каква е разликата във вървенето?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

каква е разликата във вървенето?

Мнение от tonkata » 13 Авг 2005, 18:38

значи изкам да се меткам на е 36 купе
колебая се между 320 и 318ис
понеже динамичните им показатели са почти еднакви а разликата в конете 10 коня ми е интересно да знам 320 мн повече ли върви
320 0-100 9.9 в макс 214
318ис 0-100 10.2 в макс 213
тва е разлика за статистиката но на практика кво са 0.3 от секундата :?:
колко дават среден разход двата автомобила,колко по икономичен е 318ис :?:
и изкам да питам за 318 ис
занчи от коя година насам почват да монтират м44 с какво се различава тои от м42 + и -
по мощен ли и как да го позная като видя иска
благодаря предварително :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 29.05.2005
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Ruskia_bg » 13 Авг 2005, 18:43

Сега ще започне един голям спор 320и или 318ис е по-добра.
Моито мнение е да гледаш състоянието им и което е по-добре взимаи него.
Иначе има много теми по въпроса. Разгледай се из форума

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 5.01.2005
Местоположение: ВАРНА

Мнение от GS_VARNA » 13 Авг 2005, 20:16

Ruskia_bg написа:Сега ще започне един голям спор 320и или 318ис е по-добра.
Моито мнение е да гледаш състоянието им и което е по-добре взимаи него.
Иначе има много теми по въпроса. Разгледай се из форума


На едно мнение сме. Взимай или тая която е в по-добро състояние или тази която ти допадне повече... Според редките ми допири и с двата модела 318ис върви колкото(или почти) 320и, но гълта по-малко, но не е много разликата. Ако евентуално е плануван и монтаж на АГУ- без съмнение 318ис заради колекторите, които при 320 са пластмасови и те пращат на газов инжекцион.
BMW & RAMMSTEIN RULES
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 14 Авг 2005, 9:41

320-ката върви малко повече ,но харчи малко повече,318ис върви малко по-малко и харчи малко по-малко.....по-добре виж коя от двете ще е в по-добро състояние ,отколкото коя колко е била бърза когато е излязла от завода!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 356
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: Стара Загора

Мнение от The Tiger » 14 Авг 2005, 11:43

по мощен ли и как да го позная като видя иска

ис-ката е 4 цилиндъра,а 320-ката е с 6 :idea: :!: и има страшен звук(звука на шестака :bowdown: :twisted: )

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 14 Авг 2005, 13:41

The Tiger
[/quote]ис-ката е 4 цилиндъра,а 320-ката е с 6 и има страшен звук(звука на шестака )[quote]

тва ми е ясно ама ти не си ме разбрал имах предвид за разликата между 318ис(м42) и 318ис(м44)
та какв а е разликата във вида и как да ги различа един от друг и имат ли разлика в мощностите :?:

значи доколко то разбирам на 320ката не може да се сложи обикновенна газова инст заради пластмасовите колектори
някои може ли по подробно да ми обясни как стои ситуацията :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 29.05.2005
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Ruskia_bg » 14 Авг 2005, 14:23

значи доколко то разбирам на 320ката не може да се сложи обикновенна газова инст заради пластмасовите колектори
някои може ли по подробно да ми обясни как стои ситуацията


прочети тази: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=21143 тема. Там е обяснено по-подробно. Иначе с две думи - правилно си рабрал. Заради пласмасовите колектори на 320-ската не е препоръчително слагане на обикновена газова, което директно значи че отиваш минимум на 1200+ лв.

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 14 Авг 2005, 14:37

Ruskia_bg написа:Сега ще започне един голям спор 320и или 318ис е по-добра.
Моито мнение е да гледаш състоянието им и което е по-добре взимаи него.
Иначе има много теми по въпроса. Разгледай се из форума


Това е истината.

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 14 Авг 2005, 19:16

мерси значи ако мисла някога да слагам газ 320 отпада като вариянт

сега ако някои ми обясни и за разликите между м42 и м44 цене няма да има :D
до коя година се произвеждат с м 42 и кога започва с м44
имат ли външни разлики двигателите някакви макар и минимални или са 1 към 1 :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 14 Авг 2005, 19:56

на купета слагат М42 92-98г
на седаните слагат М44 96-98г


а иначе М44 е 1.9 ,М42 е 1.8 в Е36 и двете имат 142 коня,май М44 има малко по-голям въртящ момент ,но не съм 100% сигурен....това май....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 14 Авг 2005, 20:18

на купета слагат М42 92-98г
на седаните слагат М44 96-98г

значи че на купетата не са слага м44 :?:
м42 е 140 коня 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 14 Авг 2005, 20:26

М42 е 136-142 коня ,зависи къде е ( в купетата го има май и с 140,и с 142)

иначе да М44 не се монтира в купета...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 15 Авг 2005, 12:18

Относно АГУ-то на 320-ка:
Приятелката ми има е36 320 94г.(с пластмасови колектори).Колата е с обикновена уредба,(никъв газов инжекцион),ЛОВАТО за 487лв и няма АБСОЛЮТНО никакъв проблем!!! Относно разхода в петък ходихме на Слънчев бряг с нейната кола(320-ката).Значи в Пловдив заредихме бутилката с 30 литра точно,От П-в първо по магистралата- 180 км/ч с климатик,след това го ръчках яко,2-ра,3-та до 6300-6400 оборота при изпреварване,на места където може 180-200км/ч,климатика изобщо не е изключван и газта свърши на 272 км.Всеки може да направи елементарната сметка :arrow: 11 на сто.Не знам,но според мен разхода е повече от прекрасен.А за варвенето на газ,единствената разлика,която усещам е че на ниски обороти(до около 3000)на газ колата е малко по-мудна от колкото на бензин.След 3000 оборота,аз лично разлика не мога да усетя.
Така че не мога да разбера защо е толкова разпространено мнението че на такова БМВ трябва да се слага само газов инжекцион
И защо да е харчлива.Кое и е харчливото
И опредлено смятам че 320 върви повече от ИС-а

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 15 Авг 2005, 13:15

Тва за харчливостта на и20ките е стара слава от старите бейби сиксове :idea: На извън градско не вярвам някоя иска да излапа по малко от и20то ми :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 15 Авг 2005, 21:47

тия теми мужду бензин и дизели и 320 и 318 ис трябва да ги пишем важни
айде отново един глас за 320 И
Знаеш ли преди да се запозная с м 50 като творение за много години напред бях голям почитател на ис-а за сведение не карам М50 но имам поглед.
това исках да кажа

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook