Колата се прецака не иска да запали Проблем....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Amitival
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 26.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: e36 M3
Колата се прецака не иска да запали Проблем....
Здравейте колеги случи ми се нещо .......така карам си колата до преди 1 час никви проблеми пали всичко си е както трябва спирам и качвам се паля и колата неможе да качи повече от 500 оборота и придурпва се едно не и достига бензин както натисна педала на гаста веднага гасне....пробвах 5 6 пъти и след тово вообще не иска да запали да подакчи .....незнам ако нямой може да помогне в какво да е проблема...гледах ме колата няма маслко нищо всичко е както трябва бушони всичко колата е бмв 318 ис компакт 96 г ако може някои да каже дали му е случвало и в какво е бил проблема или да проположи......до сега това никога не ми се е случвало и от нищото стана
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....
Диагностика
може да е от някой датчик или гофрето.


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....
Щом казваш, че си е работила ок, е съвсем възможно както е казал по-горе колегата, някой датчик да е сдал багажа (залагам на датчик разпр. или колянов вал). Ако е на коляновия, доколкото знам е както ти го описваш - мотора не дава никакви признаци на живот. Не е зле да си провериш и тоците. Успех и кажи после какво е било, да попиваме опит 

- Alex_nes
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 15.03.2003
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 93г.
- Мечтае да кара: i8
Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....
Датчик на разпределителния вал (имах същите симптоми)изолацията на кабелчетата е изгоряла и дава на късо
иначе външно силиконовата обвивка е перфектна.Заголи външната изолация от към буксата и ще разбереш.
Лично аз изгорих така ECU-то
иначе външно силиконовата обвивка е перфектна.Заголи външната изолация от към буксата и ще разбереш.
Лично аз изгорих така ECU-то
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....
Ако се опитва да пали и подскачат оборотите датчик колянов ,може да му измериш съпротивленията и напиши какви стойности ти дава .
Ако само върти ,а не може хич да запали заслушай бензиновата помпа ,ако не можеш да я чуеш откачи отпред маркуча за бензива за да видиш дали ще качва помпата .
При ис-а качва докато въртиш на стартер ,а не 2 сек след контакт
Ако само върти ,а не може хич да запали заслушай бензиновата помпа ,ако не можеш да я чуеш откачи отпред маркуча за бензива за да видиш дали ще качва помпата .
При ис-а качва докато въртиш на стартер ,а не 2 сек след контакт

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....
+1 за датчика , но все пак диагностицираи и не върти много на място че ще омажеш положението ако е друг проблема
- Amitival
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 26.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....
от 7 съм зависял под колата и гледам и не мога да вдена какво е но помпата качва чува се.....само тоя разпределитен вал мисля че е . А диагностика е хубаво колега ама няма кои да ме търпа из цяла сф : )
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....
някои колега може да се отзове и да мине с лаптоп.. питаи тук
има доста хора с кабели за диагностика
има доста хора с кабели за диагностика
- Amitival
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 26.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....
благодаря колега ако наистина някои има възможност и разбира нека драсне 1 лс...
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....
Amitival написа:благодаря колега ако наистина някои има възможност и разбира нека драсне 1 лс...
Е то ти трябва GT1 понеже май май няма да се върше със IMPA и Карсофт с компа ,но по елемтарно е да вземеш мултицета .Проследяваш кабела на датчика на коляновия вал(ако незнаеш къде да гледаш погледни шайбата точно над него в ляво се намира ) отива до една букса (Обикновенно се слага под колектора -има 1 за коляновия и 1 за разпределителния вал ) .Махаш буксата и мериш на 2 от крачетата трябва да ти даде съпровитление ,по спомен не помня колко беше за коляновия на Бош ,но стойностите май бяха 800 ома ,някъде по форума пишеш .Ако си далече от тия стойности или изобщо никакви не ти дава вероятно или датчика се е прецакал или кабела му .

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....
Същите симптоми ги имах от влязла вода в натрошената букса на ламбда сондата, само че след няколко гаснения при подаване на газ, влизаше в някакъв режим и си палеше без проблем. За проверка на датчиците колянов-разпределителен вал, се сваля горната част на смукателния колектор и точно зад дюзите има една правоъгълна пластмасова кутийка, в която са буксите с кабелите. Проследяваш двата кабела на датчиците към кой щекер са, вадиш и мериш.
- Amitival
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 26.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....
преди имах проблем с малбарсондата но е съвсем различно сега изобщо не пали не иска да запали....а свичко изглежда наред но не пали 

- Amitival
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 26.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....
Колеги днеска 1 момче ми зе акъла намери и направи колата за 10 мин напрери проблема в имобилаизера ....... и от там колата няма палене..
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....
Amitival написа:Колеги днеска 1 момче ми зе акъла намери и направи колата за 10 мин напрери проблема в имобилаизера ....... и от там колата няма палене..
E другият път започни с това ,че колата има имобилаизер понеже не хвърляме боб


Re: Колата се прецака не иска да запали Проблем....
Amitival написа:Здравейте колеги случи ми се нещо .......така карам си колата до преди 1 час никви проблеми пали всичко си е както трябва спирам и качвам се паля и колата неможе да качи повече от 500 оборота и придурпва се едно не и достига бензин както натисна педала на гаста веднага гасне....пробвах 5 6 пъти и след тово вообще не иска да запали да подакчи ...............
Дано не съм прав, но мисля, че темата ще има продължение... Колега, това, което описваш, може да е признак на много неща, но не и на проблем с имобилайзера (фабричния)! Ако EWS-ът не хареса чип-транспондера, няма да позволи дори да се завърти стартера, камо ли да има искра и инжекция (а казваш, че такива е имало). Ако просто става въпрос за лоша връзка по линията между EWS-а и DME-то, то тогава ще има въртене на стартера, но няма да има и помен от работа на мотора - не неустойчива, а въобще никаква.
Иначе правилно, мисля, се се насочил, че недостига гориво. Щом смяташ, че помпата е ОК, и бушонът й (номер 18) е здрав, то възможно е да има нагорели контакти на релето й, които на моменти да разпадат веригата.
Другото предположение - че е някой от датчиците по валовете: при този мотор - М42 (може би имаш предвид 318ti compact, а не is compact - таквоз не съм чувал...) от дефектен датчик на разпределителния вал не трябва да има такива проблеми (за М44 не съм сигурен), обаче - от датчика на коляновия - определено!
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани