Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Полиуретанови (български) Тампони или м-кови гумени с централен отвор това е темата ,която ме вълнува много,защото ми предстой смяна на тях, това е офертата,която имам за
3-102 2бр х 20лв = 60лв - предните носачи
3-102 2бр х 20лв = 60лв - предните носачи
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Пробвал съм ги тия м-кови гумени и не бях доволен, защото носача се въртеше вътре в тампона и прискръчваше, освен това не са толкова стегнати както полиуретана. Смених с полиуретанови на POWERFLEX и съм съпер доволен, вобще не се замисляй ами си вземи полиуретан, тези българските не съм ги пробвал но на вид ми се струват добре. 

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Може ли допълнителна информация за производителя на тези тампони.
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
те са български,един колега ги продава във форума има платена обява

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Некви пичове алфисти от Стара Загора май бяха ги правят по чертежите от мойте паурфлекси 

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
добре колеги аз съм с 1.6 двигател 103 коня няма да се състезавам,но искам да си взема най-доброто за перфектните софийски условия за каране,демек ако може нощо за оф роуд 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Зимай тия, гаранция ще са по-добри, особено от незнайна марка "м-кови".
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
нещо здраво и стабилно,притеснява ме само че тези тампони трябва да се обслужват ведниж годишно и незнам колко пари ще ме удрусат всеки път,а аз мисля да ходя да ми ги гресират и по често например на всеки 6 месеца,защото колата смятам да я карам както си трябва,няма ли да ми излезнат доста скъпички в по-дългосрочен план

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
До колкото знам трябва да се мажат с някаква специална грес,която да не се измие от водата демек водо устоичива и това да се прави минимум веднъж годишно,защото тампоните започват да се скапват иначе

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Ето какво копирах от форума на хонда :
Еми ако може да се вярва на фирмите производители полиуретановите са по здрави и твърди. От там идва по устойчива кола (не потдават като гумените при голямо натоварване и резки завои). От това следва, че колата "слушка" повече по завоите. Моята е с такива на цялата предница и да ти кажа съм доволен. Колко дълго ще издържат времето ще покаже. Единственият кофти ефект/последствие е, че ако не са намазани добре с смазката с която идват след време започва да се чува един звук все едно гумата опира в калника Не носят/поемат усукване защото сърцевината им се слага в последствие а не както на гумените да е впресована в тампона, но да ти кажа освен по-добро държане в завоите и това че колата по-бързо се успокоява след излизане от остър завой друго не съм забелязал. Отделно, че при цена на всичките тампони по окачването (оригинални) над 700-800лв (32 броя мисля бяха) полиуретановите излизат 2-пъти по ефтино. Кит за цялата предница и всички тампони за задна долна напречна щанга+амортисьорите, стабилизираща щанга и още нещо имаше са около 180$ мисля...като ти праснат ДДС-то родните митничари излиза малко под 400лв. Аз прецених че така ще ми е по добре и изгодно и не съжелявам Това е което мога да ти кажа от личен опит колега.
ПС: Пеперудите нови са по 80лв парчето....толкова излизат двата от полиуретан....как се държи колата с тях трябва да ти каже Стамен...аз така и не ги сложих на моята.
ПС2: ако обърнеш внимание фирмите които правят афтърмаркет окачване като Skunk2 слагат на носачите и камбър китовете си полиуретанови тампони...предполагам че има защо...
Еми ако може да се вярва на фирмите производители полиуретановите са по здрави и твърди. От там идва по устойчива кола (не потдават като гумените при голямо натоварване и резки завои). От това следва, че колата "слушка" повече по завоите. Моята е с такива на цялата предница и да ти кажа съм доволен. Колко дълго ще издържат времето ще покаже. Единственият кофти ефект/последствие е, че ако не са намазани добре с смазката с която идват след време започва да се чува един звук все едно гумата опира в калника Не носят/поемат усукване защото сърцевината им се слага в последствие а не както на гумените да е впресована в тампона, но да ти кажа освен по-добро държане в завоите и това че колата по-бързо се успокоява след излизане от остър завой друго не съм забелязал. Отделно, че при цена на всичките тампони по окачването (оригинални) над 700-800лв (32 броя мисля бяха) полиуретановите излизат 2-пъти по ефтино. Кит за цялата предница и всички тампони за задна долна напречна щанга+амортисьорите, стабилизираща щанга и още нещо имаше са около 180$ мисля...като ти праснат ДДС-то родните митничари излиза малко под 400лв. Аз прецених че така ще ми е по добре и изгодно и не съжелявам Това е което мога да ти кажа от личен опит колега.
ПС: Пеперудите нови са по 80лв парчето....толкова излизат двата от полиуретан....как се държи колата с тях трябва да ти каже Стамен...аз така и не ги сложих на моята.
ПС2: ако обърнеш внимание фирмите които правят афтърмаркет окачване като Skunk2 слагат на носачите и камбър китовете си полиуретанови тампони...предполагам че има защо...

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Нищо им няма според мен. VLD да каже на комбито в какво състояние са, ако ги е гледал. Там са на цифра години вече пауърфлекса и аз лично никога не съм ги вадил, вярвам той също. Не мисля, че нямаше да го пише на сайта на пауърфлекс, ако трябваше да се обслужват.
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Powerflex са необслужваеми. И на Компакта е с такива. Има канали, които задържат смазката.
Ruff са плътни и вечни и много здрави, но скърцат
Ruff са плътни и вечни и много здрави, но скърцат

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Може и да си прав колега,но във тоя форум на хонда като чета пише, че трябвало задъжително да се смазват,ето още нещо което прочетох:
ето малко инфо от първа ръка което много пъти съм казвал.
Като за начало, ако мислиш да ги сложиш и никога да не ги погледнеш, тези тампони не са за теб. Чат пат продавам такива комплекти, но ако човекът иска да ги сложи и 5 години да не се сети за тях, предпочитам да не му ги продавам.
Като издържливост се справят доста добре, НО е много важно да са смазани. В момента в който смазката свърши, започват да се износват и да поскърцват. При мен, това се случи след около година и половина еведневно каране. Като се случи, тампоните трябва да се разглобят, почистят и смажат наново. Отнема половин до един ден и като имаме предвид че това се случва веднъж годишно, направо не го броя за проблем. Като разглобих мойте и ги почистих видях че някои от тях определено са се поизносили. Явно доста дълго съм ги карал поскърцващи (няколко месеца са си няколко месеца). Както и да е странното е че дори да изглеждат леко износени, пак няма никакъв луфт в тях. 3-4 пъти годишно карам някой от Омбре сервиз да ми провери окачването и винаги отговора е "бетон". Износени, неизносени, грижи няма.
Един съвет към тези които мислят да слагат кит на Energy suspension: преди да сложите тампоните вземете една телена четка за бормашина и минете всички втулки. Фабрично, втулките имат леки грапавинки които се замазват от телената четка и съм сигурен, че ако за замазани ще износват тампоните маааалко по-бавно като свърши смазката. В комплектите има смазка за поне 5 пълни смазвания, така че смазка има, само трябва да има на кого да му се занимава. Освен това след началното сваляне на фабричните тампони, от там нататък всичко се прави на ръка. Няма чукове, няма преси.
Поведение на колата спрямо фабричните тампони....
Някои хора си мислят, че като сложат по-твърди тампони, колата ще почне да друса повече. Няма нищо такова. Първия фактор е че полиуретановия тампон не се усуква както фабричния. Металната му втулка в средата лагерува в лагера, което прави движенията на носача много много по-лесни. Да, полиуретанът е твърд, но не забравяйте че всяко натоварване се опитва да завърти носача, а не да предаде усилието през твърдия тампон. Усилието се предава по този начин през тампоните на амортесьорите, но дори с културно твърди амортесьори и пружини, аз лично не усетих абсолютно никакво втвърдяване на колата.
От липса на друг термин, бих казал че колата става по-стегната. Не знам как да го обясня точно, но като сложи човек такива тампони и разбира колко много са му се чекнели колелата с фабричните тампони. Реакциите на колата стават по-бързи и по-прецизни... изчезва наместването на една купчина гума при рязка смяна на посоката.
Като цяло, бих препоръчал такива тампони на всеки, който иска да кара малко по-спортно и не се притеснява от обслужване веднъж годишно.
Това е адреса :http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=37888
ето малко инфо от първа ръка което много пъти съм казвал.
Като за начало, ако мислиш да ги сложиш и никога да не ги погледнеш, тези тампони не са за теб. Чат пат продавам такива комплекти, но ако човекът иска да ги сложи и 5 години да не се сети за тях, предпочитам да не му ги продавам.
Като издържливост се справят доста добре, НО е много важно да са смазани. В момента в който смазката свърши, започват да се износват и да поскърцват. При мен, това се случи след около година и половина еведневно каране. Като се случи, тампоните трябва да се разглобят, почистят и смажат наново. Отнема половин до един ден и като имаме предвид че това се случва веднъж годишно, направо не го броя за проблем. Като разглобих мойте и ги почистих видях че някои от тях определено са се поизносили. Явно доста дълго съм ги карал поскърцващи (няколко месеца са си няколко месеца). Както и да е странното е че дори да изглеждат леко износени, пак няма никакъв луфт в тях. 3-4 пъти годишно карам някой от Омбре сервиз да ми провери окачването и винаги отговора е "бетон". Износени, неизносени, грижи няма.
Един съвет към тези които мислят да слагат кит на Energy suspension: преди да сложите тампоните вземете една телена четка за бормашина и минете всички втулки. Фабрично, втулките имат леки грапавинки които се замазват от телената четка и съм сигурен, че ако за замазани ще износват тампоните маааалко по-бавно като свърши смазката. В комплектите има смазка за поне 5 пълни смазвания, така че смазка има, само трябва да има на кого да му се занимава. Освен това след началното сваляне на фабричните тампони, от там нататък всичко се прави на ръка. Няма чукове, няма преси.
Поведение на колата спрямо фабричните тампони....
Някои хора си мислят, че като сложат по-твърди тампони, колата ще почне да друса повече. Няма нищо такова. Първия фактор е че полиуретановия тампон не се усуква както фабричния. Металната му втулка в средата лагерува в лагера, което прави движенията на носача много много по-лесни. Да, полиуретанът е твърд, но не забравяйте че всяко натоварване се опитва да завърти носача, а не да предаде усилието през твърдия тампон. Усилието се предава по този начин през тампоните на амортесьорите, но дори с културно твърди амортесьори и пружини, аз лично не усетих абсолютно никакво втвърдяване на колата.
От липса на друг термин, бих казал че колата става по-стегната. Не знам как да го обясня точно, но като сложи човек такива тампони и разбира колко много са му се чекнели колелата с фабричните тампони. Реакциите на колата стават по-бързи и по-прецизни... изчезва наместването на една купчина гума при рязка смяна на посоката.
Като цяло, бих препоръчал такива тампони на всеки, който иска да кара малко по-спортно и не се притеснява от обслужване веднъж годишно.
Това е адреса :http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=37888

55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани