Колата се прецака не иска да запали Проблем....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 26.07.2008
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: e36 M3

Колата се прецака не иска да запали Проблем....

Мнение от Amitival » 31 Авг 2010, 0:24

Здравейте колеги случи ми се нещо .......така карам си колата до преди 1 час никви проблеми пали всичко си е както трябва спирам и качвам се паля и колата неможе да качи повече от 500 оборота и придурпва се едно не и достига бензин както натисна педала на гаста веднага гасне....пробвах 5 6 пъти и след тово вообще не иска да запали да подакчи .....незнам ако нямой може да помогне в какво да е проблема...гледах ме колата няма маслко нищо всичко е както трябва бушони всичко колата е бмв 318 ис компакт 96 г ако може някои да каже дали му е случвало и в какво е бил проблема или да проположи......до сега това никога не ми се е случвало и от нищото стана
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3 Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....

Мнение от beco109 » 31 Авг 2010, 1:13

Диагностика :yes: може да е от някой датчик или гофрето.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....

Мнение от Dirty M5 driveR » 31 Авг 2010, 1:52

Щом казваш, че си е работила ок, е съвсем възможно както е казал по-горе колегата, някой датчик да е сдал багажа (залагам на датчик разпр. или колянов вал). Ако е на коляновия, доколкото знам е както ти го описваш - мотора не дава никакви признаци на живот. Не е зле да си провериш и тоците. Успех и кажи после какво е било, да попиваме опит :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 15.03.2003
Местоположение: Несебър
Пол: Мъж
Кара: 320i 93г.
Мечтае да кара: i8

Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....

Мнение от Alex_nes » 31 Авг 2010, 3:02

Датчик на разпределителния вал (имах същите симптоми)изолацията на кабелчетата е изгоряла и дава на късо
иначе външно силиконовата обвивка е перфектна.Заголи външната изолация от към буксата и ще разбереш.
Лично аз изгорих така ECU-то
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....

Мнение от Smoocki » 31 Авг 2010, 8:28

Ако се опитва да пали и подскачат оборотите датчик колянов ,може да му измериш съпротивленията и напиши какви стойности ти дава .
Ако само върти ,а не може хич да запали заслушай бензиновата помпа ,ако не можеш да я чуеш откачи отпред маркуча за бензива за да видиш дали ще качва помпата .
При ис-а качва докато въртиш на стартер ,а не 2 сек след контакт
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....

Мнение от ares2 » 31 Авг 2010, 8:53

+1 за датчика , но все пак диагностицираи и не върти много на място че ще омажеш положението ако е друг проблема
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 26.07.2008
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....

Мнение от Amitival » 31 Авг 2010, 10:43

от 7 съм зависял под колата и гледам и не мога да вдена какво е но помпата качва чува се.....само тоя разпределитен вал мисля че е . А диагностика е хубаво колега ама няма кои да ме търпа из цяла сф : )
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3 Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....

Мнение от ares2 » 31 Авг 2010, 11:19

някои колега може да се отзове и да мине с лаптоп.. питаи тук
има доста хора с кабели за диагностика
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 26.07.2008
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....

Мнение от Amitival » 31 Авг 2010, 11:23

благодаря колега ако наистина някои има възможност и разбира нека драсне 1 лс...
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3 Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....

Мнение от Smoocki » 31 Авг 2010, 11:53

Amitival написа:благодаря колега ако наистина някои има възможност и разбира нека драсне 1 лс...

Е то ти трябва GT1 понеже май май няма да се върше със IMPA и Карсофт с компа ,но по елемтарно е да вземеш мултицета .Проследяваш кабела на датчика на коляновия вал(ако незнаеш къде да гледаш погледни шайбата точно над него в ляво се намира ) отива до една букса (Обикновенно се слага под колектора -има 1 за коляновия и 1 за разпределителния вал ) .Махаш буксата и мериш на 2 от крачетата трябва да ти даде съпровитление ,по спомен не помня колко беше за коляновия на Бош ,но стойностите май бяха 800 ома ,някъде по форума пишеш .Ако си далече от тия стойности или изобщо никакви не ти дава вероятно или датчика се е прецакал или кабела му .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....

Мнение от ивчо3 » 31 Авг 2010, 14:23

Същите симптоми ги имах от влязла вода в натрошената букса на ламбда сондата, само че след няколко гаснения при подаване на газ, влизаше в някакъв режим и си палеше без проблем. За проверка на датчиците колянов-разпределителен вал, се сваля горната част на смукателния колектор и точно зад дюзите има една правоъгълна пластмасова кутийка, в която са буксите с кабелите. Проследяваш двата кабела на датчиците към кой щекер са, вадиш и мериш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 26.07.2008
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....

Мнение от Amitival » 31 Авг 2010, 14:37

преди имах проблем с малбарсондата но е съвсем различно сега изобщо не пали не иска да запали....а свичко изглежда наред но не пали :|
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3 Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 26.07.2008
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....

Мнение от Amitival » 31 Авг 2010, 19:55

Колеги днеска 1 момче ми зе акъла намери и направи колата за 10 мин напрери проблема в имобилаизера ....... и от там колата няма палене..
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3 Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....

Мнение от Smoocki » 01 Сеп 2010, 9:02

Amitival написа:Колеги днеска 1 момче ми зе акъла намери и направи колата за 10 мин напрери проблема в имобилаизера ....... и от там колата няма палене..


E другият път започни с това ,че колата има имобилаизер понеже не хвърляме боб :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 26.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 Compact

Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....

Мнение от jdl » 01 Сеп 2010, 19:07

Amitival написа:Здравейте колеги случи ми се нещо .......така карам си колата до преди 1 час никви проблеми пали всичко си е както трябва спирам и качвам се паля и колата неможе да качи повече от 500 оборота и придурпва се едно не и достига бензин както натисна педала на гаста веднага гасне....пробвах 5 6 пъти и след тово вообще не иска да запали да подакчи ...............


Дано не съм прав, но мисля, че темата ще има продължение... Колега, това, което описваш, може да е признак на много неща, но не и на проблем с имобилайзера (фабричния)! Ако EWS-ът не хареса чип-транспондера, няма да позволи дори да се завърти стартера, камо ли да има искра и инжекция (а казваш, че такива е имало). Ако просто става въпрос за лоша връзка по линията между EWS-а и DME-то, то тогава ще има въртене на стартера, но няма да има и помен от работа на мотора - не неустойчива, а въобще никаква.

Иначе правилно, мисля, се се насочил, че недостига гориво. Щом смяташ, че помпата е ОК, и бушонът й (номер 18) е здрав, то възможно е да има нагорели контакти на релето й, които на моменти да разпадат веригата.

Другото предположение - че е някой от датчиците по валовете: при този мотор - М42 (може би имаш предвид 318ti compact, а не is compact - таквоз не съм чувал...) от дефектен датчик на разпределителния вал не трябва да има такива проблеми (за М44 не съм сигурен), обаче - от датчика на коляновия - определено!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook