Бмв 318и 97ма година от десен с ляв волан
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- downloadera
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Teteven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325 e30 m50b25 e53 e31 850i
- Мечтае да кара: z1
Бмв 318и 97ма година от десен с ляв волан
За да бъда полезен на всички колеги,които искат бегачка от Англия и после да я обърнат ще драсна някой друг ред и след 2-3 дена ще наредя в темата малко снимки и особености по премеждието "смяна на дирекция".
Нов съм във форума и ако съм сбъркал нещо с този пост нека бъда извинен,но рових и четох доста в него и не намерих хубава тема,в която може човек да разбере как се извършва тази операция!
Историята е следната,
Взех от един приятел БМВ 318 и 97ма година с десен волан,беше ударено в дясно отпред уж за части и поради това,че трябваше да го прибера на ход до събрах на местото където го блъсна в един довар. БмВ то излезе читаво,смених му един носач и го пробвах в разглобено състояние.След това един приятел,който кара ИС ми нави мухата да го правим дрифтарка,да не го разглабям,че било ново и здраво! Така се почна!
Колата за няколко часа се приведе в добър вид за придвижване на ход,смениха се калник,фар,носач,накрайник на рейката джанта и преден капак! Беше кривнал леко предната ламаринка,която е до фара и за секунди я изправих и приведох във фабричен вид.
Колата я прибрах в гаража и се почна рязане на маската и преправяне на капака като на е46 -чака за боя !
След това реших да влеза във филма "местене на дирекция" и се започна.
Разглобих цялото табло и махнах волана с пръта!
След това започнах да правя инсталацията,взех от друго бмв цялата инсталация,но се оказа,че моето е с повече ексти и тя не става,след което ме хванаха нервите и с поялника и кабелчета по цветове от другата инсталация и няколко безсънни часа инсталацията от дясна стана лява и колата беше запалена от лявата стран с волана и пръта а седалката!
Преправянето на инсталацията е следната
Разплита се цялата инсталация от 2те страни на климатроника и зад него и се почва голямото рязане и запояване на кабелите. Местят се копчето за фаровете на него се удължават 3-4 кабела не помня точно,другите се връжат без проблем без да се режат.Копчето за реглаж на фаровете и за осветлението на таблото се мести по същия начин като това за фаровете.Буксата на имобилаизера и на айрбега само се местят без да се реже нищо,копчето за халогените и то се удължава. Под волана има 3 букси за чистачките, мигачите и за запалването от тях мисля,че се удължаваха само кабелите за чистачките и за мигачите,а на запалването 2 или 3 кабела! Климатроника,ел стъклата и аварийните не се пипат!
Под кората има кабели с букса за рамото на чистачките те се удължават и се мести рамото с ново от лява дирекция,правят се дупки на пласмасите и на металното под тях!
Сменя се кабела от акомулатора до таблото с дълъг от лява дирекция!
3те букси за таблото се удължават и те мисля,че масите и по 3 кабела им бяха къси само!
Прецених,че няма да местя инсталацията за ел огледалата,а ще слова от м3-ка и няма да се вкарвам в допълнителни филми.
Другите неща,които трябват за тази операция са :
Рейка
Рамо за чистачките с държачите за чистачките
Педал и жило за газта със стойката,която е на пръта за волана
Табло с жабка
Централната конзола с ръчната
Мокета може да се запази
Корите на вратите стават и не са задължителни да се сменят
Под полана има една тръба,която държи пръта за таблото
Има една планка,която държи централната конзола (който е разглабял я знае)
2 тръбички от сервото до абс-а и 1 от помпата на съединителя до маркуча на скоростите
Пласмасариите под таблото и около него
Жилото и жабките, който заключват предния капак!
Може да има и още нещо,но все още не съм събрал колата и незнам какво друго ще излезе!
Ще снимам всичко и ще кача с подробности,за да бъда полезен на другите колеги,които искат да си направят сами колите без да дават много $
Който мисли,че смяната на дирекцията е глупост и както са я направили в завода е най-добре аз СЪМ ТВРЪРДО ПРОТИВ
КАКТО СИ Я НАПРАВИШ Е
БМВ то е кола,която заводски е с парно в средата и е един голям + при обръщането на волана,а за другото всяка една автомобилна компания не се набутва при серииното изпълнение на автомобилите си да прави различни по вид части и инсталации,дори и купета за Англия,Япония или Европа,защото ги правят машини и всичко е зададено еднакво с цел да бъде по лесно и евтино!
Кавам от 4-5г Голф 3ка и на нея цялата инсталация е като на кола с цял пакет екстри,а ги няма всички налични,при БМВ то е същото!
Заготовките за дупките и постамента на волана са отляти заводски на купето само трябва да се изрежат дупките и да се сложат болчета,да се закрепи всичко здраво и да се сабере колата.
Ако всичко се прави съвестно и добре,няма да има проблеми с колата независимо с каква дирекция е била преди и с каква е сега,защото ми се е случвало да ми докарат кола,която е ходила в сервиз за смяна на радиаторче на парното и да е по зле сглобена от такава с десен волан и обърната с ляв!
Ще кача снимков материал,след завършване на колата,но ми е малко трудно,че правим ремонт в нас и работя по колата само през ноща .
Поздрави и дано съм полезен,ако има някакви въпроси питайте !
Нов съм във форума и ако съм сбъркал нещо с този пост нека бъда извинен,но рових и четох доста в него и не намерих хубава тема,в която може човек да разбере как се извършва тази операция!
Историята е следната,
Взех от един приятел БМВ 318 и 97ма година с десен волан,беше ударено в дясно отпред уж за части и поради това,че трябваше да го прибера на ход до събрах на местото където го блъсна в един довар. БмВ то излезе читаво,смених му един носач и го пробвах в разглобено състояние.След това един приятел,който кара ИС ми нави мухата да го правим дрифтарка,да не го разглабям,че било ново и здраво! Така се почна!
Колата за няколко часа се приведе в добър вид за придвижване на ход,смениха се калник,фар,носач,накрайник на рейката джанта и преден капак! Беше кривнал леко предната ламаринка,която е до фара и за секунди я изправих и приведох във фабричен вид.
Колата я прибрах в гаража и се почна рязане на маската и преправяне на капака като на е46 -чака за боя !
След това реших да влеза във филма "местене на дирекция" и се започна.
Разглобих цялото табло и махнах волана с пръта!
След това започнах да правя инсталацията,взех от друго бмв цялата инсталация,но се оказа,че моето е с повече ексти и тя не става,след което ме хванаха нервите и с поялника и кабелчета по цветове от другата инсталация и няколко безсънни часа инсталацията от дясна стана лява и колата беше запалена от лявата стран с волана и пръта а седалката!
Преправянето на инсталацията е следната
Разплита се цялата инсталация от 2те страни на климатроника и зад него и се почва голямото рязане и запояване на кабелите. Местят се копчето за фаровете на него се удължават 3-4 кабела не помня точно,другите се връжат без проблем без да се режат.Копчето за реглаж на фаровете и за осветлението на таблото се мести по същия начин като това за фаровете.Буксата на имобилаизера и на айрбега само се местят без да се реже нищо,копчето за халогените и то се удължава. Под волана има 3 букси за чистачките, мигачите и за запалването от тях мисля,че се удължаваха само кабелите за чистачките и за мигачите,а на запалването 2 или 3 кабела! Климатроника,ел стъклата и аварийните не се пипат!
Под кората има кабели с букса за рамото на чистачките те се удължават и се мести рамото с ново от лява дирекция,правят се дупки на пласмасите и на металното под тях!
Сменя се кабела от акомулатора до таблото с дълъг от лява дирекция!
3те букси за таблото се удължават и те мисля,че масите и по 3 кабела им бяха къси само!
Прецених,че няма да местя инсталацията за ел огледалата,а ще слова от м3-ка и няма да се вкарвам в допълнителни филми.
Другите неща,които трябват за тази операция са :
Рейка
Рамо за чистачките с държачите за чистачките
Педал и жило за газта със стойката,която е на пръта за волана
Табло с жабка
Централната конзола с ръчната
Мокета може да се запази
Корите на вратите стават и не са задължителни да се сменят
Под полана има една тръба,която държи пръта за таблото
Има една планка,която държи централната конзола (който е разглабял я знае)
2 тръбички от сервото до абс-а и 1 от помпата на съединителя до маркуча на скоростите
Пласмасариите под таблото и около него
Жилото и жабките, който заключват предния капак!
Може да има и още нещо,но все още не съм събрал колата и незнам какво друго ще излезе!
Ще снимам всичко и ще кача с подробности,за да бъда полезен на другите колеги,които искат да си направят сами колите без да дават много $
Който мисли,че смяната на дирекцията е глупост и както са я направили в завода е най-добре аз СЪМ ТВРЪРДО ПРОТИВ
КАКТО СИ Я НАПРАВИШ Е
БМВ то е кола,която заводски е с парно в средата и е един голям + при обръщането на волана,а за другото всяка една автомобилна компания не се набутва при серииното изпълнение на автомобилите си да прави различни по вид части и инсталации,дори и купета за Англия,Япония или Европа,защото ги правят машини и всичко е зададено еднакво с цел да бъде по лесно и евтино!
Кавам от 4-5г Голф 3ка и на нея цялата инсталация е като на кола с цял пакет екстри,а ги няма всички налични,при БМВ то е същото!
Заготовките за дупките и постамента на волана са отляти заводски на купето само трябва да се изрежат дупките и да се сложат болчета,да се закрепи всичко здраво и да се сабере колата.
Ако всичко се прави съвестно и добре,няма да има проблеми с колата независимо с каква дирекция е била преди и с каква е сега,защото ми се е случвало да ми докарат кола,която е ходила в сервиз за смяна на радиаторче на парното и да е по зле сглобена от такава с десен волан и обърната с ляв!
Ще кача снимков материал,след завършване на колата,но ми е малко трудно,че правим ремонт в нас и работя по колата само през ноща .
Поздрави и дано съм полезен,ако има някакви въпроси питайте !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Бай Семо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 27.03.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: колело в парка
- Мечтае да кара: E34 Alpina
- Детайли за колата: E46 325ti М-pack Imola rot 2
Re: Бмв 318и 97ма година от десен с ляв волан
Колега без да се обиждаш таблото на десняка е без Айр бег което ме навежда на мисълта че колата не е по нова от '93 -'94 година.Аз карам 99-ти набор и таблото е доста по различно в левия си десен край 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бмв 318и 97ма година от десен с ляв волан
Бай Семо написа:Колега без да се обиждаш таблото на десняка е без Айр бег което ме навежда на мисълта че колата не е по нова от '93 -'94 година.Аз карам 99-ти набор и таблото е доста по различно в левия си десен край
Колега на острова е друго, там 1999 нямат пасажерски бег


- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Re: Бмв 318и 97ма година от десен с ляв волан
Бай Семо написа:Колега без да се обиждаш таблото на десняка е без Айр бег което ме навежда на мисълта че колата не е по нова от '93 -'94 година.Аз карам 99-ти набор и таблото е доста по различно в левия си десен край
и волана

- downloadera
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Teteven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325 e30 m50b25 e53 e31 850i
- Мечтае да кара: z1
Re: Бмв 318и 97ма година от десен с ляв волан
fedoracore написа:Бай Семо написа:Колега без да се обиждаш таблото на десняка е без Айр бег което ме навежда на мисълта че колата не е по нова от '93 -'94 година.Аз карам 99-ти набор и таблото е доста по различно в левия си десен край
и волана
Волана е с трилъчевия геврек и скоро ще е от другата страна,но ми се налага доста да пътувам и нямам много време за колата,правя я помеждодругото!
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Бмв 318и 97ма година от десен с ляв волан


Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Бмв 318и 97ма година от десен с ляв волан
Евала за цялата тая работа
Ама от къде извади толкова много нерви да се занимаваш ? 


- downloadera
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Teteven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325 e30 m50b25 e53 e31 850i
- Мечтае да кара: z1
Re: Бмв 318и 97ма година от десен с ляв волан
Колата я взех,че имах да взимам $ и по добре така от колкото нищо 
А до това как се реших да я обърна ли. Приятелите ме ебаваха,че се возя в жабката и им казах ще я вкарвам и няма да я познаят
Скоро така и ще стане мисля да и взема едни 16ки еленови рога с борд и ксенон на къси 8к с ангелски очи и вежди,също така и един лип споилер и ще видя как ще съм с $ те за един М пакет и газова инжекция или да си я карам така и да не се занимавам с тия газове,че не съм им фен !
Ето я и колата отзад как изглежда,че в гарава ми е малко зле с лампите и няма как да я снимам

А до това как се реших да я обърна ли. Приятелите ме ебаваха,че се возя в жабката и им казах ще я вкарвам и няма да я познаят

Скоро така и ще стане мисля да и взема едни 16ки еленови рога с борд и ксенон на къси 8к с ангелски очи и вежди,също така и един лип споилер и ще видя как ще съм с $ те за един М пакет и газова инжекция или да си я карам така и да не се занимавам с тия газове,че не съм им фен !
Ето я и колата отзад как изглежда,че в гарава ми е малко зле с лампите и няма как да я снимам

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- downloadera
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Teteven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325 e30 m50b25 e53 e31 850i
- Мечтае да кара: z1
Re: Бмв 318и 97ма година от десен с ляв волан
Ето още малко промени по размяната на колата!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- downloadera
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Teteven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325 e30 m50b25 e53 e31 850i
- Мечтае да кара: z1
Re: Бмв 318и 97ма година от десен с ляв волан
Ето и монтажа на сервото и спирачките 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- downloadera
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Teteven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325 e30 m50b25 e53 e31 850i
- Мечтае да кара: z1
Re: Бмв 318и 97ма година от десен с ляв волан
Ето и монтажа на педалите и стойката,която фиксира спънката на волана 
Сложих му и един накрайник,който ми хартиса от другите коли
Чудя се за някакво окачване да сложа или нерегулируемо или койовър! Сега е много високо с тия 17ки ;(

Сложих му и един накрайник,който ми хартиса от другите коли

Чудя се за някакво окачване да сложа или нерегулируемо или койовър! Сега е много високо с тия 17ки ;(
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- downloadera
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Teteven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325 e30 m50b25 e53 e31 850i
- Мечтае да кара: z1
Re: Бмв 318и 97ма година от десен с ляв волан
Днес смених и окачването на колата и се получи ето това 
Предния капак е почти готов,но ми трябва маска за дясната лаисна под фара

Предния капак е почти готов,но ми трябва маска за дясната лаисна под фара

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- iani qnkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 5.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
- Мечтае да кара: M-POWER
- Детайли за колата: бяга яко
Re: Бмв 318и 97ма година от десен с ляв волан
Браво бе ДЖ чипс!!!
Много си напреднал бе 


БМВ доставя душевни оргазми..

- POYO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 1.11.2009
- Местоположение: в колата
- Пол: Мъж
- Кара: E-65 730D
- Prekysvach
- ентусиаст
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
Re: Бмв 318и 97ма година от десен с ляв волан
ориентировъчни цени може ли да включиш
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани