



Почти на 100 процента същия проблем, при мен се задълбочи.... Аз съм с ксенон на къси и халогени и когато пусна фаровете борда се рестартира ( зумера писука и часовника се нулира ) това беше до миналата седмица от началото на Март месец когато оборудвах колата с въпросния ксенон. Миналата седмица се получи много интересно нещо колата почти цял ден е работила нормално до момента в който след престой около 30мин. запалих пуснах фаровете и.. не ми работеше вентилатора на парното (колата е с дигитален климатроник), борда не светеше изобщо и изгоряха два трафа на левия халоген и левия къс (проверих ги изгорели са) :!: :!: :?: :?: :kuku: . След разглобяване почти цяла нощ и поздрави към майката на китайчето дет е сглобило ксенона не разбрах нищо нямаше видим проблем и сглобих всичко но нищо не работеше както трябва тогава просто махнах ксенона и си монтирах старите крушки и о чудо работи и вентилатора и борда.. :banghead: така стигнах до следния извод - може би проблема е в мен има едни кабелчета Ерор-кабел (залъгалки) с които най вероятно проблема ще се реши... според мой познат цялата работа идва от това, че колите ни са с повечко електроника и има шанс когато трафа пали и работи да се получават смущения по веригата а работата на тия ероркабели е да чистят точно тези смущения и да залъгват чека ако има такъв че крушките са правилните за колата заради по ниския волтаж. Малеее стана 10 страници :lol: :lol: но най странното е, че проблема се прочви с пълна сила след като си монтирах датчика за външна температура който преди това липсваше не зная дали има връзка с всичко останало но буквално след монтажа нямаше и два часа и се почна :dunno: .

П.П. Мисля да си купя от тези ерор-кабели и да ги монтирам заедно с новите трафове и след това ще споделя какъв е ефекта.

Ако има и друг колега с подобен проблем да се включи да търсим решение заедно......

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: Проблем със халогените

Мнение от Le Transporteur » 31 Окт 2010, 12:02

:mhihi: Ял съм го. На късите, откакто замасих баластите и ги отдалечих от ел .инсталацията в коша, проблема ми е непознат.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Х5 3.0 Д
Мечтае да кара: X5 M 5.0D

Re: Проблем със халогените

Мнение от ivailo » 15 Яну 2011, 0:04

оправих го,прибрах баластите при мотора че до сега бяха на бронята,зех кабели за удължаване и вече не прави мизерии.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 14.02.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 320i Vanos
Мечтае да кара: BMW e36 325i Vanos

Re: Проблем със халогените

Мнение от ivan_dalaverata1 » 15 Яну 2011, 9:46

Колега сичките проблеми идват от китаичето ксенон но кат нямаме пари за истински ша береме ядове яко
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем със халогените

Мнение от stony1 » 15 Яну 2011, 11:35

Това дали е китайски или не няма значение. Въпроса е в това, че всеки се научи да свързва ксенон, но не всеки замасява баластите, а това трябва да се направи.
Аз съм с китайски ксенон на халогените, но при монтажа ми направи впечатлтние, че проводника, който се включва към минуса на клемата на фаровет на практика е двоен и другия край остава свободен. Замасих този край към купето и никога не съм имал никакви проблеми.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 26.12.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж

Re: Проблем със халогените

Мнение от SaRaLiQ » 19 Яну 2012, 22:31

абе и на мен на моменти ми прави проблеми...нулира ми се часовника,а днес чак и температурата се бъгна...като включих фаровете..и аз съм с ксенон!по принцип ми се е случвало и друго - прибирам се и си работи всичко нормално.на сутринта като вляза в колата и врътна ключа и гледам часовника нулиран...а днес ми направи впечатление че като включих ксенона и се нулира...възможно ли е малкия борд наистина да заминава или проблема е в ксенона..а има и друго - едната крушка не светва веднага,ами в началото премигва (прави ту бялата светлина ту някаква бледо розова).. дали може да е от нея? и ако може малко по подробно да обясните как става това замасяване...аз съм си го свързал както си е по обичайното...

Съжелявам за разбърканата ми мисъл,дано да сте ме разбрали :kuku: :mhihi:
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Проблем със халогените

Мнение от b00st » 19 Яну 2012, 22:39

от баластите на ксенона е. разкарай го от снопа кабели където минава от бошуниерата (шоферската страна по дължината на капака). сложи ги така, че да не се допират с никви важни кабели от ел инсталацията и може да ги увиеш във фолио и тадааа няма проблем.

пс: най-доброто място ако неможе да намерите друго в моторното за баластите когато има такива проблеми с борда е да се бутнат на гредата на бронята. тва се отнася за всякви видове ксенони на фарове на халогени на мигачи и т.н.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 25.11.2009
Местоположение: Ghost_town
Пол: Мъж
Кара: BMW E36-1997
Детайли за колата: M52B20

Re: Проблем със халогените

Мнение от jordini » 28 Фев 2017, 22:45

При мен първо започна да гасне борда (малкия борд).През 2-3 дена го рестартирах от буксата .После една сутрин светеше по ярко от нормалното .като загасих колата и изкарах контактния ключ часовника и температурата продължиха да светят Махнах клемата на плюса .8 часа по късно сложих клемата и всичко беше ок.След една седмица ми изгоря единия фар ,Н1 Ксенон .Смених я.Днес изгасна дугия фар вкючвам изключвам от ключа за фаровете на работещ двигател един път светнат и двата на следващо включване тръга светва същия който до преди това не включваше гледам вътре часовника и темературата пак ги няма не работят .Тоя ксенон го имам от 5 години .Един път съм сменял крушките и двете беше им дошло времето .Та въпро са ми е тоците ли се прецакаха нещо или да взема да сменя и другата крушка.Възможно ли е алтернатора да не сработва както трябва.Колата е Е36 1997 320 .

EDIT: Оправих го преместих баластите на вътре кадето нема кабели и борда не гасне ...По конкретно баластата от ляво която беше до дебелия сноп кабел .От страната на бушоните.То само като доближиш баластата до снопа при работещи светлени и малкио борд гасне.Благодарности на колегите са инфото...

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook